πριν από 2 μήνες
Αυτό είναι σίγουρα ενδιαφέρον!
This is interesting for sure!
Αυτό είναι σίγουρα ενδιαφέρον!
This is interesting for sure!
Είχα επιτυχία με το «Destream Services» σήμερα. Εάν κάποιος χρειάζεται υποστήριξη μαζί του;
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
Έχω κάποιες συναλλαγές από την Destream δυστυχώς ναι. Καμιά συμβουλή;
Είναι τόσο λυπηρό το πώς επηρεάζει τόσους πολλούς ανθρώπους. Πιστεύω ότι οι αρχές και οι εταιρείες πληρωμών όπως η VISA/Mastercard θα δώσουν περισσότερη προσοχή σε αυτό σύντομα.
Αυτό που είναι ανησυχητικό είναι ότι ρυθμιστικές αρχές όπως η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake (KGC) φαίνεται να αντιμετωπίζουν τους ομίλους καζίνο όπως η Stardust Global Ltd. Τους αφήνουν να συνεχίσουν αυτές τις σκιερές πρακτικές χωρίς μεγάλη απώθηση.
Μόλις πρόσφατα παραπονέθηκα στο KGC για την εμπειρία μου, αλλά η απάντησή τους απλώς υπέδειξε τους όρους και τις προϋποθέσεις της Stardust Global Ltd. Είπαν ότι "υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί διαφορετικό όνομα" στις δηλώσεις τιμολόγησης, αλλά αυτό δεν το καλύπτει πραγματικά. Είναι περισσότερο σαν, "υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιήσουμε έναν τυχαίο ψεύτικο έμπορο, οπότε θα τον πληρώσετε χωρίς να το γνωρίζετε."
3.13. Λάβετε υπόψη ότι, ενώ οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα αναφέρονται συνήθως ως «Stardust Global CCS Ltd» που ενεργεί ως Έμπορος Καταγραφής στις καταστάσεις χρέωσης, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί διαφορετικό όνομα. Εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες ή ερωτήσεις σχετικά με το αντίγραφο χρέωσης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη Πελατών για βοήθεια
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Έχετε λάβει ακόμη την υποστήριξή τους; Έχουν μια ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό τους. Απλώς συνεχίστε να πιέζετε και να ελέγχετε καθημερινά για ενημέρωση.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
Ω αυτό είναι υπέροχο. Για ποιους εμπόρους ήταν ο πάροχος; Επέστρεψαν μέσω email;
Τα σταυρωμένα δάχτυλα επιστρέφουν για εσάς!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Ένας από αυτούς έπαιζε αστέρι; Νομίζω ότι ήταν στο δικό μου για αυτούς.
Was one of them playing star? I think they was on mine for them.
Τα έστειλαν μόνο πριν από μια εβδομάδα. Εξακολουθούν να ερευνούν, μου είπαν σε ένα email σήμερα.
Είχα το Game Player, το Titi Miti Limited, το Playing Star, το Gaming Group, το Gamer TV - όλα αυτά έχουν σταλεί σε αυτούς. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε με τι θα επιστρέψουν.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Όταν επικοινώνησα για πρώτη φορά μαζί τους - είπαν ότι είχαν επιστρέψει ένα ποσό. Επομένως, πρέπει να συνδέονται με έναν άλλο έμπορο με τον οποίο είχα επικοινωνήσει με επιτυχία αρχικά (ακόμα προσπαθώ να καταλάβω με ποιον). Μόλις χθες τους έστειλα τη λίστα με το Playing Star κλπ..
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
πιάστε με εδώ και μπορώ να ενημερώσω αν μάθω κάτι
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
πιάστε με εδώ και θα σας ενημερώσω
ebaums2024@proton.me
catch me on here and Ill let you know
ebaums2024@proton.me
γεια
Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά είχα εμπειρία στην κατάσταση ψευδούς περιγραφής. Όλοι όσοι χρησιμοποιούν ένα καζίνο Caracoa το κάνουν λόγω του gamstop και τα καζίνο γνωρίζουν πλήρως.
Οι πληρωμές μου πραγματοποιήθηκαν μέσω εταιρειών στη Νιγηρία, τη Βουδαπέστη, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όλες εμφανίστηκαν στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού ως προμήθειες γραφείου κ.λπ. όλες εντελώς ψευδείς.
Ηθικά ως παίκτες ξέρουμε ότι παίξαμε με αυτούς τους ιστότοπους και χρησιμοποιήσαμε τις πιστώσεις, αλλά πώς εμπιστεύεστε ένα καζίνο που επεξεργάζεται ψευδώς τις πληρωμές με τέτοιο τρόπο τι άλλο είναι ψευδές, Παιχνίδι παιχνιδιού, RTP, κλπ;;
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, η λίστα συνεχίζεται. Τα καζίνο κατηγορούν τους επεξεργαστές, οι επεξεργαστές κατηγορούν το καζίνο και οι εταιρείες που οι πληρωμές φιλτράρονται μέσω του παιχνιδιού χαζό😂
Οι τράπεζές μου έχουν εμπλακεί και έχουν δηλώσει ότι αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα του κλάδου το οποίο εκμεταλλεύονται οι παίκτες. Συνεχίστε να στέλνετε τα email συνεχίστε να κυνηγάτε τις εταιρείες από την εμπειρία που θα απαντήσουν εγκαίρως.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Προσπαθώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από όλες τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα που πήγαν σε τρίτες εταιρείες για άλλους λόγους εκτός από τον τζόγο. Ως επί το πλείστον είναι Άγγλοι, Σουηδοί και Βέλγοι τουριστικοί πράκτορες, μεσιτικά γραφεία και χρηματοοικονομικές εταιρείες. Σχεδόν όλοι δεν διαθέτουν ιστότοπο στον οποίο μπορείτε να φτάσετε από το όνομα που εμφανίζεται στη συναλλαγή. Επικοινώνησα με τη Visa και δεν έχουν τρόπο να εντοπίσουν αυτές τις εταιρείες και με κάλεσαν να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για να λάβω αντιστροφή χρέωσης εάν δεν έλαβα τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που ήταν το αντικείμενο της συναλλαγής.
Ο μόνος έμπορος με τον οποίο κατάφερα να επικοινωνήσω ήταν η Qpano που μου επέστρεψε αμέσως μια συναλλαγή 500 €.
Ήθελα να μάθω αν μπορούσατε να επικοινωνήσετε με άλλες εταιρείες πριν επιλέξετε τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης μέσω τράπεζας.
Αυτό το σύστημα καζίνο είναι κατάφωρα παράνομο επειδή παρακάμπτει τους περιορισμούς πιστωτικών καρτών. Για παράδειγμα, είχα μπλοκάρει τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών αλλά κατάφερα να καταθέσω αρκετές φορές σε αυτά τα εγκληματικά καζίνο.
Οι γκουρού του καζίνο θα πρέπει επίσης να το λαμβάνουν υπόψη στις καταγγελίες και να ζητούν εξηγήσεις από τα καζίνο που λειτουργούν με αυτόν τον παράνομο τρόπο.
Υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους ξεπλύματος χρήματος από τα καζίνο, ενώ μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.
I am trying to get a refund from all credit card transactions that went to third party companies for reasons other than gambling. For the most part they are English, Swedish and Belgian tour operators, real estate agencies and financial companies. Almost all of them do not have a website that can be reached from the name that appears in the transaction. I contacted Visa and they have no way to trace these companies and invited me to contact my bank to obtain a chargeback if I did not obtain the goods or services that were the subject of the transaction.
The only merchant I managed to contact was Qpano who immediately refunded me a €500 transaction.
I wanted to know if you were able to contact other companies before opting for the chargeback route via bank.
This casino system is blatantly illegal because it bypasses credit card restrictions. For example, I had set a block on gambling transactions but I managed to deposit several times in these criminal casinos.
Casino gurus should also take this into account in complaints and ask for explanations from casinos that operate in this illegal way.
We are subjected to strict money laundering controls by the casinos while they can do whatever they want.
Sto cercando di ottenere un rimborso da tutte le transazioni con carta di credito giunte a società di terze parti con causali differenti dal gioco d'azzardo. Per la maggior parte sono Tour operator, agenzie immobiliari e società finanziarie Inglesi, svedesi e belghe. Quasi tutte non hanno un sito web raggiungibile dal nome che compare nella transazione. Ho contattato Visa e loro non hanno modo di risalire a queste società e mi hanno invitato a rivolgermi alla mia banca per ottenere il chargeback se non ho ottenuto il bene o servizio oggetto della transazione.
L'unico commerciante che sono riuscito a contattare è stato Qpano che mi ha rimborsato immediatamente una transazione di 500€.
Volevo sapere se siete riusciti a contattare altre società prima di optare per la strada del chargeback tramite banca.
Questo sistema dei casinò è palesemente illegale perché aggira le restrizioni sulle carte di credito. Io ad esempio avevo impostato un blocco sulle transazioni riguardanti il gioco d'azzardo ma sono riuscito a depositare svariate volte in questi casinò criminali.
Casinò guru dovrebbe tenere conto di questa cosa anche nei reclami e chiedere spiegazioni ai casinò che operano in questo modo illegale.
Noi siamo sottoposti dai casinò a controlli severi sul riciclaggio mentre loro possono fare ciò che vogliono.
Πράγματι, κάνετε μια έγκυρη επισήμανση.
Δεν είμαστε σε θέση να χειριστούμε νομικά ζητήματα, επομένως οι παίκτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν πρώτα με τις τράπεζες και την αρχή αδειοδότησης. Επιπλέον, οι πάροχοι πληρωμών τρίτου μέρους εμπλέκονται ως επί το πλείστον, επομένως, αυτό είναι πολύ πέρα από τις δυνατότητές μας 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
Θα ήθελα να το δοκιμάσω. Σε ποιο καζίνο πήγες;
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Σε ποια καζίνο συναντήσατε το Destream;
On which casinos did you encounter Destream?
Γεια σου.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το νήμα είναι ακόμα ενεργό, ωστόσο έχω διαβάσει ότι πολλοί άνθρωποι κατάφεραν να λάβουν επιστροφές χρημάτων από συγκεκριμένα άτομα / μέρη.
Παρακαλώ θα μπορούσατε να συμβουλεύσετε τι τους γράφετε στα email σας; Έχω επίσης πέσει θύμα αυτών των ψευδών διαφημιζόμενων μεθόδων επεξεργασίας πληρωμών που πολλοί εδώ ισχυρίζονται ότι αντιβαίνουν στους κανόνες της Mastercard.
Οι πληρωμές που έχω κάνει πηγαίνουν σε -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Έχει κανείς συναλλαγές με κάποια από τις παραπάνω εταιρείες/εμπόρους;
Στην υγειά σας.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Ναι, κάποιοι κατάφεραν να πάρουν χρήματα στο τέλος, σύμφωνα με όσα έγραψαν εδώ. Θα χαιρόμουν εάν κάποιος επικοινωνούσε μαζί σας και προσπαθούσε να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα, και θα χαιρόμουν επίσης αν μπορούσατε να σας συμβουλεύσουμε να πάρετε πίσω τα χρήματα.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Πρώτα πρέπει να τα βρεις και δεν είναι εύκολο. Στα δέκα θα βρείτε ίσως ένα ή δύο και πολλές φορές μπορεί να έχουν ψεύτικους ιστότοπους χωρίς στοιχεία επικοινωνίας.
Εάν μπορείτε να εντοπίσετε το email του εμπόρου, πρέπει απλώς να του γράψετε ότι ζητάτε επιστροφή χρημάτων για τη συναλλαγή που έγινε με την κάρτα σας, προσδιορίζοντας τα στοιχεία με το ποσό και την ημερομηνία, λέγοντάς του ότι αυτή η λειτουργία υπόκειται νομικά σε αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν έχετε λάβει ποτέ οποιαδήποτε υπηρεσία από αυτούς.
First you have to find them and it's not easy. Out of ten you will find perhaps one or two and many times they may have fake websites without contact details.
If you can trace the merchant's email you simply have to write to them that you are requesting a refund of the transaction made with your card specifying the details with amount and date, telling them that that operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them .
Innanzitutto devi scovarli e non è facile. Su dieci ne trovi forse uno o due e tante volte possono avere siti web farlocchi senza specifiche di contatto.
Se riesci a risalire alla mail del commerciante devi semplicemente scrivergli che chiedi il rimborso della transazione effettuata con la tua carta specificando i dettagli con importo e data, dicendo loro che quell'operazione è soggetta legalmente a chargeback perché non avete mai ricevuto alcun servizio da loro.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.