ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 146)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
296670 προβολές 3587 απαντήσεις |
|
1...145 146 147...240
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Η Revolut φαίνεται να προχωρά με τις διαφωνίες τώρα. Μην αναφέρετε τίποτα για τα παιχνίδια καζίνο γιατί τότε είναι δύσκολο να το εξηγήσετε, καθώς το ερμηνεύουν ότι σημαίνει ότι δεν έχετε εξαπατηθεί, ακολουθούν τους κανόνες της Mastercard και της Visa.


Δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν αυτό με λανθασμένους κωδικούς εμπόρων, δυστυχώς, προσπάθησαν να τους το εξηγήσουν στο παρελθόν χωρίς επιτυχία.


Εφόσον αυτές οι εταιρείες αγνοούν και δεν θέλουν να βοηθήσουν, είναι απλά θέμα χρέωσης, τότε είναι στο χέρι τους να δείξουν μια απόδειξη.


πείτε το σαν να πρόκειται για αυτές τις εταιρείες όταν αμφισβητείτε, δεν έχετε λάβει απόδειξη ή κάποια ψηφιακή υπηρεσία που παραδόθηκε, είτε πρόκειται για βιντεοπαιχνίδια, εικόνες, cs skins.

"Θέλω επιστροφή χρημάτων" και μετά "Δεν έχω λάβει προϊόν"


Μπορείτε επίσης να προχωρήσετε με εταιρείες για τις οποίες δεν μπορείτε να βρείτε πληροφορίες, το έκανα με τις συναλλαγές μου στο Ticketzone και το Ewave και δεν χρειάστηκε να εξηγήσω, αλλά προχώρησαν απευθείας για διαφωνία.


Απλά επιλέξτε το ίδιο και κάντε κλικ στην ημέρα για επικοινωνία, μετά επιλέγετε ότι δεν έχετε αποδείξεις και προχωράτε, εκεί επιλέγετε ότι δεν μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για την εταιρεία.


Οι μόνες που δεν κατάφερα να προχωρήσω είναι προηγούμενες συναλλαγές που επέλεξα ως απάτη, τότε δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία από τη Revolut.


Επίσης, ορισμένες συναλλαγές δεν λειτουργούν για να διεκδικήσουν επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Quickbit (κατάθεση και Goriwire), επομένως δεν μπορώ να κάνω τίποτα με αυτές.


Το ίδιο και η Τσίντα (λέει ότι πρόκειται για χρηματική συναλλαγή και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 2 μήνες

I contacted bank and requested a chargeback cause Im addicted, casino did not help me at all. Contacted police, but they didnt assist as well, the casino is not Swedish and they couldnt help me. bank just froze my account. The situation is extremely unfair and i dont hope much about solving anything here anythmore

πριν από 2 μήνες

Οι πάροχοι προστατεύονται από τις οδηγίες της Visa / MasterCard, φαίνεται ότι οι οδηγίες VISA / MasterCard είναι υπεράνω του νόμου. Ως καταναλωτής, είσαι βιδωμένος, οι πάροχοι μπορούν να ξεπλύνουν χρήματα χωρίς σχεδόν κανένα πρόβλημα.

Στη Γερμανία, οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα προστατεύονται ιδιαίτερα. Οι εξουσιοδοτημένες συναλλαγές αντικαθίστανται μόνο υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Οι τράπεζες πολύ σπάνια επιστρέφουν χρήματα για μια τέτοια εξασφαλισμένη συναλλαγή επειδή η τράπεζα είναι υπεύθυνη εάν ο αντίπαλος κερδίσει την αντιστροφή χρέωσης. Επομένως, τα χρήματα συνήθως δεν πιστώνονται ή αναμένεται το αποτέλεσμα της αντιστροφής χρέωσης.

Εάν μια συναλλαγή δεν προστατεύεται από το 3DS, ο έμπορος είναι υπεύθυνος. Όταν διαβάζω ότι κάποιος έχει εξουσιοδοτήσει περισσότερες από 40 συναλλαγές, είναι ξεκάθαρο γιατί οι τράπεζες δεν αντιδρούν. Ο έλεγχος και η καταγγελία για 40 συναλλαγές στο σύστημα MasterCard είναι περίπλοκος και χρονοβόρος.


Οι τράπεζες πιστεύουν ότι η πληρωμή είναι εγκεκριμένη. Επιπλέον, το άτομο έχει λάβει κάτι σε αντάλλαγμα, ακόμα κι αν η κάρτα δείχνει το αντίθετο. Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία με τη μορφή τιμολογίων, επομένως είναι αδύνατο να ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης. Από αυτό το σημείο και μετά, όλοι πρέπει να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται.



Αυτόματη μετάφραση:
doggoclub19
πριν από 2 μήνες

Αλλά με ποιους λόγους εννοείς ότι θα έπαιρνες τα χρήματα πίσω; Το καζίνο δεν μπορεί να γνωρίζει ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο, αν δεν τους το έχετε πει. Επομένως, το επόμενο ερώτημα είναι επίσης - γιατί προσπαθήσατε να τους καταγγείλετε στην αστυνομία; Και τέλος - με ποιους λόγους ζητήσατε επιστροφή χρέωσης από την τράπεζα/ποιο λόγο δώσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

It's not about whether you have been addicted to gambling or not. It is a technicality in essence - the merchant is deliberately obscuring a transaction type to be retail when in fact it is a very high risk gambling transaction. This is a direct contravention of the rules set by Mastercard/Visa. It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.

πριν από 2 μήνες

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 2 μήνες

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 2 μήνες

Doesn't really matter tbh. If you can show you did not receive anything from the merchant then that's pretty much good enough. Getting banks to understand what is happening is the toughest part.

πριν από 2 μήνες

Έχει κανείς νέα σχετικά με μια αντιστροφή χρέωσης της revolut όπου ήσασταν 100% ειλικρινείς; Θα θέλατε να μάθετε εάν η ανάκτηση ήταν επιτυχής; Είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Ή το τέλος της έρευνας για την επανάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 μήνες

Have 2 pending with Musicreverb...will let you know how it goes

Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Received this email when questioning goldenbet. Is this lies?


file

2scottjason
πριν από 2 μήνες

It's not lies. The third party payment processor is the one that needs to be taken to task. The casino won't give you any refund. You need to see what the amounts have come off as on your statements and find the 'merchant' if they exist, then you can build a case with your bank.

πριν από 2 μήνες

I have found the merchant on company house which is a photocopy company based in London?


Niko*FAQSOLUTIONS

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
2scottjason
πριν από 2 μήνες

Try and make contact with them mate. I can almost guarantee they won't have a clue, but you can then use that as evidence.

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 2 μήνες

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 2 μήνες

Good luck mate, hoping it works. They will see it is clearly not coded as gambling.

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Thanks very much, yeah I've sent the what evidence I have of the transactions with photos of the company number etc. to me it looks like a fake company was set up for this specific purpose, not sure if I'm overthinking though haha

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
1...145 146 147...240
Μετάβαση στη σελίδααπό 240 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα