Αυτό απάντησαν…
Αγαπητέ Αξιότημε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Για περαιτέρω βοήθεια, παρακαλούμε να σας ζητήσουμε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Ημερομηνία της συναλλαγής
- Ποσό της εν λόγω συναλλαγής
- Στιγμιότυπο οθόνης του τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει τη χρέωση των κεφαλαίων
- Μια εικόνα της κάρτας σας που εμφανίζει τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της κάρτας
- Τυχόν αναγνωριστικά email που σχετίζονται με την υπόθεση ή οποιαδήποτε άλλη σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να είναι χρήσιμη για την έρευνά μας
Μόλις λάβουμε τα ζητούμενα δεδομένα, θα εξετάσουμε τις λεπτομέρειες και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Ευχαριστώ για την συνεργασία.
δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία της κάρτας πουθενά… αλλά θα προσπαθήσω να εξηγήσω την έκοψα αφού μου έστειλαν νέα λόγω τραπεζικών ερωτήσεων που πήγαιναν σε ιστότοπους που δεν ήξερα
They replied this …
Dear Valued Customer,
Thank you for reaching out to us.
To further assist you, we kindly request the following information:
- Date of the transaction
- Amount of the transaction in question
- A screenshot of the bank statement showing the debit of the funds
- A picture of your card displaying the first 6 and last 4 digits of the card number
- Any email IDs associated with the case or any other relevant details that may be helpful for our investigation
Once we receive the requested data, we will review the details and get back to you. Thank you for your cooperation.
unfortunately don’t have a pic of the card anywhere… but will try explain I chopped it up after being sent a new one due to bank questioning transactions going to sites I didn’t know
Αυτόματη μετάφραση: