πριν από 2 εβδομάδες
Είμαι μπερδεμένος. Μπορείς να εξηγηθείς καλύτερα;
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
0
Είμαι μπερδεμένος. Μπορείς να εξηγηθείς καλύτερα;
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
Έρχεται πολύς καιρός; Δοκίμασες να τους στείλεις ξανά μήνυμα; Προσωπικά πήρα μια γρήγορη απάντηση από αυτούς. Τους ενημέρωσα και για τις παράνομες πληρωμές τζόγου. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτούς, αλλά θα ήθελα ακόμα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία χάθηκαν στον αέρα και δεν έφτασαν ποτέ στο καζίνο.
Is this a long time coming? Have you tried messaging them again? I personally got a quick response from them. I also informed them about the illegal gambling payments. I'm not very hopeful about them, but I would still like my money back, which disappeared into the wind and never even reached the casino.
Onko tästä pitkä aika? Oletko yrittänyt laittaa heille uudestaan viestiä? Itse sain heiltä kyllä nopeasti vaatauksen. Ilmoitin heille myös uhkapelin laittomista maksuista. En ole kovin toiveikas heidän suhteen, mutta haluaisin kuitenkin takaisin rahani joka katosi tuhka tuuleen eikä koskaan tavoittanut edes kasinoa.
Όχι, έλαβα αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγαν "Η πληρωμή ακυρώθηκε". Δεν είχα χρήματα, οπότε θα δούμε τι σημαίνει όλο αυτό όταν απαντήσει ο εκπρόσωπος τους.
No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.
Ναι προσπάθησα να τους κυνηγήσω αλλά μάταια..
Yes I tried to chase them but to no avail..
Sì ho provato a inseguirli ma inutilmente..
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και πάλι, επικοινώνησα και με τους δύο
Thanks for your help again, I've contacted both
Ενδιαφέρων. Ποια ημέρα υποβάλατε μια καταγγελία πληρωμής και πότε λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Interesting. What day did you file a payop complaint and when did you receive that email?
Mielenkiintoista. Mikä päivä teit payop valituksen ja koska sait kyseisen sähköpostin?
Ναι, ακόμα προσπαθώ να λάβω στοιχεία επικοινωνίας για το ZP Telephono003...αν κάποιος βρει κάτι, παρακαλώ ενημερώστε με.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Έλαβα επίσης αυτές τις ειδοποιήσεις από το PayOp
Σημαίνει ότι η συναλλαγή δεν ήταν επιτυχής.
Δεν είναι επιστροφή χρημάτων. Ή μήπως αυτά τα χρήματα πήγαν στον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών του καζίνο;
I also received these notifications from PayOp
It means that the transaction was not successful.
It is not a refund. Or did that money go into the casino gaming account?
Ho ricevuto anch'io queste notifiche da PayOp
Significa che la transazione non è andata a buon fine.
Non è un rimborso. O quei soldi sono entrati nel conto gioco del casinò?
Ευχαριστώ, τους έστειλα email τώρα, υποθέτω ότι θα είμαι τυχερός αν μου επιστραφούν τα χρήματα από το μήνυμά σας τότε;
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Δεν θα είναι ο λογαριασμός του καζίνο καθώς είναι κλειστός για πάνω από ένα χρόνο! Θα περιμένω να δω ποια είναι η επίσημη απάντηση.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Νομίζω ότι είσαι τυχερός. Επειδή μπήκα στο τρένο πολύ αργά και πήρα την απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Θα μπορούσε να είναι η έναρξη μιας λεγόμενης «ανάκτησης» / αμφισβήτησης της πληρωμής και η πληρωμή θα παρακρατήσει την πληρωμή μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Δεν έχω λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων από κανέναν, το μόνο που έχω κάνει είναι να στείλω email στην τράπεζα της εταιρείας και σε μερικούς παρόχους πληρωμών. Σκέψου ότι μπήκα στο τρένο πολύ αργά επίσης
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Ωστόσο, θα έλεγα να το δοκιμάσετε. Μπήκα επίσης πολύ αργά και κατάφερα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.