πριν από 2 μήνες
Μέσω αντιστροφής χρέωσης με την τράπεζα, προέκυψε μια διαφωνία
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Μέσω αντιστροφής χρέωσης με την τράπεζα, προέκυψε μια διαφωνία
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Έλαβα ένα γράμμα από την τράπεζα στην εφαρμογή μου που έλεγε ότι προσπάθησαν να λάβουν μια πληρωμή και το πίσω μέρος το έχει μπλοκάρει και επικοινώνησε μαζί τους.
I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.
Λάβαμε το παράπονο για την κάρτα σας και, στη συνέχεια, ερευνήσαμε εάν δικαιούστε αποζημίωση για αυτά
ποσά που μας έχετε διεκδικήσει. Στην έρευνά μας για την υπόθεσή σας, το έχουμε συγκεντρώσει
πληροφορίες που έχετε εισαγάγει στο παράπονο της κάρτας σας και, στη συνέχεια, τις ελέγξατε σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές
δεδομένα και τους όρους που ισχύουν για την κάρτα σας.
Έχετε πραγματοποιήσει μόνοι σας τις αγορές που διεκδικείτε, αλλά έχετε δηλώσει ότι πιστεύετε ότι η τράπεζα πρέπει να το κάνει
έχουν αρνηθεί να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές επειδή οι συναλλαγές σχετίζονται με συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών.
Σύμφωνα με τον κανονισμό για τα τυχερά παιχνίδια, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών πρέπει να απορρίπτουν εκεί εντολές πληρωμής
χρησιμοποιείται και όπου η εξουσιοδότηση έχει πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης του κωδικού MCC 7995, όλα παρακάτω
προϋπόθεση ότι η συναλλαγή με κάρτα πραγματοποιείται με εταιρεία πωλήσεων που θα πρέπει να έχει σουηδική άδεια τυχερών παιχνιδιών
αλλά σε ποιον λείπει. Επειδή ο κωδικός MCC 7995 δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία από τις συναλλαγές
όπως ισχυρίζεστε, η τράπεζα δεν είχε καμία υποχρέωση να απορρίψει τις εν λόγω συναλλαγές.
Εσείς είστε υπεύθυνοι για τις σελίδες στις οποίες παρέχετε τα στοιχεία της κάρτας σας και για την ανάγνωσή τους
όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την εταιρεία πωλήσεων με την οποία συνάπτετε συμφωνία.
Η τράπεζα έχει πραγματοποιήσει σωστά τις συναλλαγές σύμφωνα με τις οδηγίες πληρωμής που έχετε
αριστερά.
Δεν υπάρχει καμία βάση για να ζητήσετε από την τράπεζα να επαναφέρει τον λογαριασμό σας με παράπονο
ποσό. Ως εκ τούτου, η τράπεζα αποφάσισε να μην εγκρίνει το παράπονο της κάρτας σας.
Στο συνημμένο φυλλάδιο πληροφοριών, μπορείτε να διαβάσετε πού μπορείτε να απευθυνθείτε στην περίπτωσή σας εάν το κάνετε
πιστεύει ότι η απόφαση της τράπεζας είναι εσφαλμένη.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Καταλαβαίνω ότι ίσως δεν είναι ό,τι πιο ωραίο αν σταματήσει κάποιος να σου απαντά, αλλά σε παρακαλώ να φέρεσαι ευγενικά και να κρατάς παρόμοια λόγια για τον εαυτό σου.
I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself.
Ξέρω ποιοι είναι αυτοί, αλλά δεν θα πάρετε τα χρήματα πίσω. Επικοινώνησα ακόμη και με τον πάροχο πληρωμών που ισχυρίζεται ότι επικοινώνησε μαζί του για λογαριασμό μου.
mgtechstores.com
thejansel.com
Και οι δύο διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους ιστότοπους είναι πλαστές
I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.
mgtechstores.com
thejansel.com
both email address on the websites are fake
Οπότε η τράπεζα συμπαρατάσσεται μαζί τους! Ωραίο και σοβαρό. Τι πρέπει όμως να περιμένει κανείς από μια τράπεζα που στο παρελθόν έχει ξεπλύνει χρήματα σε αυτούς τους τομείς
So the bank sides with them! Nice and serious. But what should one expect from a bank that has previously laundered money in these areas
Så banken ställer sig på deras sida! Nice och seriöst. Men vad ska man förvänta sig av en bank som tidigare tvättat pengar o dessa trakter
είναι αυτό που σου είπαν ή το λες σε κάποιον
is this what has been said to you or are you telling somebody
Για να ειμαι ειλικρινης
αυτά ακούγονται σκανταλιάρικα
δεν έχω βρει κάτι σχετικό με αυτά στο google
αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζά σας
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Οι τράπεζες συνήθως δεν γνωρίζουν τίποτα για τα προγράμματα των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών.
Είναι απλώς μια τυπική απάντηση από την τράπεζα, αυτοεξουσιοδοτημένη, δικό της υπαιτιότητα. Η τράπεζα είναι υπεύθυνη εάν χρεώσει πίσω τις συναλλαγές 3DS.
Ωστόσο, η τράπεζα θα πρέπει να εκπληρώσει το καθήκον της φροντίδας και να αναφέρει τις συναλλαγές στη Mastercard αναλόγως, ώστε οι έμποροι να αποκλειστούν. Είναι σχεδόν ο τέλειος τρόπος για να ξεπλύνετε χρήματα. Δεν υπάρχει δυνατότητα αντιστροφής χρέωσης γιατί λείπουν αποδείξεις κ.λπ.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Τι αναφέρατε στην τράπεζα όταν κάνατε επιτυχώς αντιστροφές χρεώσεων; Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να επαναφορτίσετε; Έχω κολλήσει με τη Revolut. ευχαριστώ
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Τους είπα ότι εγείρω μια εμπορική διαμάχη λόγω του ότι η εταιρεία έκλεισε τον λογαριασμό μου και δεν επέστρεψε τα χρήματά μου. Τους είπα επίσης ότι στη χώρα μου (Ηνωμένο Βασίλειο) είναι παράνομο να σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα τους
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Έκανα έφεση κατά της απόφασης της Swedbank (παραπάνω) στον διαμεσολαβητή πελατών της.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Έχω περίπου 4700 £ συναλλαγών με τη Santeda μέσω ανοιχτής τραπεζικής. Επικοινώνησα με την τράπεζά μου σήμερα και προσπάθησα να εγείρω μια διαφωνία, αλλά δεν είχαν τίποτα, καθώς είχα λάβει μια συναλλαγή πίσω από τη Santeda κάποια στιγμή προσπάθησα να πω ότι μόλις το έκανε αυτό για να με κρατήσει αφοσιωμένο και να καταθέσω χρήματα, αλλά αυτό έπεσε στο κενό, κάποια συμβουλή ή ακούγεται σαν χαμένη υπόθεση; Ήμουν επίσης σε επαφή με τον οικονομικό διαμεσολαβητή σήμερα και εξήγησα την κατάσταση για να δω αν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Προσπάθησα να πάρω τράπεζα χρημάτων από ανοιχτή τραπεζική και δεν υπάρχει κυριολεκτικά τρόπος, καθώς δεν μπορείτε να κάνετε αντιστροφή χρέωσης. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον πάροχο πληρωμών που ήταν η WINTERMDSE για περίπου το 1800 και απλώς με αγνοούν τώρα, οπότε δεν πρόκειται να επιστρέψουν ποτέ τα χρήματα. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το πάρετε πίσω είναι εάν η Santeda σας επιστρέψει τα χρήματα, δεν είμαι σίγουρος για τον οικονομικό διαμεσολαβητή, καθώς δεν έχω ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο. Νιώθω ότι τώρα έχετε την απόρριψή σας από την τράπεζα, μπορείτε να επικοινωνήσετε προκλητικά μαζί τους για να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν. Μπορείτε να δοκιμάσετε να τους πείτε ότι έχετε ένα μπλοκ τζόγου στην κάρτα σας, είστε ευάλωτο άτομο και η εταιρεία χρησιμοποίησε λάθος κωδικό εμπόρου για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου στην κάρτα σας, γράψτε μια πλήρως προετοιμασμένη δήλωση
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Όταν μίλησα με την τράπεζα για το ίδιο θέμα μου λένε μμμμ καλά δεν είναι απάτη καθώς έκανες τις πληρωμές, καταλαβαίνουμε την κατάστασή σου αλλά δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.