Πώς ήρθατε σε επαφή με το Straridges.com;
Τα mail μου δεν παραδίδονται και δεν απαντούν στη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό τους.
How did you get in touch with Straridges.com?
My mails are not delivered and they do not respond to the contact form on their website.
Hur kom du i kontakt med Straridges.com?
Mina Mail blir inte levererade och kontakt formuläret på deras hemsida svarar dom inte på.
Δυστυχώς ο χρήστης ζήτησε να κλείσει ο λογαριασμός και δεν θα μπορεί να σας δώσει την απάντηση.
Unfortunately the user has requested to close the account, and won't be able to give you the answer.
Ο χρήστης με τον οποίο προσπαθήσατε να έρθετε σε επαφή αποφάσισε να αποχωρήσει από την κοινότητα του Γκουρού του Καζίνο ζητώντας να κλείσει τον λογαριασμό του. Έτσι, το όνομα χρήστη εμφανίζεται τώρα ως "Ανώνυμο" και δεν θα λάβετε απάντηση. Συγγνώμη.
The user you tried to get in touch decided to leave the Casino Guru community by asking to close his or her account. Thus, the username is now shown as "Anonymized," and you won't get a reply. I'm sorry.
Έχω πολλές συναλλαγές από το wintermdse στις τραπεζικές μου κινήσεις. Τους έστειλα όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, αλλά φαίνεται ότι με έχουν σιωπήσει τώρα. Ψάχνουμε για συναλλαγές αξίας £ 3000 όμως;
I've got lots of transactions from wintermdse on my bank statements. I've sent them all the evidence but they appear to have gone quiet on me now. We're looking into £3000 worth of transactions though?
Έχω δικηγόρο Ad Wadata και Νομικές Υπηρεσίες
Το Ad Wadata έχει έναν ιστότοπο όπως ίσως έχετε δει, αλλά δεν ανταποκρίνεται όταν του γράφετε
I have Ad Wadata and Legal Services attorn
Ad Wadata have a website as you might have seen, but they are non-responsive when you write to them
Είχα νομικές υπηρεσίες.. Έκανα αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς μου και οι νομικές υπηρεσίες μου επέστρεψαν τα χρήματα απευθείας από την ειδοποίηση που έλαβαν από την τράπεζα
I had legal services.. I did a chargeback through my bank and legal services refunded me directly from the notification they received from the bank
Τράπεζα με Barclays. Μπήκα στην εφαρμογή μου και αμφισβήτησα τη συναλλαγή. Εξήγησα ότι αυτό ήταν για καζίνο και δεν ταιριάζει με την περιγραφή του εμπόρου στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού. Είχα τα χρήματα πίσω στην τράπεζά μου μέσα σε 2 εβδομάδες x
I bank with Barclays. I went on my app and disputed the transaction. Explained that this was for a casino and doesn't match the description of the merchant on my bank statement. Had the money back in my bank within 2 weeks x
Ενδιαφέρων. Δεν αμφισβήτησαν ότι εξουσιοδοτήσατε τις πληρωμές; Ή ίσως οι κανόνες είναι διαφορετικοί ανάλογα με την τράπεζα/χώρα
Interesting. Didn’t they question that you authorized the payments? Or maybe the rules are different depending on the bank/country
Τεχνικά δεν έλαβε νομικές υπηρεσίες και δεν ταίριαζε με τον έμπορο στη συναλλαγή, επομένως έπρεπε να τιμήσει την αντιστροφή χρέωσης. Μπορεί να είναι διαφορετικό στη χώρα σας!; Δεν είμαι πολύ σίγουρος αν θα μπορούσατε να το πολεμήσετε
Technically didn't receive legal services and didn't match the merchant on the transaction so they had to honour the chargeback. May be different in your country!? Not too sure if you could fight it
Χάρηκα που είδα αυτό το νήμα. Αναζητάτε επίσης κάποια βοήθεια σχετικά με την επικοινωνία με αυτές τις εταιρείες
Όπως φαίνεται στα τραπεζικά αντίγραφα
Coinshop.work
Κατάθεση μέσω κρυπτογράφησης
Nikotpf*expulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Έχω λάβει επιστροφές χρημάτων απευθείας από το Stockimagemart και το 123 Templates. Ξέρει κανείς από ποιον επεξεργαστή πληρωμών θα είχαν γίνει αυτές, καθώς έχω στείλει πληρωμές σε πολλούς άλλους ιστότοπους λιανικής την ίδια ημέρα για τους οποίους δεν έχω καταφέρει να ανακτήσω/βρίσκω επαφές ακόμα. Όλα γίνονται στο Celsius Casino:
Digikey (ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να βρουν τις πληρωμές)
Slimfit
Officehut
Αίνιγμα
Απειρο
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Επιπλέον, βρήκα κάποιες πληρωμές στο Nine Casino που πήγαν στο MonsterIT Tallinn. Το MonsterIT έχει ιστότοπο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά δεν ελπίζει σε απάντηση. Γνωρίζει κανείς ποιον χρησιμοποιούν το Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd για πληρωμές;
Plus I have found some payments to Nine Casino which went to MonsterIT Tallinn. MonsterIT have a website and email address but not hopeful for a response. Anyone know who Nine Casino/Uno Digital B.V. /Scartesu Ltd use for payments?
Ακριβώς, δεν απαντούν σε κανένα mail.
Και δεν μπορώ να βρω τίποτα για τον δικηγόρο των Νομικών Υπηρεσιών
Exactly, they don't respond to any mails.
And I can't find anything about the Legal Services attorney
Precis, dom svarar inte på några Mail.
Och Legal Services attorn hittar jag ingenting på
Γεια σε όλους.
Απλά μια γρήγορη ενημέρωση από εμένα.
Αυτήν τη στιγμή έλαβε επιπλέον επιστροφή χρημάτων από το WinterMDSE για άλλες 500 £. - Οι επιστροφές χρημάτων ανήλθαν συνολικά σε 1058 £.
Επιστροφή χρημάτων ελήφθη επίσης από το Destream.net - DSTRLD και DSTLTD.
Εξακολουθεί να κυνηγά μερικούς άλλους, αλλά δεν έχει ακούσει απάντηση από πολλές εταιρείες.
Για όσους ρωτούν πώς να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων, διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις σε αυτό το νήμα.
Hi All.
Just a quick update from me.
Currently received a further refund from WinterMDSE for another £500. - Refunds totalled £1058.
Refund also received from Destream.net - DSTRLD and DSTLTD.
Still chasing a few others, yet to hear a response from many companies.
To any people enquiring on how to request a refund, please read through previous posts in this thread.
Γεια σου.
Η επιστροφή χρημάτων που ελήφθη από την Nikotpf*nexpulse ως πάροχος πληρωμών είναι η Elegro.
Απευθυνθείτε στο elegro και ελέγξτε τα προηγούμενα σχόλια σε αυτό το νήμα.
Zpaympf προσπαθώ επίσης να διώξω.
Hi There.
Refund recieved from Nikotpf*nexpulse as payment provider is Elegro.
Reach out to elegro, and check previous comments in this thread.
Zpaympf I am also trying to chase down.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.