πριν από 2 εβδομάδες
Ελπίζω για σένα.
Τι έγραψες όμως στο PayOp και σε ποια διεύθυνση email;
I hope for you.
But what did you write to PayOp and to what email address?
Lo spero per te.
Ma cosa hai scritto a PayOp e a che indirizzo mail?
0
Ελπίζω για σένα.
Τι έγραψες όμως στο PayOp και σε ποια διεύθυνση email;
I hope for you.
But what did you write to PayOp and to what email address?
Lo spero per te.
Ma cosa hai scritto a PayOp e a che indirizzo mail?
Δεν πρόκειται να δημοσιεύσω αυτό που έγραψα μέχρι να στείλουν μια τελική απάντηση...καμία προσβολή! Αν πετύχει, ευχαρίστως να το μοιραστώ.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
Είχα πληρώσει μια συναλλαγή στην Motiv8 Techn. Με έδρα τη Νιγηρία. Η τράπεζά μου είπε ότι δεν μπορούσε να υποβάλει αντιστροφή χρέωσης επειδή είχα χρησιμοποιήσει το 2FA, αλλά πήγε στην ομάδα απάτης και έλαβα την επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό μου χθες.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
Η τράπεζά μου επιστράφηκε τα χρήματά μου από μια εξουσιοδοτημένη συναλλαγή σε μια υπηρεσία πληρωμών εμπόρων της Νιγηρίας. Ερευνήθηκε ως απάτη.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Ποιος με τα καλά τους θα έδινε ΠΟΑ σε έναν εντελώς άγνωστο.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Τι είπατε στην τράπεζα; Και πόσο καιρό κράτησε η επεξεργασία;
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Έτσι ουσιαστικά μπλόκαραν την κάρτα μου καθώς εντόπισαν μια ύποπτη συναλλαγή. Έπρεπε να τους τηλεφωνήσω για να το ξεμπλοκάρουν και ρώτησα αν είχα κάνει συναλλαγή στο motiv8. Είπα όχι, τι είναι αυτό. Είπαν ότι είναι στη Νιγηρία και είναι μια εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών. Είπα ότι δεν τους έχω ακούσει ποτέ. Αμφισβήτησε το χρονοδιάγραμμα της συναλλαγής και είπε επίσης ότι την είχα εξουσιοδοτήσει μέσω του 2FA και επομένως δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω μια αντιστροφή χρέωσης, αλλά θα έπρεπε να το διερευνήσει η ομάδα απάτης. Τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου μια εβδομάδα αργότερα.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Πόσο καιρό τους ταλαιπώρησες; Συνέχισε να στέλνεις το ίδιο email; Έχω το ίδιο θέμα με ένα αδελφό site
How long did you hassle them for ? Did you just keep sending the same email? I have the same issue with a sister site
ερώτηση - η επιστροφή χρημάτων από αυτούς τους παρόχους πληρωμών, προέρχεται απευθείας από αυτούς και όχι από το καζίνο; Ή μήπως μετά κυνηγούν το καζίνο;
question - getting a refund from these payment providers, does it come straight from them rather than the casino? Or do they then chase the casino?
συγνώμη περισσότερο από εμένα. Οποιοσδήποτε έχει στοιχεία επικοινωνίας με παρόχους πληρωμών για αυτά:
Πορτοφόλι CP
η παράδοση μου
zpaympf*theplatin
Dotascanner
Cscannerr
yellowbitmasters
θηρία κατάταξης
σούπερ νικητές πορ
πήρε περίπου 6000 $ συναλλαγών με αυτά
sorry more from me. Anyone have contact details for payment providers for these:
CP Wallet
my deliveryy
zpaympf*theplatin
Dotascanner
Cscannerr
yellowbitmasters
rankbeasts
super winners por
got about $6000 of transactions with these
Σταματήστε με αυτή την ανοησία της δημοσίευσης των μηνυμάτων που έχετε στείλει στους παρόχους, στους υπεύθυνους ή σε άλλα άτομα που το διαβάζουν, τότε δεν θα υπάρξει απάντηση.
Όποιος έχει μυαλό θα μπορεί να βάλει τέσσερις γραμμές σε χαρτί και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Stop with this nonsense of publishing the messages that you have sent to the providers, responsible persons or other people read this, then there will be no response.
Anyone with a brain will be able to put four lines on paper and request a refund.
Hört mit dem Mist auf die Nachrichten die Ihr an die Anbieter geschickt habt zu veröffentlichen, verantwortliche Personen oder sonstige Personen lesen hier mit, dann gibt's nichts mehr zurück.
Jeder der etwas Hirn hat wird dazu in der Lage sein 4 Zeilen aufs Papier bringen zu können und eine Rückerstattung anzufordern.
Αντιγραφή και επικόλληση μηνυμάτων!
The copy and paste messages!
Die Copy and Paste Nachrichten!
Πού είναι?? Συγγνώμη, άργησα να μπω στο νήμα, οπότε αν μπορείτε να συμβουλεύσετε τον αριθμό της σελίδας θα σας ήμουν ευγνώμων
Where are they?? Sorry, I was late to the thread so if you can advise page number I would be grateful
Σελίδα 76 ένας χρήστης δημιούργησε έναν σύνδεσμο με ολοκληρωμένες πληροφορίες όπως αυτή στην αρχή 🙂
Page 76 one user made a link with comprehensive information like this to the beginning 🙂
Sivu 76 yksi käyttäjä teki linkin jossa on kattavasti infoa näin alkuun 🙂
Απευθύνεται σε όλους όσους διαβάζουν αυτήν την ανάρτηση και επικοινωνούν με τον πάροχο. Δεν φαίνεται πολύ σοβαρό αν το ίδιο μήνυμα σταλεί 43 φορές.
It is aimed at everyone who reads this post and contacts the provider. It doesn't seem very serious if the same message is sent 43 times.
Es ist an alle gerichtet die diesen Beitrag lesen und die Anbieter kontaktieren. Es wirkt wenig seriös und ernst wenn 43 mal die selbe Nachricht verschickt wird.
Ακούγεται ότι το πάρτι επιστροφής χρημάτων τελείωσε και η αναφορά στην τράπεζά σας είναι το επόμενο καλύτερο πράγμα;
Sounds like the refund party is over and reporting to your bank is the next best thing?
Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;
Hello, a completely irrelevant question to the thread in question. Does anyone know where I can delete my account on this forum?
Hej en helt irrelevant fråga till tråden i fråga. Vet någon vart jag kan raddera mitt konto på detta forum?
Προσθέστε ετικέτα στον συντονιστή του φόρουμ Jaro ή Radka και ζητήστε τη διαγραφή του λογαριασμού 🙂
Tag forum moderator Jaro or Radka and ask for the account to be deleted 🙂
Tägää foorumin valvoja Jaro tai Radka ja pyydä tilin poistoa 🙂
Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;
Hello, a completely irrelevant question to the thread in question. Does anyone know where I can delete my account on this forum?
Hej en helt irrelevant fråga till tråden i fråga. Vet någon vart jag kan raddera mitt konto på detta forum?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.