πριν από 7 μήνες
Τα καταφέρατε με επιτυχία στην κατάθεση μέσω πληροφοριών κρυπτογράφησης; Επίσης κάποια απάντηση από το coinshop.work;
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
0
Τα καταφέρατε με επιτυχία στην κατάθεση μέσω πληροφοριών κρυπτογράφησης; Επίσης κάποια απάντηση από το coinshop.work;
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Έχει λάβει κανείς επιστροφή χρημάτων από την Elegro τις τελευταίες ημέρες;
Εννέα εργάσιμες ημέρες από τότε που έλαβα αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ακόμα δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
«Ξεκινήσαμε μια επιστροφή χρημάτων για αυτές τις συναλλαγές.
Τα χρήματα θα πιστωθούν στην κάρτα από την οποία χρεώθηκαν εντός 5-7 εργάσιμων ημερών».
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Είχα τις επιστροφές μου σχεδόν αμέσως μαζί τους. Συνέχισε να τους κυνηγάς.
θα το πάρεις πίσω στο τέλος!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Γειά σου φίλε.
απλά συνεχίστε να κυνηγάτε μέσω email και εισιτήρια υποστήριξης στον ιστότοπό τους.
Αυτό είναι το μόνο που έκανα και πήρα πίσω τα 1100 £ μου.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
Από πόσο πίσω στο χρόνο λαμβάνουν όλοι επιστροφές χρημάτων; Οι τελευταίες 60 ημέρες είναι η υπόθεσή μου; Αυτό είναι ίσως το καλύτερο νήμα που έχω δει ποτέ.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Έχει κανείς αντιστροφή χρέωσης από;
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
δισεκατομμύριο πανί
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
κάρτες στιγμιαίων παιχνιδιών
Bt_cko
Δεδομένα διαφημίσεων
Δικηγόρος Νομικών Υπηρεσιών
Μείνετε online
Trendtraverse περιορισμένη
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Από ό,τι καταλαβαίνω όταν αναφέρθηκε ως απάτη, θα επικοινωνήσουν με τους εμπόρους, οι οποίοι προφανώς δεν πρόκειται να απαντήσουν αφού αυτό που κάνουν είναι παράνομο, και ουσιαστικά χάνουν τη διαφορά. Στη συνέχεια, τα καζίνο τρίτων θα σας στείλουν τρελά email απειλώντας ότι θα χρεώσουν χωρίς καμία νομική ισχύ στις αξιώσεις τους λόγω αδειοδότησης και εσφαλμένων κωδικών εμπόρου. Χωρίς ερωτήσεις. Ακόμα αμφισβητείται, αλλά θα δημοσιεύσω με λεπτομέρειες.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις επιστροφές χρημάτων, οπότε πήγα στην τράπεζά μου.
Αφού εξέτασαν την αντιστροφή χρέωσης για απάτη, μου είπαν ότι δεν βρήκαν κανένα και πρέπει να επικοινωνήσω με τον πωλητή για επιστροφή χρημάτων. Είπα "παρακαλώ βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και το προϊόν ή την υπηρεσία που μου παρείχαν και μετά θα τους ζητήσω επιστροφή χρημάτων"
Δεν νομίζω ότι ξέρουν τι να πουν. Νόμιζαν ότι απλώς θα τα παρατούσα. Τώρα ερευνούν περαιτέρω. Ζήτησα επίσης κωδικούς συναλλαγής που σχετίζονται με τις χρεώσεις και δεν είχαν πληροφορίες για μένα.
Ζήτησα να μιλήσω με ποιος ερεύνησε τις κατηγορίες και τους υπενθύμισα ότι δεν παρασχέθηκε κανένα προϊόν ή υπηρεσία.
Νομίζω ότι οι Τράπεζες και η Visa/Mastercard έχουν ένα τεράστιο πρόβλημα στα χέρια τους που δεν ξέρουν τι να κάνουν, οπότε παίζουν χαζοί.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
Στη Σουηδία, οι τράπεζες άρχισαν να κλείνουν τραπεζικούς λογαριασμούς και να ακυρώνουν όλα τα δάνεια που έχετε στην τράπεζα. Λαμβάνετε πρώτα ένα αίτημα από την τράπεζα για να αναφέρετε αυτές τις συναλλαγές. Είναι σπάνιο να μπορείτε να το κάνετε αυτό. Τότε είστε ύποπτοι για ξέπλυμα χρήματος.
Δεν είναι μόνο το καζίνο του Κουρουκάο που το κάνει αυτό. Το κάνουν επίσης καζίνο από τη Μάλτα και την Εσθονία
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Γεια mBp12, νομίζω ότι είμαι στο ίδιο σκάφος με εσάς με ένα συγκεκριμένο καζίνο. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν επικοινωνήσατε πρώτα με την τράπεζά σας;
Απλώς αναρωτιέμαι αν αξίζει να το κάνω πρώτα και μετά να επικοινωνήσω με τα διάφορα τρίτα μέρη εάν η τράπεζα δεν θα επιστρέψει τα χρήματα;
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Η τράπεζά μου λέει ότι δεν είναι απάτη, αν έκανα μια πληρωμή ακόμα κι αν χρησιμοποιούν διαφορετικά ονόματα. Λένε ότι δεν είναι απάτη. Τι μπορώ να κάνω για να το κλιμακώσω; Ή λέτε αυτό; (Natwest)
Επίσης η συναλλαγή μου που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το NIKOTPF*NOVAVOGUE, είναι το ίδιο με το Elegro; Νομίζω είναι εταιρεία ρούχων..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη elegro
στείλε τους αυτό
Γεια σου.
Με το παρόν ζητώ άμεση επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές που έγιναν τον Μάρτιο του 2024. Οι εν λόγω συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε εσάς με αριθμό κάρτας που λήγει
Αυτές οι συναλλαγές είναι παράνομες καθώς περιέχει έναν κωδικό εμπόρου που επίσης παρακάμπτει τα μπλοκ που έχουν οριστεί σε κάρτες σε σχέση με συναλλαγές τζόγου και δεν έχω λάβει καμία υπηρεσία από εσάς.
Σύμφωνα με τους κανόνες του κυκλώματος Mastercard, η συναλλαγή υπόκειται σε αντιστροφή χρέωσης. Θα μπορούσατε να ελέγξετε τα στοιχεία της κάρτας μου μέσω του συστήματός σας και να επιστρέψετε τα χρήματα όλων των συναλλαγών.
Επιβεβαιώστε τη λήψη αυτού του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο το δυνατόν συντομότερα και ανυπομονώ για μια γρήγορη επίλυση.
με εκτιμιση
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Ο Taslink μόλις απάντησε με αυτό
"Γειά σου,
Το TAS LINK είναι ένας τρίτος επεξεργαστής και δεν αλληλεπιδρά απευθείας με εμπόρους. Το TAS LINK παρέχει μόνο την τεχνική πλευρά της επεξεργασίας συναλλαγών. Όλες οι επιχειρηματικές σχέσεις με εμπόρους (συμπεριλαμβανομένων των AML, KYC, κ.λπ.) διεξάγονται με εξαγορά τραπεζών ή εξαγορά χρηματοπιστωτικών εταιρειών. Ως εκ τούτου, εφιστούμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι η νομική και οικονομική ευθύνη για τη διενέργεια συναλλαγών με κάρτα βαρύνει τις εξαγοράζουσες τράπεζες ή την εξαγορά χρηματοπιστωτικών εταιρειών.
Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ξεκινήσει μόνο από έμπορο ή αγοραστή (τράπεζες ή χρηματοοικονομικές εταιρείες). Απευθυνθείτε αυτό το αίτημα στον έμπορο ή τον αγοραστή.
Κατά τα άλλα, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να ξεκινήσει η αντιστροφή χρέωσης των συναλλαγών που θεωρείτε παράνομες, όπως προβλέπεται από τους κανόνες του συστήματος πληρωμών."
Οποιεσδήποτε προτάσεις? (Αυτό ήταν για την παράδοση μου)
Taslink just responded with this
"Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules."
Any suggestions? (This was for mydelivery)
Η Elegro/NIKOTPF υποσχέθηκε να μου δώσει μια ενημέρωση μέχρι αύριο το πρωί. Η Wintermads επέστρεψε και ζήτησε επισκόπηση των συναλλαγών, την οποία έχω παράσχει.
Ελπίζω το TASlink να επιστρέψει μετά το 2ο email μου για το Mydelivery.
Έχω επίσης τα ακόλουθα, δεν είμαι σίγουρος αν κάποιος έχει την τύχη να λάβει επιστροφές χρημάτων από αυτά; :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (ή HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro/NIKOTPF has promised to give me an update by tomorrow morning. Wintermads came back and asked for overview of the transactions, which I've provided.
I'm hoping TASlink will come back after my 2nd email for Mydelivery.
I also have the following ,not sure if anyone has any luck of getting refunds from these? :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Κατά τη γνώμη μου, είστε επίσης όλοι απατεώνες.. Προσπαθείτε να βάλετε τον εαυτό σας σε μια κατάσταση win win.. Εννοώ ότι όταν καταθέσατε ήξερες τι συνέβαινε και ήξερες ότι είσαι λογικά χρήματα στο καζίνο κατά 3 μέρη.. και αφού χάσεις τα λεφτά κάνεις εκπομπή για το πόσο λάθος είναι αυτό..
In my op.. U are also all scammers.. U are trying to put your self in a win win situation.. I mean when u deposited u knew whats going on and u knew u are sensibel money to the casino by 3part.. and after u loose the money u are making a show on how wrong that is..
Γεια σου Gez 80,
Συμφωνείτε λοιπόν ότι αυτά τα καζίνο του Κουρασάο είναι απατεώνες, αλλά το να τα χτυπήσετε στο δικό τους παιχνίδι κάνει τους ανθρώπους να αναζητούν και απατεώνες επιστροφών; Μπορεί
Ακολουθεί μια άλλη άποψη από κάποιον που έχει αρνηθεί τις αναλήψεις από πολλά καζίνο του Κουρασάο. Το arbitrage του είναι απλό και απλό. Το καζίνο θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο που έχει στη διάθεσή του για να αρνηθεί τις αναλήψεις και αυτό σημαίνει και εκείνους με καλή φήμη.
Hello Gez 80,
So you agree that these Curaçao casinos are scammers but beating them at their own game makes people looking for refunds scammers too? Maybe
Here’s another take though from someone that has been denied withdrawals by many Curaçao casinos; its arbitrage plain and simple. The casino will use any means available to them to deny withdrawals and this means ones with good reputations too.
Πόσο χρονών ήταν οι συναλλαγές σας; Πόσο καιρό χρειάστηκαν για να απαντήσουν και να πουν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα; Οι συναλλαγές μου είναι 11 μηνών...δεν είμαι σίγουρος ποιες είναι οι προοπτικές μου,
How old were your transactions? How long did they take to respond and say they will refund? My transactions are 11 months old....not sure what my prospects are,
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.