ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 156)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
473592 προβολές 4941 απαντήσεις |
|
1...155 156 157...250
Προσθήκη ανάρτησης
Gojira7346
πριν από 3 μήνες

Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?


Elijahanth
πριν από 3 μήνες

Chase, they've opened it and they're investigating it, they said they're going to do an investigation and if they need any more information they'll be in touch, and it may take a while longer due to the nature of the claim but it's been forwarded to the specialist team.

πριν από 3 μήνες

I bank with Monzo, I've reported all of my transactions as a scam. Stating that they're committing MCC fraud, transaction laundering and money laundering for an illegal service. All of which is totally true.


I've tried to withdraw my funds and I can't, hence why it's an absolute scam.

Wicked243
πριν από 3 μήνες

Be prepared to provide evidence, collect as much as you can, i've got a fair bit on this Santeda group and the multiple Nikotpf merchants, sent a good amount in, which is why i think they've escalated my chargeback dispute. We should all try and put up whatever evidence we can without sharing personal info and just do a group push on these dodgy merchants all at once, surely that'll trigger some kind of investigation.

There's a few guys over on the casinomeister forums who have had issues with these guys too, might be worth asking questions over there too.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Gojira7346
πριν από 3 μήνες

Count me in. I'm up for forming a Telegram or Discord group to make this happen.

πριν από 3 μήνες

So... MagicReels, who used to claim to be regulated in Curacao are now claiming to be self-regulated.

Since when has this been legal or even a thing?!




Thank you for being in touch with our Support Team!


We are a self-regulative casino. All processes in our casino are regulated by our internal regulations and rules, respectively, to play or not to play in our casino, a player decides on his own. You can find all public information about our website in our Terms and Conditions.


You can send your complaint to our email - support@magicreels.com , and it will be considered by our higher management.


We respect your decision, however, we kindly remind you that, per our terms and conditions, initiating a chargeback will lead to the permanent closure of your account. By agreeing to our terms, you commit not to dispute past transactions or deny payments you've made, as this could result in a chargeback initiated by a third party.

​​

If you have more questions – come back to us, and we will help!

Best wishes,

MagicReels Casino

πριν από 3 μήνες

Δεν συμφωνήθηκαν όροι και προϋποθέσεις επειδή η πληρωμή και η προσφορά ήταν παράνομες. Ως εκ τούτου, μπορούν να θεωρήσουν δεδομένη αυτή τη δήλωση.


Η αυτορρύθμιση ακούγεται καλό, θα αρχίσω να ασχολούμαι με σκληρά ναρκωτικά, αυστηρά αυτορυθμιζόμενη. Μόνο 0,5g μπορεί να δοθεί και μόνο με την επίδειξη ταυτότητας και ένα σημείωμα από τη μητέρα σας που λέει ότι μπορείτε να το πάρετε 😀 χαχαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

file έλαβα αυτή την απάντηση από το mobilium...τι να κάνω τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
ginana1
πριν από 3 μήνες

Πήρα το ίδιο, έκανα αντιστροφή χρέωσης σε όλες τις συναλλαγές μέσω Revolut.


Έγραψε στο Mobilumpay και ρώτησε αν είναι εντάξει αν κάνω αντιστροφή χρέωσης μέσω Revolut, καθώς δεν έχω λάβει κρυπτονομίσματα από αυτούς, και απάντησαν ότι ναι, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας κ.λπ.


Έτσι, απαντούν πολύ γρήγορα όταν τους στέλνετε email, συνήθως διαρκεί μια μέρα περίπου το πολύ.


Υπέβαλε λοιπόν αυτό ως απόδειξη επαφής στη Revolut.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Δεν έχω κάνει καταθέσεις μέσω revolut χωρίς την τράπεζά μου

Αυτόματη μετάφραση:
ginana1
πριν από 3 μήνες

Προσπαθήστε να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας και εξηγήστε ότι δεν λάβατε κρυπτονόμισμα και εμφανίστε εκτυπώσεις στο email από το Mobilumpay 👌

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Προσπαθήστε να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας και εξηγήστε ότι δεν λάβατε κρυπτονόμισμα και εμφανίστε εκτυπώσεις στο email από το Mobilumpay 👌

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Κανένα κρυπτονόμισμα δεν εμπλέκεται.... οι καταθέσεις έγιναν με χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
ginana1
πριν από 3 μήνες

Εννοώ ότι το Mobilumpay πουλά κρυπτονόμισμα, το οποίο υποθέτω ότι δεν το πήρες από αυτά 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εννοώ ότι το Mobilumpay πουλά κρυπτονόμισμα, το οποίο υποθέτω ότι δεν το πήρες από αυτά 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αχ, εννοείς αυτό, αλλά τότε η τράπεζα μπορεί να με ρωτήσει αν έχω κρυπτοπορτοφόλι ή κάτι τέτοιο

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 3 μήνες

Έπαιξα στο GambleZen πριν μέρες δεν πρόλαβα να ταυτοποίησω λογαριασμό

Έχασα αρκετά και έχω μέσα λεφτά

Ξαφνικά δεν μπορώ να συνδεθώ επειδή είμαι Ελλάδα και δεν ήξερα ότι είναι απαγορευμένο

Και δεν μπορώ να καταλάβω πως στην αρχή έπαιζα και τώρα δεν μπορώ


Θέλω να πάρω τα χρήματα που έχω μέσα

Τους στέλνω email και δεν απαντάνε

Τι να κάνω

Μίλησα με τράπεζα και μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού χρεώθηκε η visa

Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα λεφτά μου η να συνδεθώ μαζί τους

Με εκτίμηση

Βοήθεια παρακαλώ

πριν από 3 μήνες

Has anyone found out what the reference 'Loopet' relates to?


Could it be: https://www.loopnet.com/?

πριν από 3 μήνες

Started my activity on Wednesday. Just received my first refund... fingers crossed its the first of many.

Wicked243
πριν από 3 μήνες

Who was the refund from if you don't mind me asking?

Wicked243
πριν από 3 μήνες

Congrats! Who was the refund from and how did you go about requesting it?

Gojira7346
πριν από 3 μήνες

Hello. I am with a small community bank and I do not know how to go about starting the chargeback process. Do I say fraud? Or do I say it’s a casino without a license and now I want my funds back because it wasn’t what I received? Any help would be appreciated greatly!

timelyresu@aol.com

1...155 156 157...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα