ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 103)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
118638 προβολές 2266 απαντήσεις |
|
1...102 103 104...114
Προσθήκη ανάρτησης
CryptoG82
πριν από 2 εβδομάδες

Είμαι μπερδεμένος. Μπορείς να εξηγηθείς καλύτερα;

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 εβδομάδες

Έρχεται πολύς καιρός; Δοκίμασες να τους στείλεις ξανά μήνυμα; Προσωπικά πήρα μια γρήγορη απάντηση από αυτούς. Τους ενημέρωσα και για τις παράνομες πληρωμές τζόγου. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτούς, αλλά θα ήθελα ακόμα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία χάθηκαν στον αέρα και δεν έφτασαν ποτέ στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.

Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι προσπάθησα να τους κυνηγήσω αλλά μάταια..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file

πριν από 2 εβδομάδες

Does anyone know who the payment provider for goldenbet is by any chance

2scottjason
πριν από 2 εβδομάδες

Paydo or PayOp it used to be anyway.

CryptoG82
πριν από 2 εβδομάδες

Thanks for your help again, I've contacted both

CryptoG82
πριν από 2 εβδομάδες

Ενδιαφέρων. Ποια ημέρα υποβάλατε μια καταγγελία πληρωμής και πότε λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Yesterday, email received today.

Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Ohhh, it shows as NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.

CryptoG82
πριν από 2 εβδομάδες

Έλαβα επίσης αυτές τις ειδοποιήσεις από το PayOp

Σημαίνει ότι η συναλλαγή δεν ήταν επιτυχής.

Δεν είναι επιστροφή χρημάτων. Ή μήπως αυτά τα χρήματα πήγαν στον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?

carsix79
πριν από 2 εβδομάδες

Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.

2scottjason
πριν από 2 εβδομάδες

Νομίζω ότι είσαι τυχερός. Επειδή μπήκα στο τρένο πολύ αργά και πήρα την απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82
πριν από 2 εβδομάδες

Θα μπορούσε να είναι η έναρξη μιας λεγόμενης «ανάκτησης» / αμφισβήτησης της πληρωμής και η πληρωμή θα παρακρατήσει την πληρωμή μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also

2scottjason
πριν από 2 εβδομάδες

Ωστόσο, θα έλεγα να το δοκιμάσετε. Μπήκα επίσης πολύ αργά και κατάφερα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 εβδομάδες

Thank you and I will

1...102 103 104...114
Μετάβαση στη σελίδααπό 114 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα