ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 139)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468311 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...138 139 140...247
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 3 μήνες

Thanks for the tip!


I found the email on grottobook.com


Will use that.

Materialgirl84
πριν από 3 μήνες

Used the email contact I shared or is there another contact mail?

πριν από 3 μήνες

Έχει ξανακούσει κανείς για Cashbulls;

Αυτόματη μετάφραση:
keejan
πριν από 3 μήνες

Thank you do you have a website or email please sorry

Tabbbs
πριν από 3 μήνες

From who?

keejan
πριν από 3 μήνες

Trhst CL Nairobi KEN


Said it might be gumball?

πριν από 3 μήνες

Ohh, okay.

risk@gumballpay.com

keejan
πριν από 3 μήνες

Thank you so much xxx

keejan
πριν από 3 μήνες

No nothing after olgas response

Mrtasty93
πριν από 3 μήνες

Yeah… same here.

πριν από 3 μήνες

Ποιες πληρωμές έχουν σίγουρα περάσει κάτω από την αμοιβή gumball; Έλαβα ένα email από αυτούς και ζητούν αποδείξεις για τις εκδηλώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
keejan
πριν από 3 μήνες

How long did it take for then to answer you?

Materialgirl84
πριν από 3 μήνες

υπάρχει μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I dont inderstand why some advise to add casino in cc.


If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.


Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)



Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.

Anonymized668
πριν από 3 μήνες
Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 3 μήνες
Αιτία: just added the link
πριν από 3 μήνες

ELEGRO Niko


are saying they can’t help without the bank getting involved but the bank won’t any advice please

C2D2
πριν από 3 μήνες

Όταν επικοινώνησα μαζί τους, μου απάντησαν ότι δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων σε ιδιώτες και ότι πρέπει να περάσω από την τράπεζά μου για να κάνω αντιστροφή χρέωσης

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 3 μήνες

Εντάξει. Ίσως ήταν το καζίνο που έκανε επιστροφή χρημάτων τότε, αλλά επιστράφηκαν όλες οι συναλλαγές από το Faramp.


Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε αν ήταν το Mobilum ή το Leon Casino που έκανε την επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
C2D2
πριν από 3 μήνες

Yeh I’ve just emailed mobilum today too

carsix79
πριν από 3 μήνες

I used support@wintermads.zendesk.com

they replied only twice in two days, I’ve heard nothing on the third day.

1...138 139 140...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα