Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 102)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
730.262 προβολές 6.452 απαντήσεις |
|
1...101 102 103...331
CryptoG82
πριν από 6 μήνες

Εντάξει, το ίδιο και για μένα. Αλλά ακόμα δεν κατάλαβα αν έχετε λάβει ασαφή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την ακύρωση πληρωμών ή εάν μόλις λάβατε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι το email σας ελήφθη με επιτυχία. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 6 μήνες

Έρχεται πολύς καιρός; Δοκίμασες να τους στείλεις ξανά μήνυμα; Προσωπικά πήρα μια γρήγορη απάντηση από αυτούς. Τους ενημέρωσα και για τις παράνομες πληρωμές τζόγου. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτούς, αλλά θα ήθελα ακόμα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία χάθηκαν στον αέρα και δεν έφτασαν ποτέ στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 6 μήνες

No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.

πριν από 6 μήνες

file

πριν από 6 μήνες

Does anyone know who the payment provider for goldenbet is by any chance

2scottjason
πριν από 6 μήνες

Paydo or PayOp it used to be anyway.

CryptoG82
πριν από 6 μήνες

Thanks for your help again, I've contacted both

CryptoG82
πριν από 6 μήνες

Ενδιαφέρων. Ποια ημέρα υποβάλατε μια καταγγελία πληρωμής και πότε λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 6 μήνες

Yesterday, email received today.

Glamors12
πριν από 6 μήνες

Ohhh, it shows as NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Glamors12
πριν από 6 μήνες

Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.

Glamors12
πριν από 6 μήνες

Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?

carsix79
πριν από 6 μήνες

Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.

2scottjason
πριν από 6 μήνες

Νομίζω ότι είσαι τυχερός. Επειδή μπήκα στο τρένο πολύ αργά και πήρα την απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82
πριν από 6 μήνες

Θα μπορούσε να είναι η έναρξη μιας λεγόμενης «ανάκτησης» / αμφισβήτησης της πληρωμής και η πληρωμή θα παρακρατήσει την πληρωμή μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 6 μήνες

I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also

2scottjason
πριν από 6 μήνες

Ωστόσο, θα έλεγα να το δοκιμάσετε. Μπήκα επίσης πολύ αργά και κατάφερα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 6 μήνες

Thank you and I will

carsix79
πριν από 6 μήνες

I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
πριν από 6 μήνες

I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.

1...101 102 103...331
Μετάβαση στη σελίδααπό 331 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα