registrator@spelinspektionen.se
Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε στο quickbit εδώ.
Αν το ζιμπλ μπορεί να μπει στη μύτη, παρόλο που δεν έχουν τσακίσει με κωδικούς και σκατά, τότε μπορούν και αυτά. ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ..
registrator@spelinspektionen.se
You can also register quickbit here.
If zimpler can get on the nose even though they haven't fiddled with codes and shit, then these can too. REGISTER..
registrator@spelinspektionen.se
Här kan ni också anmäla quickbit.
Om zimpler kan få på näsan trots att dom ändå inte fifflat med koder och skit så kan dessa också få. ANMÄL..
Υπάρχουν στιγμές που είναι καλύτερο να σταματήσετε να στοιχηματίζετε. Όλα αυτά με έχουν κάνει να μάθω. οπότε είμαι χαρούμενος.
There are times when it is better to stop betting. All this has made me learn. so im happy.
Σωστά, όλα αυτά είναι μαλακίες. Όλοι ξέρουμε ότι αυτό είναι ασταμάτητα, αν κερδίσεις θέλεις περισσότερα και αν χάσεις, θέλεις να ανακάμψεις, είναι ένας φαύλος κύκλος. Το καλύτερο πράγμα? Μην στοιχηματίζετε, τουλάχιστον μείνετε ίδιοι. Αν όχι, τουλάχιστον για μένα, όλος ο μισθός μου πηγαίνει σε αυτό.
That's right, this is all bullshit. We all know that this is a non-stop, if you win you want more and if you lose, you want to recover, it's a vicious circle. The best thing? Don't bet, at least you stay the same. If not, at least for me, all my salary goes in this.
Γειά σου. Πήρα στοίχημα μερικά στο twin casino όπου οι συναλλαγές λένε goriwire (quickbit). Τι πρέπει να πω στην αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζα;
Hello. I gambled away some at twin casino where the transactions say goriwire (quickbit). What should I say in my chargeback to the bank?
Hej. Jag spelade bort en del på twin casino där transaktionerna säger goriwire (quickbit). Vad bör jag säga i min chargeback till banken?
Γεια σε όλους,
Μέχρι πριν από περίπου 2 μήνες έπαιζα ενεργά σε ένα καζίνο χωρίς άδεια με το Κουρασάο.
Δεδομένου ότι ο τζόγος μέσω τέτοιων παρόχων δεν είναι νόμιμος, έχω σταματήσει να το κάνω προς το παρόν.
Θα ήθελα να προσπαθήσω να ανακτήσω μέρος των ζημιών μου σε εθελοντική βάση υπό την απειλή νομικής δράσης (γνωρίζω ότι δυστυχώς δεν έχω καμία πιθανότητα να πετύχω κάτι εκεί από τη Γερμανία).
Είναι περίπου 10-15k€
Πρέπει να φοβάμαι οποιαδήποτε νομική ενέργεια (ή απειλές, κ.λπ.) εάν απλώς γράψω ότι ζητώ τις καταθέσεις μου μείον τις αναλήψεις πίσω λόγω παράνομου τζόγου και διαφορετικά θα κινηθώ νομικά εναντίον του;
Φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι οι πιθανότητες να πετύχεις κάτι είναι 1%, αλλά γιατί να μην προσπαθήσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Γεια σε όλους,
Μέχρι πριν από περίπου 2 μήνες έπαιζα ενεργά σε ένα καζίνο χωρίς άδεια με το Κουρασάο.
Δεδομένου ότι ο τζόγος μέσω τέτοιων παρόχων δεν είναι νόμιμος, έχω σταματήσει να το κάνω προς το παρόν.
Θα ήθελα να προσπαθήσω να ανακτήσω μέρος των ζημιών μου σε εθελοντική βάση υπό την απειλή νομικής δράσης (γνωρίζω ότι δυστυχώς δεν έχω καμία πιθανότητα να πετύχω κάτι εκεί από τη Γερμανία).
Είναι περίπου 10-15k€
Πρέπει να φοβάμαι οποιαδήποτε νομική ενέργεια (ή απειλές, κ.λπ.) εάν απλώς γράψω ότι ζητώ τις καταθέσεις μου μείον τις αναλήψεις πίσω λόγω παράνομου τζόγου και διαφορετικά θα κινηθώ νομικά εναντίον του;
Φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι οι πιθανότητες να πετύχεις κάτι είναι 1%, αλλά γιατί να μην προσπαθήσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Δεν έχετε σαν δικηγόρο την ασφάλεια του σπιτιού σας στη Γερμανία;
Νομίζω ότι έχετε κανονικά ισχυρή προστασία ακόμα κι αν η επιχείρηση δεν βρίσκεται στη Γερμανία.
Ίσως, αν είναι δυνατόν, επικοινωνήστε με την ασφαλιστική εταιρεία του σπιτιού σας ή κάτι παρόμοιο για να δείτε εάν έχετε κάποιον δικηγόρο για να συζητήσετε.
Don't you have like an lawyer in your home insurance in Germany?
I think you normally have strong protection even if the business is not in Germany.
Maybe if possible, check with your home insurance company or similar to see if you have any lawyer to discuss with.
Δεν θα το λάβουν υπόψη και θα το βάλουν στην ιστοσελίδα τους περισσότερο από αυτό το νήμα.
Λένε ότι δεν θέλουν να μπουν σε νομικά ζητήματα για να αποφασίσουν τι είναι σωστό ή λάθος, αλλά είναι απλώς ένας τρόπος για να μην χρειαστεί να κάνουν τίποτα, καθώς θα έπρεπε να βάλουν την προειδοποίηση σε κάθε καζίνο της Εσθονίας, του Κουρασάο και του MGA ως όλοι τους το κάνουν αυτό. Και αυτό θα έβλαπτε την επιχείρησή τους.
They won't take this into consideration and put it on their webpage more than this thread though.
They say they don't want to get into legal issues deciding what is right or wrong, but it's just a way for them not to have to do anything, as they would have to put the warning on every Estonian, Curacao and MGA casino as all of them are doing this. And that would hurt their business.
Επικοινώνησα με την Canapay και έλαβα αμέσως σχόλια όπου μου ζητήθηκε να υποβάλω KYC, το έκανα και τώρα έλαβα ξανά σχόλια ότι θα επαληθεύσουν τα έγγραφα. Δεν θα λάβω σχόλια μετά από αυτό; Έχει επικρατήσει ησυχία για αρκετούς από την πλευρά τους μετά τη λήψη του KYC; Η ελπίδα είναι το τελευταίο πράγμα που σε αφήνει
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Επικοινώνησα με την Canapay και έλαβα αμέσως σχόλια όπου μου ζητήθηκε να υποβάλω KYC, το έκανα και τώρα έλαβα ξανά σχόλια ότι θα επαληθεύσουν τα έγγραφα. Δεν θα λάβω σχόλια μετά από αυτό; Έχει επικρατήσει ησυχία για αρκετούς από την πλευρά τους μετά τη λήψη του KYC; Η ελπίδα είναι το τελευταίο πράγμα που σε αφήνει
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Είναι τόσο γαμημένο περίεργο που πρώτα πλήρωσαν σε όλους και μετά τώρα τίποτα περισσότερο από το να ζητήσουν KYC από όλους όσους έστειλαν email. Στο ότι πλήρωσαν τους πάντες στην αρχή, έχουν ήδη παραδεχτεί ότι έκαναν λάθος...
It's so fucking strange that they first paid out to everyone, and then now nothing more than requesting KYC from everyone who emailed. In that they paid everyone back in the beginning, they have already admitted that they made a mistake...
Det är så jävla konstigt att dom först betalade ut till alla, och sen nu ingenting mer än att de begär KYC från alla som mejlat. I och med att de betalade tillbaka till alla i början har de ju redan erkänt att de gjort fel…
Ξέρει κανείς περίπου πότε μπορεί να έχει γίνει η τελευταία πληρωμή σε κάποιον;
Τι μπορείτε να γράψετε εάν δεν λάβετε σχόλια, καμία ιδέα;
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
Ναι, μπερδεύουν τελείως τώρα. Τουλάχιστον σήμερα πήρα απάντηση από την τράπεζα
Yes, they totally screw up now. At least I got a response from the bank today
Ja dom skiter totalt i vilket nu. Jag har fått svar från banken idag iallfall
Ξέρει κανείς περίπου πότε μπορεί να έχει γίνει η τελευταία πληρωμή σε κάποιον;
Τι μπορείτε να γράψετε εάν δεν λάβετε σχόλια, καμία ιδέα;
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
Βασικά ό,τι θέλεις. Απλώς σταματούν να ανταποκρίνονται. Αυτό έκαναν σε όλους τους άλλους. Ελπίζω πάντως για χάρη σου να πληρώσουν
Basically whatever you want. They simply stop responding. That's what they did to everyone else. However, I hope for your sake that they pay
I princip vad du vill. Dom slutar bara att svara helt enkelt. Så har dom gjort på alla andra. Hoppas dock för din skull att dom betalar
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.