ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 101)

πριν από 8 μήνες από kirekin
|
108426 προβολές 2135 απαντήσεις |
|
1...100 101 102...107
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Hey everyone


I wanna share my story with you all, and maybe some of you can give me some advice or tips.

I'm a gambling addict and I've been blocked from all the Swedish-licensed casinos. Even though I'

m in therapy for my gambling issues, I had a mental breakdown and registered with Tsars. They let me play and even verified my account. Tom make my story shorter, I ended up spending like 5000 EUR there. For some, this amount might not be much, but it is to me. 


Here is what I tried to do to get my money bac:

 1. talked to the casino: They told me it was my responsibility to use their services or not. They don't care about people at all. I stopped talking to them cause it was clear they weren't going to understand me. They only care about money, sadly…

 2. reported to the police: again, to sum up - they did nothing since the casino isn't based in Sweden.

 3. Reached out to my bank (Swedbank for those who wondering) and requested a chargeback: Since my deposits were recent, I thought it might be possible to get my money back. Instead my account was frozen, and despite providing explanations and evidence, including communication with the casino and transaction history, no actions were taken against the casino. There's an ongoing investigation but from what I've heard the chances of getting my money back are close to 0.


This whole situation makes me even more desperate. I don't like to complain much, but after reading through this forum thread, it seems there aren't many other ways to get funds back. Lucky those who managed to recover their money.

doggoclub19
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν καταλαβαίνω καλά τι εννοείς. Έχετε ζητήσει αντιστροφή χρέωσης με το σκεπτικό ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο και ότι το καζίνο σας αφήνει να παίξετε ή τι γράψατε στην τράπεζα εννοείτε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Έχω κάνει και πολλά παράπονα. Ωστόσο, ο λογαριασμός μου δεν έχει παγώσει ή κλειδωθεί. Μπορεί να έρθει, έτσι κι αλλιώς δεν με ενδιαφέρει πραγματικά. Δεν έχω κάνει τίποτα παράνομο. Ακόμα περιμένω απάντηση από την τράπεζα καθώς η υπόθεση είναι "σε εξέλιξη".. Έστειλα όμως και όλες τις επικοινωνίες που είχα με τις εταιρείες, επίσης είπα ότι κάποιες από τις εταιρείες πλήρωσαν. Πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε και να κάνετε την τράπεζα να καταλάβει.

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 εβδομάδα

Συνιστά σε όλους να τηλεφωνήσουν στην τράπεζα και να μιλήσουν μαζί τους. Έκανα και έλαβα εξαιρετική θεραπεία.

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 εβδομάδα

Ήσουν από αυτούς που είχαν Mail για αυτοκόλλητα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ήσουν από αυτούς που είχαν Mail για αυτοκόλλητα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Οχι συγνώμη! Το έβαλα κάτω στέλνοντας email στις εταιρείες απάτης αρκετά γρήγορα. Πήρε πάρα πολλή ενέργεια και χρόνο, έγινες και λίγο εμμονή με αυτό. Όταν κρυώσατε το χέρι σας, είχατε τα ίδια συναισθήματα όπως όταν έχασες τα χρήματα. Αντ' αυτού πέρασα από την τράπεζα. Πήρα όμως ένα άρρωστο ποσό από το elegro και ήταν οι μόνοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, το ίδιο καλά. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι φρικάρουν γι' αυτό. Αλλά έχω αντιδράσει σε αρκετούς νέους λογαριασμούς που φτάνουν και προειδοποιούν ότι η τράπεζα έχει παγώσει τον λογαριασμό κ.λπ., κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Anyone with genuine info and a template able to speak over email? I have loads of these but other than speak to bank I'm not really sure where to start

Booyaka28
πριν από 1 εβδομάδα

Rabidi NV filed bankruptcy! Check the casino previously under their control. They are now operating under a new company in Curacao!

cheat players, steal money, file for bankruptcy and continue to do the same under a new umbrella!


as simple as that

πριν από 1 εβδομάδα

any information about:


Enigma Budapest

Ecoprism Luxembourg


thanks

πριν από 1 εβδομάδα

Η Revolut φαίνεται να προχωρά με τις διαφωνίες τώρα. Μην αναφέρετε τίποτα για τα παιχνίδια καζίνο γιατί τότε είναι δύσκολο να το εξηγήσετε, καθώς το ερμηνεύουν ότι σημαίνει ότι δεν έχετε εξαπατηθεί, ακολουθούν τους κανόνες της Mastercard και της Visa.


Δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν αυτό με λανθασμένους κωδικούς εμπόρων, δυστυχώς, προσπάθησαν να τους το εξηγήσουν στο παρελθόν χωρίς επιτυχία.


Εφόσον αυτές οι εταιρείες αγνοούν και δεν θέλουν να βοηθήσουν, είναι απλά θέμα χρέωσης, τότε είναι στο χέρι τους να δείξουν μια απόδειξη.


πείτε το σαν να πρόκειται για αυτές τις εταιρείες όταν αμφισβητείτε, δεν έχετε λάβει απόδειξη ή κάποια ψηφιακή υπηρεσία που παραδόθηκε, είτε πρόκειται για βιντεοπαιχνίδια, εικόνες, cs skins.

"Θέλω επιστροφή χρημάτων" και μετά "Δεν έχω λάβει προϊόν"


Μπορείτε επίσης να προχωρήσετε με εταιρείες για τις οποίες δεν μπορείτε να βρείτε πληροφορίες, το έκανα με τις συναλλαγές μου στο Ticketzone και το Ewave και δεν χρειάστηκε να εξηγήσω, αλλά προχώρησαν απευθείας για διαφωνία.


Απλά επιλέξτε το ίδιο και κάντε κλικ στην ημέρα για επικοινωνία, μετά επιλέγετε ότι δεν έχετε αποδείξεις και προχωράτε, εκεί επιλέγετε ότι δεν μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για την εταιρεία.


Οι μόνες που δεν κατάφερα να προχωρήσω είναι προηγούμενες συναλλαγές που επέλεξα ως απάτη, τότε δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία από τη Revolut.


Επίσης, ορισμένες συναλλαγές δεν λειτουργούν για να διεκδικήσουν επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Quickbit (κατάθεση και Goriwire), επομένως δεν μπορώ να κάνω τίποτα με αυτές.


Το ίδιο και η Τσίντα (λέει ότι πρόκειται για χρηματική συναλλαγή και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 εβδομάδα

I contacted bank and requested a chargeback cause Im addicted, casino did not help me at all. Contacted police, but they didnt assist as well, the casino is not Swedish and they couldnt help me. bank just froze my account. The situation is extremely unfair and i dont hope much about solving anything here anythmore

πριν από 1 εβδομάδα

Οι πάροχοι προστατεύονται από τις οδηγίες της Visa / MasterCard, φαίνεται ότι οι οδηγίες VISA / MasterCard είναι υπεράνω του νόμου. Ως καταναλωτής, είσαι βιδωμένος, οι πάροχοι μπορούν να ξεπλύνουν χρήματα χωρίς σχεδόν κανένα πρόβλημα.

Στη Γερμανία, οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα προστατεύονται ιδιαίτερα. Οι εξουσιοδοτημένες συναλλαγές αντικαθίστανται μόνο υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Οι τράπεζες πολύ σπάνια επιστρέφουν χρήματα για μια τέτοια εξασφαλισμένη συναλλαγή επειδή η τράπεζα είναι υπεύθυνη εάν ο αντίπαλος κερδίσει την αντιστροφή χρέωσης. Επομένως, τα χρήματα συνήθως δεν πιστώνονται ή αναμένεται το αποτέλεσμα της αντιστροφής χρέωσης.

Εάν μια συναλλαγή δεν προστατεύεται από το 3DS, ο έμπορος είναι υπεύθυνος. Όταν διαβάζω ότι κάποιος έχει εξουσιοδοτήσει περισσότερες από 40 συναλλαγές, είναι ξεκάθαρο γιατί οι τράπεζες δεν αντιδρούν. Ο έλεγχος και η καταγγελία για 40 συναλλαγές στο σύστημα MasterCard είναι περίπλοκος και χρονοβόρος.


Οι τράπεζες πιστεύουν ότι η πληρωμή είναι εγκεκριμένη. Επιπλέον, το άτομο έχει λάβει κάτι σε αντάλλαγμα, ακόμα κι αν η κάρτα δείχνει το αντίθετο. Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία με τη μορφή τιμολογίων, επομένως είναι αδύνατο να ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης. Από αυτό το σημείο και μετά, όλοι πρέπει να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται.



Αυτόματη μετάφραση:
doggoclub19
πριν από 1 εβδομάδα

Αλλά με ποιους λόγους εννοείς ότι θα έπαιρνες τα χρήματα πίσω; Το καζίνο δεν μπορεί να γνωρίζει ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο, αν δεν τους το έχετε πει. Επομένως, το επόμενο ερώτημα είναι επίσης - γιατί προσπαθήσατε να τους καταγγείλετε στην αστυνομία; Και τέλος - με ποιους λόγους ζητήσατε επιστροφή χρέωσης από την τράπεζα/ποιο λόγο δώσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

It's not about whether you have been addicted to gambling or not. It is a technicality in essence - the merchant is deliberately obscuring a transaction type to be retail when in fact it is a very high risk gambling transaction. This is a direct contravention of the rules set by Mastercard/Visa. It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.

πριν από 1 εβδομάδα

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 1 εβδομάδα

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 1 εβδομάδα

Doesn't really matter tbh. If you can show you did not receive anything from the merchant then that's pretty much good enough. Getting banks to understand what is happening is the toughest part.

πριν από 1 εβδομάδα

Έχει κανείς νέα σχετικά με μια αντιστροφή χρέωσης της revolut όπου ήσασταν 100% ειλικρινείς; Θα θέλατε να μάθετε εάν η ανάκτηση ήταν επιτυχής; Είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Ή το τέλος της έρευνας για την επανάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 1 εβδομάδα

Have 2 pending with Musicreverb...will let you know how it goes

πριν από 1 εβδομάδα

Στις 31 Μαρτίου 2024, ζήτησα από τη Noda (Naudapay) να μπλοκάρει το IBAN της τράπεζάς μου, ώστε να μην γίνονται άλλες μεταφορές σε καζίνο μέσω του παρόχου πληρωμών τους.

Έλαβα ένα email επιβεβαίωσης από αυτούς ότι ο IBAN μου ήταν αποκλεισμένος.

Την περασμένη εβδομάδα κατάφερα να καταθέσω περισσότερα από 4000 € σε Betplays μέσω άμεσης τραπεζικής μεταφοράς της Noda.

Έστειλα ένα email καταγγελίας στον Noda, ο οποίος ειδοποίησε το καζίνο, το οποίο μπλόκαρε αμέσως τον λογαριασμό παιχνιδιών μου χωρίς επιστροφή χρημάτων για τις πληρωμές.

Είχε κανείς παρόμοιες εμπειρίες;

Σε αυτές τις περιπτώσεις τι πρέπει να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
1...100 101 102...107
Μετάβαση στη σελίδααπό 107 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα