πριν από 3 μήνες
Φοβερός! Ευχαριστώ! 🙂 Το iga ακόμα δεν μου έχει απαντήσει, οπότε ελπίζω σύντομα x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
0
Φοβερός! Ευχαριστώ! 🙂 Το iga ακόμα δεν μου έχει απαντήσει, οπότε ελπίζω σύντομα x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
Έπρεπε να περάσω από άλλες μεθόδους 😅αλλά έφτασα εκεί στο τέλος
δεν είμαι σίγουρος αν θα φτάσω κάπου ακόμα, αλλά το defo έδειξε προς τη σωστή κατεύθυνση
I had to go through other methods 😅but got there in the end
not sure If I’ll get anywhere still but defo got pointed in the right direction
Α, αλήθεια.. άγγιξε ξύλο όλοι κάπου φτάνουμε! Μακάρι να μπορούσα να βρω τον SMPF* επεξεργαστή σου! Είναι τόσο δύσκολο lol
Oh really.. touch wood we all get somewhere! I just wish I could find your SMPF* processor! It's so hard lol
Ξέρω ότι είμαι το ίδιο με την πύλη πληρωμής 🤦🏻♀️
I know I’m the same with payment gateway 🤦🏻♀️
Γειά σου .
Τέλος η @awintura_online, δεν πλήρωσε τα $237.000, σας προσκαλώ να ελέγξετε τα κοινωνικά τους δίκτυα, να ελέγξετε όλες τις καταγγελίες για απάτη, ελπίζω να προστεθούν στη μαύρη λίστα, είναι μια πλατφόρμα με απάτες 8 μηνών.
Χαιρετίσματα .
Hello .
Finally @awintura_online, did not pay the $237,000, I invite you to check their social networks, to check all the scam complaints, I hope they are added to the blacklist, they are a platform with 8 months of scams.
Greetings .
Hola .
Finalmente @awintura_online, no pagó los $237.000 , los invito a revisar sus redes sociales , para comprobar todas las denuncias por estafa , espero sean ingresados a la lista negra , son una plataforma con 8 meses de estafas .
Saludos .
Δεν έχω ακούσει τίποτα απολύτως. Συνέχισε να τους στέλνω το ίδιο email που κάνω, μετά ζήτησαν πάλι συναλλαγές και τραπεζική κάρτα κλπ. Άχρηστοι μαλάκες🤣
I've heard nothing at all. Keep sending them same email I do, then they asked for transactions and bank card etc again. Useless assholes🤣
Γιατί θέλετε μια απάντηση από τον έμπορο;
Για την υποβολή αντιστροφής χρέωσης το μόνο που χρειάζεστε είναι να σταλεί ένα mail στον έμπορο (τα εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν ή ακύρωση της παραγγελίας). Και αν δεν απαντήσουν, μπορείτε να το αναφέρετε στη φόρμα αντιστροφής χρέωσης.
Why do you want a reply from the merchant?
For filing a chargeback all you need is sent a mail to the merchant (goods not received, or cancelling the order). And if they dint reply you can mention that on the chargeback form.
Δεν μπορώ να λάβω αντιστροφές χρεώσεων αρχείων επειδή 1 εταιρεία είπε στην τράπεζα ότι είχα λάβει πράγματα και πρέπει να έχω δώσει πλαστές αποδείξεις κ.λπ. Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου αν συμβεί ξανά
I can't get file chargebacks because 1 company said to the bank I had received stuff and must have provided fake receipts etc. I can get my account closed down if it happens again
Δεν μπορώ γιατί κάποιοι έμποροι είπαν ότι μου δίνουν πράγματα, προφανώς όχι. Η τράπεζα δεν θα μου επιτρέψει να κάνω αντιστροφή χρέωσης χωρίς έλεγχο
I can't because some merchants said they give me stuff, obviously didn't. The bank will not allow me to chargeback without scrutiny
Μόλις ζήτησα επιστροφή χρέωσης στο pixelum.io, είπα ότι δεν έλαβα καμία υπηρεσία από αυτούς. Είπαν ότι έφερα το nft art, αλλά δεν μπορούν να το αποδείξουν αυτό, ηλίθιοι πολλοί
I’ve just applied for a charge back against pixelum.io, I’ve said I didn’t get any service from them. They have said I brought nft art but yet they cannot prove this, idiots the lot of them
Εκεί η τράπεζα είπε ότι επρόκειτο να ερευνήσει την απάτη για μένα. Pixeleum. Ηλίθιοι
Thats where the bank said they were going to investigate fraud for me. Pixeleum. Idiots
ναι η τράπεζά σας ήρθε σε επαφή μαζί τους καθόλου; Έστειλα αποδείξεις ότι δεν είχα τίποτα από αυτούς.
yeah did your bank get in contact with them at all? I’ve sent evidence of me not actually having anything from them.
Το No προφανώς έδειξε κάτι στην τράπεζα επειδή η τράπεζα είπε ότι ο έμπορος είχε προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία! Τι στοιχεία έχετε; Κράτα με ενήμερο για το πώς τα πας 🙂 με ποιον κάνεις τράπεζα, είμαι natwest
No obviously showed something to the bank because the bank said the merchant had provided evidence! What evidence do you have? Keep me updated how you get on 🙂 who do you bank with, I'm natwest
Σίγουρα θα έδινα τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, αλλά μόνο τα πρώτα έξι ψηφία και τα τέσσερα τελευταία. Μερικές φορές λαμβάνετε επιστροφή χρημάτων. Μπλοκάρετε την κάρτα και υποβάλετε αίτηση για νέα. Οι επιστροφές χρημάτων λειτουργούν επίσης σε μπλοκαρισμένες κάρτες.
I would definitely give out the credit card details, but only the first six digits and the last four. Sometimes you get a refund. Block the card and apply for a new one; refunds also work on blocked cards.
Die Kreditkartendaten würde ich durchaus weitergeben, jedoch nur die ersten Sechs stellen und die letzten vier. Manchmal springt da auch ein Refund bei raus. Die Karte sperren und eine neue Beantragen, Rückerstattungen funktionieren auch auf gesperrte karten.
Γεια! Απλώς κοιτάζω πίσω μέσα από το νήμα. Είχατε ποτέ κάποια επιτυχία με αυτές τις αντιστροφές χρεώσεων με τη Revolut;
Hi! I'm just looking back through the thread. Did you ever have any success with these chargebacks with Revolut?
Η Revolut απέρριψε την αντιστροφή χρέωσης αρχικά τους επέστρεψε την περασμένη εβδομάδα με όλα τα στοιχεία που συνδέουν τις εταιρείες και δείχνουν ότι δεν αγόρασα τίποτα από τον έμπορο και ότι έχω αποδείξεις ότι λένε ψέματα, κάτι που δείχνει ότι δεν έλαβα κανένα αγαθό ή υπηρεσία από αυτές και επεξεργάστηκε μια αντιστροφή χρέωσης. Τώρα απλώς περιμένω να δούμε αν ο έμπορος ανταποκρίνεται.
Revolut declined my chargeback initially went back to them last week with all the evidence linking the companies and showing I didn't purchase anything from the merchant and have proof of them lying which shows I didn't receive no goods or service from them and they processed a chargeback. Now just waiting to see if merchant responds.
Η τράπεζα πρέπει να σας πει τι στοιχεία έχει εναντίον σας, έχετε το δικαίωμα να αμφισβητήσετε τα στοιχεία. Η απόδειξη μου είναι ότι δεν έχω λογαριασμό με τον έμπορο γι' αυτό δεν θα μπορούσα ποτέ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες του.
The bank have to tell you what evidence they have against you, you have a right to dispute the evidence. My evidence is I don’t have an account with the merchant therefor I couldn’t never have used their services.
Σε παρόμοια κατάσταση, παίζοντας τένις μαζί τους! Δύσκολο όμως να αποδείξεις ότι δεν έχεις λάβει τίποτα!
In a similar situation, playing tennis with them! Difficult to prove you haven't recieved anything though!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.