ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 20)

πριν από 6 μήνες από kirekin
|
26809 προβολές 454 απαντήσεις |
|
1...19 20 21...23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι καπάκι, πληρώνω μόνο μια φορά 400 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Kinto
πριν από 1 εβδομάδα

Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?

πριν από 1 εβδομάδα

Anyone received a refund from Elegro in the last few days?

Nine working days since I received this email but still no refund.


"We initiated a refund for these transactions.

The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"

fiore84
πριν από 1 εβδομάδα

I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.

you will get it back eventually!

carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

Hi man.

just keep chasing via email and support tickets on their website.

m that’s all I did and I got my £1100 back.


πριν από 1 εβδομάδα

How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.

πριν από 1 εβδομάδα

Anyone get chargeback from?

De lyankiana Global Li

Tnrsscript

Billioncloth

kmtags.com

Goriwire

straridges.com

instantgamesncards

Bt_cko

Ad wadata

Legal Services attorn

Stay online

Trendtraverse limited

Fxtutorteam

Slimfit

Skinmercado

Dpa wacmah

Magic1hand

fiore84
πριν από 1 εβδομάδα

Νομική υπηρεσία Attorn δεν υπάρχει πουθενά στο Διαδίκτυο και έπρεπε να ζητήσω αντιστροφή χρέωσης από την τράπεζα.

Έστειλα ένα email στο Magic1Hand ( support@magic1hand.academy ).

Στην αρχή έδειχναν να συνεργάζονται και μετά δεν εμφανίστηκαν ποτέ ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
jjmay94
πριν από 1 εβδομάδα

Θεωρητικά, ο μέγιστος χρόνος για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων είναι 6 μήνες.

Για παράδειγμα, σήμερα η Wintermads μου απάντησε ότι θα είχαν ήδη περάσει οι 6 μήνες για να προχωρήσω στην επιστροφή χρημάτων αλλά ήθελαν την ίδια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού και φωτογραφία της ταυτότητας για να επαληθεύσω την ταυτότητά μου.

Ελπίζω να είναι καλό σημάδι 🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
jjmay94
πριν από 1 εβδομάδα

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μέσω τράπεζας είναι θεωρητικά η πιο αποτελεσματική, ωστόσο εξαρτάται από τράπεζα σε τράπεζα. Για παράδειγμα, οι δικοί μου με κάνουν χίλιες ερωτήσεις, θέλουν να έχουν έγγραφα που να αποδεικνύουν την αγορά, απόδειξη ότι επικοινώνησα με τον έμπορο, το συμβόλαιο αγοράς που βασίζεται στις συναλλαγές..

Και είναι πάντα μια επιστροφή χρημάτων που υπόκειται σε είσπραξη

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.

jjmay94
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν έχω ακούσει ποτέ αυτό για τα καζίνο που απειλούν παράπονα και το βρίσκω αρκετά περίεργο 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.

After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"

I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.

I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.

I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.

πριν από 1 εβδομάδα

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν οι επιστροφές χρημάτων που συμφωνούν να δώσουν οι έμποροι προέρχονται από τις τσέπες τους ή από τα καζίνο.

Μου φαίνεται περίεργο ότι τα καζίνο συμφωνούν σε επιστροφές χρημάτων.

Μάλλον φοβούνται μηνύσεις που θα τους έθεταν υπό έλεγχο από τις αρχές αφού λειτουργούν ως μεσάζοντες για παράνομα καζίνο.

Θα πρέπει να τους απειλήσετε από αυτή την άποψη για να τους πείσετε να ξεπληρώσουν.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Στη Σουηδία, οι τράπεζες άρχισαν να κλείνουν τραπεζικούς λογαριασμούς και να ακυρώνουν όλα τα δάνεια που έχετε στην τράπεζα. Λαμβάνετε πρώτα ένα αίτημα από την τράπεζα για να αναφέρετε αυτές τις συναλλαγές. Είναι σπάνιο να μπορείτε να το κάνετε αυτό. Τότε είστε ύποπτοι για ξέπλυμα χρήματος.


Δεν είναι μόνο το καζίνο του Κουρουκάο που το κάνει αυτό. Το κάνουν επίσης καζίνο από τη Μάλτα και την Εσθονία

Αυτόματη μετάφραση:
mrakbriggs
πριν από 1 εβδομάδα

They are just ignoring me unfortunately

carsix79
πριν από 1 εβδομάδα

How far back are the transactions you've asked them to refund?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
mBp12
πριν από 1 εβδομάδα

Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?

I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?

πριν από 1 εβδομάδα

My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)


Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Casinoninja1337
πριν από 1 εβδομάδα

Contact elegro support


send them this


Hi There.


 I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending


These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.


According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions. 


Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.


Sincerely 


1...19 20 21...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα