πριν από 3 μήνες
Ευχαριστώ για την συμβουλή!
Βρήκα το email στο grottobook.com
Θα το χρησιμοποιήσει.
Thanks for the tip!
I found the email on grottobook.com
Will use that.
0
Ευχαριστώ για την συμβουλή!
Βρήκα το email στο grottobook.com
Θα το χρησιμοποιήσει.
Thanks for the tip!
I found the email on grottobook.com
Will use that.
Χρησιμοποίησα την επαφή email που κοινοποίησα ή υπάρχει άλλη αλληλογραφία επικοινωνίας;
Used the email contact I shared or is there another contact mail?
Σας ευχαριστούμε που έχετε ιστότοπο ή email παρακαλώ συγγνώμη
Thank you do you have a website or email please sorry
Trhst CL Nairobi KEN
Είπε ότι μπορεί να είναι τσίχλα;
Trhst CL Nairobi KEN
Said it might be gumball?
Ποιες πληρωμές έχουν σίγουρα περάσει κάτω από την αμοιβή gumball; Έλαβα ένα email από αυτούς και ζητούν αποδείξεις για τις εκδηλώσεις.
Which payments have definitely gone under gumball pay? I received an email from them and they are asking for receipts for the events.
Mitkä maksut ovat varmasti menneet gumball payn alle? Sain heiltä sähköpostia ja he pyytävät tapahtumista tositteita.
Πόσο καιρό πήρε για να σου απαντήσω;
How long did it take for then to answer you?
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι συμβουλεύουν να προσθέσετε καζίνο σε cc.
Εάν καταλήξετε να υποβάλετε μια αντιστροφή χρέωσης στη συνέχεια και στείλετε το συγκεκριμένο μήνυμα με το καζίνο στα cc, είναι πιθανό η τράπεζα να το απορρίψει.
Απλώς, καθώς η συναλλαγή του καζίνο δεν μπορεί να υποβληθεί σε επεξεργασία για αντιστροφές χρεώσεων (είτε ο έμπορος κωδικοποιεί λάθος είτε όχι)
Ακόμη και όταν έχω συγκεντρώσει αντιστροφές χρέωσης και το καζίνο μου στέλνει μηνύματα μετά από μερικές ημέρες ρωτώντας για το πρόβλημα, τα αγνοώ. Αυτός είναι επίσης ο λόγος που κέρδισα κάθε επιστροφή χρέωσης που έπρεπε ποτέ να καταθέσω εναντίον τους.
I dont inderstand why some advise to add casino in cc.
If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.
Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)
Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.
Δείτε το θέμα μου για το ίδιο θέμα.
Θα βρείτε το όνομα του εμπόρου και το email για να επικοινωνήσετε.
See my topic about the same issue.
You will find the merchant name and email to contact.
Όταν επικοινώνησα μαζί τους, μου απάντησαν ότι δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων σε ιδιώτες και ότι πρέπει να περάσω από την τράπεζά μου για να κάνω αντιστροφή χρέωσης
When I contacted them, they replied that they do not make refunds to private individuals and that I must instead go through my bank to make a chargeback
När jag kontaktade dom så svarade dom att dom inte gör återbetalningar till privatpersoner och att jag istället måste gå genom min bank för att göra chargeback
Εντάξει. Ίσως ήταν το καζίνο που έκανε επιστροφή χρημάτων τότε, αλλά επιστράφηκαν όλες οι συναλλαγές από το Faramp.
Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε αν ήταν το Mobilum ή το Leon Casino που έκανε την επιστροφή χρημάτων
Okay. Maybe it was the casino that refunded then, but were all transactions from just faramp that were refunded.
Will try to find out if it was Mobilum or Leon Casino that made the refund
Okej. Kanske var casinot som återbetalade då, men var alla transaktioner från just faramp som blev återbetalda.
Ska försöka luska ut om det var Mobilum eller Leon Casino som gjorde återbetalningen
Ναι, μόλις έστειλα email στο mobilum σήμερα
Yeh I’ve just emailed mobilum today too
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.