Αρχική σελίδαΑξιολόγηση Neospin Casino
Αξιολόγηση Neospin Casino
Δεν δέχεται παίκτες από την Ελλάδα
Μπόνους χωρίς κατάθεση:
Δεν διατίθεται
Μπόνους κατάθεσης:
Δεν διατίθεται
Εύρεση στο Google
Δεν επιτρέπεται η χρήση VPN
Μέθοδοι πληρωμής
Εμφάνιση όλων (30)
  • Mastercard
  • VISA
  • Skrill
  • Neteller
  • PaySafeCard
  • Payz (ecoPayz)
  • Bitcoin
  • Τραπεζικό έμβασμα
Όρια ανάληψης
 το μήνα
60.000 €
 ανά εβδομάδα
20.000 €
Hollycorn N.V.
2022
> 1.000.000 €
  • Curaçao (Curaçao Antillephone N.V.)
ΕπισκόπησηΜπόνουςΑξιολογήσεις χρηστών21Επεξήγηση του Δείκτη ΑσφάλειαςΣυζήτηση41Μέθοδοι πληρωμής30
Καζίνο διαθέσιμα για εσάς
Pledoo Casino Logo
2.Pledoo Casino
Πολύ καλή υποστήριξη πελατών
5Gringos Casino Logo
3.5Gringos Casino
Πολύ καλή επιλογή παιχνιδιών
Casinia Casino Logo
4.Casinia Casino
Live chat διαθέσιμο 24/7
Εμφάνιση περισσότερων

Αξιολόγηση Neospin Casino

Εξετάσαμε αναλυτικά το Neospin Casino και του δώσαμε υψηλό Δείκτη ασφάλειας, που σημαίνει ότι είναι ένα πολύ καλό καζίνο για παιχνίδι. Στην αξιολόγησή μας, λάβαμε υπόψη μας τα παράπονα των παικτών του καζίνο, τα εκτιμώμενα έσοδα, την άδεια, τη γνησιότητα των παιχνιδιών, την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, το πόσο δίκαιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις, τα όρια ανάληψης και κέρδους, καθώς και άλλους παράγοντες. Καθώς το Neospin Casino σχετίζεται και με άλλα online καζίνο, τα οποία παρατίθενται παρακάτω, η αξιολόγησή του επηρεάζεται από αυτά. Διαβάστε την πλήρη αξιολόγησή μας παρακάτω, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το καζίνο.

Σύμφωνα με τις έρευνες και τους υπολογισμούς μας, το Neospin Casino είναι ένα μικρότερο online καζίνο όσον αφορά τα συνολικά έσοδα. Ωστόσο, ανήκει σε μια μεγάλη ομάδα συσχετιζόμενων καζίνο με υψηλά συνδυαστικά έσοδα. Τα έσοδα ενός καζίνο είναι ένας σημαντικός παράγοντας, καθώς τα μεγαλύτερα καζίνο δεν έχουν συνήθως πρόβλημα να πληρώνουν τα μεγάλα κέρδη, ενώ τα μικρότερα καζίνο ενδεχομένως να μην μπορούν να σας πληρώσουν αν καταφέρετε να κερδίσετε ένα μεγάλο ποσό.

Αυτή τη στιγμή, έχουμε 0 άμεσα παράπονα για το συγκεκριμένο καζίνο στη βάση δεδομένων μας, καθώς και 5 παράπονα για κάποια άλλα συσχετιζόμενα καζίνο. Εξαιτίας αυτών των παραπόνων, δώσαμε σε αυτό το καζίνο 206 αρνητικούς πόντους συνολικά, από τους οποίους οι 206 αφορούν συσχετιζόμενα καζίνο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλα τα παράπονα και τους αρνητικούς πόντους στο τμήμα «Επεξήγηση του Δείκτη ασφάλειας» αυτής της αξιολόγησης.

Προειδοποίηση: Το Neospin Casino έχει συγκεκριμένες ενότητες στους Όρους και Προϋποθέσεις που θεωρούμε ότι είναι άδικοι για τους παίκτες του καζίνο. Για αυτόν τον λόγο, σας συμβουλεύουμε να βρείτε ένα άλλο καζίνο με δίκαιους κανόνες ή να δείξετε τουλάχιστον ιδιαίτερη προσοχή στους όρους και προϋποθέσεις αυτού του καζίνο, αν αποφασίσετε να παίξετε σε αυτό.

Με βάση όλες τις πληροφορίες που αναφέραμε σε αυτήν την αξιολόγηση, μπορούμε συμπερασματικά να πούμε ότι το Neospin Casino είναι ένα πολύ καλό online καζίνο. Μπορείτε να περιμένετε ότι θα λάβετε καλή μεταχείριση και ότι θα έχετε μια απολαυστική εμπειρία αν αποφασίσετε να παίξετε σε αυτό.

Μπόνους

Μπόνους χωρίς κατάθεση:
Δεν διατίθεται
Μπόνους κατάθεσης:
Δεν διατίθεται

Μέθοδοι πληρωμής

Μέθοδοι πληρωμής
Εμφάνιση όλων (30)
  • Mastercard
  • VISA
  • Skrill
  • Neteller
  • PaySafeCard
  • Payz (ecoPayz)
  • Bitcoin
  • Τραπεζικό έμβασμα
Όρια ανάληψης
 το μήνα
60.000 €
 ανά εβδομάδα
20.000 €

Παιχνίδια
Εμφάνιση όλων

Κουλοχέρηδες
Ρουλέτα
Μπλάκτζακ
Όχι στοιχήματα
Βίντεο πόκερ
Μπίνγκο
Μπακαρά
Παιχνίδια Τζακπότ
Ζωντανά παιχνίδια
Όχι πόκερ
Παιχνίδια με ζάρια
Κίνο
Ξυστό
Όχι αθλητικά στοιχήματα
Παιχνίδια Crash

Επιλογές γλώσσας

Ιστότοπος στα Αγγλικά
Ολες οι γλώσσες (4)
Υποστήριξη πελατών στα Αγγλικά
Live Chat στα Αγγλικά

Πάροχοι παιχνιδιών
Εμφάνιση όλων (111)

  • NetEnt
  • Play'n GO
  • Big Time Gaming
  • Nolimit City
  • Betsoft Gaming
  • Pragmatic Play
  • Playtech
  • Yggdrasil Gaming
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΟΘΟΝΗΣ ΚΑΖΙΝΟ
neospin_casino_game_gallery_desktop
neospin_casino_homepage_desktop
neospin_casino_promotions_desktop
neospin_casino_game_gallery_mobile
neospin_casino_homepage_mobile
neospin_casino_promotions_mobile

Πλεονεκτήματα

  • Καταθέσεις και αναλήψεις σε κρυπτονομίσματα
  • Μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών με ζωντανούς κρουπιέρηδες
  • Υψηλό όριο ανάληψης
  • Η λαχειοφόρος αγορά είναι διαθέσιμη

Μειονεκτήματα

  • Οι παίκτες κάποιων χωρών δεν μπορούν να πάρουν μπόνους
  • Δεν είναι όλα τα παιχνίδια διαθέσιμα για όλες τις χώρες

Ενδιαφέροντα στοιχεία

  • Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας χρησιμοποιεί τη δυνατότητα αυτόματης μετάφρασης για ορισμένες γλώσσες
  • Το καζίνο χρησιμοποιεί ένα chatbot για την αλληλεπίδραση των πελατών
  • Οι καταθέσεις πρέπει να στοιχηματίζονται 3 φορές πριν από την αίτηση ανάληψης
Συντάκτης και Εγγυητής: Martin Pecka Τελευταία ενημέρωση: 03/06/2024 Υπάρχει κάτι λάθος ή λείπει κάτι; Ενημερώστε με
Μπόνους καζίνο

Μπόνους στο Neospin Casino

Δείτε όλα τα μπόνους που προσφέρονται από το {1}, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών μπόνους χωρίς κατάθεση και των μπόνους καλωσορίσματος πρώτης κατάθεσης.

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

Αξιολογήσεις χρηστών (21)

Αξιολογήσεις χρηστών για το Neospin Casino

Εδώ μπορείτε να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας σχετικά με το Neospin Casino. Διαβάστε τι έχουν γράψει οι άλλοι παίκτες ή γράψτε τη δική σας αξιολόγηση και περιγράψτε τις θετικές και αρνητικές ιδιότητές του με βάση την προσωπική σας εμπειρία.

Γνώμη χρηστών:
Κακή

Βαθμολογήθηκε από 21 χρήστες

Πολύ θετικήΘετικήΟυδέτερηΑρνητικήΠολύ αρνητική

Έχετε εμπειρίες με αυτό το καζίνο;

Γράψτε μια αξιολόγηση

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

• πριν από 2 μήνες
When I first started playing with Neospin I had alot of bonus spins when I'd had a few deposit losses. Now they don't seem to value me much as a customer. The CP points are very slow to be awarded and I'm just losing way more than the small wins I receive.
  • Quick chat response 😊
  • Lots of good games😊
  • Deposits sometimes don't work then take out twice.😞
  • Withdrawals take a very long time and minimum is $300 bank transfer 😔.
Neospin Casino
Dear Jessi88,

Thank you for sharing your feedback and experiences with Neospin. We're sorry to hear that you feel less valued as a customer lately. It’s important to us that all our players feel appreciated and enjoy their time with us.

Regarding the CP points and bonuses, our rewards program is designed to provide benefits proportionally to gameplay frequency and amounts. However, we understand your concerns about the pace at which CP points accumulate and the frequency of bonus spins. We continually review our loyalty program to ensure it is fair and rewarding, and we appreciate your input as it helps us improve.

Additionally, our customer support team is always available to discuss any specific issues you might be facing or to help tailor offers that suit your style of play better.

We value your loyalty and are committed to improving your experience. Please reach out to us directly if there's anything specific we can do to help you enjoy your time more at Neospin.

Kind regards,

The Neospin Casino Team.
• πριν από 7 μήνες
Δεν μπορώ να συνδεθώ, ακόμα δεν ξέρω γιατί. Τα 500,00 ευρώ μου απλά έφυγαν. Το υπόλοιπό μου των 1500 ευρώ είναι ακόμα εκεί, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να συνδεθώ. Η υποστήριξη δεν ελέγχει το email μου. Μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο. Υπάρχουν αρκετά τίμια καζίνο.
  • Τίποτα
  • κλέφτης
Neospin Casino
Dear bulokemal,

We are genuinely concerned to hear about the trouble you've encountered with accessing your account and the lack of response from our support team. This is not the level of service we aim to provide, and we apologize for any frustration caused.

If you are having trouble logging in, there are several steps you can take. Firstly, please consider using the password reset feature on our website, which can often resolve access issues promptly. If this does not help or if you no longer have access to the email associated with your account, please contact us directly via email with your new email address and provide your personal details. We need this information to ensure the security of your account and to assist you efficiently.

Regarding the funds in your account, we take such matters very seriously. If you can provide us with more detailed information about your balance and the issues you're facing, we will investigate this as a priority. Our customer support team is here to ensure your experience with our casino is secure and enjoyable, and they will respond to your email as soon as they can.

Your experience at our casino should be enjoyable and hassle-free, and we are dedicated to making this right. We thank you for your patience and hope to resolve your issues promptly.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 8 μήνες
Games are decent but payout to banks are ridiculous. Minimum 2 days for them just to APPROVE it. Then you’re looking at 1-3 days for the banks to transfer.
I’ve noticed if I win on Wednesday or Thursdays, they won’t bother doing the withdraw till the next week on Monday or Tuesday. In the hopes you’ll cancel the withdraw in which you are guaranteed to lose the whole lot.
All the account manager says is "thank you for your patience". I can hand the money in person to someone across the world and be home way before they can be bothered to click ok
  • You get a account manager
  • Minimum withdraw is $300
  • No cash back bonus unless you ask for it from the account manager
  • Withdraw to bank takes about 7 days in total. But deposit is instant. Go figure that one out
  • The RTP is lower than most other casinos
Neospin Casino
Dear williamweng1986,

Thank you for sharing your feedback with us. We value your input and would like to address your concerns.

We understand your frustration regarding the withdrawal process. Please note that the approval process typically takes from 0 to 48 hours, after which it may take an additional 1-7 days for the banks to complete the transfer. We apologize for any inconvenience this may cause.

Regarding the timing of withdrawals based on when you win, we strive to process withdrawals promptly, but there may be occasional delays due to processing schedules. We appreciate your patience and assure you that our aim is to provide a smooth experience for all our players.

You mentioned that having an account manager is a positive aspect for you, and we're glad to hear that you find value in this service.

Regarding the minimum withdrawal amount of $300, we'd like to mention that players have the option to utilize alternative payment methods that do not have this requirement. This provides more flexibility in managing your funds.

Regarding the cashback bonus, it is automatically credited as long as there are no duplicate accounts and all the conditions outlined in the cashback rules are met.

Regarding the RTP (Return to Player), it's important to note that this can vary depending on the game provider and specific games you choose to play.

We appreciate your feedback and are committed to improving our services to provide you with the best possible gaming experience.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 9 μήνες
Not my favourite casino. Lower RTP on top slot providers Hacksaw & pragmatic. Check the demo RTP..that's the standard RTP which some casinos will offer..then there's Neospin..2% less RTP than what is stated in the demos..you can rest assured you know how your loyalty bonuses are being paid to you..with your own money. It's lame. It's legal ...but imo it's still a scam. Play somewhere that offers the full RTP..it's already hard enough to win on a slot don't make it harder than it already is..scam artists..
  • Nothing.
  • Site Is hard to navigate..so many games..but takes 10 minutes to search for the game you are wanting to play
  • Lower RTP...your bonuses are getting paid back to you with your own money..
Neospin Casino
Dear Black-Dragon-Studios,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely value the opinions of our players, and we're sorry to hear that your experience with our casino did not meet your expectations.

Regarding your concerns, we apologize for any inconvenience caused by the navigation of our site. We are continuously working on improving the user experience, and your input is valuable in this process.

Regarding the RTP, we understand the importance of transparency and fairness in gaming. We strive to provide a competitive and enjoyable environment for our players.

If there's anything else you'd like to share or if you have specific suggestions for improvement, please feel free to let us know. We're committed to making our casino a place where players can enjoy their time to the fullest. Thank you for bringing this to our attention.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 9 μήνες
Αφού ήθελα να με αποκλειστούν επειδή έψαχνα για παιχνίδι, η υποστήριξη μου έγραψε να το ξανασκεφτώ και μου πρόσφερε δωρεάν περιστροφές
Neospin Casino
Dear Marvinleubert,

Thank you for your feedback!

We hope this message finds you well. We would like to extend our sincerest apologies for the recent incident regarding your request to close your account. It has come to our attention that one of our team members made an inappropriate offer of free spins as a gesture of goodwill. This was a grave error on our part, and we deeply regret any discomfort or inconvenience this may have caused you.

Rest assured, we have addressed this issue with our team member and emphasized the importance of handling such situations with the utmost sensitivity and respect. It is our responsibility to provide a safe and responsible gaming environment, and we are committed to learning from our mistakes.

We genuinely appreciate your feedback as it serves as a vital reminder of the need for continual improvement in our processes and customer support. Your patience and understanding throughout this process are greatly valued.

If there is anything else we can do to assist you or if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are here to support you in any way we can.

Once again, we apologize for any distress this may have caused, and we sincerely thank you for bringing this matter to our attention.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 11 μήνες
Im trying to make withdrawal since 1 week but its getting rejected with some lame excuses. Im a verified player and everytime i make a withdrawal request they say i need to wait 48 hours i wait that 48 hours then after that they come and says oh we need a selfie of yours with your passport and stuffs. After doing that i made the withdrawal for which i asked them if they need anyting else before rejecting my withdrawal they said no everything is fine your withdrawal will be processed soon then again after 48 hours its rejected. This time technical issues. I have contacted them everywhere from my VIP manager to live chat to support. All of them saying the same thing your withdrawal will be processed soon then getting rejected after 48 hours. While making deposit they take money instant but withdrawals the money its a headace. The worst Casino experince I ever had.
  • Cant make Withdrawal.
Neospin Casino
Dear Alikar1mi,

We apologize for the inconvenience and frustration you have experienced with your withdrawal. We understand that timely withdrawals are important, and we strive to process them efficiently for our players.

We apologize for any miscommunication or delays you encountered during the withdrawal process. Our verification procedures are in place to ensure the security of our players' accounts and to comply with regulatory requirements. However, we understand that the repeated requests for additional documentation may have been frustrating for you.

We would like to resolve this matter promptly and ensure that your withdrawal is processed as soon as possible. Please, be so kind to contact us via email or live chat, so that we can investigate the issue and assist you further.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your patience and understanding. Our team is committed to addressing and resolving this issue to your satisfaction.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Έκανα εγγραφή σήμερα. Ήθελα πρώτα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Μου είπαν ότι πρέπει να κάνω μια κατάθεση πρώτα. Εντάξει, είπε, έγινε. Είχα ανεβάσει έγγραφα εκ των προτέρων. Τα οποία έγιναν επίσης εύκολα αποδεκτά σε άλλα καζίνο. Μετά την πρώτη κατάθεση και μετά μετά από αρκετές αναμονή μου είπαν. Μου ζητήθηκε να ανεβάσω μια selfie με ένα σημείωμα που έλεγε γεια Neospin blah blah. Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο. 25 € για τίποτα. Είπα ότι ήθελα να κλείσει ο λογαριασμός μου, αντίθετα μου προσφέρθηκαν δωρεάν περιστροφές. Τι θα έπρεπε….
  • Δεν είναι δυνατή η επαλήθευση πριν από την κατάθεση
  • Η επαλήθευση είναι εξαιρετικά περίπλοκη
  • Η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ αργή
Neospin Casino
Dear dirkbln66,

We apologize for the inconvenience you experienced during the verification process. Our aim is to provide a smooth and efficient verification procedure, and we regret that it did not meet your expectations. We understand that the request for a selfie with a specific note might have seemed unusual or unfamiliar to you.

We appreciate your feedback regarding the difficulty you encountered during verification and the perceived slowness of our customer service. We strive to provide prompt and helpful assistance to all our users, and we apologize if there was a delay in addressing your concerns.

Regarding your account closure request, we apologize if you felt that the offer of free spins was not satisfactory. We always aim to find suitable resolutions for our players, and we apologize if our response did not meet your expectations.

We value your feedback and take it seriously as we continually work to improve our processes and customer support. If there's anything else we can do to assist you or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us. We appreciate your patience and understanding.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Τα πολύ καλά κέρδη στο καζίνο πληρώνονται πολύ γρήγορα υπέροχα παιχνίδια για να επιλέξετε τον δικό σας VIP manager που σας βοηθάει άμεσα και είναι διαθέσιμος 24 ώρες την ημέρα Είμαι πολύ ικανοποιημένος συνεχίστε έτσι NeoSpin 5 αστέρια
Neospin Casino
Dear bayramkayahan2,

Thank you for your fantastic review of our casino! We're delighted to hear that you are enjoying your experience with us and that you appreciate our fast payout process. We strive to provide a seamless and efficient withdrawal process to ensure our players receive their winnings promptly.

It's also great to know that you are enjoying our wide selection of games. We aim to offer a diverse range of options to cater to different preferences and provide an exciting gaming experience for all our players.

Thank you for your support and for awarding us 5 stars! We will continue working hard to deliver the best possible casino experience for you and all our players.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Αυτό το καζίνο δεν πληρώνει
Περιμένω την πληρωμή μου σχεδόν 10 ημέρες από τις 13/05/2023.
Κατέθεσα 900 και κέρδισα 3280 ευρώ.
Έχω επαληθευτεί και ακόμα αυτό το καζίνο δεν πληρώνει.
Αυτό είναι αυθάδεια.
Πέρασα τα πάντα στην αρχή ελέγχου
  • Ωραία αρχική σελίδα
  • Αφιερώνει σκόπιμα το χρόνο του με την πληρωμή
Neospin Casino
Dear christianpeter737,

We apologize for any inconvenience or delay you may have experienced regarding your withdrawal. We understand how important it is for players to receive their winnings promptly, and we take your concerns seriously.

While we strive to process withdrawals as quickly as possible, there can be occasional delays due to various factors, including verification procedures and security checks.

We take this feedback seriously and will continue to improve our services to provide a better overall experience for our players.

If you have any further questions or require assistance, please don't hesitate to contact our customer support team. We are here to assist you and address any concerns you may have.

Best Regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Ένα από τα χειρότερα καζίνο. Περιμένω κατάθεση 8 μέρες. Κάθε μέρα τα ίδια ψέματα έρχονται από υποστήριξη.
Neospin Casino
Dear DanielP,

Thank you for your review.

We apologize for the long wait time for your deposit. Our customer service team is committed to helping all of our customers as quickly as possible, and we regret that your experience has not reflected that. We are doing our best to ensure that all of our customers are satisfied with their experience with us.

If you need more assistance with your deposit, please don't hesitate to contact us.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
i will have to report this casino for having me verified then taking my winnings claiming restricted country. if my country was restricted how could i have passed verification process in first place, this is robbery, ive deposited alot and now ive won $650 they cancelled my cashout even tho tyhey had me verified!!!, everytime i try to plea my case they say a specific department will handle it i should wait, its bn 6 days now, they have stolen my monwy
Neospin Casino
Dear Rengz,

Thank you for your honest feedback.

We are sorry to hear that you have had a negative experience with our casino. Our team takes all customer feedbacks seriously, and we take pride in providing a safe and secure gaming environment. We are known for our excellent customer service, so this unexpected situation was quite disappointing.

We want to make things right with you and make sure this misunderstanding is resolved. Please reach out to us and we will do our best to fix this.

Thank you in advance for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Easy To make an account. Hard to get paid wont look at my pics for verification dont respond To e-mails but very Quick to cancel my payment request 0/10
Neospin Casino
Dear Dalebusby365,

Thank you for taking the time to share your thoughts with us.

Our ultimate mission is to turn our casino into a place of enjoyment and contentment for all of our valued customers. Thus, we are especially troubled that something went wrong during your encounter. We are determined to rectify this issue and take responsibility for it.

Therefore, if you do contact us, we will endeavor our utmost to make sure your issue is resolved.

We sincerely appreciate your patience and understanding and are regretful for any inconveniences.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Η Neospin μου παρείχε έναν διαχειριστή vip για την επαλήθευση μου. Υποβάλλω έγγραφα ξανά και ξανά εδώ και 2 εβδομάδες, δυστυχώς χωρίς επιτυχία μέχρι στιγμής. Η πληρωμή μου αντιστρέφεται συνεχώς. Είχα προβλήματα επαλήθευσης σε πολλούς ιστότοπους, αλλά αυτό το καζίνο ξεπερνά τα πάντα.
Neospin Casino
Dear Trbleb1,

Thanks for the feedback!

Our team apologizes for the issues you have encountered with the verification process. We understand it can be frustrating and take too much time.
We value your time and patience. Please be assured that the support team is doing their best to help you with the verification process.

Please let us know if you have any further questions or concerns, and we are happy to help.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
all games: live baccarat, live craps and other live card games, from all live platforms, are not available, all bets placed on this game are being refused, I contacted evolution support, who it has been said that this is a casino setup that prevents this type of play. in addition to blocking this game, even for real money without using any bonus, it still made me lose several days on the site support pretending to be the technical problem, a blatant violation of the terms and conditions!
  • violation of terms and conditions
Neospin Casino
Dear Denilson781,

Thank you for sharing your experience with us!

We apologize for any inconvenience this may have caused you. Our team is committed to ensuring that our players have the best experience possible and has taken this feedback into consideration. We understand this has been an inconvenient experience for you and we will do our best to ensure that similar issues are avoided in the future.

If there is anything else we can do to make this experience better, please don't hesitate to let us know.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
I opened a new account. I filled in my data and verified my e-mail address. I deposited 100 EUR, and after the payment the system automatically blocked my account. I have 100 EUR money stuck inside. Two days ago, they only promised that the relevant department would refund it.
I don't really understand why it's taking so long, maybe I should work in the finance department instead of drinking coffee. The administration is pathetically slow, and I am skeptical about whether I will get my money back.

UPDATE: It's a joke that they asked me for every document in existence to get my money back. The torture lasts 4 days! :) It's a really good casino, I can recommend it to everyone who wants to go through a similar torture. It's a shame that this casino has a license!

UPDATE 2: My money is still nowhere. I receive pre-written template responses to my messages. 6 days ago the same:
"Your request has been already transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind to wait for a while. As soon as we have any updates, we will contact you via email."

Now is the time to make a complaint.
  • Very slow payment department
Neospin Casino
Dear Alterhun,

We deeply regret that your time spent at our casino was not up to your expectations.

It is our mission to ensure guest satisfaction and excellent customer service, both of which we have fallen short of in your case. Our team is eager to make things right, so if you would kindly contact us at support@neospin.com, we will do our utmost to make sure the misunderstanding is solved and any potential disruptions resolved.

We appreciate your consideration and apologize again for any inconvenience.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Ενημερωμένη κριτική...ναι είναι αλήθεια ότι έχω επαληθευτεί..όλα αυτά έγιναν σε 8 ώρες..θα ήταν χρήσιμο αν μπορούσατε να το δείτε κάπου που είστε επαληθευμένοι ή τουλάχιστον να λάβετε ένα email.. αυτήν τη στιγμή Περιμένω αυτό το Payout..αν αυτό συμβεί γρήγορα, υπάρχουν 5 αστέρια και μια ενημερωμένη βαθμολογία.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντα διαθέσιμη
  • Γρήγορες απαντήσεις
  • Καλή επιλογή παιχνιδιών
  • Θα πρέπει να σας φαίνεται ξεκάθαρα όταν επαληθεύεστε.
Neospin Casino
Αγαπητέ κύριε Dizzaya,

Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας!

Χαιρετίζουμε τα σχόλια από τους παίκτες μας, αλλά θα θέλαμε να διευκρινίσουμε μερικά σημεία στην κριτική σας.

Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι απαιτούμε την επαλήθευση όλων των παικτών μας προκειμένου να αποφευχθεί η δόλια δραστηριότητα στο καζίνο μας. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε μόνο επίσημα έγγραφα σύμφωνα με τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ και την πολιτική μας για την καταπολέμηση της αμέλειας. Επίσης, ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε με επιτυχία.

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας - εργαζόμαστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε.

Θερμούς χαιρετισμούς
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Every time I entered a free spins round in a slot game, the page refreshed. Eventually, it refreshed during a free spins round whilst playing Blazing Flames Wowpot and it was like I never entered the round at all. I only managed a few free spins before the page refreshed. I spoke to CS for more than a week and they gave me no reason. I suspect games are rigged. No compensation was forthcoming for this game taking me out of a free spins round.
  • Good selection of games
  • Low RTP and high variance
  • CS are very slow
  • Complaints not taken seriously
Neospin Casino
Dear Meh5005,

Thank you for bringing this matter to our attention.

We apologize for the unfortunate experience you had. It sounds as if you were faced with a technical issue that stopped you from finishing the free spins round, and we regret that our Customer Service team was not able to answer your inquiry.

Our team takes the fairness and security of our games seriously and can assure you that the games are not rigged. We want to make things right with you and make sure this misunderstanding is resolved. Please reach out to us and we will do our best to help you with this issue.

Kind regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
Not for Swedish players because they offer only bitcoin deposit and withdrawal
  • Not for Swedish players because they offer only bitcoin deposit and withdrawal
  • Not for Swedish players because they offer only bitcoin deposit and withdrawal
Neospin Casino
Dear maroun2021,

We are sincerely sorry if you're not completely happy with everything in our casino. Please understand, that the variety and accessibility of payment methods are not managed by the casino exclusively. Several factors as the Licensing Authority, geolocation, contracts with the payment providers, and bank restrictions, all have a major influence.

Nevertheless, as customers' satisfaction is our top priority, we will take your review into consideration.

Kindest regards,
Neospin Casino Team
• πριν από 1 έτος
It is a casino with a nice design and it is relatively fast. It has good amount of promotiions. Decent casino
Neospin Casino
Dear Guderian235,

Our team is very happy to hear that you are satisfied with the selection of bonuses and the design of our site.

It's always a pleasure for us to know that you're enjoying your time in our casino. We are doing our best to ensure the best gaming experience for our players, and we are glad to see our customers happy.

May luck be in your favor!

Kindest regards,
Neospin Casino Team
Επεξήγηση του Δείκτη Ασφάλειας

Επεξήγηση του Δείκτη Ασφάλειας του Neospin Casino

Ρίξτε μια ματιά στις επεξηγήσεις των παραγόντων που λαμβάνουμε υπόψη μας όταν υπολογίζουμε τη βαθμολογία Δείκτη Ασφάλειας του Neospin Casino. Ο Δείκτης Ασφάλειας είναι η βασική μέτρηση που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την αξιοπιστία, τη δικαιοσύνη και την ποιότητα όλων των online καζίνο στη βάση δεδομένων μας.

Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός8.2/10
Καζίνο μέτριου μεγέθους, βάσει της έρευνας και των εκτιμήσεών μας
Θεωρούμε τους όρους και προϋποθέσεις του καζίνο σχετικά άδικους
Δεν βρέθηκε σε καμία σχετική μαύρη λίστα καζίνο
Χαμηλή υψηλή αξία των παρακρατηθέντων κερδών στα παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο
Λάβαμε επίσης υπόψη μας άλλους παράγοντες, που είχαν ουδέτερη επίδραση στον Δείκτη Ασφαλείας του καζίνο
Ο Δείκτης ασφάλειας αυτού του καζίνο υπολογίστηκε με βάση την έρευνα που κάναμε και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την ομάδα μας για τις αξιολογήσεις καζίνο. Μάθετε περισσότερα για τη μεθοδολογία αξιολόγησης καζίνο

Αυτό το καζίνο σάς συμπεριφέρθηκε άδικα;

Υποβολή παράπονου

Μη δίκαιοι όροι και προϋποθέσεις

  • Αυτό το καζίνο απαγορεύει συγκεκριμένα μοτίβα πονταρίσματος ή στρατηγικές (ακόμη και στα παιχνίδια χωρίς μπόνους), αλλά δεν έχουμε ακόμη διαπιστώσει τη χρήση αυτού του κανόνα εναντίον των παικτών..

Παράπονα για το Neospin Casino και σχετικά καζίνο (128)

128Όλα4Ανοιχτά5Μη επιλυμένα43Επιλυμένα76Έχουν απορριφθεί

Παράπονα άμεσα για το καζίνο Neospin Casino

Το περιστατικό έκλεισε Η ετυμηγορία μας

Άλλο

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: NZ$1.000

Η απόσυρση του παίκτη καθυστερεί.

Ο παίκτης από τη Νέα Ζηλανδία είχε καθυστερήσεις σε μια διαδικασία ανάληψης $1000 στο διαδικτυακό καζίνο. Παρά το γεγονός ότι είχε επαληθευμένο λογαριασμό και δεν αμφισβητήθηκε κεφάλαια μπόνους, το καζίνο δεν είχε δώσει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την ανάληψη, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική του για μέγιστο χρόνο επεξεργασίας 48 ωρών. Ο παίκτης είχε επίσης αντιμετωπίσει ανεπίλυτα ζητήματα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Μετά την ακύρωση της ανάληψης και το παιχνίδι με τα χρήματα λόγω έλλειψης πίστης στις διαδικασίες του καζίνο, ο παίκτης έχασε τα κέρδη. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν μπορούσαν να γίνουν πολλά, καθώς ο παίκτης ήταν υπεύθυνος για τον λογαριασμό του, το ενεργό υπόλοιπό του και όλα τα στοιχήματα. Η καταγγελία είχε απορριφθεί.

Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε λιγότερα
Υποβλήθηκε: 29/02/2024

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Loki Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 500 €
Loki Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 15/10/2021
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 4.000 €
Loki Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 22/04/2020

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο 1Red Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.500 €
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 08/03/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 250 €

Η κατάθεση του παίκτη δεν έχει πιστωθεί στον λογαριασμό.

Ο παίκτης από τη Γερμανία είχε καταθέσει 250 € στο 1Red Casino μέσω άμεσης τραπεζικής μεταφοράς, αλλά τα χρήματα δεν είχαν πιστωθεί στον λογαριασμό του ακόμη και μετά από 2 ώρες. Παρά το γεγονός ότι είχε επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και τη ζωντανή συνομιλία, του είπαν να περιμένει. Η πληρωμή είχε παραληφθεί από τον πάροχο και καταχωρήθηκε ως "Σε εκκρεμότητα". Το καζίνο είχε επιβεβαιώσει ότι τα χρήματα είχαν φτάσει, αλλά λόγω του Σαββατοκύριακου, θα μπορούσαν να υπάρξουν καθυστερήσεις. Ο παίκτης δεν μπόρεσε να ακυρώσει την πληρωμή καθώς είχε ήδη διεκπεραιωθεί. Το ζήτημα τελικά επιλύθηκε και τα χρήματα είχαν πιστωθεί στον λογαριασμό του παίκτη στην αρχή της επόμενης εβδομάδας. Είχαμε επισημάνει την καταγγελία ως "επιλύθηκε" στο σύστημά μας.

Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε λιγότερα
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 10/02/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: R15.000
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 13/09/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: ??
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 08/09/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: R100
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 15/08/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: Can$3.600
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 14/07/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 270 €
1Red Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 28/11/2022

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Rakoo Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.109 €
Rakoo Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 14/02/2024

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Evospin Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 2.100 €
Evospin Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 20/01/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.400 €
Evospin Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 31/10/2021
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 60 $
Evospin Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 17/05/2021

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο OnLuck Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 90 €
OnLuck Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 18/06/2023

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Gunsbet Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 5.000 €
Gunsbet Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 09/05/2021
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 30 €
Gunsbet Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 16/04/2021

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Crazy Fox Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 80 лв
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 03/03/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 444 $
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 22/11/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 250 €
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 07/07/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.000 €
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 29/05/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 314 $
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 07/03/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 3.000 €
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 29/09/2021
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 30 €
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 13/05/2021
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 20.217,67 zł
Crazy Fox Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 06/01/2021

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Casino Infinity (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 360 €
Casino Infinity
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 28/05/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 48.000 €
Casino Infinity
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 02/04/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 500 €
Casino Infinity
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 13/03/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 10.500 €

Ο λογαριασμός του παίκτη έκλεισε.

Ο παίκτης από την Ελλάδα περίμενε 7 ημέρες για αίτημα ανάληψης και εξηγήσεις γιατί ο λογαριασμός του, με ένα σημαντικό πενταψήφιο ποσό, είχε κλείσει 8 ημέρες πριν. Οι ερωτήσεις του δεν είχαν απαντηθεί από το καζίνο. Ο παίκτης είχε παίξει κυρίως κουλοχέρηδες και είχε τοποθετήσει αθλητικά στοιχήματα. Είχε συγκεντρώσει τα κέρδη του χωρίς ενεργό μπόνους και ο λογαριασμός του είχε επαληθευτεί. Μετά από 10 ημέρες, το καζίνο δεν είχε ακόμη μεταφέρει τα χρήματά του. Μετά από 18 ημέρες, το καζίνο τον ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός του είχε κλείσει λόγω αιτήματος αυτο-αποκλεισμού λόγω εθισμού στον τζόγο. Το καζίνο είχε αντιμετωπίσει μια δυσλειτουργία του συστήματος που επέτρεψε στον παίκτη να συνεχίσει να καταθέτει και να παίζει. Μόλις το συνειδητοποίησε, το καζίνο είχε κλείσει αμέσως τον λογαριασμό και ξεκίνησε μια διαδικασία μη αυτόματης ανάληψης. Μετά την επαλήθευση των τραπεζικών στοιχείων του παίκτη, το καζίνο είχε μεταφέρει τα χρήματα. Ο παίκτης είχε επιβεβαιώσει ότι έλαβε την κατάθεσή του, λύνοντας έτσι το πρόβλημα.

Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε λιγότερα
Casino Infinity
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 29/02/2024

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Spinch Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 2.000 €
Spinch Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 26/05/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 3.000 €
Spinch Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 31/03/2024

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο EUSLOT Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 129 €
EUSLOT Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 15/12/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 62 €
EUSLOT Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 27/03/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.428 $
EUSLOT Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 07/08/2022
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 300 €
EUSLOT Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 07/11/2020

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Monixbet Casino (Ίδια διαχείριση αλλά διαφορετικός ιδιοκτήτης)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 5.000 €
Monixbet Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 06/05/2024
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 1.000 €
Monixbet Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πάνω από μέτριος
Υποβλήθηκε: 05/05/2024
Εμφάνιση 46 περισσότερων παραπόνων
Συζήτηση

Συζήτηση για το Neospin Casino

Συζητήστε οτιδήποτε σχετικό με το Neospin Casino με άλλους παίκτες, μοιραστείτε τη γνώμη σας ή λάβετε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

Μέθοδοι πληρωμής

Τρόποι πληρωμής στο Neospin Casino

MastercardVISASkrillNetellerPaySafeCardPayz (ecoPayz) BitcoinΤραπεζικό έμβασμαNeosurfSOFORT ÜberweisungInstaDebitiDebitFlexepinJetonTetherDogecoinTronBinance Coin (BNB)Bitcoin CashEthereumRippleVisa VoucherInteracPiastrixLitecoinCardanoCoinspaidMiFinityMuchBetterRapid Transfer
Νομισματικές μονάδες
EUR,USD,ADA,AUD,BCH,BNB,BTC,CAD,ETH,LTC,NZD,TRX,USDT,XDG,XRP
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Forum_alt
Συμμετέχετε στη συζήτηση στο φόρουμ μας και γνωρίστε παίκτες από όλον τον κόσμο
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη