ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 144)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
334120 προβολές 3784 απαντήσεις |
|
1...143 144 145...250
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

σκέφτηκα αν κάποιος είχε ένα καλό "πρότυπο", δεν πρόκειται να μου το δώσει χωρίς λίγο τσακωμό 🙂


Το ελπίζω κι εγώ... ευχαριστώ γι' αυτό 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Τι λένε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello,

I'll wade into this as well here.


My bank, Revolut, have just frozen my banking facilities including my crypto assets whilst they investigate a potential breach of AML regulations on some of the payments I made to a non-UK casino(I'm in the UK but I'm Irish!). At the moment all I know is that these transactions have appeared and are not the name of the casino but shell companies and also the name of a scam dating site called MyDate. My bank haven't gone into a lot of detail other than asking every single thing about the transactions from device used to IP address, payment popups etc. They are treating this incredibly seriously and my account may be locked out for up to 30 DAYS whilst this is happening.


DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES pay to these offshore operators with a debit or credit card is my advice. I'm told it is a direct contravention of current UK Law and falls into the AML regulations and is known as 'Transaction Masking'.


I have no idea what will happen with this now but heed my warning.

πριν από 3 μήνες

Αξίζει να δοκιμάσετε ένα παράπονο κάρτας από το twin -> Topcom PL.. Το έχει η Nordea;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αξίζει να δοκιμάσετε ένα παράπονο κάρτας από το twin -> Topcom PL.. Το έχει η Nordea;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να απαντήσει αν αξίζει ή όχι.. Αν πας να κάνεις απάτη δεν αξίζει. Για να είμαι ειλικρινής, αξίζει μια ευκαιρία

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Κάποιος που μπορεί να δώσει ένα πρότυπο με αυτά που γράψατε στις τράπεζες (Ειλικρινά)

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82
πριν από 3 μήνες

That's exactly my humour, Revolut blocks accounts because of suspicion of money laundering hahahahahha

πριν από 3 μήνες

Hello,

I'll wade into this as well here.


My bank, Revolut, have just frozen my banking facilities including my crypto assets whilst they investigate a potential breach of AML regulations on some of the payments I made to a non-UK casino(I'm in the UK but I'm Irish!). At the moment all I know is that these transactions have appeared and are not the name of the casino but shell companies and also the name of a scam dating site called MyDate. My bank haven't gone into a lot of detail other than asking every single thing about the transactions from device used to IP address, payment popups etc. They are treating this incredibly seriously and my account may be locked out for up to 30 DAYS whilst this is happening.


DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES pay to these offshore operators with a debit or credit card is my advice. I'm told it is a direct contravention of current UK Law and falls into the AML regulations and is known as 'Transaction Masking'.


I have no idea what will happen with this now but heed my warning.

πριν από 3 μήνες

Maybe Revolut started looking into this now, unfortunately, that made someones account to be blocked at the moment. Which is you, that sucks. Or they just use it as an excuse. I don't know with Revolut you never know.


Hope you manage to get your account and assets back.


For the rest of us, read this, stay away from these scam casinos, it's not worth the risk.

πριν από 3 μήνες

Είναι τόσο γαμημένο περίεργο που πρώτα πλήρωσαν σε όλους και μετά τώρα τίποτα περισσότερο από το να ζητήσουν KYC από όλους όσους έστειλαν email. Στο ότι πλήρωσαν τους πάντες στην αρχή, έχουν ήδη παραδεχτεί ότι έκαναν λάθος...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

It started from a few, and then it became 100s

so that is probably one of the reasons.


πριν από 3 μήνες

Που έχεις κάνει εγγραφή στο quickbit; Ποια αρχή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Που έχεις κάνει εγγραφή στο quickbit; Ποια αρχή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

There is also more info here if you haven't looked yet, in Swedish.

https://www.flashback.org/t3046254p496

πριν από 3 μήνες

Που έχεις κάνει εγγραφή στο quickbit; Ποια αρχή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Η Σουηδική Αρχή Παιγνίων και η Σουηδική Χρηματοοικονομική Εποπτική Αρχή

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

What did they tell you?

πριν από 3 μήνες

What did they tell you?

πριν από 3 μήνες

Χρειάζονταν κάποια συμπληρωματικά έγγραφα. Έχω στείλει και λέει ολοκληρωμένο. Ας δούμε ποια θα είναι η απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi there sorry I'm very late to the party. First all seeing the amount of comments and success stories on this forum is fantastic!


Has anyone had any luck getting money back from goldenbet


It may have been answered but does anyone know who to contact or who the payment provider is for goldenbet with the bank transaction as faq solutions based out of London supposedly


Thanks in advance

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Τι είδους απάντηση λάβατε από την τράπεζα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τι είδους απάντηση λάβατε από την τράπεζα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

"σε εξέλιξη"

Αυτόματη μετάφραση:
phyyyy
πριν από 3 μήνες

Hey, can you tell for which casinos you got transaction with vivxcn

Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Θέλω αυτές τις διευθύνσεις email ανεξάρτητα από το αν δεν απαντούν. Έχει κανείς αυτοκόλλητα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αν κάποιος καταφέρει να βρει στοιχεία επικοινωνίας/email για το "Ticketzone, Les Milles", δεν έχει σημασία αν δεν απαντήσει.


Πρέπει να κάνετε αντιστροφή χρέωσης μέσω της Revolut και σας ζητούν να επικοινωνήσετε με τον πωλητή για να προχωρήσουν, οπότε έχω κολλήσει εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
1...143 144 145...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα