ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 147)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
296538 προβολές 3587 απαντήσεις |
|
1...146 147 148...240
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Similar to cards, open banking transactions such as Trustly needs and should be processed with specific code, I think for open banking it was PCC 26 or something.

But, as with cards, there is of course ways to bypass this as many casinos will do.



veritas1979
πριν από 2 μήνες

Ναι, υποψιάζομαι ότι ήταν χειρισμοί κωδικών που είχαν ως αποτέλεσμα να περάσουν οι πληρωμές, επειδή δεν μπορούσα να πραγματοποιήσω τις πληρωμές στα περισσότερα καζίνο. Ωστόσο, δεν έχω καν προσπαθήσει να παλέψω με εμπιστοσύνη.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Latest ones I have found are PayOp and PayDo...used by Santeda Group for all sorts of deposits from cards to neosurf vouchers! Will contact both payment providers and see what happens.

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 2 μήνες

I'm on them at the moment and a few weird emails have been received for payment cancellations so will wait and see their final responses.

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Το ίδιο έκανα και σε αυτούς σήμερα, πήρα απάντηση ότι εξετάζουν το θέμα. Τι εννοείτε ότι λαμβάνετε περίεργα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου "ακύρωσης πληρωμής" από αυτούς;

τι τους έγραψες;😊

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 μήνες

Just that there was potential payment fraud and they said they would investigate. Now have several automated emails through...but need to wait and see

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Εντάξει, το ίδιο και για μένα. Αλλά ακόμα δεν κατάλαβα αν έχετε λάβει ασαφή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την ακύρωση πληρωμών ή εάν μόλις λάβατε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι το email σας ελήφθη με επιτυχία. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 2 μήνες

Έρχεται πολύς καιρός; Δοκίμασες να τους στείλεις ξανά μήνυμα; Προσωπικά πήρα μια γρήγορη απάντηση από αυτούς. Τους ενημέρωσα και για τις παράνομες πληρωμές τζόγου. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτούς, αλλά θα ήθελα ακόμα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία χάθηκαν στον αέρα και δεν έφτασαν ποτέ στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 μήνες

No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

file

πριν από 2 μήνες

Does anyone know who the payment provider for goldenbet is by any chance

2scottjason
πριν από 2 μήνες

Paydo or PayOp it used to be anyway.

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Thanks for your help again, I've contacted both

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Ενδιαφέρων. Ποια ημέρα υποβάλατε μια καταγγελία πληρωμής και πότε λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Αυτόματη μετάφραση:
1...146 147 148...240
Μετάβαση στη σελίδααπό 240 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα