Ευχαριστώ.
Έχετε κάποιο για
Αναγέννηση των επιχειρήσεων
Officehut
VB TRS
MusicReverb
Enygma SAS
Thanks.
Do you have any for
Regeenize enterprises
Officehut
VB TRS
MusicReverb
Enygma SAS
Δυστυχώς όχι - δεν έχω καμία από αυτές τις συναλλαγές εκτός από την Enygma SAS. Κατέληξα να χρεώσω πίσω το Enygma με την τράπεζά μου
Sadly not - I don’t have any of these transactions other than Enygma SAS. I ended up charging back Enygma with my bank
Όχι / διαφέρουν
Έχω δει επιτυχία με το Wintermde
No / they’re different 🙂 Wintermde has just got back to me on email requesting information (bank statements, card details).
I have seen success with Wintermde
Γεια σας, έχουμε συζητήσει έγκαιρα αυτά τα καζίνο και νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να τα κρύψουμε. Τα καζίνο δεν μας απάντησαν δύο φορές έτσι κι αλλιώς, οπότε νομίζω ότι αν ήθελαν να μας μιλήσουν θα το έκαναν.
Ήταν τα καζίνο- Spinwise και BetItAll
Hello, we have discussed these casinos in time and I think that in this case we do not need to hide them. The casinos didn't answer us twice anyway, so I think if they wanted to talk to us they would have.
They were the casinos- Spinwise and BetItAll
Ελπίζω να καταλαβαίνετε τα κείμενά μου. αυτά γράφτηκαν με μεταφραστή.
Νομίζω ότι η Revoulut διευθύνεται από έναν Ανατολικοευρωπαίο, νομίζω έναν Ρώσο. Αν ψάξετε λίγο πιο βαθιά, θα καταλάβετε γρήγορα ότι σχεδόν όλα τα καζίνο ανήκουν σε Ανατολικοευρωπαίους, όχι όλα, αλλά πολλά.
Το πρόβλημα με την αντιστροφή χρέωσης είναι το εξής:
Εάν μια πληρωμή επαληθευτεί μέσω 3D Secure, η τράπεζα είναι υπεύθυνη σε περίπτωση αντιστροφής χρέωσης. Εάν μια συναλλαγή δεν επαληθευτεί, τότε ο έμπορος είναι υπεύθυνος. Χρειάζεστε επίσης απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο για τη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης, καθώς αυτά δεν υπάρχουν στις συναλλαγές τζόγου, δεν έχετε τύχη 😉
Οι τράπεζες δεν σας πιστώνουν τα χρήματα γιατί θα έμεναν με τη ζημιά αν χαθεί η αντιστροφή χρέωσης. Μπορείτε λοιπόν να πείτε σίγουρα: Η Revolut κρατά το χέρι της πάνω από τους παρόχους υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών.
Ποιος μπορεί να λάβει μέτρα κατά των απαγορευμένων χειριστών
Οι αρχές σας στην αντίστοιχη χώρα, αλλά αυτό είναι δύσκολο….
Η άδεια είναι συνήθως μια άδεια Antillephone ή Curacao, οι χειριστές έχουν συνήθως μόνο μια εταιρεία γραμματοκιβωτίου στο Κουρασάο, ή η εταιρεία δεν έχει πραγματική έδρα στην οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε και να παραδοθεί το ταχυδρομείο εκεί... Το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες που εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης της πιστωτικής κάρτας όπου άλλαξε ο κωδικός.
I hope you can understand my texts. these were written with a translator.
I think Revoulut is run by an Eastern European, I think a Russian. If you dig a little deeper, you'll quickly realize that almost all of the casinos are owned by Eastern Europeans, not all, but many.
The problem with a chargeback is this:
If a payment is verified via 3D Secure, the bank is liable in the event of a chargeback. If a transaction is not verified then the merchant is liable.You also need proof of purchase or an invoice for the chargeback process since these don't exist in gambling transactions, you're out of luck 😉
The banks don't credit you with the money because they would be left with the loss if the chargeback was lost. So you can definitely say: Revolut holds its hand over the gaming service providers.
Who can take action against the banned operators
Your authorities in the respective country, but this is difficult ....
The license is usually an Antillephone or Curacao license, the operators usually only have a mailbox company in Curacao, or the company does not have a real headquarters that can be reached and mail can be delivered there... The same applies to the companies that appear on the credit card statement where the code was changed.
Επικοινώνησαν μαζί μου μόνο σήμερα ζητώντας τεκμηρίωση, αλλά το νήμα του email είναι υπέροχο επειδή μπορείτε να κάνετε αντιστροφή χρέωσης εάν έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων αλλά δεν έχετε αλληλογραφία
They only contacted me today asking for documentation, but the email thread is great because you can chargeback if you’ve asked for a refund but has no correspondence
Έχετε το email για να επικοινωνήσετε με το MusicReverb
Have you got the email to contact MusicReverb
Δεν απαντούν, αν μπορείτε απλώς κάντε μια αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζά σας 🙂
Enygma Sas = Movidone https://movidone.com/
They dont answer, if you can do just do a chargeback with your bank 🙂
Enygma Sas = Movidone https://movidone.com/
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.