ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 101)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468435 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...100 101 102...247
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Οι πάροχοι προστατεύονται από τις οδηγίες της Visa / MasterCard, φαίνεται ότι οι οδηγίες VISA / MasterCard είναι υπεράνω του νόμου. Ως καταναλωτής, είσαι βιδωμένος, οι πάροχοι μπορούν να ξεπλύνουν χρήματα χωρίς σχεδόν κανένα πρόβλημα.

Στη Γερμανία, οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα προστατεύονται ιδιαίτερα. Οι εξουσιοδοτημένες συναλλαγές αντικαθίστανται μόνο υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Οι τράπεζες πολύ σπάνια επιστρέφουν χρήματα για μια τέτοια εξασφαλισμένη συναλλαγή επειδή η τράπεζα είναι υπεύθυνη εάν ο αντίπαλος κερδίσει την αντιστροφή χρέωσης. Επομένως, τα χρήματα συνήθως δεν πιστώνονται ή αναμένεται το αποτέλεσμα της αντιστροφής χρέωσης.

Εάν μια συναλλαγή δεν προστατεύεται από το 3DS, ο έμπορος είναι υπεύθυνος. Όταν διαβάζω ότι κάποιος έχει εξουσιοδοτήσει περισσότερες από 40 συναλλαγές, είναι ξεκάθαρο γιατί οι τράπεζες δεν αντιδρούν. Ο έλεγχος και η καταγγελία για 40 συναλλαγές στο σύστημα MasterCard είναι περίπλοκος και χρονοβόρος.


Οι τράπεζες πιστεύουν ότι η πληρωμή είναι εγκεκριμένη. Επιπλέον, το άτομο έχει λάβει κάτι σε αντάλλαγμα, ακόμα κι αν η κάρτα δείχνει το αντίθετο. Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία με τη μορφή τιμολογίων, επομένως είναι αδύνατο να ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης. Από αυτό το σημείο και μετά, όλοι πρέπει να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται.



Αυτόματη μετάφραση:
doggoclub19
πριν από 4 μήνες

Αλλά με ποιους λόγους εννοείς ότι θα έπαιρνες τα χρήματα πίσω; Το καζίνο δεν μπορεί να γνωρίζει ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο, αν δεν τους το έχετε πει. Επομένως, το επόμενο ερώτημα είναι επίσης - γιατί προσπαθήσατε να τους καταγγείλετε στην αστυνομία; Και τέλος - με ποιους λόγους ζητήσατε επιστροφή χρέωσης από την τράπεζα/ποιο λόγο δώσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

It's not about whether you have been addicted to gambling or not. It is a technicality in essence - the merchant is deliberately obscuring a transaction type to be retail when in fact it is a very high risk gambling transaction. This is a direct contravention of the rules set by Mastercard/Visa. It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.

πριν από 4 μήνες

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 4 μήνες

It is also grounds for a player to say the merchant is not recognised and ask for a refund.


However, the transaction was usually verified by the banking app, so the banks take this as recognition of the transaction. If you play at 123 Casino and see something else on the app when confirming, you would have to decline.



πριν από 4 μήνες

Doesn't really matter tbh. If you can show you did not receive anything from the merchant then that's pretty much good enough. Getting banks to understand what is happening is the toughest part.

πριν από 4 μήνες

Έχει κανείς νέα σχετικά με μια αντιστροφή χρέωσης της revolut όπου ήσασταν 100% ειλικρινείς; Θα θέλατε να μάθετε εάν η ανάκτηση ήταν επιτυχής; Είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Ή το τέλος της έρευνας για την επανάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 4 μήνες

Have 2 pending with Musicreverb...will let you know how it goes

πριν από 4 μήνες

Received this email when questioning goldenbet. Is this lies?


file

2scottjason
πριν από 4 μήνες

It's not lies. The third party payment processor is the one that needs to be taken to task. The casino won't give you any refund. You need to see what the amounts have come off as on your statements and find the 'merchant' if they exist, then you can build a case with your bank.

πριν από 4 μήνες

I have found the merchant on company house which is a photocopy company based in London?


Niko*FAQSOLUTIONS

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
2scottjason
πριν από 4 μήνες

Try and make contact with them mate. I can almost guarantee they won't have a clue, but you can then use that as evidence.

CryptoG82
πριν από 4 μήνες

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 4 μήνες

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 4 μήνες

Good luck mate, hoping it works. They will see it is clearly not coded as gambling.

CryptoG82
πριν από 4 μήνες

Thanks very much, yeah I've sent the what evidence I have of the transactions with photos of the company number etc. to me it looks like a fake company was set up for this specific purpose, not sure if I'm overthinking though haha

πριν από 4 μήνες
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

Similar to cards, open banking transactions such as Trustly needs and should be processed with specific code, I think for open banking it was PCC 26 or something.

But, as with cards, there is of course ways to bypass this as many casinos will do.



veritas1979
πριν από 4 μήνες

Ναι, υποψιάζομαι ότι ήταν χειρισμοί κωδικών που είχαν ως αποτέλεσμα να περάσουν οι πληρωμές, επειδή δεν μπορούσα να πραγματοποιήσω τις πληρωμές στα περισσότερα καζίνο. Ωστόσο, δεν έχω καν προσπαθήσει να παλέψω με εμπιστοσύνη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Latest ones I have found are PayOp and PayDo...used by Santeda Group for all sorts of deposits from cards to neosurf vouchers! Will contact both payment providers and see what happens.

carsix79
πριν από 4 μήνες

I'm on them at the moment and a few weird emails have been received for payment cancellations so will wait and see their final responses.

CryptoG82
πριν από 4 μήνες

Το ίδιο έκανα και σε αυτούς σήμερα, πήρα απάντηση ότι εξετάζουν το θέμα. Τι εννοείτε ότι λαμβάνετε περίεργα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου "ακύρωσης πληρωμής" από αυτούς;

τι τους έγραψες;😊

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 4 μήνες

Just that there was potential payment fraud and they said they would investigate. Now have several automated emails through...but need to wait and see

1...100 101 102...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα