Σίγουρα το λάθος νήμα. 🙂
Τι θα λέγατε να δοκιμάσετε μια καρτέλα που ονομάζεται "μπόνους"; https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈
Definitely the wrong thread. 🙂
How about you try a tab called "bonuses"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈
Παρακαλώ κρατήστε με ενήμερο, άρα λάβατε επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές αλλά μετά η Mobilumpay τις απέσυρε ξανά;
Please keep me updated, so you got a refund on the transactions but then Mobilumpay withdrew them again?
Håll mig gärna uppdaterad, så du fick alltså återbetalning på transaktionerna men sedan så drog Mobilumpay dom igen?
Απολύτως! Όχι, όχι, τα πήρα όλα πίσω, απλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν το Mobilum ή το καζίνο που έπαιξα σε αυτό, επέστρεψε το ποσό.
Absolutely! No no got everything back, just unsure if it was Mobilum or the casino I played at that refunded the amount.
Absolut! Nej nej fick tillbaka allt, är osäker bara på om det var Mobilum eller casinot jag spelade på som återbetalade summan.
Γεια σας, έχει βάλει κάποιος στοιχήματα στο getwin και στη συνέχεια κατάφερε να αποσύρει τα χρήματα στην κάρτα. Έκανα την κατάθεση στο counter13552 LONDON GB;
Hello, has anyone placed bets in getwin, and then managed to withdraw the money to the card. I made the deposit to counter13552 LONDON GB?
Здравейтя някой правил ли е залози във getwin , и след това успява ли да си изтегли парите на картата .Депозита направих на counter13552 LONDON GB ?
Δεν μου επέστρεψαν ποτέ αφού έστειλαν τα αποδεικτικά μου στοιχεία για «έρευνα» τους στέλνω σαν 20+ email αφού απλώς αγνοούν.
They never got back to me after sending off my evidence for ‘investigation’ I send them like 20+ emails since they just ignore.
Ίσως αξίζει να στείλετε ένα email λέγοντας ότι έχουν ορισμένο χρόνο για να απαντήσουν διαφορετικά θα πάτε σε ανώτερη αρχή.
Might be worth sending an email saying they have a certain amount of time to respond otherwise you’ll go to a higher authority.
Έστειλα email σε έναν έμπορο και δεν μου απάντησαν για πολλά χρόνια, έστειλα ένα email λέγοντας ότι αν δεν απαντήσουν μέχρι την επόμενη μέρα, θα τους αναφέρω στη Μονάδα Χρηματοοικονομικών Πληροφοριών στη χώρα τους, μου έστειλαν ένα email απευθείας πίσω με ενημερώσεις.
I emailed one merchant and they didn’t answer me for ages, I sent an email saying if they don’t answer by the following day I’d be reporting them to the Financial Intelligence Unit in their country, they sent me an email straight back with updates.
https://www.ewave.live/en αλλά δεν απαντούν
https://www.ewave.live/en but they dont answer
Εκτιμώ πολύ....θα αρχίσουμε να τους στέλνουμε μηνύματα καθημερινά!🤣
Much appreciated....will start messaging them daily!🤣
Κι εμένα, σε παρακαλώ, αν δεν σε πειράζει! 🙋♂️ Παρόμοια ιστορία. Περίεργος να μάθω τι είπαν. Φαίνεται λίγο λαχείο αν απαντήσουν ή όχι! ρε adbod24@hotmail.com
Me too, please, if you don't mind! 🙋♂️ Similar story. Curious to find out what they said. Seems a bit of a lottery if they reply or not! Dadbod24@hotmail.com
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.