πριν από 3 μήνες
Τολμώ να διαφωνήσω με αυτά που γράφεις. Εάν προστατεύαμε έτσι τα καζίνο, τότε δεν θα χρειαζόταν να έχουμε κανένα κέντρο ανάλυσης και δεν θα προσπαθούσαμε να βοηθήσουμε καθόλου τους παίκτες, γιατί σύμφωνα με τη λογική σας, θα πολεμούσαμε μεταξύ μας, έτσι δεν είναι ?
Προσπαθούμε να προσεγγίζουμε τα πράγματα δίκαια και δίκαια και δεν παίρνουμε το μέρος με κανέναν.
Όσον αφορά τις αξιολογήσεις, το καθένα αντιμετωπίζεται από μια ειδική ομάδα, είμαι ένας από τους ανθρώπους που χειρίζονται κριτικές χρηστών και σίγουρα έχουμε θεσπίσει διαδικασίες για την επίλυσή τους. Έτσι, όταν μια κριτική απορρίπτεται για κάτι, υπάρχει πάντα ένας λόγος. Δεν έχουμε πρόβλημα με μια αρνητική κριτική χρήστη, αλλά πρέπει να έχει και ουσιαστική αξία. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα, εάν ένας παίκτης περιγράφει ότι ήταν δυσαρεστημένος, οι αναλήψεις χρειάστηκαν πολύ χρόνο, το KYC ήταν δύσκολο να διαχειριστεί, η υποστήριξη δεν ήταν χρήσιμη, τα παιχνίδια είχαν χαμηλό RTP ανάλογα με τον παίκτη και διάφορα άλλα πράγματα είναι εντάξει. Ωστόσο, αν μπει στο παιχνίδι λέγοντας ότι έβαλε 100 $ στο καζίνο και δεν κέρδισε τίποτα, αυτή η κριτική είναι άσκοπη καθώς δεν είναι καθόλου σχετική και ενημερωτική.
Αυτό είναι λοιπόν από την πλευρά μου.
I dare to disagree with what you write. If we protected the casinos like that, then we wouldn't have to have any resolution center and we wouldn't try to help the players at all, because according to your logic, we would be fighting each other, isn't that right?
We try to approach things fair and square and do not take sides with anyone.
In terms of reviews, each one is dealt with by a dedicated team, I'm one of the people who handles user reviews, and we certainly have procedures in place to resolve them. So when a review is rejected for something, there's always a reason given. We don't have a problem with a negative user review, but it has to have meaningful value as well. To give an example, if a player describes that they were dissatisfied, withdrawals took a long time, KYC was difficult to handle, support was not helpful, games had low RTP according to the player, and various other things are fine. However, if he comes into the game saying that he put $100 into the casino and didn't win anything, this review is pointless as it is not relevant and informative at all.
So that's it from my side.
Έτσι, αν έγραφα μια κριτική σε κάθε καζίνο και έλεγα να μην παίξω εκεί λόγω ξεπλύματος συναλλαγών, παράκαμψης κωδικών MCC, παράκαμψης των κανονισμών Visa/MC, παραβίασης αρκετών εθνικών και τοπικών κανονισμών, θα ήταν εντάξει με αυτό;
Θα πίστευε κανείς ότι εφόσον αυτές οι ενέργειες κάνουν τα καζίνο, όλα αυτά τα καζίνο θα πρέπει να μπουν στη μαύρη λίστα, καθώς ουσιαστικά παρακάμπτουν τη μοναδική προστασία των παικτών που υπάρχει, το μπλοκ τυχερών παιχνιδιών 7995. Αλλά καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να το κάνετε γιατί αυτό θα μείωνε πραγματικά τον αριθμό των οκ καζίνο στον ιστότοπό σας, δεν θα έμεναν άλλα, εκτός από τα κατάλληλα αδειοδοτημένα, όπως το ΗΒ/Σουηδία.
Τέλος πάντων, δεν πειράζει, δεν περιμένω να το κάνεις, παρόλο που πραγματικά θα έπρεπε 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
Έλαβε κανείς επιστροφή χρημάτων / βοήθεια από την Dimoco;
Πολλά άτομα στο Discord είπαν ότι έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγαν ότι τους επιστράφηκαν τα χρήματα, αλλά δεν φαίνεται να εμφανίζεται τίποτα και κάποιος περίμενε 1 εβδομάδα μετά το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ακόμα δεν είχε χρήματα.
Did anyone get refund / help from Dimoco?
Serveral people on Discord said they got emails saying they were refunded, but nothing seems to show up and someone waited 1 week after the email and still no money.
Έχω αναφέρει τώρα το Quickbit στη FI και επίσης στη Σουηδική Επιθεώρηση Τυχερών Παιχνιδιών. Προτρέψτε όλους τους άλλους να το κάνουν και αυτοί!
I have now reported Quickbit to FI and also to the Swedish Gambling Inspectorate. Urge everyone else to do it too!
Quickbit har jag nu anmält till FI och även till spelinspektionen. Uppmanar alla andra att göra det också!
Το έκανε επίσης 👌👌 το νήμα φαίνεται τελείως νεκρό, μην τα παρατάτε όλους.
Also did that 👌👌 the thread seems completely dead, don't give up everyone.
Har också gjort det 👌👌 tråden verkar helt död, ge inte upp alla.
Γειά σου,
Έχει κανείς πληροφορίες για τα CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd;
Ευχαριστώ
Hello,
Does anyone have information about CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Thank you
Hallo,
Hat jemand Informationen zu CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Vielen Dank
Το Cscanner και το Dotascanner είναι όλα μέρος της ίδιας δόλιας εγγεγραμμένης εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο και δεν θα ανταποκριθούν όπως έχω προσπαθήσει πολλές φορές. Τους έχω αναφέρει στο Action Fraud UK, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν να ξεφεύγουν από αυτό, όπως και οι υπόλοιπες από αυτές τις εγκληματικές επιχειρήσεις.
Cscanner and Dotascanner are all part of the same fraudulent UK registered company and they will not respond as I have tried many times. I have reported them to Action Fraud UK but sure they will continue to get away with this like the rest of these criminal enterprises.
Έτσι, αν έγραφα μια κριτική σε κάθε καζίνο και έλεγα να μην παίξω εκεί λόγω ξεπλύματος συναλλαγών, παράκαμψης κωδικών MCC, παράκαμψης των κανονισμών Visa/MC, παραβίασης αρκετών εθνικών και τοπικών κανονισμών, θα ήταν εντάξει με αυτό;
Θα πίστευε κανείς ότι εφόσον αυτές οι ενέργειες κάνουν τα καζίνο, όλα αυτά τα καζίνο θα πρέπει να μπουν στη μαύρη λίστα, καθώς ουσιαστικά παρακάμπτουν τη μοναδική προστασία των παικτών που υπάρχει, το μπλοκ τυχερών παιχνιδιών 7995. Αλλά καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να το κάνετε γιατί αυτό θα μείωνε πραγματικά τον αριθμό των οκ καζίνο στον ιστότοπό σας, δεν θα έμεναν άλλα, εκτός από τα κατάλληλα αδειοδοτημένα, όπως το ΗΒ/Σουηδία.
Τέλος πάντων, δεν πειράζει, δεν περιμένω να το κάνεις, παρόλο που πραγματικά θα έπρεπε 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα σας συνιστούσαμε να υποβάλετε μια καταγγελία και εάν επιβεβαιωθούν αυτά που λέτε, τότε δεν θα είχαμε πρόβλημα με αυτό ή θα επανεξετάζαμε στην ομάδα πώς να αντιμετωπίσουμε τέτοιες κριτικές χρηστών. Σε τελική ανάλυση, εάν έχει μια ενδεικτική αξία και είναι αλήθεια και η ομάδα μας το έχει διαπιστώσει ότι είναι αληθινό, τότε δεν υπάρχει λόγος να απορρίψουμε τέτοιες κριτικές χρηστών.
Ωστόσο, το σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσθέσετε είναι ότι αν πρόκειται μόνο για ένα πράγμα, δεν είναι τόσο κριτική στο καζίνο, γιατί πιθανότατα θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα αν παίξατε εκεί. Επίσης, δεν ασχολούμαστε με τοπικούς κανονισμούς και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη νομιμότητα, επομένως πρέπει να το λάβετε υπόψη ότι κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν αποδεκτό.
Επιπλέον, προσπαθούμε πάντα να προσθέτουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στην κριτική μας, ειδικά τις σημαντικές, και πάντα βελτιώνεται και φέρνουμε όλο και περισσότερες από αυτές. Αλλά ένα σημαντικό μέρος του παιχνιδιού σε ένα καζίνο είναι να μάθετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό εκ των προτέρων. Αν δεν σου αρέσει κάτι στην αρχή, μάθε περισσότερες λεπτομέρειες, γιατί θα σου πω ένα παράδειγμα, αν κάποιος παίζει σε ένα καζίνο και για παράδειγμα δύο μήνες δει ότι τα χρήματά του φεύγουν κάπου αλλού στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας και στο άλλη χώρα, θα με ενδιέφερε την πρώτη ή τη δεύτερη φορά. Από την εμπειρία μου, πολλοί παίκτες δεν νοιάζονται σχεδόν για τίποτα μέχρι να υπάρξουν προβλήματα. Και αυτό είναι λάθος. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
Το καζίνο cosmobet είναι το τέλειο καζίνο παιδιά, ας παίξουμε
cosmobet casino is perfect casino guys , lets play
γεια σου πως καταφερες να βγεις deastream
hello how did you manage to get deastream
Γεια σας, συνολικά καταθέτω 7.000 ευρώ και μετά, κέρδισα περίπου 24.000 και έβγαλα ολόκληρο το ποσό των χρημάτων. Όταν προσπαθώ να κάνω αντιστροφή χρέωσης 7k επικοινωνώντας με την τράπεζά μου, μου μπλοκάρουν τον λογαριασμό!! Και δεν ξέρω για πόσο. Αυτό δεν είναι σωστό! !!!
Θα μιλήσω με τον δικηγόρο μου, ΔΕΝ είναι εντάξει! Τα καζίνο κρύβουν τον εμπορικό κωδικό τους για να αποφύγουν φόρους, είναι εγκληματική δραστηριότητα.. πρέπει να σταματήσει κάπως/
ΟΛΑ τα μη τοπικά ΚΑΖΙΝΟ είναι ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΚΟ! Και φαίνεται ότι οι τράπεζες είναι με το μέρος τους τώρα. Κάτι δεν πάει καλά.
Σύστημα απάτης
ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΙΑ!
ΥΓ Πείτε μου πώς ξεμπλοκάρατε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθειά σας 🙁 ίσως κάποιοι από εσάς να έχετε το ίδιο πρόβλημα; ΒΟΗΘΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Hi, in total i deposit 7k euros , and after, I won about 24k and withdrew full money amount. When I try to chargeback 7k by contacting my bank, they block my account!! And I don’t know for how long. This is not right! !!!
I will talk to my lawyer, it’s NOT ok! Casinos hide their merchant code to avoid taxes, it is criminal activity.. it should be stopped somehow/
ALL non local CASINOS are TRUE EVIL! And looks like banks are on their side now. Something is not right.
SCAM scheme
STAY AWAY!
Ps Please tell me how did you unblock your bank account, I really need your help 🙁 maybe some of you have the same problem? HELP HELP
Τι εννοείς αυτό; Κερδίζω και αυτά είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ και τα αποσύρω, αλλά τι γίνεται με όλες τις καταθέσεις μου; απάτησαν και τώρα με μπλοκάρισαν
Η τράπεζα αγνοεί επίσης...
φαίνεται ότι δεν θα μπορώ να απολαμβάνω διαδικτυακά παιχνίδια λόγω αυτής της κατάστασης. κρύβουν τους εμπορικούς κωδικούς τους και μετά ισχυρίζονται ακόμη και ότι είμαι ο κακός που θέλω να πάρω πίσω τις καταθέσεις μου από αυτήν την απάτη στην οποία έμπλεξα, αυτό δεν είναι δίκαιο. πρέπει να υπάρχει τρόπος ή νομική ενέργεια που μπορώ να κάνω για να το λύσω
What is that you mean? I win and that is MY money and i withdraw it but what about all my deposits? they scam scheme and now i even got blocked
Bank is also ignoring ,...
seems like i will not be able to enjoy online gaming becasue of this situation. they hide theyre merchant codes and then even claim that i am the bad guy for wanting to get my deposits back from this scam that i got involved in, that is not fair . there must be a way or legal action i can take to solve this
Δεν καταλαβαίνω πώς σε απατούν; Λάβατε επιστροφή για την κατάθεσή σας, την οποία μάλιστα καταφέρατε να κερδίσετε και κάνατε μια επιτυχημένη ανάληψη. Θα καταλάβαινα εάν είχατε καταθέσει, κερδίσετε και το καζίνο δεν σας πλήρωνε τα κέρδη, θα μπορούσατε να υποβάλετε αίτηση για αντιστροφή χρέωσης. Εάν κάνατε αντιστροφή χρέωσης και ενημερώσατε την τράπεζα ότι δεν λάβατε ποτέ την υπηρεσία, πρόκειται για απάτη, γιατί πραγματικά το κάνατε, και μάλιστα καταφέρατε να κερδίσετε.
Δεν ξέρετε τι αναφέρατε στην τράπεζα;
Επικοινώνησα ο ίδιος με την τράπεζά μου και εξήγησα την κατάσταση ως έχει. Ανέφεραν ότι οι συναλλαγές έχουν πάει στο καζίνο, αλλά οι εμπορικοί κωδικοί έχουν παραποιηθεί, οι πληρωμές έχουν πάει σε καταστήματα με λουλούδια, τσάντες κ.λπ. Ανέφερα επίσης ότι ο περιορισμός του τζόγου στην κάρτα μου παρακάμφθηκε με αυτόν τον τρόπο. η τράπεζα ενδιαφέρθηκε για το θέμα και αυτή τη στιγμή ερευνά την υπόθεση.
I don't understand how they cheat you? You received a return for your deposit, which you even managed to win and made a successful withdrawal. I would understand if you had deposited, won and the casino didn't pay you winnings, you could apply for a chargeback. If you have made a chargeback and informed the bank that you never received the service, it is fraud, because you really did, and even managed to win.
Don't know what you reported to the bank?
I myself contacted my bank and explained the situation in full as it is. I reported that the transactions have gone to the casino, but the merchant codes have been manipulated, the payments have gone to flower, bag, etc. shops. I also reported that the gambling restriction on my card was bypassed this way. the bank became interested in the matter and is currently investigating the case.
En ymmärrä miten he huijaavat sinua? Sait talletuksellesi vastinetta jolla jopa onnistuit voittaamaan ja teit onnistuneen kotiutuksen. Ymmärtäisin jos olisit tallettanut, voittanut ja kasino ei maksaisi sinulle voittoja voisit hakea takaisinveloitusta. Jos olet tehnyt takaisinveloituksen ja ilmoittanut pankille että et koskaan saanut palvelua se on petos, koska sinä tosiaan sait, ja onnistuit jopa voittamaan.
Entiedä mitä ilmoitit pankille?
itse otin pankkiini yhteyttä ja kerroin tilanteen täysin miten se on. Ilmoitin että tapahtumat ovat menneet kasinolle mutta kauppiaskoodeja on manipuloitu, maksut ovat menneet kukka, laukku jne kauppoihin. Ilmoitin myös että kortilleni asetettu uhkapeliesto ohitettiin näin. pankki kiinnostui asiasta ja tutkii tapausta parhaillaan.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.