Πώς ήρθατε σε επαφή με το Straridges.com;
Τα mail μου δεν παραδίδονται και δεν απαντούν στη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό τους.
How did you get in touch with Straridges.com?
My mails are not delivered and they do not respond to the contact form on their website.
Hur kom du i kontakt med Straridges.com?
Mina Mail blir inte levererade och kontakt formuläret på deras hemsida svarar dom inte på.
Δυστυχώς ο χρήστης ζήτησε να κλείσει ο λογαριασμός και δεν θα μπορεί να σας δώσει την απάντηση.
Unfortunately the user has requested to close the account, and won't be able to give you the answer.
Ο χρήστης με τον οποίο προσπαθήσατε να έρθετε σε επαφή αποφάσισε να αποχωρήσει από την κοινότητα του Γκουρού του Καζίνο ζητώντας να κλείσει τον λογαριασμό του. Έτσι, το όνομα χρήστη εμφανίζεται τώρα ως "Ανώνυμο" και δεν θα λάβετε απάντηση. Συγγνώμη.
The user you tried to get in touch decided to leave the Casino Guru community by asking to close his or her account. Thus, the username is now shown as "Anonymized," and you won't get a reply. I'm sorry.
Έχω πολλές συναλλαγές από το wintermdse στις τραπεζικές μου κινήσεις. Τους έστειλα όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, αλλά φαίνεται ότι με έχουν σιωπήσει τώρα. Ψάχνουμε για συναλλαγές αξίας £ 3000 όμως;
I've got lots of transactions from wintermdse on my bank statements. I've sent them all the evidence but they appear to have gone quiet on me now. We're looking into £3000 worth of transactions though?
Έχω δικηγόρο Ad Wadata και Νομικές Υπηρεσίες
Το Ad Wadata έχει έναν ιστότοπο όπως ίσως έχετε δει, αλλά δεν ανταποκρίνεται όταν του γράφετε
I have Ad Wadata and Legal Services attorn
Ad Wadata have a website as you might have seen, but they are non-responsive when you write to them
Είχα νομικές υπηρεσίες.. Έκανα αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς μου και οι νομικές υπηρεσίες μου επέστρεψαν τα χρήματα απευθείας από την ειδοποίηση που έλαβαν από την τράπεζα
I had legal services.. I did a chargeback through my bank and legal services refunded me directly from the notification they received from the bank
Τράπεζα με Barclays. Μπήκα στην εφαρμογή μου και αμφισβήτησα τη συναλλαγή. Εξήγησα ότι αυτό ήταν για καζίνο και δεν ταιριάζει με την περιγραφή του εμπόρου στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού. Είχα τα χρήματα πίσω στην τράπεζά μου μέσα σε 2 εβδομάδες x
I bank with Barclays. I went on my app and disputed the transaction. Explained that this was for a casino and doesn't match the description of the merchant on my bank statement. Had the money back in my bank within 2 weeks x
Ενδιαφέρων. Δεν αμφισβήτησαν ότι εξουσιοδοτήσατε τις πληρωμές; Ή ίσως οι κανόνες είναι διαφορετικοί ανάλογα με την τράπεζα/χώρα
Interesting. Didn’t they question that you authorized the payments? Or maybe the rules are different depending on the bank/country
Τεχνικά δεν έλαβε νομικές υπηρεσίες και δεν ταίριαζε με τον έμπορο στη συναλλαγή, επομένως έπρεπε να τιμήσει την αντιστροφή χρέωσης. Μπορεί να είναι διαφορετικό στη χώρα σας!; Δεν είμαι πολύ σίγουρος αν θα μπορούσατε να το πολεμήσετε
Technically didn't receive legal services and didn't match the merchant on the transaction so they had to honour the chargeback. May be different in your country!? Not too sure if you could fight it
Είχατε, όμως, επαφή μέσω email με τον Δικηγόρο της Νομικής Υπηρεσίας; Στη συναλλαγή μου αναφέρεται ως τοποθεσία στις Βρυξέλλες
But have you also had email contact with Legal service Attorn? In my transaction it is listed as Brussels location
Ma hai avuto anche un contatto mail con Legal service Attorn? Nella mia transazione è indicato come luogo Bruxelles
Δεν μπόρεσα να βρω το νομικό δικηγόρο στον ιστό. Αυτοί οι καταραμένοι κρύβονται πάντα πίσω από εικονικά ονόματα.
Λάβατε μια διεύθυνση email από αυτούς;
I couldn't find Legal service Attorn on the web. These damned people always hide behind fictitious names.
Did you get an email address from them?
Legal service Attorn non l'ho trovato sul web. Questi maledetti si nascondono sempre dietro a nomi fittizi.
Hai avuto un indirizzo mail da loro?
Δυστυχώς δεν υπάρχει επικοινωνία μέσω email από αυτούς. Απλώς μια αντιστροφή χρέωσης στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
Χάρηκα που είδα αυτό το νήμα. Αναζητάτε επίσης κάποια βοήθεια σχετικά με την επικοινωνία με αυτές τις εταιρείες
Όπως φαίνεται στα τραπεζικά αντίγραφα
Coinshop.work
Κατάθεση μέσω κρυπτογράφησης
Nikotpf*expulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Έχω λάβει επιστροφές χρημάτων απευθείας από το Stockimagemart και το 123 Templates. Ξέρει κανείς από ποιον επεξεργαστή πληρωμών θα είχαν γίνει αυτές, καθώς έχω στείλει πληρωμές σε πολλούς άλλους ιστότοπους λιανικής την ίδια ημέρα για τους οποίους δεν έχω καταφέρει να ανακτήσω/βρίσκω επαφές ακόμα. Όλα γίνονται στο Celsius Casino:
Digikey (ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να βρουν τις πληρωμές)
Slimfit
Officehut
Αίνιγμα
Απειρο
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο του καζίνο Celsius. Σε ποιον χειριστή ανήκει; Κατά τύχη το ουγγρικό λογισμικό Fair Game;
I can't access the Celsius casino site. Which Operator is it part of? By chance the Hungarian Fair Game Software?
Non riesco ad accedere al sito del casinò Celsius. Di che Operatore fa parte? Per caso l'ungherese Fair Game Software?
Όσον αφορά το NikoTpf, έχει εξηγηθεί στις προηγούμενες σελίδες με ποιον πρέπει να επικοινωνήσετε
As regards NikoTpf, it has been explained in the previous pages who you should contact
Per quanto riguarda NikoTpf è stato spiegato nelle pagine precedenti a chi bisogna rivolgersi
Λειτουργεί από την Celsius Holdings NV και ισχυρίζεται ότι έχει άδεια Curacao
Operated by Celsius Holdings NV and claims to have a Curacao Licence
Σας ρώτησα επειδή η Enigma και η Digikey ήταν έμποροι που χρησιμοποιούνταν επίσης από ένα ομαδικό καζίνο Fair Game και ήταν το ίδιο το καζίνο που επέστρεψε τις καταθέσεις κατόπιν αιτήματός μου
I asked you because Enigma and Digikey were merchants also used by a Fair Game group casino and it was the casino itself that refunded the deposits at my request
Te l'ho chiesto perché Enigma e Digikey erano commercianti utilizzati anche da un casinò del gruppo Fair Game ed era stato il casinò stesso a rimborsare i depositi su mia richiesta
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.