ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 139)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
332274 προβολές 3770 απαντήσεις |
|
1...138 139 140...250
Προσθήκη ανάρτησης
Lucid_1337
πριν από 3 μήνες

Γεια, ευχαριστώ. Κατάλαβα καλά ότι οι feastingmen/amegagame σας επέστρεψαν όταν επικοινωνήσατε μαζί τους μέσω του email του ιστότοπού τους ή είναι το digikey down;

Περίμενα μια εβδομάδα απάντηση από το amegagame χωρίς επιτυχία. Πόσο καιρό σας πήρε για να απαντήσετε;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το Astropay είναι PSP.. Μπορεί να είναι αλήθεια; Και θα υποχωρήσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 3 μήνες

Πήραν μια απάντηση μετά από 2 ημέρες όπου είπαν ότι θα το ελέγξουν.


Μετά επικράτησε σιωπή και έστειλα email και ζήτησα ενημέρωση.


Ξαφνικά βλέπω ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων στο Revolut αλλά δεν πήρα άλλες απαντήσεις. Συνεχίστε λοιπόν να τους γράφετε

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, χρεώσατε πίσω μέσω Revolut ή από πού ανακαλύψατε ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων;

Επίσης μου είπαν ότι τσεκάρουμε την υπόθεση και έχει μια βδομάδα που τους έστειλα μηνύματα χωρίς επιτυχία, δεν απαντούν.

πόσο κράτησε η σιωπή σου μέχρι να επανορθώσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 3 μήνες

Δεν έκανα επιστροφή χρημάτων στο Revolut, οπότε πρέπει να είναι amegagame / feasting που πλήρωσαν οι ίδιοι.


Πέρασαν 5 μέρες μέχρι να είδα ότι άρχισαν να κάνουν επιστροφή χρημάτων.


Γράψε τους ξανά και ρώτησε πώς πάει και τι καθυστερεί κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
Nille
πριν από 3 μήνες

Το καζίνο δεν σας δίνει τέτοιες λεπτομέρειες. Και ναι, είναι οι πάροχοι πληρωμών που συνδυάζονται με κωδικούς. Αλλά το καζίνο δεν είναι εντελώς αθώο. Στο καζίνο εισάγετε όλα τα στοιχεία της κάρτας σας και σύμφωνα με το καζίνο, οι πληρωμές με Mastercard είναι ασφαλείς.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..


δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τι εννοείς με το "προχωρώ" εννοείς αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζας ή επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Όχι.. πρέπει να είναι μέσω Astropay.


Το καζίνο λέει ότι είναι Astropay, αλλά δεν το πιστεύετε;


είναι αδύνατον το Astropay;

Αυτόματη μετάφραση:
Nille
πριν από 3 μήνες

Έχω σταματήσει να στέλνω email. Δεν αξίζει τον κόπο.. Έχω κάνει παράπονα και δω τι λέει η τράπεζα.


Αυτό το Σαββατοκύριακο θα αναφέρω μια σουηδική εταιρεία που ασχολείται με τους κωδικούς και βοηθά αυτές τις εταιρείες να ξεπλύνουν τα χρήματά τους. Θα το είχα αναφέρει απόψε, αλλά ήμουν κουρασμένος μετά τη δουλειά.

Αλλά τόσο η FI όσο και η επιθεώρηση τυχερών παιχνιδιών ήταν περίεργοι για αυτό και είπαν REPORT

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.

Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.


Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;


Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's

The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.

It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.


The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.

There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.


https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/

https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245


Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.

πριν από 3 μήνες

Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;


και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)

Είναι σωστή αντίληψη αυτή;


αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

See my previous reply.

veritas1979
πριν από 3 μήνες

Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..


Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..


Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Don't think there is much you can do.

Astropay been in the game a long time, they most likely don't care.


If you have none of the mentioned merchant names on your statement, there is nothing you can do. There is really no one really processing refunds anymore.

Best you can do is just stop giving away your hard earned money to these casinos.


πριν από 3 μήνες

Αλλά έχει δοκιμάσει κανείς εδώ το Astropay;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

hello do you have contacts for Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. if you can help me thank you

staderennais53
πριν από 3 μήνες

Tsinda = Info@tsindagamers.com


https://www.norrsken.org/contact


kigali@norrsken.org / info@norrsken.org


Norrsken are the ones who rent the premises to them.

Ive emailed both, no answer at all 🙁 would be awesome if more people would help 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Lucid_1337
πριν από 3 μήνες

norrsken = norrsken foundation. Its some kind of Swedish non-profit started by one of the founders of Klarna. Maybe it could be worth reaching out to them directly and ask why they are renting offices to companies involved with unlicensed gambling/ money laundering.


"NORRSKEN IS AN IMPACT ECOSYSTEM WHERE ENTREPRENEURS CAN FIND EVERYTHING THEY NEED TO MAKE SAVING THE WORLD THEIR BUSINESS"


yep tsinda gamers is clearly saving the world lol

πριν από 3 μήνες

Να έχετε κανένα APERATOR και ALPASTRIKE

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από huddy διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.


With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder

1...138 139 140...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη