Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι με βάση τους λόγους που αναφέρατε στην καταγγελία σας δεν ήταν δυνατό να σας βοηθήσουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, όποιος έχασε χρήματα στο καζίνο θα μπορούσε στη συνέχεια να έρθει και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Ο Tomas σας το εξήγησε όσο καλύτερα μπορούσε: «Αν και είναι λυπηρό το καζίνο δεν ακολούθησε το αίτημά σας για πάγωμα του λογαριασμού σας και φαινομενικά δεν τήρησε το ημερήσιο όριο ανάληψης, αυτό κατά την άποψή μας δεν αποτελεί έγκυρο λόγο για επιστροφή των χαμένων χρημάτων σας.
Εάν διαφωνείτε με το συμπέρασμά μας, θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία στη ρυθμιστική αρχή του καζίνο, που είναι το Gaming Curaçao."
Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την κατάσταση. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁