πόσες ήταν χονδρικά οι συναλλαγές σας και πόσες πρέπει να συνεχίσετε να επαναλαμβάνετε ότι δεν έχετε αγοράσει ποτέ ηλεκτρονικά βιβλία στη ζωή σας και ζητήστε αποδείξεις για κάθε ηλεκτρονικό βιβλίο που λένε ότι αγοράσατε και την τιμή που η απόδειξη ότι απλώς ζητήσατε θα ήταν αρκετά καλή
how much were your transactions roughly and how many you need to keep reiterating youve never purchased e books In your life and request receipts for every e book they say youve bought and the price that evidence of just asking would be good enough
Πάνω από 1100 £ σε 10 συναλλαγές! Το έχω κάνει ήδη! Δεν χρειάζεται να δείξω στην τράπεζα ολόκληρο το αρχείο συνομιλίας; Έχω ζητήσει αποδείξεις πολλές φορές.
Over £1100 on 10 transactions! I have already done that! I don't have to to show the bank the whole chat log do I? I have asked for receipts multiple times.
Γεια σου φίλε, είδα ότι είχες κάνει κάποιες αναρτήσεις σχετικά με το falcora finance, κατάφερες ποτέ να εντοπίσεις μια διεύθυνση email συμβολαίου ή οτιδήποτε άλλο για να ζητήσει επιστροφές χρημάτων; Έχω πολλές συναλλαγές που τους πηγαίνω μέσω curaçao
Hi mate, saw you had made some posts about falcora finance, did you ever manage to track down a contract email address or anything for them to request refunds? I’ve a lot of transactions going to them through curaçao
Γεια σου φίλε, είναι μέρος της πληρωμής Nauda. Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά αν είμαι ειλικρινής. Πηγαίνουν κατευθείαν στο καζίνο και προσπαθούν να το ταξινομήσουν. Αν και μπορείτε να προσπαθήσετε καθώς οι περιστάσεις σας μπορεί να είναι διαφορετικές; Nauda/Noda pay it is bud!
Hi bud, its part of Nauda pay. Not really much you can do if I'm honest. They go straight to the casino and try and sort it. Although you can try as your circumstances may be different? Nauda/Noda pay it is bud!
Έπρεπε να το κάνω αυτό να περάσω από τα αρχεία καταγραφής συνομιλιών και να στείλω τα αρχεία καταγραφής συνομιλιών που δείχνουν το θύμα σας και συνεχίζω να επαναλαμβάνω στην τράπεζα ότι δεν έχουν ληφθεί αγαθά και υπηρεσίες από τον έμπορο που θα εκδώσει τουλάχιστον μια αντιστροφή χρέωσης, έχετε αποδείξεις δείχνοντας τα χρονικά σας γραμματόσημα και συνδέετε την εταιρεία τυχερών παιχνιδιών με τον έμπορο;
I had to do that go through the chat logs and send over the chat logs that show your a victim and keep reiterating to the bank no goods and services have been received from the merchant they will at the very least issue a chargeback do you have proof showing your time stamps and connecting the gambling company to the merchant ?
Δεν έχω αποδείξεις για τις χρονικές σημάνσεις κλπ όχι 🤨 τα καζίνο έκλεισαν τον λογαριασμό μου και δεν θα παρείχαν αρχεία καταγραφής συνομιλιών ή ιστορικό καταθέσεων που έχω ζητήσει τόσες φορές!
I don't have proof of the time stamps etc no 🤨 the casinos closed my account and wouldn't provide chat logs or deposit history which I have asked for so many times!
Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης από όλα αυτά, θα δοκιμάσω αυτό το nauda pay. Ευχαριστώ, φίλε. Αν κάποιος άλλος έχει πληροφορίες για το Falcora Finance θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα
Luckily I took screenshots of all this, will try this nauda pay. Thanks mate. If anyone else has any info on Falcora Finance it would be greatly appreciated
Γιατί συνεχίζεις να παίζεις; Η Helpersm είναι μια νέα εταιρεία. Παρακαλώ σταματήστε τον τζόγο.
Why do you keep playing? Helpersm is a new company. Please stop gambling.
Το Helpersm είναι από τέλη Μαΐου φίλε μου. Δεν έχω παίξει πάνω από 3 εβδομάδες τώρα!
Helpersm is from end of May my friend. I have not gambled for over 3 weeks now!
Έλαβα παρόμοια από την εταιρεία μου μόνο διαφορά Έχω μερικές χρονικές σημάνσεις που μπορείτε ακόμα να τις χρησιμοποιήσετε, αν και λέτε ότι λάβατε απάντηση, αλλά εξακολουθείτε να επιβεβαιώνετε ότι δεν έχετε λάβει αγαθά και υπηρεσίες από τον έμπορο και δεν θα παράσχουν αποδείξεις . Εάν πρόκειται για κατάστημα ηλεκτρονικών βιβλίων, 10 συναλλαγές συνολικού ύψους άνω των 1000 £ για ηλεκτρονικά βιβλία είναι παράλογες, επαναλάβετε ότι δεν έχετε αγοράσει ποτέ ebook στη ζωή σας και ο έμπορος δεν θα παράσχει αποδείξεις, καθώς δεν έχετε λάβει αγαθά και υπηρεσίες από αυτούς. Είναι γεγονός ότι απλώς προσπαθούν για να δικαιολογήσουν ότι χρησιμοποιήσατε το 2fa είναι ο λόγος που αγοράσατε βιβλία είναι τρελό, τότε θα πρέπει να παρέχουν απόδειξη και η τράπεζά σας θα πρέπει τουλάχιστον να αντιστρέφεται χρέωση.
I Received similar from my company only difference I have some time stamps you can still use that though say you've received a response yet you still confirm you haven't received no goods and service from the merchant and they won't provide no receipts. If they are an ebook store 10 transactions totalling over £1000 for ebooks is absurd reiterate you've never bought ebooks in your life and merchant will not provide receipts as you have not received no goods and services from them.They fact they are just trying to justify that you used 2fa is the reason you purchased books is crazy they then should provide proof and your bank should at the very least chargeback.
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
χρησιμοποιήστε αυτόν τον ιστότοπο για να λάβετε τον κωδικό λόγο που σχετίζεται με τη Mastercard ή τη visa που σχετίζεται με εσάς και επίσης δώστε τον στην τράπεζά σας με τα παραπάνω
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
use this site get the reason code related to Mastercard or visa that relates to you and also give it to your bank with the above
Το ξέρω φίλε μου, αυτό έχω υποστηρίξει. Έχω περισσότερα email αλλά ονόματα κ.λπ. Περιλαμβάνονται, οπότε δεν μπορώ να τα δημοσιεύσω, έχω email που ζητούν αποδείξεις 4 συνεχόμενες ημέρες. Φοβάμαι την αντιστροφή χρέωσης λόγω του γεγονότος ότι είμαι στην τελευταία μου προειδοποίηση λόγω του Pixeleum.io, δεν θέλω να κλείσει η τράπεζά μου και να γίνει για απάτη, αν και δεν το διαπράττω! Πρέπει να βρω χρόνο να τηλεφωνήσω στην τράπεζα και αύριο θα το κάνω. Θα έχουν ένα μεγάλο email από εμένα όπου τους έχω δηλώσει τα πάντα!
I know my friend, this is what I have argued. I have more emails but names etc. Are included so can't post them, I've got emails asking for receipts 4 days in a row. I'm scared to chargeback due to the fact that I'm on my last warning because of Pixeleum.io, I dont want my bank to get closed down and be done for fraud, although I'm not committing it! I need to find time to ring the bank and tomorrow I will. They will have a big email from me where I have stated everything to them!
Αλήθεια ένα λανθασμένο MCC είναι ήδη ένας λόγος, καθώς αυτό έχει παρακάμψει τα τετράγωνά μας για τον τζόγο, σωστά;
Στα αρχικά μου μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλες τις εταιρείες έχω αναφέρει ένα λανθασμένο MCC και ότι είναι παράνομο κ.λπ. και ότι έχει παρακαμφθεί ένα μπλοκ τζόγου στην κάρτα μου, η τράπεζα δεν θα αποφύγει απλώς αυτές τις αντιστροφές χρέωσης; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλω να μιλήσω με κάποιον στο τηλέφωνο να ρωτήσω εάν πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφές χρημάτων για x μεγάλους λόγους - εξηγήστε κάθε κατάσταση και μετά πηγαίνετε από εκεί🙂
Really an incorrect MCC is already a reason, as that's bypassed our gambling blocks, correct?
In my initial emails to all companies I've mentioned an incorrect MCC and that it's illegal etc and it's bypassed a gambling block on my card, will the bank not just shun these chargebacks off? This is why I want to speak to someone on the phone ask if its eligible for refunds for x amount of reasons - explain each situation and then go from there🙂
Βοηθά, αλλά δεν μπορεί να είναι ο κύριος παράγοντας που η τράπεζά σας δεν μπορεί να κλείσει για την υποβολή αξιώσεων αντιστροφής χρέωσης σε αυτήν, αποτελεί μέρος της τραπεζικής σας συμφωνίας, εάν παρέχετε επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που τους εγγυώνται να το επεξεργαστούν, έχουν επίσης είτε κερδίσει είτε όχι, είναι άλλο πράγμα. στη visa ή στη Mastercard του παρόχου της κάρτας σας ή εάν ο έμπορος δεν ανταποκρίνεται.
It helps but cant be the main factor your bank cant close down for bringing chargeback claims to them its part of your banking agreement if you provide sufficient evidence that warrants them to process it they have too whether it wins or not is another thing as its then down to your card provider visa or Mastercard or whether the merchant doesn't respond.
Δύο από τις τράπεζές μου απέρριψαν την αντιστροφή χρέωσης λόγω εξουσιοδότησης άλλων πληρωμών μεταξύ τρίτων εμπόρων. Θα πρέπει να ελπίζω ότι οι ίδιοι οι έμποροι και τα καζίνο θα μου επιστρέψουν τα χρήματα, 6 από τους εμπόρους ερευνούν το θέμα
Two of my banks have declined my chargeback on ground of authorising other payments inbetween the third party merchants. I’m going to have to hope the merchants them selves and casinos refund me, 6 of the merchants are investigating the matter
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.