πριν από 3 μήνες
Ναι, ακόμα προσπαθώ να λάβω στοιχεία επικοινωνίας για το ZP Telephono003...αν κάποιος βρει κάτι, παρακαλώ ενημερώστε με.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Ευχαριστώ, τους έστειλα email τώρα, υποθέτω ότι θα είμαι τυχερός αν μου επιστραφούν τα χρήματα από το μήνυμά σας τότε;
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Δεν θα είναι ο λογαριασμός του καζίνο καθώς είναι κλειστός για πάνω από ένα χρόνο! Θα περιμένω να δω ποια είναι η επίσημη απάντηση.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Νομίζω ότι είσαι τυχερός. Επειδή μπήκα στο τρένο πολύ αργά και πήρα την απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Θα μπορούσε να είναι η έναρξη μιας λεγόμενης «ανάκτησης» / αμφισβήτησης της πληρωμής και η πληρωμή θα παρακρατήσει την πληρωμή μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Δεν έχω λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων από κανέναν, το μόνο που έχω κάνει είναι να στείλω email στην τράπεζα της εταιρείας και σε μερικούς παρόχους πληρωμών. Σκέψου ότι μπήκα στο τρένο πολύ αργά επίσης
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Ωστόσο, θα έλεγα να το δοκιμάσετε. Μπήκα επίσης πολύ αργά και κατάφερα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Δεν πρόκειται να δημοσιεύσω αυτό που έγραψα μέχρι να στείλουν μια τελική απάντηση...καμία προσβολή! Αν πετύχει, ευχαρίστως να το μοιραστώ.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
Είχα πληρώσει μια συναλλαγή στην Motiv8 Techn. Με έδρα τη Νιγηρία. Η τράπεζά μου είπε ότι δεν μπορούσε να υποβάλει αντιστροφή χρέωσης επειδή είχα χρησιμοποιήσει το 2FA, αλλά πήγε στην ομάδα απάτης και έλαβα την επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό μου χθες.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
Η τράπεζά μου επιστράφηκε τα χρήματά μου από μια εξουσιοδοτημένη συναλλαγή σε μια υπηρεσία πληρωμών εμπόρων της Νιγηρίας. Ερευνήθηκε ως απάτη.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Ποιος με τα καλά τους θα έδινε ΠΟΑ σε έναν εντελώς άγνωστο.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Τι είπατε στην τράπεζα; Και πόσο καιρό κράτησε η επεξεργασία;
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Έτσι ουσιαστικά μπλόκαραν την κάρτα μου καθώς εντόπισαν μια ύποπτη συναλλαγή. Έπρεπε να τους τηλεφωνήσω για να το ξεμπλοκάρουν και ρώτησα αν είχα κάνει συναλλαγή στο motiv8. Είπα όχι, τι είναι αυτό. Είπαν ότι είναι στη Νιγηρία και είναι μια εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών. Είπα ότι δεν τους έχω ακούσει ποτέ. Αμφισβήτησε το χρονοδιάγραμμα της συναλλαγής και είπε επίσης ότι την είχα εξουσιοδοτήσει μέσω του 2FA και επομένως δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω μια αντιστροφή χρέωσης, αλλά θα έπρεπε να το διερευνήσει η ομάδα απάτης. Τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου μια εβδομάδα αργότερα.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.