πριν από 10 μήνες
Είχα επιτυχία με το «Destream Services» σήμερα. Εάν κάποιος χρειάζεται υποστήριξη μαζί του;
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
6
Είχα επιτυχία με το «Destream Services» σήμερα. Εάν κάποιος χρειάζεται υποστήριξη μαζί του;
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
Έχω κάποιες συναλλαγές από την Destream δυστυχώς ναι. Καμιά συμβουλή;
Είναι τόσο λυπηρό το πώς επηρεάζει τόσους πολλούς ανθρώπους. Πιστεύω ότι οι αρχές και οι εταιρείες πληρωμών όπως η VISA/Mastercard θα δώσουν περισσότερη προσοχή σε αυτό σύντομα.
Αυτό που είναι ανησυχητικό είναι ότι ρυθμιστικές αρχές όπως η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake (KGC) φαίνεται να αντιμετωπίζουν τους ομίλους καζίνο όπως η Stardust Global Ltd. Τους αφήνουν να συνεχίσουν αυτές τις σκιερές πρακτικές χωρίς μεγάλη απώθηση.
Μόλις πρόσφατα παραπονέθηκα στο KGC για την εμπειρία μου, αλλά η απάντησή τους απλώς υπέδειξε τους όρους και τις προϋποθέσεις της Stardust Global Ltd. Είπαν ότι "υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί διαφορετικό όνομα" στις δηλώσεις τιμολόγησης, αλλά αυτό δεν το καλύπτει πραγματικά. Είναι περισσότερο σαν, "υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιήσουμε έναν τυχαίο ψεύτικο έμπορο, οπότε θα τον πληρώσετε χωρίς να το γνωρίζετε."
3.13. Λάβετε υπόψη ότι, ενώ οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα αναφέρονται συνήθως ως «Stardust Global CCS Ltd» που ενεργεί ως Έμπορος Καταγραφής στις καταστάσεις χρέωσης, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί διαφορετικό όνομα. Εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες ή ερωτήσεις σχετικά με το αντίγραφο χρέωσης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη Πελατών για βοήθεια
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Έχετε λάβει ακόμη την υποστήριξή τους; Έχουν μια ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό τους. Απλώς συνεχίστε να πιέζετε και να ελέγχετε καθημερινά για ενημέρωση.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
Ω αυτό είναι υπέροχο. Για ποιους εμπόρους ήταν ο πάροχος; Επέστρεψαν μέσω email;
Τα σταυρωμένα δάχτυλα επιστρέφουν για εσάς!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Τα έστειλαν μόνο πριν από μια εβδομάδα. Εξακολουθούν να ερευνούν, μου είπαν σε ένα email σήμερα.
Είχα το Game Player, το Titi Miti Limited, το Playing Star, το Gaming Group, το Gamer TV - όλα αυτά έχουν σταλεί σε αυτούς. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε με τι θα επιστρέψουν.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Όταν επικοινώνησα για πρώτη φορά μαζί τους - είπαν ότι είχαν επιστρέψει ένα ποσό. Επομένως, πρέπει να συνδέονται με έναν άλλο έμπορο με τον οποίο είχα επικοινωνήσει με επιτυχία αρχικά (ακόμα προσπαθώ να καταλάβω με ποιον). Μόλις χθες τους έστειλα τη λίστα με το Playing Star κλπ..
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
πιάστε με εδώ και μπορώ να ενημερώσω αν μάθω κάτι
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
γεια
Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά είχα εμπειρία στην κατάσταση ψευδούς περιγραφής. Όλοι όσοι χρησιμοποιούν ένα καζίνο Caracoa το κάνουν λόγω του gamstop και τα καζίνο γνωρίζουν πλήρως.
Οι πληρωμές μου πραγματοποιήθηκαν μέσω εταιρειών στη Νιγηρία, τη Βουδαπέστη, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όλες εμφανίστηκαν στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού ως προμήθειες γραφείου κ.λπ. όλες εντελώς ψευδείς.
Ηθικά ως παίκτες ξέρουμε ότι παίξαμε με αυτούς τους ιστότοπους και χρησιμοποιήσαμε τις πιστώσεις, αλλά πώς εμπιστεύεστε ένα καζίνο που επεξεργάζεται ψευδώς τις πληρωμές με τέτοιο τρόπο τι άλλο είναι ψευδές, Παιχνίδι παιχνιδιού, RTP, κλπ;;
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, η λίστα συνεχίζεται. Τα καζίνο κατηγορούν τους επεξεργαστές, οι επεξεργαστές κατηγορούν το καζίνο και οι εταιρείες που οι πληρωμές φιλτράρονται μέσω του παιχνιδιού χαζό😂
Οι τράπεζές μου έχουν εμπλακεί και έχουν δηλώσει ότι αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα του κλάδου το οποίο εκμεταλλεύονται οι παίκτες. Συνεχίστε να στέλνετε τα email συνεχίστε να κυνηγάτε τις εταιρείες από την εμπειρία που θα απαντήσουν εγκαίρως.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Πράγματι, κάνετε μια έγκυρη επισήμανση.
Δεν είμαστε σε θέση να χειριστούμε νομικά ζητήματα, επομένως οι παίκτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν πρώτα με τις τράπεζες και την αρχή αδειοδότησης. Επιπλέον, οι πάροχοι πληρωμών τρίτου μέρους εμπλέκονται ως επί το πλείστον, επομένως, αυτό είναι πολύ πέρα από τις δυνατότητές μας 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
Θα ήθελα να το δοκιμάσω. Σε ποιο καζίνο πήγες;
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Σε ποια καζίνο συναντήσατε το Destream;
On which casinos did you encounter Destream?
Γεια σου.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το νήμα είναι ακόμα ενεργό, ωστόσο έχω διαβάσει ότι πολλοί άνθρωποι κατάφεραν να λάβουν επιστροφές χρημάτων από συγκεκριμένα άτομα / μέρη.
Παρακαλώ θα μπορούσατε να συμβουλεύσετε τι τους γράφετε στα email σας; Έχω επίσης πέσει θύμα αυτών των ψευδών διαφημιζόμενων μεθόδων επεξεργασίας πληρωμών που πολλοί εδώ ισχυρίζονται ότι αντιβαίνουν στους κανόνες της Mastercard.
Οι πληρωμές που έχω κάνει πηγαίνουν σε -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Έχει κανείς συναλλαγές με κάποια από τις παραπάνω εταιρείες/εμπόρους;
Στην υγειά σας.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Ναι, κάποιοι κατάφεραν να πάρουν χρήματα στο τέλος, σύμφωνα με όσα έγραψαν εδώ. Θα χαιρόμουν εάν κάποιος επικοινωνούσε μαζί σας και προσπαθούσε να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα, και θα χαιρόμουν επίσης αν μπορούσατε να σας συμβουλεύσουμε να πάρετε πίσω τα χρήματα.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Γεια σου.
Το Mydeliveryy φαίνεται να σχετίζεται με αυτόν τον ιστότοπο https://www.taslink.ua/ - Ουκρανικός επεξεργαστής πληρωμών που δεν έχει επιστρέψει ακόμη το email μου.
Ακόμα περιμένω από την τράπεζά μου να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες για άλλους εμπόρους, αλλά έχω ζητήσει αντιστροφή χρέωσης μέσω της πλάτης μου για όσες πληρωμές μπορώ. Σύμφωνα με τη συμβουλή του φόρουμ, υποστηρίζω ότι η λειτουργία υπόκειται νομικά σε αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν έχετε λάβει ποτέ καμία υπηρεσία από αυτούς.
Ελπίζω η τράπεζά μου να μπορέσει να ανακτήσει αυτά τα κεφάλαια, αν όχι, θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάθε εταιρεία και υποψιάζομαι ότι αυτό δεν θα λειτουργήσει πολύ καλά.
Hi There.
Mydeliveryy seems to be related to this website https://www.taslink.ua/ - Ukraininian payment processor that hasn't yet returned my email.
Still waiting on my bank to give me further information on other merchants but I have requested a chargeback through my back on as many payments as I can. As per forum advice telling my back on the grounds that the operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them.
Hopefully my bank is able to recover these funds, if not will have to reach out to every company and I suspect that wont work too well.
Γεια σου Jaro.
Είχα μερικές πληρωμές μέσω της Monzo Bank UK και μπόρεσαν να μου επιστρέψουν 3 πληρωμές αμέσως μέσω της εφαρμογής. Δυστυχώς, τα περισσότερα χρήματα που ξόδεψα ήταν από άλλη κάρτα που σχετίζεται με την Chase Bank UK και φαίνεται ότι η διαδικασία μπορεί να είναι λίγο πιο χρονοβόρα.
Αν κάποιος μπορούσε να απευθυνθεί για να με βοηθήσει περαιτέρω εδώ, θα ήταν υπέροχο καθώς χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα πίσω tbh.
Hi Jaro.
I had a few payments through Monzo Bank UK and they were able to refund 3 payments to me straight away through the app. Sadly, the most money I spent was from another card related to Chase Bank UK and seems the process may be a little more lengthy.
If anyone could reach out to help advice me further here, that would be great as I really need this money back tbh.
Επικοινώνησα με την/τις τράπεζές μου σχετικά με τις αντιστροφές χρεώσεων για αυτές, αυτή ήταν η μόνη για την οποία μπόρεσαν να βρουν περισσότερες λεπτομέρειες και μου έδωσαν το όνομα της εταιρείας που σήμαινε ότι μπορούσα να βρω τον πραγματικό τους ιστότοπο, ωστόσο εμφανίζεται ως εντελώς διαφορετικό όνομα στην τράπεζα δήλωση, πραγματικά αηδιαστική.
Είχατε τύχη να λάβετε άλλες επιστροφές χρημάτων και μπορώ να ρωτήσω τι είπατε στις αντιστροφές χρέωσης για να λάβω τις επιστροφές;
I reached out to my bank/s about chargebacks for these, this was the only one they were able to find more details on and gave me the company name which meant I could find their actual website however is shown as a completely different name on bank statement, disgusting really.
Have you had any luck on get any other refunds, and can I ask what you said on your chargebacks to get the refunds?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.