Γεια σε όλους,
Πρώτα απ 'όλα, ευχαριστώ το @OP για την έναρξη αυτού του θέματος, είναι πραγματικά χρυσό για πολλούς λόγους.
Έχω λάβει περισσότερες από 20 επιστροφές χρημάτων σε διάστημα ~7 ημερών και θα ήθελα να μοιραστώ τις "καλές πρακτικές" μου με όλους εδώ.
Φαίνεται ότι έχω καθιερώσει αρκετά καλή και απλή διαδικασία για να λάβω τις επιστροφές χρημάτων. Μοιραστείτε το παρακάτω, μαζί με την ακριβή διατύπωση για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει λειτουργήσει πολύ καλά.
----------------------
Επεξεργάζομαι, διαδικασία:
1α) Όποτε είναι δυνατόν, επικοινωνήστε απευθείας με τον έμπορο πρώτα (κάντε κύλιση προς τα κάτω για το παράδειγμα διατύπωσής μου).
1β) Εάν δεν έχετε τη διεύθυνση email του εμπόρου - μην ανησυχείτε, οι επιλογές σας είναι να επικοινωνήσετε με το καζίνο και/ή να ξεκινήσετε την αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας.
2) Κάντε το να ακούγεται σαν να το έχετε ήδη αναφέρει στην τράπεζα, κάνοντάς το να φαίνεται ότι ο έμπορος έχει μόνο δύο επιλογές: 1) να ξεκινήσει μια επιστροφή χρημάτων. ή 2) αντιμετωπίζει την αντιστροφή χρέωσης και έτσι προσελκύει πολύ ανεπιθύμητη προσοχή.
Θυμηθείτε - αυτές είναι κυρίως εταιρείες κοχυλιών, είναι το κίνητρό τους να παραμείνουν κάτω από το ραντάρ.
3) Δώστε τους προθεσμία ~7 ημερών για να απαντήσουν, υποδεικνύοντας ότι διαφορετικά θα αντιμετωπίσουν αντιστροφή χρέωσης.
4) Στείλτε υπενθυμίσεις κάθε μέρα. Να είσαι ένας πόνος στον κώλο. Οι υπενθυμίσεις σας θα χρησιμοποιηθούν ενδεχομένως για την ενίσχυση της υπόθεσής σας αργότερα, εάν καταλήξει ως αντιστροφή χρέωσης.
5) Εάν δεν ανταποκριθούν σε 7 ημέρες - μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο, να ζητήσετε επιστροφές χρημάτων ή να υποβάλετε μια αντιστροφή χρέωσης αμέσως (δεν είχα την ευκαιρία να επικοινωνήσω με τα καζίνο - δεν μπορώ να πω πολλά εδώ).
6) Η τράπεζα Revolut δεν έχει πρόβλημα εάν παραδεχτείτε ότι έπαιζες τζόγο - δεν χρειάζεται να λες ψέματα όταν υποβάλλετε αντιστροφή χρέωσης.
---------------------------------------------
Διατύπωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (έμπορος):
Θέμα: Αίτημα επιστροφής χρημάτων: Νομιμοποίηση συναλλαγών με αντιστροφή χρέωσης
Αγαπητή ομάδα,
Η τράπεζά μου συνέστησε να επικοινωνήσω μαζί σας σχετικά με την επιστροφή χρημάτων για ύποπτες συναλλαγές στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Με το παρόν ζητώ άμεση επιστροφή χρημάτων για μια συναλλαγή που έγινε μέσω του συστήματος πληρωμών σας, η οποία στη συνέχεια πήγε σε ιστότοπο τζόγου που λειτουργεί παράνομα.
Αυτό αντίκειται στους κανόνες Mastercard/VISA και υπόκειται σε αντιστροφή χρέωσης, καθώς παρέκαμψε ένα μπλοκ που είχε τοποθετηθεί στην κάρτα μου και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία υπηρεσία ή αγαθά από εσάς.
Αυτές είναι οι εν λόγω συναλλαγές:
*ημερομηνία* *νόμισμα* *ποσό*
*ημερομηνία* *νόμισμα* *ποσό*
Αριθμός κάρτας: xxxx xx** **** xxxx
Επισυνάπτεται το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων αυτών των συναλλαγών (*επισυνάψτε το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού σας*).
Εάν υπάρχει κάτι άλλο που θα χρειαστείτε από εμένα, ενημερώστε με.
Διαφορετικά, πιστεύω ότι μπορούμε να επιλύσουμε αυτό το θέμα φιλικά χωρίς τη συμμετοχή της τράπεζας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Το όνομα σου
-------------------------
Αυτό λειτούργησε πολύ καλά για μένα.
Εάν έχετε πολλές συναλλαγές για τις οποίες θα θέλατε να επιστραφούν τα χρήματα, συνιστώ να δημιουργήσετε ένα υπολογιστικό φύλλο Excel για την παρακολούθηση αυτών.
Να πώς φαίνεται το δικό μου:
----------------------------
Όταν έχω χρόνο αύριο, θα ήθελα να δημιουργήσω ένα κοινόχρηστο υπολογιστικό φύλλο για όλους μας όπου μπορούμε να βάλουμε στοιχεία επικοινωνίας για εμπόρους που έχουμε ιδρύματα.
Με αυτά τα λόγια, μπορώ να πω ότι κατάφερα να έρθω σε επαφή με τους ακόλουθους εμπόρους:
Elegro (γνωστός και ως WynActive; Omicron; NikoTPF)
χειμώνας
instantgamescards.com
smartwallets.tech (Ντα Βίντσις)
Τσίντα
Παιχνίδια Artifact (Ταλίν)
ο φωτογράφος σας.ai
prompthives.com
Complianceworld.ai
Xboxtime (Λάρνακα)
Mobilumpay
Μέχρι να δημιουργήσω το κοινόχρηστο υπολογιστικό φύλλο, μην διστάσετε να μου στείλετε μήνυμα για τα στοιχεία επικοινωνίας αυτών των εμπόρων.
Έχω επίσης μια ισχυρή υποψία ότι η Advertising Services Brussels είναι: Contact - azerion (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως).
Ευχαριστώ!
Hi everyone,
First of all, thank you to the @OP for initiating this topic, it's truly golden for numerous reasons.
I have received over 20 refunds in a span of ~7 days, and would like to share my 'good practices' with everyone here.
I seem to have established quite sound and simple process to getting the refunds. Sharing it below, together with the exact wording for the emails which has been working very well.
---------------------
Process:
1a) Whenever possible, contact the merchant directly first (scroll down for my wording example).
1b) If you do not have the email address of the merchant - don't worry, your options are contacting casino and/or initiating chargeback via your bank.
2) Make it sound like you already reported it to the bank, making it seem like the merchant has two options only: 1) initiate a refund; or 2) face chargeback, and thus attract much unwanted attention.
Remember - these are mostly shell companies, it is their incentive to stay under the radar.
3) Give them a deadline of ~7 days to respond, indicating that otherwise they will be facing chargeback.
4) Send reminders every day. Be a pain in the ass. Your reminders will potentially be used to strenghten your case later on, if it ends up as chargeback.
5) If they do not respond in 7 days - feel free to contact the casino, requesting refunds, or file a chargeback straight away (I have not had a chance to contact casinos - can't say much here).
6) Revolut bank has no problem if you admit you have been gambling - no need to lie when filing a chargeback.
--------------------------------------------
Email wording (merchant):
Subject: Refund request: Transaction laundering subject to chargeback
Dear Team,
My bank has recommended that I contact you with regards to a refund for suspicious transactions on my bank account. I hereby request an immediate refund on a transaction made through your payment system, that then went to an illegally operating gambling site.
This is against Mastercard/VISA rules and is subject to a chargeback, as it bypassed a block placed on my card and, to this day I have not received any service or goods from you.
These are the transactions in question:
*date* *currency* *amount*
*date* *currency* *amount*
Card number: xxxx xx** **** xxxx
My bank statement including these transactions is attached (*attach your bank statement*).
If there is anything else you would need from me, please let me know.
Otherwise, I trust we can resolve this matter amicably without the bank's involvement.
Kind regards,
Your name
-------------------------
This has been working very well for me.
If you have plenty of transactions which you would like to be refunded, I recommend creating an Excel spreadsheet for tracking these.
Here's how mine looks:
---------------------------
When I have time tomorrow, I would like to create a shared spreadsheet for us all where we can put contact details for merchants that we have founds.
With that said, I can say that I have managed to get in contact with following merchants:
Elegro (aka WynActive; Omicron; NikoTPF)
wintermads
instantgamesncards.com
smartwallets.tech (Da Vincis)
Tsinda
Games Artifact (Talinn)
yourphotographer.ai
prompthives.com
Complianceworld.ai
Xboxtime (Larnaca)
Mobilumpay
Until I create the shared spreadsheet, feel free to message me for contact details of these merchants.
I also have a strong suspicion that Advertising Services Brussels is: Contact - azerion (have not tried that yet, though).
Thanks!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: