πριν από 6 μήνες
Μου έστειλαν email σήμερα ζητώντας φωτογραφία της κάρτας μου και του τραπεζικού λογαριασμού μου… άρα ακούγεται θετικό atm;
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
0
Μου έστειλαν email σήμερα ζητώντας φωτογραφία της κάρτας μου και του τραπεζικού λογαριασμού μου… άρα ακούγεται θετικό atm;
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
Γειά σου
υπέροχα νέα ακούγονται σαν να φτάσετε κάπου. Σε ποια καζίνο αφορούσαν αυτές οι πληρωμές;
Hello
great news sound like you are getting somewhere. Which casinos did these payments relate to ?
Ναι συμφωνώ ότι είναι όλοι απατεώνες. μην παιζεις με αυτα..
Yes i agree they are all scammers. Dont play on them..
Γεια σας, οι πληρωμές Wintermads ήταν goldenbet νομίζω, είχατε επιτυχίες;
Hi, Wintermads payments were goldenbet I think, have you had any successes?
Δεν μπορείτε ακόμα να δώσετε τα στοιχεία για το ποιος στείλατε email
Not yet can you please provide the details of who you emailed
Γεια σας παιδιά,
πήρε κάποιος επιστροφή χρημάτων από την Destream; Δεν μου γράφουν καθόλου.
Έχουν μια ζωντανή συνομιλία, αλλά κανείς δεν απαντά και ούτε μέσω email.
Ευχαριστώ!
hey guys,
did somebody get a refund from Destream? They don’t write me at all.
They have a live chat but nobody replies and via email neither.
Thank you!
Προσπαθώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω από το καζίνο Winstler. Με αφήνουν να εγγραφώ και να καταθέσω χρήματα, ενώ δεν έχουν άδεια λειτουργίας στην Ολλανδία. Λειτουργεί επίσης από κάποιο είδος άδειας Curaçao. Και δεν θέλουν να επιστρέψουν τα χρήματα που κατατέθηκαν, τα πήραν παράνομα. Έχει κανείς εμπειρία με αυτό το καζίνο; Αν συνεχίσουν να αρνούνται την αναφορά
Im trying to get my money back from Winstler casino. They let me register and deposit money, while they do not have a license to operateur in the Netherlands. Its also running from some kind of curaçao license. And they dont wanna refund the deposited money, they did take it illegal. Anybody has experience with this casino? If they keep refusing ill report
Η Elegro είπε ότι θα ξεκινήσει την επιστροφή χρημάτων εντός των επόμενων δύο ημερών, σταυρωμένα..
Θα προσπαθήσω ξανά με το Taslink, ίσως το email διαφωνίας.
Πρέπει ακόμα να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (ή HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro have said they will start the refunding within the next couple of days, fingerscrossed..
I will try again with Taslink, maybe the dispute email instead.
Still need to figure who these are:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Γεια Owen, είναι καλό να το διαβάσετε καθώς προσπαθώ να συζητήσω με την τράπεζά μου αυτή τη στιγμή και απλώς δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν το ζήτημα. Έχω ενεργοποιήσει ένα μπλοκ τζόγου και από αυτούς τους εμπόρους που χρησιμοποιούν λανθασμένους κωδικούς, οι πληρωμές έχουν παρακάμψει το μπλοκ, αν είχαν χρησιμοποιηθεί σωστοί κωδικοί, οι συναλλαγές θα είχαν αποκλειστεί. Έχετε κάποια συμβουλή για μένα να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σχετικά με αυτό και είναι δυνατές αντιστροφές χρεώσεων για αυτό το ζήτημα; Λήψη εξουσιοδότησης μέσω λανθασμένων δεδομένων; Όλοι οι έμποροι εντάξει οι δηλώσεις μου λειτουργούν κάτι που φαίνεται να είναι πλαστά καταστήματα, που πουλάνε πράγματα που δεν έχω παραγγείλει ή λάβει, πλαστά αντικείμενα όπως υπηρεσίες λογισμικού κ.λπ. Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks
Εάν αναφέρετε τις συναλλαγές ως μη εξουσιοδοτημένες, θα κάνουν έρευνα και θα καλέσουν τις εταιρείες στο αντίγραφό σας. Δεδομένου ότι παραβιάζουν τους κανόνες της βίζας και τους διεθνείς νόμους περί τυχερών παιχνιδιών, δεν θα απαντήσουν στην τράπεζά σας ούτε θα μπορέσουν να αποδείξουν ότι αγοράσατε οτιδήποτε από αυτούς και θα κερδίσετε την αξίωσή σας.
If you report the transactions as unauthorized they will do an investigation and call the companies on your statement. Since they are breaking the rules of visa and international gaming laws, they will not answer your bank or be able to prove that you purchased anything from them and you will win your claim.
Θαυμάσια νέα. Έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας τώρα; Πόσος χρόνος τους πήρε για να ελέγξουν και να συμφωνήσουν στην επιστροφή χρημάτων; Μου έστειλαν email για να πω ότι τα έγγραφά μου βρίσκονται στο "αρμόδιο τμήμα" για έρευνα. Πόσο πίσω ήταν οι συναλλαγές σας;
Great news. Have you received your refund now? How long did it take them to review and agree to refund? They have emailed me to say my documents are with the "relevant department" to investigate. How far back were your transactions?
Ναι, όλα ελήφθησαν εντός 2 ημερών από την πρώτη επικοινωνία μαζί τους, έφτασε σήμερα το πρωί! Αξία περίπου 1300.
Τώρα περιμένω το Elogra.
Είχε κανείς άλλος τύχη με τους άλλους; Μην νομίζετε ότι το taslink θα ακολουθήσει
Yes all received within 2 days of first contacting them it arrived this morning! Apprx 1300 worth.
Now waiting on Elogra.
Anyone else had any luck with the others? Don't think taslink will follow up
Αυτό είναι εκπληκτικό, έστειλα email πριν από 4 ημέρες και προφανώς τα έγγραφά μου είναι σε ένα τμήμα για έλεγχο, οι συναλλαγές μου είναι σχεδόν ενός έτους και συνολικά 5 νούμερα, οπότε θα δούμε, πόσο χρονών ήταν τα δικά σας;
Έχω κάνει επιστροφή χρημάτων από το canapay και αυτό είναι μέχρι στιγμής.
That's amazing, I emailed 4 days ago and apparently my documents are with a department for review, my transactions are almost a year old and total 5 figures so will see, how old were yours?
I have had a refund from canapay and that's it so far.
Τους έστειλα το πρώτο μου email στις 12 Απριλίου και τους έστειλα σαν 5 email από τότε και ακόμα καμία επιστροφή χρημάτων ή απάντηση
I sent my first email to them 12th of april and sent them like 5 email since then and still no refund or answer
Πώς πήγε με τον Φρένο και τη Βιζιόλα;
Έχετε microc στην τραπεζική σας κατάσταση με το frenno;
How did it go with Frenno and visiola?
Do you have microc on your bankstatement with frenno?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.