πριν από 2 μήνες
Επικοινώνησα με τη WINTERMDSE μέσω email, αρχικά μου απάντησαν και μου είπαν ότι θα ερευνήσουν, τώρα με έχουν κρυώσει εντελώς και έχουν απαντήσει σε οποιοδήποτε από τα email μου την τελευταία εβδομάδα.
I contacted WINTERMDSE by email, initially they responded to me and said they would investigate, now they have gone completely cold with me and have responded to any of my emails in the last week.
και απέρριψαν επίσης τις αντιστροφές χρεώσεων που έκανα με την τράπεζα, δεν ξέρω πώς τα κατάφεραν, δεδομένου ότι δεν λειτουργούν νόμιμα
& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally
Είχα παρόμοια, αλλά όχι με το Wintermads... η άποψή μου είναι... ο έμπορος έχει δημιουργήσει έναν λογαριασμό για εσάς, παραποιεί αρχεία, έχει κάνει συναλλαγές που δεν εξουσιοδοτήσατε εσείς και είπε στην τράπεζα ότι εξουσιοδοτήσατε την αρχική πληρωμή (κάτι που πιθανότατα κάνατε, όπως εγώ!) Η τράπεζά σας είδε ότι εξουσιοδοτήσατε την αρχική πληρωμή και, για να διευκολύνουν τη ζωή τους, εξέτασαν τα δόλια στοιχεία τους στην ονομαστική τους αξία.
Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.
Σταμάτησαν να απαντούν και σε μένα.
They stopped responding to me too.
Anche con me hanno smesso di rispondere.
Η ερώτηση ενός εκατομμυρίου δολαρίων είναι πώς θα αποδείξετε ότι τα στοιχεία τους είναι ψευδή....απαντήσεις σε μια καρτ ποστάλ
The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard
Δεν ξέρω, αφού διάβασα το νήμα το καταλαβαίνω ότι δεν παίρνω χρήματα πίσω από πουθενά, υπάρχουν μερικές εταιρείες όπως η enigma και η tsinda που έστειλαν τα κεφάλαια πίσω, αλλά όλοι οι άλλοι δεν στέλνουν μήνυμα ή αρνούνται το αντιστροφή χρέωσης lol
I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol
Μακάρι να μην συναντήσω ποτέ κανένα από αυτά τα καζίνο, όλα είναι απάτη, στοχεύουν ευάλωτα άτομα. Η τράπεζα δεν νοιάζεται, η εταιρεία σίγουρα δεν ενδιαφέρεται
I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care
Επίσης είχε κάποιος επαφή με το CEG gaming, επικοινώνησα μαζί του στις 8 Ιουνίου, μου αναγνώρισαν το παράπονό μου. Μετά από περίπου 2 εβδομάδες έστειλα ξανά μήνυμα σαν αυτό που συμβαίνει και είπαν ότι χρειάζονται περισσότερο χρόνο. Δεν απαντούν στο νήμα. Έπρεπε να επικοινωνήσω απευθείας μαζί τους. Κατάφερε κανείς να πάρει τα χρήματά του από ένα συγκεκριμένο καζίνο με τη βοήθεια της CEG
Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG
Ποια τράπεζα απέρριψε την αντιστροφή χρέωσης και σε ποιον πάροχο καζίνο και πληρωμών
Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider
Δεν είμαι σίγουρος για την επαφή για το Enigma. Χρέωσα πίσω στην τράπεζα και μου επέστρεψαν χρήματα. Η WINTERMDSE απέρριψε την αντιστροφή χρέωσης. Περιμένω να δω τι στοιχεία έχουν στείλει για να αναφέρουν τους λόγους τους. Τράπεζα με Barclays
I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.