πριν από 3 μήνες
Ποια είναι η τράπεζά σας; έχουν ανοίξει αξίωση; ή έχουν εγείρει αξίωση και η ομάδα ειδικών ερευνά;
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
0
Ποια είναι η τράπεζά σας; έχουν ανοίξει αξίωση; ή έχουν εγείρει αξίωση και η ομάδα ειδικών ερευνά;
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
Τσέις, το άνοιξαν και το ερευνούν, είπαν ότι θα κάνουν έρευνα και αν χρειαστούν περισσότερες πληροφορίες θα επικοινωνήσουν και μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο λόγω της φύσης του η αξίωση, αλλά έχει προωθηθεί στην ομάδα ειδικών.
Chase, they've opened it and they're investigating it, they said they're going to do an investigation and if they need any more information they'll be in touch, and it may take a while longer due to the nature of the claim but it's been forwarded to the specialist team.
Τράπεζα με Monzo, έχω αναφέρει όλες τις συναλλαγές μου ως απάτη. Δηλώνοντας ότι διαπράττουν απάτη MCC, ξέπλυμα συναλλαγών και ξέπλυμα χρήματος για παράνομη υπηρεσία. Όλα αυτά είναι πέρα για πέρα αληθινά.
Προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματά μου και δεν μπορώ, γι' αυτό και είναι απόλυτη απάτη.
I bank with Monzo, I've reported all of my transactions as a scam. Stating that they're committing MCC fraud, transaction laundering and money laundering for an illegal service. All of which is totally true.
I've tried to withdraw my funds and I can't, hence why it's an absolute scam.
Να είστε προετοιμασμένοι να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία, να συλλέξετε όσα περισσότερα μπορείτε, έχω αρκετά πράγματα για αυτόν τον όμιλο Santeda και τους πολλούς εμπόρους της Nikotpf, έστειλαν ένα καλό ποσό, γι' αυτό νομίζω ότι έχουν κλιμακώσει τη διαφωνία μου για την αντιστροφή χρέωσης. Θα πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να προσκομίσουμε ό,τι αποδεικτικό στοιχείο μπορούμε χωρίς να μοιραζόμαστε προσωπικές πληροφορίες και απλώς να κάνουμε μια ομαδική ώθηση σε αυτούς τους απαίσιους εμπόρους ταυτόχρονα, σίγουρα αυτό θα πυροδοτήσει κάποιου είδους έρευνα.
Υπάρχουν μερικοί τύποι στα φόρουμ του casinomeister που είχαν προβλήματα και με αυτούς τους τύπους, ίσως αξίζει να κάνετε ερωτήσεις και εκεί.
Be prepared to provide evidence, collect as much as you can, i've got a fair bit on this Santeda group and the multiple Nikotpf merchants, sent a good amount in, which is why i think they've escalated my chargeback dispute. We should all try and put up whatever evidence we can without sharing personal info and just do a group push on these dodgy merchants all at once, surely that'll trigger some kind of investigation.
There's a few guys over on the casinomeister forums who have had issues with these guys too, might be worth asking questions over there too.
Υπολογίστε με. Είμαι έτοιμος να δημιουργήσω μια ομάδα Telegram ή Discord για να συμβεί αυτό.
Count me in. I'm up for forming a Telegram or Discord group to make this happen.
Έτσι... Οι MagicReels, που έλεγαν ότι ελέγχονται στο Κουρασάο, τώρα ισχυρίζονται ότι είναι αυτορυθμιζόμενοι.
Από πότε αυτό είναι νόμιμο ή έστω κάτι;!
Σας ευχαριστούμε που ήσασταν σε επαφή με την Ομάδα Υποστήριξής μας!
Είμαστε ένα αυτορυθμιζόμενο καζίνο. Όλες οι διαδικασίες στο καζίνο μας ρυθμίζονται από τους εσωτερικούς μας κανονισμούς και κανόνες, αντίστοιχα, για να παίξετε ή να μην παίξετε στο καζίνο μας, ο παίκτης αποφασίζει μόνος του. Μπορείτε να βρείτε όλες τις δημόσιες πληροφορίες σχετικά με τον ιστότοπό μας στους Όρους και Προϋποθέσεις μας.
Μπορείτε να στείλετε το παράπονό σας στο email μας - support@magicreels.com , και θα ληφθεί υπόψη από την ανώτερη διοίκηση μας.
Σεβόμαστε την απόφασή σας, ωστόσο, σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, η έναρξη αντιστροφής χρέωσης θα οδηγήσει στο οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού σας. Συμφωνώντας με τους όρους μας, δεσμεύεστε να μην αμφισβητήσετε προηγούμενες συναλλαγές ή να αρνηθείτε τις πληρωμές που έχετε πραγματοποιήσει, καθώς αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αντιστροφή χρέωσης που ξεκινά από τρίτο μέρος.
,
Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις - επιστρέψτε σε εμάς και θα σας βοηθήσουμε!
Τις καλύτερες ευχές μου,
Καζίνο MagicReels
So... MagicReels, who used to claim to be regulated in Curacao are now claiming to be self-regulated.
Since when has this been legal or even a thing?!
Thank you for being in touch with our Support Team!
We are a self-regulative casino. All processes in our casino are regulated by our internal regulations and rules, respectively, to play or not to play in our casino, a player decides on his own. You can find all public information about our website in our Terms and Conditions.
You can send your complaint to our email - support@magicreels.com , and it will be considered by our higher management.
We respect your decision, however, we kindly remind you that, per our terms and conditions, initiating a chargeback will lead to the permanent closure of your account. By agreeing to our terms, you commit not to dispute past transactions or deny payments you've made, as this could result in a chargeback initiated by a third party.
If you have more questions – come back to us, and we will help!
Best wishes,
MagicReels Casino
Δεν συμφωνήθηκαν όροι και προϋποθέσεις επειδή η πληρωμή και η προσφορά ήταν παράνομες. Ως εκ τούτου, μπορούν να θεωρήσουν δεδομένη αυτή τη δήλωση.
Η αυτορρύθμιση ακούγεται καλό, θα αρχίσω να ασχολούμαι με σκληρά ναρκωτικά, αυστηρά αυτορυθμιζόμενη. Μόνο 0,5g μπορεί να δοθεί και μόνο με την επίδειξη ταυτότητας και ένα σημείωμα από τη μητέρα σας που λέει ότι μπορείτε να το πάρετε 😀 χαχαχαχα
No terms and conditions were agreed because the payment and the offer were illegal. Accordingly, they can take this statement for granted.
Self-regulated sounds good, I'll start dealing in hard drugs, strictly self-regulated. Only 0.5g can be given and only upon presentation of ID and a note from your mother saying you can take it 😀 hahahahah
Geschäftsbedingungen sind gar keine zustande gekommen, weil illegal die zahlung und das Angebot. Dementsprechend können die sich diese äußerung in die Haare schmieren.
Selbst reguliert klingt gut, ich fange dann auch an mit harten Drogen zu Handeln, streng selbst reguliert. Abgabe nur 0,5g und nur gegen Vorlage des Ausweises und Zettel von der Mutti dass man es auch nehmen darf 😀 hahahahah
έλαβα αυτή την απάντηση από το mobilium...τι να κάνω τώρα;
got this reply from mobilium...what to do now?
fick detta svaret från mobilium...vad gör man nu?
Πήρα το ίδιο, έκανα αντιστροφή χρέωσης σε όλες τις συναλλαγές μέσω Revolut.
Έγραψε στο Mobilumpay και ρώτησε αν είναι εντάξει αν κάνω αντιστροφή χρέωσης μέσω Revolut, καθώς δεν έχω λάβει κρυπτονομίσματα από αυτούς, και απάντησαν ότι ναι, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας κ.λπ.
Έτσι, απαντούν πολύ γρήγορα όταν τους στέλνετε email, συνήθως διαρκεί μια μέρα περίπου το πολύ.
Υπέβαλε λοιπόν αυτό ως απόδειξη επαφής στη Revolut.
I got the same, did a chargeback on all transactions via Revolut.
Wrote to Mobilumpay and asked if it is ok if I do a chargeback via Revolut as I have not received any cryptocurrency from them, and they replied that yes, please contact your bank etc.
So they respond pretty quickly when you email them, usually takes a day or so at most.
So submitted this as proof of contact to Revolut.
Jag fick samma, gjorde en chargeback på alla transaktioner via Revolut.
Skrev till Mobilumpay och frågade om det är ok om jag gör en chargeback via Revolut då jag inte fått någon kryptovaluta av dom, och dom svarade att ja, ta gärna kontakt med din bank etc.
Så dom svarar iallafall rätt fort när man mailar till dom, brukar ta någon dag max.
Så skickade in detta som bevis för kontakt till Revolut.
Προσπαθήστε να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας και εξηγήστε ότι δεν λάβατε κρυπτονόμισμα και εμφανίστε εκτυπώσεις στο email από το Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Προσπαθήστε να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας και εξηγήστε ότι δεν λάβατε κρυπτονόμισμα και εμφανίστε εκτυπώσεις στο email από το Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Εννοώ ότι το Mobilumpay πουλά κρυπτονόμισμα, το οποίο υποθέτω ότι δεν το πήρες από αυτά 🙂
I mean Mobilumpay sells cryptocurrency, which I guess you didn't get from them 🙂
Jag menar att Mobilumpay säljer kryptovaluta, som jag antar att du inte fått av dom 🙂
Αχ, εννοείς αυτό, αλλά τότε η τράπεζα μπορεί να με ρωτήσει αν έχω κρυπτοπορτοφόλι ή κάτι τέτοιο
Ahh, you mean that, but then the bank might ask if I have a crypto wallet or something like that
Ahh du menar så,men då kan väl banken fråga om jag har nån kryptoplånbok eller något sådant
I played on GambleZen a few days ago and I couldn't authenticate my account
I lost enough and I have money in it
Suddenly I can't log in because I'm Greece and I didn't know it's banned
And I can't understand how at first I was playing and now I can't
I want to get the money I have in it
I email them and they don't respond
What to do
I spoke to the bank and they said they can't do anything since the visa was charged
Is there any way to get my money or connect with them
Yours sincerely
Help please
Έπαιξα στο GambleZen πριν μέρες δεν πρόλαβα να ταυτοποίησω λογαριασμό
Έχασα αρκετά και έχω μέσα λεφτά
Ξαφνικά δεν μπορώ να συνδεθώ επειδή είμαι Ελλάδα και δεν ήξερα ότι είναι απαγορευμένο
Και δεν μπορώ να καταλάβω πως στην αρχή έπαιζα και τώρα δεν μπορώ
Θέλω να πάρω τα χρήματα που έχω μέσα
Τους στέλνω email και δεν απαντάνε
Τι να κάνω
Μίλησα με τράπεζα και μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού χρεώθηκε η visa
Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα λεφτά μου η να συνδεθώ μαζί τους
Με εκτίμηση
Βοήθεια παρακαλώ
Ξεκίνησα τη δραστηριότητά μου την Τετάρτη. Μόλις έλαβα την πρώτη μου επιστροφή χρημάτων... το πρώτο από τα πολλά.
Started my activity on Wednesday. Just received my first refund... fingers crossed its the first of many.
Από ποιον έγινε η επιστροφή χρημάτων αν δεν σας πειράζει να ρωτήσω;
Who was the refund from if you don't mind me asking?
Συγχαρητήρια! Από ποιον έγινε η επιστροφή χρημάτων και πώς το ζητήσατε;
Congrats! Who was the refund from and how did you go about requesting it?
Γειά σου. Είμαι σε μια μικρή κοινοτική τράπεζα και δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω τη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης. Απάτη λέω; Ή λέω ότι είναι ένα καζίνο χωρίς άδεια και τώρα θέλω τα χρήματά μου πίσω επειδή δεν ήταν αυτό που έλαβα; Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα!
timelyresu@aol.com
Hello. I am with a small community bank and I do not know how to go about starting the chargeback process. Do I say fraud? Or do I say it’s a casino without a license and now I want my funds back because it wasn’t what I received? Any help would be appreciated greatly!
timelyresu@aol.com
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.