Ο Chase και ο Santander αρνήθηκαν και οι δύο τον ισχυρισμό μου
Chase and Santander both denied my claim
Το Santander είναι ένας εφιάλτης που ποτέ δεν κατάφερε να επιστρέψει τίποτα μαζί τους
Santander are a nightmare never managed to chargeback anything with them
Είναι κανείς εξοικειωμένος με την goldenbet; Έχω καταθέσει χρήματα και μου δίνουν την ευκαιρία όσον αφορά τις αναλήψεις, οπότε έκανα κάποια έρευνα και μάλιστα έστειλα μήνυμα στην υποστήριξη πελατών τους, η άδεια τους είναι "σε αναμονή" σύμφωνα με τους όρους τους (πιστεύω άδεια πίνακα παιχνιδιών Curacao είπαν) επιτρέπεται καν να λειτουργούν; πρέπει να ξεκινήσω αντιστροφές χρέωσης καθώς προσφέρουν υπηρεσίες παράνομα;
Is anyone familiar with goldenbet? I've deposited money and they're giving me the run around in terms of withdrawals, so i've done some research and even messaged their customer support, their license is "on hold" in their terms (curacao gaming board license i believe they said) are they even allowed to operate? should i initiate chargebacks as they're offering services illegally?
δεν είναι νόμιμες απλώς προσέξτε πώς ξεκινάτε την αντιστροφή χρέωσης και τραβάτε στιγμιότυπα οθόνης για όλα όσα πιθανότατα δεν θα λάβετε την ανάληψη
they illegitimate just be careful how you initiate the chargeback and take screenshots of everything you most likely won't get your withdrawal
Ξεκίνησα μια αντιστροφή χρέωσης, μόλις είπα στην τράπεζα ότι διαφημίστηκαν ως νόμιμο καζίνο, όταν στην πραγματικότητα δεν έχουν άδεια και δεν τους επιτρέπεται νόμιμα να δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχουν προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία με τη μορφή ότι η άδεια τους εκκρεμεί στις ο ιστότοπος και ζήτησα από τη συνομιλία υποστήριξης πελατών σχετικά με την άδειά τους, με αποτέλεσμα ο αντιπρόσωπος να παραδέχεται ότι η άδειά τους είναι "σε αναμονή"... θα ήθελα να τους έψαξα πριν καν απόθεση... επικοινώνησα ξανά αργότερα ζητώντας μιλήστε με κάποιον ανώτερο και μόλις έκλεισε εντελώς τη συνομιλία. Η συναλλαγή στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού είναι επίσης κάτι πραγματικά περίεργο που δεν φαίνεται να σχετίζεται με το καζίνο στο παραμικρό.
I've initiated a chargeback, just told the bank they advertised themselves as a legitimate casino when they're actually unlicensed and aren't legally allowed to operate in the UK and have provided proof in the form of them admitting their license is pending on the website and i quizzed the customer support chat regarding their license, resulting in the agent admitting their license is "on hold"... i wish i looked into them before i even depo'd... i contacted them again later asking to speak to someone senior and they just closed the chat completely. The transaction on my bank statement is also coming up something real weird that doesn't seem casino related in the slightest.
Όλα αυτά τα καζίνο που δεν είναι Gamstop είναι απίθανα. Τι εμφανίζεται η συναλλαγή στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού; Όπως ίσως το αναγνωρίζουμε. Χρησιμοποιούν εκατοντάδες διαφορετικούς εμπόρους που παίρνουν τα χρήματα. Δεν εμφανίζεται ποτέ απευθείας στο καζίνο.
All these non Gamstop casinos are dodgey. What is the transaction showing on your bank statement? As we may probably recognise it. They use hundreds of different merchants which take the money. It never shows up as direct to the casino.
Λοιπόν, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, οι αντιστροφές χρεώσεων μου απορρίφθηκαν λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων. Μου πρότειναν οριστικό διακανονισμό 40% που θα πρέπει να πάρω.
Το καζίνο που χρησιμοποιούσα είναι χωρίς άδεια στην Αυστραλία και στην πραγματικότητα έχει αποκλειστεί από παρόχους Διαδικτύου εδώ. Επικοινωνώ μαζί τους με την ελπίδα επιστροφής χρημάτων, καθώς δραστηριοποιούνται παράνομα εδώ και θα πρέπει να έχουν το Aus ως περιορισμένη χώρα λόγω του θέματος της άδειας τους. Έχουν λάβει πολλές προειδοποιήσεις από την κυβέρνησή μας, αλλά παρακάμπτουν τα μπλοκ καταχωρώντας μια νέα διεύθυνση URL με έναν αριθμό…ex justcasino.com vs justcasino1.com
Μικρές ελπίδες, αλλά υποθέτω ότι αξίζει τον κόπο
Well, like most people my chargebacks were rejected on the basis of lack of evidence. They offered me a final settlement of 40% which I will have to take.
The casino I was using is unlicensed in Australia and has actually been barred by internet providers here. I am contacting them in hopes of a refund as they are illegally operating here and should have Aus as a restricted country given their license issue. They’ve been given multiple warnings from our government but bypass the blocks by registering a new URL with a number…ex justcasino.com vs justcasino1.com
Small hopes, but worth a shot I suppose
Φαινόταν νόμιμο εκ πρώτης όψεως, θα έπρεπε να γίνουν περισσότερα για αυτούς τους ιστότοπους, η άδεια τους είναι "σε αναμονή" σύμφωνα με αυτούς, οπότε σίγουρα δεν είναι καν νόμιμη η λειτουργία τους 😂, εμφανίζεται ως Nikotpf web active lim, το οποίο δεν μου φαίνεται οτιδήποτε σχετίζεται με το καζίνο. Επικοινώνησα απευθείας μαζί τους δηλώνοντας ότι δεν έπρεπε να μου προσφέρουν τις υπηρεσίες καθόλου καθώς δεν τους επιτρέπεται να λειτουργούν εδώ και βασικά είπαν ότι δεν τους νοιάζει, φταίω εγώ που εγγράφηκα...
Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι πιθανότητές μου με τη διαφωνία πληρωμής 😂 δεν αντέχει, αλλά τους έχω δείξει αρκετά στοιχεία ότι δεν λειτουργούν σε συνδυασμό με τους νόμους περί τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου
It seemed legit on the face of it, there should be more done about these sites, their license is "on hold" according to them so its definitely not even legal for them to be operating 😂, it's showing as Nikotpf web active lim, which doesn't strike me as anything linked to the casino. I did contact them directly stating they shouldn't have offered me the services at all as they're not allowed to operate here and they basically said they don't care, it's my fault for signing up...
What do you think my chances are with the payment dispute 😂 not holding out but I've shown them a fair amount of evidence that they're not operating in conjunction with UK gambling laws
Ελπίζω να το ταξινομήσουν για σένα φίλε, θα νόμιζες ότι οι τράπεζες θα ήταν πιο ύποπτες για αυτά τα πράγματα, λαμβάνοντας υπόψη πόσο σκιερά είναι μερικά από τα πράγματα που έχω διαβάσει γι' αυτές 😂 οι επιστροφές χρεώσεων δεν πρέπει να αποτελούν πρόβλημα για τα απαγορευμένα/χωρίς άδεια καζίνο, ειδικά αν διαφημίζονται ως διαφορετικά... Τότε έχετε τους κωδικούς εμπόρων που χρησιμοποιούν και δεν σχετίζονται με τα ίδια τα καζίνο
I hope they sort it for you mate, you'd think banks would be more suspect on these things considering how shady some of the stuff I've read about them is 😂 charge backs shouldn't be an issue for banned/unlicensed casinos, especially if they advertise themselves as otherwise... Then you've got the merchant codes they're using which aren't affiliated with the casinos themselves
Έχω κάνει πολλές αντιστροφές χρέωσης. Οι περισσότεροι ήταν επιτυχημένοι, αλλά ήταν λίγοι που ισχυρίστηκαν ότι αγόρασα ψηφιακή τέχνη από αυτούς και άλλα
I’ve done a lot of chargebacks. Most have been successful but their have been an odd few which claimed I bought digital art from them and stuff
Με ποιον κάνετε τράπεζα; Τα Barclays και σε εθνικό επίπεδο είναι τα καλύτερα για αντιστροφές χρέωσης. Έχω ακούσει ότι το Santander είναι δύσκολο να τα ενσωματώσει όπως και το revolut κ.λπ
Who do you bank with? Barclays and nationwide are best for chargebacks. I’ve heard Santander are hard to get them on board same as revolut etc
Σε εθνικό επίπεδο συνήθως, αλλά για τις χρεώσεις τυχερών παιχνιδιών χρησιμοποίησα το Chase UK καθώς οι ισοτιμίες μετατροπής νομισμάτων ήταν καλύτερες, δυστυχώς δεν δέχονται SEPA ούτε στο Ηνωμένο Βασίλειο, οπότε με άφησε κάπως μπερδεμένο, επικοινώνησα μαζί τους για τις αντιστροφές χρεώσεων και ακόμη και elegro καθώς φαίνεται να είναι ο πάροχος πληρωμών για τον έμπορο του καζίνο, κρίνοντας από τις πληροφορίες που έχω ανακαλύψει, επίσης ο Nikotpf φαίνεται να έχει μερικούς διαφορετικούς κωδικούς εμπόρων, οπότε δεν ελπίζω να πάρω τίποτα πίσω αν είμαι ειλικρινής
Nationwide usually, but for the gambling charges i used Chase UK as the currency conversion rates were better, unfortunately they don't accept SEPA either in the UK so it's kind of left me screwed, i've contacted them for the chargebacks and even elegro as they seem to be the payment provider for the casino merchant judging by the info i've dug up, also Nikotpf seems to have a few different merchant codes so i'm not hopeful of getting anything back if i'm being honest
Πληρώσατε με τραπεζικό έμβασμα ή πάγια χρέωση;
You paid using bank transfer or direct debit?
Πληρωμή χρησιμοποιώντας τη χρεωστική μου κάρτα (mastercard), όπως μια κανονική διαδικτυακή συναλλαγή, πήγε σε μια Nikotpf Active web limited (βλέπονται μερικές παραλλαγές εμπόρων nikotpf σε αυτό το νήμα)
Paid using my debit card (mastercard), like a normal online transaction, went to a Nikotpf Active web limited (seen a few variations of nikotpf merchants on this thread)
Κάποια από τις επιτυχημένες αντιστροφές χρεώσεών σας ήταν αντίθετη με τα grotobook, το helpersm ή το Destream;
Did any of your successful chargebacks go go against grotobooks, helpersm, or Destream?
Η WINTERMDSE απέρριψε τις περισσότερες από τις αντιστροφές χρεώσεων μου. Το ίδιο με το loopet
αυτοί που τα έχουν αποδεχτεί από ότι θυμάμαι είναι
ENGYMA
BITSET ΕΕ
ΠΛΗΡΩΜΗ
TECHLILY
Υπάρχουν προκλητικά μερικά ακόμη, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν δεν πάω να κοιτάξω στην τράπεζά μου. Πραγματικά έκλεισα την τράπεζά μου αφού έκανα όλες τις αντιστροφές χρεώσεων tbh, μόλις είπα στον εαυτό μου. Η δήλωσή μου είναι ένα χάος όλες αυτές οι συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών, ξεκινάω από φρέσκια. Νέα τράπεζα, και τώρα το χειρότερο πράγμα που φαίνεται στα τραπεζικά μου αντίγραφα τώρα είναι να τρώω lol
WINTERMDSE declined most of my chargebacks. Same as loopet
the ones who have accepted them from what I remember are
ENGYMA
BITSET EU
PAYMENT
TECHLILY
There’s defiantly a few more but I can’t remember unless I go look into my bank. I actually closed down my bank after I done all my chargebacks tbh, I just said to myself. My statement is a mess all these gambling transactions, I’m starting fresh. New bank, and now the worst thing which shows on my bank statements now is just eat lol
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.