πριν από 6 μήνες
Απλώς τους έστειλα αντίγραφα των συναλλαγών και είπαν ότι είναι δόλιες καθώς δεν έχω λάβει προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτούς, οπότε μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματα που έκαναν!
Just sent them copies of the transactions and said they are fraudulent as I have not received any products or services from them so can they please refund which they did!
Δείτε την ενημέρωσή μου που δημοσίευσα νωρίτερα σήμερα στη Visiola - έχω λάβει επιστροφές χρημάτων από αυτούς
See my update I posted earlier today on Visiola - I have received refunds from them
Ξέρει κανείς πώς να επικοινωνήσει με το Gamerdir ή ποιος είναι ο επεξεργαστής;
Does anyone know how to contact Gamerdir or who the processor is?
Ανέφερα νωρίτερα σε αυτό το νήμα ότι υπάρχει μια εταιρεία εισηγμένη στο GB ως Visiola Ltd. Νέα εισηγμένη εταιρεία το 2023. Φαίνεται ότι είναι ο ένοχος. Δεν μπορώ να δω το Visiola.Org να χρεώνει οποιονδήποτε ή να επιστρέφει χρήματα σε οποιονδήποτε για οτιδήποτε άλλο εκτός από δωρεές ή πραγματικές χονδρές. Δεν είναι αυτοί.
I mentioned earlier in this thread that there is a company listed in GB as Visiola Ltd. Newly listed company in 2023. Seems like they are the culprit. I can’t see Visiola.Org charging anyone or refunding anyone for anything else but donations or actual coarses. This is not them.
Όσοι από εσάς λάβατε επιστροφή χρημάτων από την Elegro, πόσος χρόνος χρειάστηκε μέχρι να λάβετε τα χρήματα από αυτούς σας έστειλαν ταχυδρομικά;
Those of you who received a refund from Elegro, how long did it take until you received the money from them mailed you?
Γεια σου,
χρειάστηκαν 3 ημέρες για να φτάσω στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
και ξέχασαν κάποιες συναλλαγές, οπότε φροντίστε να τους πείτε να ερευνήσουν για αυτό το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
Hey fiore,
it took 3 days to arrive in my bank account.
and they forgot some transactions so make sure to tell them to investigate for that certain timeframe
Εντάξει ευχαριστώ.
Για μένα ξέρω πριν από 8 ημέρες είπαν ότι τα κεφάλαια θα πιστωθούν και ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα.
Ok Thanks.
For me its know 8 days ago they said that the funds Will be credited and still no money.
Γεια σου Lottie.
σε ποιο email επικοινωνήσατε με τη Visiola;
Hi Lottie.
which email did you contact Visiola on please?
Ο Elegro χρειάστηκε περίπου μια εβδομάδα για να συμφωνήσει με την επιστροφή χρημάτων και, στη συνέχεια, υποβλήθηκε σε επεξεργασία 1-2 ημέρες. Ίσως αξίζει να τους κυνηγήσετε ξανά.
Elegro took about a week to agree to a refund, then once processed 1-2 days. Might be worth chasing them again.
Ένας άλλος χρήστης ανέφερε ότι έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτούς, ίσως όχι η ίδια εταιρεία; Δεν είμαι σίγουρος - ο Visiola ήταν ο πιο δύσκολος για μένα μέχρι στιγμής. Επίσης, δεν μπόρεσα ποτέ να βρω το "Frenno"
Another user mentioned they got a refund from them, perhaps not the same company? Not sure - Visiola has been the hardest one for me so far. Still also never been able to find "Frenno"
Κάποιος με σχόλια ή εμπειρία με το Quickbit και τις σχετικές εταιρείες όπως το bitsent ή το fomiline uab;
Anyone with feedback or experience with Quickbit and those related companies like bitsent or fomiline uab?
Δεν σκοτώνεις ούτε τον εαυτό σου, είναι μεγάλη υπόθεση φίλε.
You don't kill yourself either, that's a big deal, buddy.
Tu tampoco te killes putos pesado colega
Είναι σίγουρα αυτοί - είναι αυτοί που έστειλα email και αυτοί που επέστρεψαν τα χρήματα
It is definitely them - they are who I emailed and they are who refunded
info@visiolafoundation.org - επικοινώνησε μαζί τους την 1η Απριλίου - κυνήγησε λίγες μέρες αργότερα και έλαβε επιστροφές χρημάτων στις 9 Απριλίου.
info@visiolafoundation.org - contacted them on 1st April - chased a few days later and received refunds on 9th April.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.