ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 156)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
332867 προβολές 3771 απαντήσεις |
|
1...155 156 157...250
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από 779481ak διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 2 μήνες

www.FI.se

www.spelinspektionen.se

πριν από 2 μήνες

I contacted WINTERMDSE by email, initially they responded to me and said they would investigate, now they have gone completely cold with me and have responded to any of my emails in the last week.

πριν από 2 μήνες

& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally

πριν από 2 μήνες

PRL*TheJansel

PRL*MGtech


Έχει συναντήσει κανείς πουθενά αυτά τα δύο;

Αυτόματη μετάφραση:
xxkjxx
πριν από 2 μήνες

Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.

xxkjxx
πριν από 2 μήνες


Σταμάτησαν να απαντούν και σε μένα.


Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 2 μήνες
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
xxkjxx
πριν από 2 μήνες

The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard

DynamoHarry
πριν από 2 μήνες

Σταμάτα να παίζεις!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol

πριν από 2 μήνες

I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care

πριν από 2 μήνες

Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG

xxkjxx
πριν από 2 μήνες

What is the contact for Enygma?

xxkjxx
πριν από 2 μήνες

Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider

πριν από 2 μήνες

I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays

πριν από 2 μήνες

Another thing. WINTERMDSE tried taking money out of my bank the other day. The bank rejected it

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
1...155 156 157...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη