ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 154)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
333142 προβολές 3771 απαντήσεις |
|
1...153 154 155...250
Προσθήκη ανάρτησης
Westernbrother
πριν από 2 μήνες

Προσπάθησα να τους εξηγήσω αρκετές φορές, συμπλήρωσα μια φόρμα καταγγελίας και μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email από ένα άτομο στη Revolut, προχώρησαν σε κάποιες συναλλαγές.


Αλλά τις υπόλοιπες συναλλαγές τις αγνόησαν και μετά έγραψε σε ένα email ότι η υποστήριξη στην εφαρμογή θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου σχετικά με αυτές τις λίγες συναλλαγές που έχουν απομείνει, μετά μου δίνουν αμέσως την ίδια απάντηση πολύ γρήγορα "η απόφασή μας είναι οριστική, δεν μπορούμε αμφισβητήστε αυτά όσο κι αν θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε» και παρόμοιες ανοησίες.


Έδειξα επίσης ένα αντίγραφο της αστυνομικής μου έκθεσης με όλες τις συναλλαγές και τις αρχές με τις οποίες επικοινώνησα σχετικά με αυτές τις εταιρείες.


Ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε περαιτέρω και να κάνουμε έφεση τότε 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 2 μήνες

Yeh I mean I havent had any personal dealings with Revolut perhaps someone else can jump in and shed some light.

Tomorrow is going to be a interesting day of filing a bunch of other chargebacks with the likes of Goldenbet / Santeda International if they dont want to refund / settle this. I have a list of in excess of 30 merchants and payment processors linked to various other big names.

I am expecting a refund from Payop after going back and forward with them and showing the link from the casino to the random merchants and transaction ID for payop, they said id need to sign a NDA but will update tomorrow as to the outcome.

Westernbrother
πριν από 2 μήνες

Έχετε κάποια επαφή με τη Σαντέντα; Έχω πολλές συναλλαγές με το Mystake και ανήκει στην ίδια ομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Westernbrother
πριν από 2 μήνες

Καταλαβαίνω!


Θα είναι συναρπαστικό να το ακολουθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Materialgirl84
πριν από 2 μήνες

Make contact with the Canadian authorities and get a reference number, explain in as much detail the link to payop and how they are breaching AML regulations funding these third party casinos through offshore accounts etc and forward the same to them, any resistance from payop you will need to email them again and CC every single federal and local authority you can find online including every local and national news / journalist email you can find. They will eventually want to settle.

payop is on the radar of canadian federal law enforcement.

https://www.casino.org/news/black-market-gambling-sites-fertile-ground-for-money-laundering-intelligence-agency-warns/

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 2 μήνες
Αιτία: Made the link passive.
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
doggoclub19
πριν από 2 μήνες

Did you have a gambiling block on your card and also did the casino do a account verification or affordability check. Where you blocked from all the casinos before you joined. If so then I don't know how it applies over there but here if you are registered on gamestop and a casino allows you to join then they are legally responsible as they did not help a problem. Gambler. If you can prove this then go back to casino with proof and contact the place who you blocked you from playing all Swedish sites

Δημοσίευση από King750 διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Διαφήμιση
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Who were these casinos that asked you to take down this thread?

πριν από 2 μήνες

Sorry, I cannot provide this kind of information as of yet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Romi
πριν από 2 μήνες

Γιατί όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 2 μήνες

Probably because they are paid to promote them !

Δημοσίευση από Colin09 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Revolut itself is deeply involved.Accordingly, you can't expect any help from Revolut, as they could possibly take the money away from their own corporate customers. A transparent procedure is then not possible because the money of corporate customers is guarded rather than that of normal customers.Even with a complaint to the police and a complaint to the Pope, they don't book anything back, all wasted time.



Casinoninja1337
πριν από 2 μήνες

Do you have contact emails for any of the below please


Officehut

Regeenize enterprises

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde

Casinoninja1337
πριν από 2 μήνες

Do you have email for these

kixiy42611
πριν από 2 μήνες

What is email for Nikoptof please

πριν από 2 μήνες

Does anybody know what the email address contacts are for the below


Regeenize enterprises

Officehut

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde


1...153 154 155...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη