Τα καταφέρατε με επιτυχία στην κατάθεση μέσω πληροφοριών κρυπτογράφησης; Επίσης κάποια απάντηση από το coinshop.work;
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Έχει λάβει κανείς επιστροφή χρημάτων από την Elegro τις τελευταίες ημέρες;
Εννέα εργάσιμες ημέρες από τότε που έλαβα αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ακόμα δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
«Ξεκινήσαμε μια επιστροφή χρημάτων για αυτές τις συναλλαγές.
Τα χρήματα θα πιστωθούν στην κάρτα από την οποία χρεώθηκαν εντός 5-7 εργάσιμων ημερών».
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Είχα τις επιστροφές μου σχεδόν αμέσως μαζί τους. Συνέχισε να τους κυνηγάς.
θα το πάρεις πίσω στο τέλος!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Γειά σου φίλε.
απλά συνεχίστε να κυνηγάτε μέσω email και εισιτήρια υποστήριξης στον ιστότοπό τους.
Αυτό είναι το μόνο που έκανα και πήρα πίσω τα 1100 £ μου.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
Από πόσο πίσω στο χρόνο λαμβάνουν όλοι επιστροφές χρημάτων; Οι τελευταίες 60 ημέρες είναι η υπόθεσή μου; Αυτό είναι ίσως το καλύτερο νήμα που έχω δει ποτέ.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Έχει κανείς αντιστροφή χρέωσης από;
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
δισεκατομμύριο πανί
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
κάρτες στιγμιαίων παιχνιδιών
Bt_cko
Δεδομένα διαφημίσεων
Δικηγόρος Νομικών Υπηρεσιών
Μείνετε online
Trendtraverse περιορισμένη
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Νομική υπηρεσία Attorn δεν υπάρχει πουθενά στο Διαδίκτυο και έπρεπε να ζητήσω αντιστροφή χρέωσης από την τράπεζα.
Έστειλα ένα email στο Magic1Hand ( support@magic1hand.academy ).
Στην αρχή έδειχναν να συνεργάζονται και μετά δεν εμφανίστηκαν ποτέ ξανά.
Legal service Attorn is nowhere to be found on the Internet and I had to ask for a chargeback from the bank.
I sent an email to Magic1Hand ( support@magic1hand.academy ).
At first they seemed to collaborate and then they never showed up again.
Legal service Attorn è introvabile su Internet e ho dovuto chiedere chargeback alla banca.
A Magic1Hand ho inviato una mail (support@magic1hand.academy).
All'inizio sembravano collaborare e poi non si sono più fatti vivi.
Θεωρητικά, ο μέγιστος χρόνος για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων είναι 6 μήνες.
Για παράδειγμα, σήμερα η Wintermads μου απάντησε ότι θα είχαν ήδη περάσει οι 6 μήνες για να προχωρήσω στην επιστροφή χρημάτων αλλά ήθελαν την ίδια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού και φωτογραφία της ταυτότητας για να επαληθεύσω την ταυτότητά μου.
Ελπίζω να είναι καλό σημάδι 🤞
In theory, the maximum time within which to request a refund is 6 months.
For example, today Wintermads responded to me that the 6 months would have already passed to proceed with the refund but they wanted the same bank statement and photo of the identity card to verify my identity.
I hope it's a good sign 🤞
In teoria sono 6 mesi il tempo massimo entro cui richiedere il rimborso.
Oggi ad esempio mi ha risposto Wintermads che sarebbero già passati i 6 mesi per procedere al rimborso ma hanno voluto lo stesso estratto conto bancario e foto della carta d'identità per verificare la mia identità.
Spero che sia un buon segno 🤞
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μέσω τράπεζας είναι θεωρητικά η πιο αποτελεσματική, ωστόσο εξαρτάται από τράπεζα σε τράπεζα. Για παράδειγμα, οι δικοί μου με κάνουν χίλιες ερωτήσεις, θέλουν να έχουν έγγραφα που να αποδεικνύουν την αγορά, απόδειξη ότι επικοινώνησα με τον έμπορο, το συμβόλαιο αγοράς που βασίζεται στις συναλλαγές..
Και είναι πάντα μια επιστροφή χρημάτων που υπόκειται σε είσπραξη
The refund procedure via the bank is in theory the most effective, however it depends from bank to bank. For example, mine asks me a thousand questions, they want to have documents that prove the purchase, proof that I contacted the merchant, the purchase contract underlying the transactions..
And it's always a refund subject to collection
La procedura di rimborso tramite la banca in teoria è quella più efficace però dipende da banca a banca. La mia ad esempio mi fa mille domande, vogliono avere documenti che provino l'acquisto, la prova che ho contattato l'esercente, il contratto di acquisto alla base delle transazioni..
Ed è sempre un rimborso salvo buon fine
Από ό,τι καταλαβαίνω όταν αναφέρθηκε ως απάτη, θα επικοινωνήσουν με τους εμπόρους, οι οποίοι προφανώς δεν πρόκειται να απαντήσουν αφού αυτό που κάνουν είναι παράνομο, και ουσιαστικά χάνουν τη διαφορά. Στη συνέχεια, τα καζίνο τρίτων θα σας στείλουν τρελά email απειλώντας ότι θα χρεώσουν χωρίς καμία νομική ισχύ στις αξιώσεις τους λόγω αδειοδότησης και εσφαλμένων κωδικών εμπόρου. Χωρίς ερωτήσεις. Ακόμα αμφισβητείται, αλλά θα δημοσιεύσω με λεπτομέρειες.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
Δεν έχω ακούσει ποτέ αυτό για τα καζίνο που απειλούν παράπονα και το βρίσκω αρκετά περίεργο 🤣
I've never heard the one about casinos threatening complaints and I find it quite bizarre 🤣
Quella dei casinò che minacciano denunce non l'ho mai sentita e la trovo abbastanza bizzarra come cosa 🤣
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις επιστροφές χρημάτων, οπότε πήγα στην τράπεζά μου.
Αφού εξέτασαν την αντιστροφή χρέωσης για απάτη, μου είπαν ότι δεν βρήκαν κανένα και πρέπει να επικοινωνήσω με τον πωλητή για επιστροφή χρημάτων. Είπα "παρακαλώ βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και το προϊόν ή την υπηρεσία που μου παρείχαν και μετά θα τους ζητήσω επιστροφή χρημάτων"
Δεν νομίζω ότι ξέρουν τι να πουν. Νόμιζαν ότι απλώς θα τα παρατούσα. Τώρα ερευνούν περαιτέρω. Ζήτησα επίσης κωδικούς συναλλαγής που σχετίζονται με τις χρεώσεις και δεν είχαν πληροφορίες για μένα.
Ζήτησα να μιλήσω με ποιος ερεύνησε τις κατηγορίες και τους υπενθύμισα ότι δεν παρασχέθηκε κανένα προϊόν ή υπηρεσία.
Νομίζω ότι οι Τράπεζες και η Visa/Mastercard έχουν ένα τεράστιο πρόβλημα στα χέρια τους που δεν ξέρουν τι να κάνουν, οπότε παίζουν χαζοί.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν οι επιστροφές χρημάτων που συμφωνούν να δώσουν οι έμποροι προέρχονται από τις τσέπες τους ή από τα καζίνο.
Μου φαίνεται περίεργο ότι τα καζίνο συμφωνούν σε επιστροφές χρημάτων.
Μάλλον φοβούνται μηνύσεις που θα τους έθεταν υπό έλεγχο από τις αρχές αφού λειτουργούν ως μεσάζοντες για παράνομα καζίνο.
Θα πρέπει να τους απειλήσετε από αυτή την άποψη για να τους πείσετε να ξεπληρώσουν.
The thing I don't understand is whether the refunds that merchants agree to give come from their own pockets or from the casinos.
It seems strange to me that casinos agree to refunds.
They are probably afraid of lawsuits that would put them under scrutiny by the authorities since they act as intermediaries for illegal casinos.
You should threaten them from this point of view to convince them to repay.
La cosa che non capisco è se i rimborsi che i commercianti accettano di rimborsare vengano dalle tasche loro o dai casinò.
Mi sembra strano che i casinò accettino di rimborsare.
Probabilmente hanno paura di cause legali che li mettano sotto la lente di controlli da parte delle autorità dato che agiscono come intermediari di casinò illegali.
Bisognerebbe minacciarli da questo punto di vista per convincerli a rimborsare.
Στη Σουηδία, οι τράπεζες άρχισαν να κλείνουν τραπεζικούς λογαριασμούς και να ακυρώνουν όλα τα δάνεια που έχετε στην τράπεζα. Λαμβάνετε πρώτα ένα αίτημα από την τράπεζα για να αναφέρετε αυτές τις συναλλαγές. Είναι σπάνιο να μπορείτε να το κάνετε αυτό. Τότε είστε ύποπτοι για ξέπλυμα χρήματος.
Δεν είναι μόνο το καζίνο του Κουρουκάο που το κάνει αυτό. Το κάνουν επίσης καζίνο από τη Μάλτα και την Εσθονία
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Πόσο πίσω είναι οι συναλλαγές που τους ζητήσατε να επιστρέψουν τα χρήματα;
How far back are the transactions you've asked them to refund?
Γεια mBp12, νομίζω ότι είμαι στο ίδιο σκάφος με εσάς με ένα συγκεκριμένο καζίνο. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν επικοινωνήσατε πρώτα με την τράπεζά σας;
Απλώς αναρωτιέμαι αν αξίζει να το κάνω πρώτα και μετά να επικοινωνήσω με τα διάφορα τρίτα μέρη εάν η τράπεζα δεν θα επιστρέψει τα χρήματα;
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Η τράπεζά μου λέει ότι δεν είναι απάτη, αν έκανα μια πληρωμή ακόμα κι αν χρησιμοποιούν διαφορετικά ονόματα. Λένε ότι δεν είναι απάτη. Τι μπορώ να κάνω για να το κλιμακώσω; Ή λέτε αυτό; (Natwest)
Επίσης η συναλλαγή μου που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το NIKOTPF*NOVAVOGUE, είναι το ίδιο με το Elegro; Νομίζω είναι εταιρεία ρούχων..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη elegro
στείλε τους αυτό
Γεια σου.
Με το παρόν ζητώ άμεση επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές που έγιναν τον Μάρτιο του 2024. Οι εν λόγω συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε εσάς με αριθμό κάρτας που λήγει
Αυτές οι συναλλαγές είναι παράνομες καθώς περιέχει έναν κωδικό εμπόρου που επίσης παρακάμπτει τα μπλοκ που έχουν οριστεί σε κάρτες σε σχέση με συναλλαγές τζόγου και δεν έχω λάβει καμία υπηρεσία από εσάς.
Σύμφωνα με τους κανόνες του κυκλώματος Mastercard, η συναλλαγή υπόκειται σε αντιστροφή χρέωσης. Θα μπορούσατε να ελέγξετε τα στοιχεία της κάρτας μου μέσω του συστήματός σας και να επιστρέψετε τα χρήματα όλων των συναλλαγών.
Επιβεβαιώστε τη λήψη αυτού του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο το δυνατόν συντομότερα και ανυπομονώ για μια γρήγορη επίλυση.
με εκτιμιση
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.