Η Revolut φαίνεται να προχωρά με τις διαφωνίες τώρα. Μην αναφέρετε τίποτα για τα παιχνίδια καζίνο γιατί τότε είναι δύσκολο να το εξηγήσετε, καθώς το ερμηνεύουν ότι σημαίνει ότι δεν έχετε εξαπατηθεί, ακολουθούν τους κανόνες της Mastercard και της Visa.
Δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν αυτό με λανθασμένους κωδικούς εμπόρων, δυστυχώς, προσπάθησαν να τους το εξηγήσουν στο παρελθόν χωρίς επιτυχία.
Εφόσον αυτές οι εταιρείες αγνοούν και δεν θέλουν να βοηθήσουν, είναι απλά θέμα χρέωσης, τότε είναι στο χέρι τους να δείξουν μια απόδειξη.
πείτε το σαν να πρόκειται για αυτές τις εταιρείες όταν αμφισβητείτε, δεν έχετε λάβει απόδειξη ή κάποια ψηφιακή υπηρεσία που παραδόθηκε, είτε πρόκειται για βιντεοπαιχνίδια, εικόνες, cs skins.
"Θέλω επιστροφή χρημάτων" και μετά "Δεν έχω λάβει προϊόν"
Μπορείτε επίσης να προχωρήσετε με εταιρείες για τις οποίες δεν μπορείτε να βρείτε πληροφορίες, το έκανα με τις συναλλαγές μου στο Ticketzone και το Ewave και δεν χρειάστηκε να εξηγήσω, αλλά προχώρησαν απευθείας για διαφωνία.
Απλά επιλέξτε το ίδιο και κάντε κλικ στην ημέρα για επικοινωνία, μετά επιλέγετε ότι δεν έχετε αποδείξεις και προχωράτε, εκεί επιλέγετε ότι δεν μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για την εταιρεία.
Οι μόνες που δεν κατάφερα να προχωρήσω είναι προηγούμενες συναλλαγές που επέλεξα ως απάτη, τότε δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία από τη Revolut.
Επίσης, ορισμένες συναλλαγές δεν λειτουργούν για να διεκδικήσουν επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Quickbit (κατάθεση και Goriwire), επομένως δεν μπορώ να κάνω τίποτα με αυτές.
Το ίδιο και η Τσίντα (λέει ότι πρόκειται για χρηματική συναλλαγή και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί)
Revolut appears to be moving forward with disputing now. Don't mention anything about casino games because then it's difficult to explain, as they interpret it as meaning that you haven't been cheated, they follow Mastercard's and Visa's rules.
They don't seem to understand this with incorrect merchant codes unfortunately, have tried to explain this to them before without success.
Since these companies ignore and don't want to help, it's just a matter of charging them, then it's up to them to show a receipt.
say it like it is about these companies when you dispute, you have not received a receipt or any digital service delivered, whether it be video games, pictures, cs skins.
"I want a refund" then "I have not received an item"
You can also go ahead with companies you can't find information about, I did that with my Ticketzone and Ewave transactions and didn't have to explain, but they went ahead directly for dispute.
Just choose the same and click on a day for contact, then you choose that you do not have proof and move on, there you choose that you cannot find contact information for the company.
The only ones I haven't been able to proceed with are previous transactions that I chose as fraud, then you don't get a second chance from Revolut.
Also, some transactions do not work to contest for a refund, including Quickbit (deposit and Goriwire), so I can't do anything with them.
Same with Tsinda (says it's a money transaction and can't be disputed)
Revolut verkar gå vidare med att bestrida nu. Nämn inget om casinospel för då är det svårt att förklara, då dom tolkar det som att ni inte blivit lurade, dom går efter Mastercards och Visas regler.
Dom verkar inte förstå detta med felaktiga merchantcode tyvärr, har försökt förklara detta för dom förr utan resultat.
Eftersom dessa bolag ignorerar och inte vill hjälpa så är det bara att ta chargeback på dom, sen är det upp till dom att visa kvitto.
säg som det är angående dessa bolagen när ni bestrider, ni har inte fått kvitto eller någon digital tjänst levererad, om det nu är tv-spel, bilder, cs skins.
"Jag vill ha återbetalning" sedan "jag har inte fått någon vara"
Ni kan även gå vidare med bolag ni inte hittar information till, jag gjorde det med mina Ticketzone och Ewave transaktioner och behövde inte förklara, utan dom gick vidare direkt för bestridande.
Välj bara samma och klicka på en dag för kontakt, sedan väljer ni att ni inte har bevis och går vidare, där väljer ni att ni inte hittar kontaktuppgifter till bolaget.
Dom enda jag inte kunnat gå vidare är tidigare transaktioner som jag valde som bedrägeri, då får man ingen andre chans av Revolut.
Samt så funkar en del transaktioner inte att bestrida för återbetalning, bla Quickbit (deposit och Goriwire) så dom kan jag inte göra något med.
Samma med Tsinda (står att det är en pengatransaktion och går inte bestrida)
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: