ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 102)

πριν από 8 μήνες από kirekin
|
110428 προβολές 2172 απαντήσεις |
|
1...101 102 103...109
Προσθήκη ανάρτησης
carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν έχω εμπειρία με το naudapay, αλλά το έχω με το trustly. Ζήτησα με αξιοπιστία να αποκλείσω και έλαβα μια επιβεβαίωση, ωστόσο, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκλεισμού επιβεβαίωσης περιείχε τις πληροφορίες που εμπιστευτικά προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία εθελοντικά και ως χειρονομία καλής θέλησης. Λοιπόν, φυσικά, αυτό το μπλοκάρισμα δεν μου έκανε και ρώτησα με εμπιστοσύνη τι συμβαίνει, μου είπαν ότι αυτή η "υπηρεσία" είναι χειρονομία καλής θέλησης και δεν ευθύνονται για καμία ζημιά. Ο αποκλεισμός λειτούργησε για τους περισσότερους ιστότοπους, αλλά παρόλα αυτά κατάφερα να περάσω κάπου και πιστεύω ότι αυτό οφείλεται πιθανώς στο γεγονός ότι το καζίνο ανέφερε τη δραστηριότητά του εσφαλμένα;



Το naudapay απάντησε στο παράπονό σας;

Στο παρελθόν, όταν τους παραπονέθηκα, πήρα μια πολύ αγενή απάντηση από αυτούς, όπου μου λένε ότι αν κάνεις ανάκαμψη, είναι έγκλημα να ισχυρίζεσαι πράγματα που δεν ισχύουν και είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με τις αρχές. .

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Received this email when questioning goldenbet. Is this lies?


file

2scottjason
πριν από 1 εβδομάδα

It's not lies. The third party payment processor is the one that needs to be taken to task. The casino won't give you any refund. You need to see what the amounts have come off as on your statements and find the 'merchant' if they exist, then you can build a case with your bank.

πριν από 1 εβδομάδα

I have found the merchant on company house which is a photocopy company based in London?


Niko*FAQSOLUTIONS

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
2scottjason
πριν από 1 εβδομάδα

Try and make contact with them mate. I can almost guarantee they won't have a clue, but you can then use that as evidence.

CryptoG82
πριν από 1 εβδομάδα

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 1 εβδομάδα

Unfortunately I've looked into and the company exists on paper but has no contact details. I have raised a chargeback with my bank on hope, the company it takes you to on company house is a photocopy company b6 description but with no contact detaila

πριν από 1 εβδομάδα

Good luck mate, hoping it works. They will see it is clearly not coded as gambling.

CryptoG82
πριν από 1 εβδομάδα

Thanks very much, yeah I've sent the what evidence I have of the transactions with photos of the company number etc. to me it looks like a fake company was set up for this specific purpose, not sure if I'm overthinking though haha

Glamors12
πριν από 1 εβδομάδα

Η Naudapay δεν μου απάντησε, ωστόσο σίγουρα κοινοποίησαν το περιστατικό στο καζίνο που μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, γράφοντας ότι είχαν λάβει ειδοποίηση από τη Naudapay.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν έχω εμπειρία με το naudapay, αλλά το έχω με το trustly. Ζήτησα με αξιοπιστία να αποκλείσω και έλαβα μια επιβεβαίωση, ωστόσο, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκλεισμού επιβεβαίωσης περιείχε τις πληροφορίες που εμπιστευτικά προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία εθελοντικά και ως χειρονομία καλής θέλησης. Λοιπόν, φυσικά, αυτό το μπλοκάρισμα δεν μου έκανε και ρώτησα με εμπιστοσύνη τι συμβαίνει, μου είπαν ότι αυτή η "υπηρεσία" είναι χειρονομία καλής θέλησης και δεν ευθύνονται για καμία ζημιά. Ο αποκλεισμός λειτούργησε για τους περισσότερους ιστότοπους, αλλά παρόλα αυτά κατάφερα να περάσω κάπου και πιστεύω ότι αυτό οφείλεται πιθανώς στο γεγονός ότι το καζίνο ανέφερε τη δραστηριότητά του εσφαλμένα;



Το naudapay απάντησε στο παράπονό σας;

Στο παρελθόν, όταν τους παραπονέθηκα, πήρα μια πολύ αγενή απάντηση από αυτούς, όπου μου λένε ότι αν κάνεις ανάκαμψη, είναι έγκλημα να ισχυρίζεσαι πράγματα που δεν ισχύουν και είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με τις αρχές. .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Similar to cards, open banking transactions such as Trustly needs and should be processed with specific code, I think for open banking it was PCC 26 or something.

But, as with cards, there is of course ways to bypass this as many casinos will do.



veritas1979
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, υποψιάζομαι ότι ήταν χειρισμοί κωδικών που είχαν ως αποτέλεσμα να περάσουν οι πληρωμές, επειδή δεν μπορούσα να πραγματοποιήσω τις πληρωμές στα περισσότερα καζίνο. Ωστόσο, δεν έχω καν προσπαθήσει να παλέψω με εμπιστοσύνη.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

Ζητήστε από το naudapay τον παραλήπτη της πληρωμής και την απόδειξη. Παρατήρησα, για παράδειγμα, ότι όλες μου οι αποδείξεις πληρωμής ανοιχτής τραπεζικής Skrill είχαν ως παραλήπτη την εταιρεία του καζίνο, εκτός από μία που έγραφε TRANSICT ως παραλήπτη, δεν είμαι σίγουρος πώς συμβαίνει αυτό στην ανοιχτή τραπεζική, αλλά πιστεύω ότι οι εταιρείες είναι επίσης σε θέση να τα χειραγωγήσουν αυτά, π.χ. να δηλώνουν τις δραστηριότητές τους ως κάτι άλλο εκτός από τον τζόγο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Latest ones I have found are PayOp and PayDo...used by Santeda Group for all sorts of deposits from cards to neosurf vouchers! Will contact both payment providers and see what happens.

CryptoG82
πριν από 1 εβδομάδα

Με το PayOp χάνετε μόνο χρόνο..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

Έχετε εμπειρία με το payop ή γιατί είναι χάσιμο χρόνου; 😊

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

I'm on them at the moment and a few weird emails have been received for payment cancellations so will wait and see their final responses.

CryptoG82
πριν από 1 εβδομάδα

Το ίδιο έκανα και σε αυτούς σήμερα, πήρα απάντηση ότι εξετάζουν το θέμα. Τι εννοείτε ότι λαμβάνετε περίεργα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου "ακύρωσης πληρωμής" από αυτούς;

τι τους έγραψες;😊

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 1 εβδομάδα

Just that there was potential payment fraud and they said they would investigate. Now have several automated emails through...but need to wait and see

Glamors12
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, έχω ασχοληθεί ξανά μαζί τους. Σας γράφουν ότι επικοινωνούν με τον παραλήπτη των μεταφορών (το καζίνο) μόνο για να βεβαιωθούν ότι οι καταθέσεις έγιναν σωστά.

Τόνισα ότι στους όρους και τις προϋποθέσεις τους είναι γραμμένο ότι δεν επιτρέπουν συναλλαγές που περιλαμβάνουν παράνομο τζόγο, επομένως ζητούν επιστροφή χρημάτων, αλλά μετά δεν απάντησαν πλέον..

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82
πριν από 1 εβδομάδα

Εντάξει, το ίδιο και για μένα. Αλλά ακόμα δεν κατάλαβα αν έχετε λάβει ασαφή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την ακύρωση πληρωμών ή εάν μόλις λάβατε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι το email σας ελήφθη με επιτυχία. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...101 102 103...109
Μετάβαση στη σελίδααπό 109 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα