ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 11)

πριν από 6 μήνες από kirekin
|
23791 προβολές 439 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...22
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 εβδομάδες

Plus I have found some payments to Nine Casino which went to MonsterIT Tallinn. MonsterIT have a website and email address but not hopeful for a response. Anyone know who Nine Casino/Uno Digital B.V. /Scartesu Ltd use for payments?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
carsix79
πριν από 4 εβδομάδες

The casino have refused refunds direct

Lottie48
πριν από 4 εβδομάδες

Ο μόνος τρόπος είναι να ζητήσετε αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας. Πρέπει να πείτε στην τράπεζα ότι δεν λάβατε αγαθά ή υπηρεσίες από αυτούς τους εμπόρους

Αυτόματη μετάφραση:
knkwpbdvxx
πριν από 4 εβδομάδες

Ακριβώς, δεν απαντούν σε κανένα mail.

Και δεν μπορώ να βρω τίποτα για τον δικηγόρο των Νομικών Υπηρεσιών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Hi All.

Just a quick update from me.

Currently received a further refund from WinterMDSE for another £500. - Refunds totalled £1058.

Refund also received from Destream.net - DSTRLD and DSTLTD.

Still chasing a few others, yet to hear a response from many companies.

To any people enquiring on how to request a refund, please read through previous posts in this thread.

Kinto
πριν από 4 εβδομάδες

Hi There.

Refund recieved from Nikotpf*nexpulse as payment provider is Elegro.

Reach out to elegro, and check previous comments in this thread.

Zpaympf I am also trying to chase down.

Lottie48
πριν από 4 εβδομάδες

Same to me.

Reach out to companies directly and enquire about the refund to companies direct, if that doesn't work, go to payment provider directly and explain the situation. Check previous comments in this thread for email templates etc.

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Hi Jaro.

Many refunds recieved lately.

Roughly after email threads with few companies/payment providers, takes about a week to explain correctly and a refund process started. Funds received instantly after refund process was started by many companies.

Essentially, almost instantly.

kaishast
πριν από 4 εβδομάδες

Hi Kai.

I have recieved £1058 in refunds from WinterMDSE. They have been very good for me.

You just have to keep chasing them with emails and support tickets, they will eventually refund after some time and effort on our behalf.

I have received refunds from transactions that were in place from around 3 months ago, and soonest was 1 month.

Worth chasing them up as they seem to be pretty good at issuing refunds.

mBp12
πριν από 4 εβδομάδες

Thanks for the reply.


can I ask how you worded your email to them or is it on a previous message

Kinto
πριν από 4 εβδομάδες

Hi There. I hereby request an immediate refund of transactions made on 29th February 2024. Transactions in question made to you by card number ending ***, transaction amounts totalling *** The transaction is illegal as it contains a merchant code that also bypasses a block set on my card in relation to gambling transactions and I have not received any service from you. According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Let me know what you need.

πριν από 4 εβδομάδες

Ref Slimfit I have found a number of potentials - does anyone’s bank statement show which country/city their payments went to??

Sutton
πριν από 4 εβδομάδες

Was it Santeda International BV that you emailed directly to ask for a refund

πριν από 4 εβδομάδες

Slimfit, Enigma and Digikey are all via Starling Bank and they annoyingly don’t provide location where’s Natwest do

Kinto
πριν από 4 εβδομάδες

Έχω ζητήσει από την Velobet στη Σαντέντα άμεση επιστροφή χρημάτων περισσότερες από μία φορές, αλλά δεν απάντησαν ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Santeda never seem to refund direct. I note they were fined 5 million euros in France last year - let’s hope they get brought down completely soon.

carsix79
πριν από 4 εβδομάδες

Same.. They just give you the runaround. I've emailed wintermads with all transactions relating to their company and requested full refund now

mBp12
πριν από 4 εβδομάδες

fileThis is the reply I got from elegro

kaishast
πριν από 4 εβδομάδες

Συνδέεται το Wintermads με τις συναλλαγές της Santeda; Πώς επικοινωνείτε μαζί μας; Εχεις ηλεκτρονικό ταχυδρομείο?

Στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού, οι συναλλαγές που σχετίζονται με τη Santeda εμφανίζουν αυτούς τους εμπόρους:


Madeuwin Στοκχόλμη

Mintmadcom Στοκχόλμη

Tercomwin Στοκχόλμη

Semadw Στοκχόλμη

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
mBp12
πριν από 4 εβδομάδες

Με ποιο όνομα εμπόρου εμφανίζονται οι συναλλαγές Wintermads στο αντίγραφο κίνησης της κάρτας μου;

Αυτόματη μετάφραση:
1...10 11 12...22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα