ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 4)

πριν από 6 μήνες από kirekin
|
23793 προβολές 439 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...22
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?

dbeasley4
πριν από 2 μήνες

I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?


It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.

What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.

I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."

3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance


ChrisG
πριν από 2 μήνες

Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.

πριν από 2 μήνες

Does anyone have Pay-Spro Aze Azerbaijan on their list? Currently trying to find a possible way to contact them.

Caspy
πριν από 2 μήνες

Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?


Fingers crossed all comes back for you!

Caspy
πριν από 2 μήνες

Was one of them playing star? I think they was on mine for them.

Caspy
πριν από 2 μήνες

Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.


I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.

πριν από 2 μήνες

Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Αυτόματη μετάφραση:
Caspy
πριν από 2 μήνες

When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..

dbeasley4
πριν από 2 μήνες

catch me on here and i can update if i find anything out


ebaums2024@proton.me

kirekin
πριν από 2 μήνες

catch me on here and Ill let you know


ebaums2024@proton.me

dbeasley4
πριν από 2 μήνες

Hi

I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.

I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.

Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂

My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.

πριν από 2 μήνες

Προσπαθώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από όλες τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα που πήγαν σε τρίτες εταιρείες για άλλους λόγους εκτός από τον τζόγο. Ως επί το πλείστον είναι Άγγλοι, Σουηδοί και Βέλγοι τουριστικοί πράκτορες, μεσιτικά γραφεία και χρηματοοικονομικές εταιρείες. Σχεδόν όλοι δεν διαθέτουν ιστότοπο στον οποίο μπορείτε να φτάσετε από το όνομα που εμφανίζεται στη συναλλαγή. Επικοινώνησα με τη Visa και δεν έχουν τρόπο να εντοπίσουν αυτές τις εταιρείες και με κάλεσαν να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για να λάβω αντιστροφή χρέωσης εάν δεν έλαβα τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που ήταν το αντικείμενο της συναλλαγής.

Ο μόνος έμπορος με τον οποίο κατάφερα να επικοινωνήσω ήταν η Qpano που μου επέστρεψε αμέσως μια συναλλαγή 500 €.

Ήθελα να μάθω αν μπορούσατε να επικοινωνήσετε με άλλες εταιρείες πριν επιλέξετε τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης μέσω τράπεζας.

Αυτό το σύστημα καζίνο είναι κατάφωρα παράνομο επειδή παρακάμπτει τους περιορισμούς πιστωτικών καρτών. Για παράδειγμα, είχα μπλοκάρει τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών αλλά κατάφερα να καταθέσω αρκετές φορές σε αυτά τα εγκληματικά καζίνο.

Οι γκουρού του καζίνο θα πρέπει επίσης να το λαμβάνουν υπόψη στις καταγγελίες και να ζητούν εξηγήσεις από τα καζίνο που λειτουργούν με αυτόν τον παράνομο τρόπο.

Υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους ξεπλύματος χρήματος από τα καζίνο, ενώ μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 μήνες

Indeed, you make a valid point.

We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁


dbeasley4
πριν από 2 μήνες

I'd like to try that. Which casino did you go to?

ChrisG
πριν από 2 μήνες

On which casinos did you encounter Destream?

πριν από 1 μήνα

Hi There.

Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.

Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.

The payments I have made go to -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf Dnlectro

Wintermdse

Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?

Cheers.

mBp12
πριν από 1 μήνα

Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

mBp12
πριν από 1 μήνα

Πρώτα πρέπει να τα βρεις και δεν είναι εύκολο. Στα δέκα θα βρείτε ίσως ένα ή δύο και πολλές φορές μπορεί να έχουν ψεύτικους ιστότοπους χωρίς στοιχεία επικοινωνίας.

Εάν μπορείτε να εντοπίσετε το email του εμπόρου, πρέπει απλώς να του γράψετε ότι ζητάτε επιστροφή χρημάτων για τη συναλλαγή που έγινε με την κάρτα σας, προσδιορίζοντας τα στοιχεία με το ποσό και την ημερομηνία, λέγοντάς του ότι αυτή η λειτουργία υπόκειται νομικά σε αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν έχετε λάβει ποτέ οποιαδήποτε υπηρεσία από αυτούς.


Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα