Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 153)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
730.145 προβολές 6.452 απαντήσεις |
|
1...152 153 154...331
Katze1337
πριν από 4 μήνες

Hello,

Good one, I'd say.

if we were to assist these fraudsters, as you say, we would remove the entire thread at the first hint from the casino officials. We didn't. Instead, we encouraged them to be part of the thread.

Have you noticed any? I haven't. Well, figures. 🙂

Radka
πριν από 4 μήνες

The principle of never bite the hand that feeds you probably applies here ;)

πριν από 4 μήνες

I may have had some success directly from Jokabet in my case, they state they are refunding in full. Not sure if they will but may be worth trying, I can share the email I sent if you want.

πριν από 4 μήνες

Here's an email I've had back from Elegro.eu - whoever else has had success with them, what did you say?


Hello,


Unfortunately, we were not able to identify your personality, please turn to your bank officially and ask them to assist you with the refund process.


We will do our best to help you in this matter but direct bank contact is required.



Best regards,

Support Team

πριν από 4 μήνες

The principle of never bite the hand that feeds you probably applies here ;)

πριν από 4 μήνες

That does not make sense, if you understand what you just wrote. We have refused the requests of the casino representatives to maintain our objectivity and give all of those players a forum to address this crucial issue. In my opinion, there is no legitimate justification for utilizing an improper merchant code.

Casinos has requested that we look into this thread so that it can be closed. To use your own words, "we bit them"😉

You can also see that we leave his thread unmoderated if you look through it.

Either way, it is totally acceptable if you see things your way; as long as you follow the guidelines, everything will work out.



πριν από 4 μήνες

Response from Santander Credit Card, in the UK - bearing in mind it's illegal for merchants to facilitate gambling in the UK via credit card.


"This is not fraud, you authorised the payments. You gambled the money and we are not taking any responsibility for this."


They're just completely ignoring my claims on transaction laundering, falsifying merchant category codes and money laundering and illegal gambling activities.


They're basically saying it's my fault. What's the point in the UK Gambling Commission making gambling via credit cards illegal if there's no repercussion for any parties?!


Don't know what to do, feeling helpless again!


Has anyone else had any success?

Tiekefnntn
πριν από 4 μήνες

Have you had any joy with ideas pay. All my emails keep bouncing back this was the merchant. I can’t find anywhere.

Grace Helms Nigeria Li, Idimu

Wicked243
πριν από 4 μήνες

You could try an ombudsman, if the casino is operating illegally then it's worth a shot

Gojira7346
πριν από 4 μήνες

Σκέτη χάσιμο χρόνου.

Αυτόματη μετάφραση:
Sutton
πριν από 4 μήνες

Na. Tried for 5 weeks now. Messaged associated companies at the same address. Associated people. They aren’t even a registered company in Nigeria

Katze1337
πριν από 4 μήνες

Depends which angle you come at it from, if they've offered their services illegally, and have violated mastercards ToS etc, or misadvertised then the ombudsman has something to work with

πριν από 4 μήνες

Just pulled this directly from Visa's T&Cs. Chargebacks can be made via "Condition 12.7: Invalid Data"


We need to make sure we tell banks this. Be open and honest, they can tell we authorised the transaction via our IP addresses. However, we didn't authorise under these incorrect MCC codes.


file

Gojira7346
πριν από 4 μήνες

Δουλεύει με τα πράγματα με τα οποία δουλεύουμε.

Τελικά, ο Διαμεσολαβητής δεν είναι υποχρεωτικός και οι πάροχοι δεν θα επικοινωνούν με τον Διαμεσολαβητή επειδή δεν χρειάζεται.

Υποθέτω σθεναρά ότι οι διαμεσολαβητές γνωρίζουν ήδη αυτό το θέμα, την πλαστογραφία του MCC και τον τρόπο διεκπεραίωσης των συναλλαγών. Θα απορρίψουν τις υποθέσεις γιατί τελικά δεν έχει νόημα να ασχολούνται με τους παρόχους.


Αναφορικά με την τράπεζα και την απόρριψη αντιστροφής χρέωσης και τον Διαμεσολαβητή: Ο Διαμεσολαβητής θα πει ότι είναι δικό σας λάθος, πρόκειται για επαληθευμένη συναλλαγή. Όλα τα άλλα είναι ιδιωτική υπόθεση μεταξύ του εμπόρου της πιστωτικής κάρτας και του κατόχου της κάρτας 😉 Υπάρχουν ήδη αποφάσεις του Διαμεσολαβητή σχετικά με αυτό στο Διαδίκτυο.


Ο Διαμεσολαβητής δεν είναι νομικά δεσμευτικός, και ακόμα κι αν ήταν, τα εγκληματικά διαδικτυακά καζίνο δεν δίνουν δεκάρα για το νόμο 😉


@Wicked243:

Καταλαβαίνω τι εννοείτε, αλλά πρέπει να αποδείξετε ότι οι πληρωμές έγιναν μέσω του ιστότοπου του καζίνο και ότι η κάρτα χρεώθηκε με αγορές κρυπτογράφησης ή κρατήσεις απευθείας από εκεί. Οι πάροχοι θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι η αγορά έγινε απευθείας μέσω του ιστότοπού τους ή ή ή 😉


Το σημαντικό σημείο εδώ είναι:


Απόδειξη ότι οι πληρωμές ξεκίνησαν απευθείας από τον ιστότοπο του καζίνο. Είναι καλύτερο να αποθηκεύσετε μια λίστα συναλλαγών από τον λογαριασμό του καζίνο, ώστε να μπορούν να συγκριθούν οι χρόνοι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 4 μήνες

So you think if you can align payments to these merchants with payments to the casino you could be successful with a chargeback on the grounds of 12.7? Or 13.5 misrepresentation?

Katze1337
πριν από 4 μήνες

The ombudsman might not be legally binding but if they operate in conjunction with the bank and prove the services offered were illegal and in violation of the law then there's grounds for the charges to be reversed, the criminal casinos wouldn't be able to dispute as they're acting illegally so they can't take legal recourse

Gojira7346
πριν από 4 μήνες

@ Frewcrew24 Σωστά, πρέπει να υπάρχει σύνδεση για να έχετε κάτι στο χέρι σας. Οι ώρες πρέπει να είναι πανομοιότυπες, ίσως 1-2 ώρες μπροστά ή πίσω λόγω διαφορετικής ζώνης ώρας.


@ Gojira7346 Οι τράπεζες δεν ευθύνονται για ιδιωτικές διαφορές, υπάρχουν δικαστήρια για αυτό. Οι τράπεζες έκαναν αυτό που θέλατε, έκαναν την επαληθευμένη πληρωμή. Οι τράπεζες δεν είναι υπεύθυνες για τον έλεγχο εάν μια συναλλαγή παραβιάζει το νόμο ή όχι. Επιπλέον, υπάρχει και παράβαση του νόμου από τον παίκτη, συμμετέχοντας σε παράνομο τζόγο.









Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 4 μήνες

True on the players part, but there's also plausible deniability, there's multiple sources advertising the websites as a legal UK option when in fact, it is not, the average gambler doesn't know about gambling laws, banks also have a duty of care, if there's illegal activity they have a responsibility to protect the customer and inform the relevant authorities. Not to mention on the websites part they (if legitimate) have a responsibility to act in accordance with the law in various territories, if they fail to do so there are heavy sanctions (some have received fines already)

Gojira7346
πριν από 4 μήνες

Πρέπει να κατανοήσετε τα εξής:

Είναι εγκληματίες, δεν σέβονται τους νόμους ανάλογα


Το πρόστιμο πλήρωσαν και οι πάροχοι; Πάντα γράφονται πολλά στο χαρτί.

Στη Γερμανία οι πάροχοι κάνουν ότι θέλουν. Υπάρχουν παίκτες που έχουν κάνει μήνυση και έχουν επενδύσει πολλά χρήματα σε μια δίκη, κέρδισαν στο δικαστήριο αλλά δεν έχουν λάβει ακόμα χρήματα και γιατί δεν έχουν λάβει χρήματα; Γιατί οι υπεύθυνοι του καζίνο είναι έξυπνοι και αλλάζουν τα ονόματά τους ή απλώς κηρύσσουν πτώχευση. Υπάρχουν επίσης χώρες που δεν αναγνωρίζουν δικαστική απόφαση από το εξωτερικό, επομένως η εκτέλεση είναι αδύνατη και οι πάροχοι που έχουν γραφείο κάπου δεν ενδιαφέρονται γιατί έχουν έδρα κάπου στο εξωτερικό.


Αγωγές κατά παρόχων υπηρεσιών πληρωμών στη Γερμανία ή κατά τραπεζών:

Επίσης ανεπιτυχής. Η τράπεζα πραγματοποίησε τις πληρωμές όπως ζητήσαμε. Οι τράπεζες έχουν καθήκον να φροντίζουν, αλλά γνωρίζει η τράπεζα ότι μια πληρωμή στο Mydates παραβιάζει νόμο; Αυτό πρέπει να αποδειχθεί. είναι πολύ δύσκολο να αποδειχθεί ότι η τράπεζα είχε προηγουμένως γνώση αυτού.

Μια προσέγγιση θα ήταν το ξέπλυμα χρήματος, αλλά εδώ η τράπεζα πρέπει να γνωρίζει ότι η πληρωμή XYZ στον πάροχο XYZ παραβιάζει το νόμο. Αλλά ο ίδιος ο παίκτης είναι αυτός που ξεπλένει χρήματα επειδή εξουσιοδοτεί την πληρωμή. Η τράπεζα είναι εκτός εικόνας, κάνει μόνο αυτό που θέλετε να κάνει, να εκτελέσει την πληρωμή. Όλα τα άλλα είναι ιδιωτική διαμάχη.


Τα δικαστήρια το βλέπουν επίσης σαν να εγκρίναμε την πληρωμή, οπότε ήμασταν άτυχοι 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 4 μήνες

That may be the case in Germany but in the UK the laws, especially when financial things are involved e.g. fraud etc are taken very seriously, more so than violent crimes. If the casino operator changed names then they'd simply go after whoever is a director at the casino or its parent company, i think for smaller amounts the effort they'd have to go through to do these acts wouldn't be worth what the chargeback is for the casino. In regards to the bank if a dispute is raised they have a duty to investigate, regardless of whether the payment is carried out as requested, if the goods and services weren't as advertised there is a very strong case for a chargeback, not to mention the illegal aspect of the services they're offering, as long as you can prove you weren't to know any better and were under the impression that they were operating legally, i'd say you'd have a strong case.

Gojira7346
πριν από 4 μήνες

Και γιατί σχεδόν κάθε υπόθεση αντιστροφής χρέωσης απορρίπτεται από τις τράπεζες;

Αυτόματη μετάφραση:
1...152 153 154...331
Μετάβαση στη σελίδααπό 331 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα