Όλες οι συναλλαγές μου έγιναν μέσω transferop (PayOp) με Monzo και μία με fomiline (quickbit) - μετά μερικές ακόμη με PayOp στο HSBC μου και στη συνέχεια περισσότερες στη χρεωστική μου κάρτα με goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / πύλη πληρωμής / μουσική αντήχηση / faramp
βασικά όλα όσα είχα - ή δεν είχα 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Επικοινώνησε μαζί μου:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
Η Paymentz είπε ότι δεν μπορεί να βρει τη συναλλαγή και επειδή αρνήθηκα να δώσω συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τις συναλλαγές, π.χ. το ποσό και τις ημερομηνίες, δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν μια βαθύτερη αναζήτηση.
Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι έχω στείλει το ποσό και την ημερομηνία της συναλλαγής με λεπτομερή περιγραφή. Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Το Hey αποθηκεύσατε το email σας για να μπορείτε να το διαγράψετε αν θέλετε, xx
Hey saved your email so you can delete this if you like, xx
Είμαι σε παρόμοια κατάσταση. Πολλά δικά μου ήταν TransferOp με Monzo.
Είναι άμεσες τραπεζικές μεταφορές με ανοιχτή τραπεζική, έτσι δεν είναι;
Δεν είμαι σίγουρος αν μπορούμε να κάνουμε κάτι σε σχέση με αυτούς.
I'm in a similar situation. A lot of mine were TransferOp with Monzo.
They're open banking powered instant bank transfers aren't they?
I'm not sure if there's anything we can do in relation to them.
Το Yeh PayOp δεν θα άλλαζε μετά από εβδομάδες παραπόνων σε αυτούς και στις καναδικές αρχές κ.λπ., παρόλο που παραβιάζουν πολλούς από τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις
3. ΕΓΓΡΑΦΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Απαγορεύεται αυστηρά η πραγματοποίηση πληρωμών ή η λήψη πληρωμών από πρόσωπα ή οντότητες που προσφέρουν παράνομες υπηρεσίες τζόγου, συμπεριλαμβανομένων (αλλά δεν περιορίζονται σε) παράνομων αθλητικών στοιχημάτων, παιχνιδιών καζίνο και παιχνιδιών πόκερ. Η εταιρεία μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τον Λογαριασμό του Εμπόρου ανά πάσα στιγμή ή να αρνηθεί να εκτελέσει ή να αναστρέψει μια συναλλαγή εάν πιστεύει ότι ο Έμπορος χρησιμοποιεί άμεσα ή έμμεσα ή έχει χρησιμοποιήσει τον Λογαριασμό του για ή σε σχέση με παράνομες συναλλαγές τζόγου. Αυτή η λίστα δεν είναι εξαντλητική και είναι ευθύνη του Έμπορου να διασφαλίσει ότι δεν χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της εταιρείας για συναλλαγές που μπορεί να θεωρηθούν παράνομες στη δικαιοδοσία του Εμπόρου.
15. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Έμπορος εγγυάται στην PayOp ότι τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει θα είναι σύμφωνα με την τοπική και διεθνή δικαιοδοσία
Ο Έμπορος εγγυάται και δηλώνει ότι διαθέτει όλες τις εξουσιοδοτήσεις και/ή τις ισχύουσες άδειες που απαιτούνται για την εκτέλεση της παρούσας Συμφωνίας και για την προσφορά των προϊόντων/υπηρεσιών του στους Τελικούς Χρήστες.
8. ΑΠΑΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Η Payop έχει το δικαίωμα ενημερώνοντας τον Έμπορο να ακυρώσει μονομερώς οποιαδήποτε ύποπτη ή δόλια Συναλλαγή. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όπου απαιτείται ο νόμος, η Payop μπορεί να αναφέρει μια δόλια Συναλλαγή στις αρμόδιες αρχές ή/και να ακυρώσει τη συναλλαγή.
Yeh PayOp wouldn’t shift after weeks of complaining to them and Canadian authorities etc. even though they break so many of their own terms and conditions
3. ACCOUNT REGISTRATION
It is strictly forbidden to make payments to or receive payments from persons or entities offering illegal gambling services, including (but not limited to) illegal sports betting, casino games and poker games. The company may suspend or terminate the Merchant’s Account at any time or refuse to execute or reverse a transaction if it believes that the Merchant directly or indirectly uses or have used his Account for or in connection with illegal gambling transactions. This list is not exhaustive and it is the Merchant’s responsibility to ensure that s/he does not use the company’s services for transactions that may be considered illegal in the Merchant’s jurisdiction.
15. WARRANTIES AND REPRESENTATIONS
The Merchant Guarantees to PayOp that the products/services offered by it shall be in compliance with the local and international jurisdiction
The Merchant warrants and represents that it has all authorizations and/or applicable licenses required for performance of this Agreement and for offering their products/services to End-Users.
8. FRAUDULENT ACTIVITY
Payop is entitled by informing the Merchant to unilaterally annul any suspicious or fraudulent Transaction. In such cases, where law required, Payop may report a fraudulent Transaction to the competent authorities and/or cancel the transaction.
Email από το Grottobook:
Καλή μέρα.
Με λύπη ακούμε ότι έχετε κάποια προβλήματα με την εταιρεία μας.
Παρακαλούμε καθορίστε το email που χρησιμοποιήθηκε κατά την εγγραφή στο δικό μας
ιστοσελίδα. Αυτό είναι απαραίτητο για την ταυτοποίησή σας ως κάτοχο του λογαριασμού και
για να βεβαιωθείτε ότι ήσασταν εσείς που κάνατε συναλλαγές από την αναφερόμενη κάρτα.
Προκειμένου να ακολουθήσουμε την πολιτική απορρήτου και τους κανόνες GDPR δεν έχουμε δικαίωμα
αποκαλύπτει σε τρίτα μέρη οποιαδήποτε πληροφορία σχετίζεται με δεδομένα πληρωμής ή
πληρωμές στον ιστότοπό μας.
Email from Grottobook:
Good day.
We are sad to hear that you have some troubles with our company.
Please specify the email, which was used during registration on our
site. This is necessary to identify you as the owner of the account and
to make sure that it was you who made transactions from the mentioned card.
In order to follow the privacy policy and GDPR rules we have no right to
disclose to third parties any information related to payment data or
payments on our site.
Διαπίστωσα ότι αντί να αναφέρετε σε τράπεζες/πιστωτικές κάρτες ως απάτη, απλώς να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς και να τις αναφέρετε ως απάτη.
Τα δάχτυλα σταύρωσαν αυτό το έργο.
@MaterialGirl, θα μπορούσατε να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο για το πού βρήκατε αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις;
I've found instead of reporting to bank/credit cards as fraud, just be open and honest and report them as a scam.
Fingers crossed this works.
@MaterialGirl, could you share a link to where you've found those T&Cs?
Δεν θα επιστρέψουν χρήματα στον φίλο μου. Θα πουν ότι αγοράσατε βιβλία και όταν ζητήσετε αποδείξεις θα εξαφανιστούν. Γι' αυτό τους έστειλα ξανά email γνωρίζοντας ότι δεν θα μου απαντήσουν και μετά μπορώ να υποβάλω αίτηση αντιστροφής χρέωσης
They won't refund my friend. They will say you purchased books and when you ask for receipts they will disappear. That's why I've emailed them again knowing they won't reply to me then I can file for a chargeback
Το είπα στην τράπεζα ότι είναι απάτη και απλώς είπαν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλα ονόματα για τις πληρωμές τους, ακόμα κι αν επεσήμανα ότι ήταν λάθος κωδικοποίηση, μετά είπα ότι το έκανα στο παρελθόν, οπότε έπρεπε να είχα μάθει το μάθημά μου με αυτούς τους τύπους τοποθεσιών 🙄
Μετά μου ζήτησε να πάω σε ένα υποκατάστημα για ελέγχους
https://payop.com/en/terms-and-conditions
I said this to the bank about being a scam and they just said they can use other names for their payments even tho I pointed out they were miscoding, then said I’ve done it before so should have learnt my lesson with these types of sites 🙄
Then asked me to go into a branch for checks
https://payop.com/en/terms-and-conditions
Γεια σας, μπορώ να σας παρουσιάσω την προηγούμενη αναρτημένη "προσφορά" από τον νέο σας φίλο; Θέλω απλώς να έχετε πολύπλοκες πληροφορίες:
Ευχαριστώ για την εξέταση. Έχω τις δικές μου σκέψεις για τέτοιες προσφορές.
Hello there, may I present you previously posted "offer" from your new friend? I just want you to have complex information:
Thanks for considering. I have my own thoughts about such offers.
Εκτιμώ την πολύ χρήσιμη συμβουλή σας! Συνιστούσα να προσθέσετε ένα "μετάβαση στον αριθμό σελίδας". επιλογή ή κάτι παρόμοιο με αυτό το νήμα για να κάνετε την περιήγηση πολύ πιο εύκολη. Ήταν φρικτό να κάνω μια λίστα. 😀
I appreciate your very helpful tip! I recommended adding a "go to page no." option or something similar to this thread to make browsing much easier. It was horrible to list back. 😀
Συγγνώμη για τη μεγάλη ανάρτηση! Παρακολουθώ με προσοχή αυτό το νήμα εδώ και καιρό. Ανακουφίστηκα όταν είδα ότι δεν ήμουν ο μόνος που πάλευε με το πρόβλημα. Μου έδωσε ελπίδα ότι θα έπαιρνα κάποια χρήματα πίσω… Παίξα πολύ στοίχημα. Συνειδητοποίησα ωστόσο ότι, αν και οι ισχυρισμοί μας για παραβιάσεις του mcc, απάτη και υπερκείμενα μπλοκ τζόγου είναι όλοι σωστοί και δικαιολογημένοι...αυτές οι εταιρείες δεν ενδιαφέρονται...γιατί δυστυχώς θα υπάρξουν ελάχιστα αποτελέσματα από τις αρχές. Οι τράπεζες δεν νοιάζονται, οι χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές δεν νοιάζονται, στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων απλώς δεν νομίζω ότι είναι αρκετά μεγάλο πρόβλημα για να ανησυχούν, ειδικά δεδομένου ότι φαίνεται ότι τους έχουμε στείλει πρόθυμα τα χρήματά μας! Δεν προσπαθώ να είμαι αρνητικός, και μπορεί να σας αρέσει να παίρνω μερικές λίρες πίσω από εδώ και από εκεί, το μόνο που λέω είναι, αν μόλις φτάσατε σε αυτό το νήμα, μην περιμένετε να σας δώσουν αυτοί οι απατεώνες τα λεφτά σου πίσω!
Θα συνεχίσω να στέλνω email κάθε μέρα και να είμαι απόλυτος πόνος στον κώλο; Ναί. Ελπίζω ότι μια μέρα αυτές οι σακούλες απορριμμάτων θα σέρνονται πίσω από όπου κι αν έχουν έρθει; Ναί. Περιμένω τα χρήματά μου πίσω; Οχι.
Σε αυτό το σημείωμα οποιοσδήποτε είχε οποιεσδήποτε συναλλαγές με το "Max" στην Canapay... έχει κάνει αίτηση για να εγγραφεί στο Βουλγαρικό Μητρώο Παρόχων Εικονικών Περιουσιακών Στοιχείων, οπότε αν θέλετε στείλτε email στον Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) και να τους πείτε για την υπηρεσία που παρέχουν στα καζίνο και η έλλειψη χειρισμού παραπόνων μπορεί να σημειωθεί στην αίτησή τους.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Το μέλος Katze1337 δημοσίευσε αυτό πριν από ένα μήνα περίπου:
«Μπορώ να συστήσω έναν δικηγόρο που θα επικοινωνήσει με τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών και τα ενδιαφερόμενα καζίνο.
Δικαστικά έξοδα:
Εφάπαξ αμοιβή Συμβουλευτικής
Ποσοστό συνεισφοράς ανάλογα με το επίμαχο ποσό, έως 35%
Απλά επικοινωνήστε μαζί μου και θα σας δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας.
richter-eddy[at]web.de
Απαιτούνται τα ακόλουθα έγγραφα:
Καταθέσεις και αναλήψεις στο καζίνο
Κίνηση τραπεζικού λογαριασμού / κάρτας
Πληρεξούσιο
Δήλωση ανάθεσης για το ποσοστό συμμετοχής»
Έτσι τον προειδοποιήσαμε να μην χρησιμοποιεί αυτό το φόρουμ για εμπορικούς σκοπούς. Αυτό ήταν το μόνο που ήθελα να ξέρετε.
The member Katze1337 posted this a month or so ago:
"I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation"
We thus cautioned him against using this forum for commercial purposes. That is all I wanted you to know.
Χαιρετισμούς, μέλος. Αυτή ήταν μια ακόμη παραβίαση του κανόνα.
Ωστόσο, σας παρατήρησα και ελπίζω να ήταν απλώς άλλη μια παρεξήγηση. Για τελευταία φορά, όμως, ακούστε το εξής: οι πελάτες κυνηγιού δεν είναι ευπρόσδεκτοι σε αυτό το φόρουμ. Σας συμβουλεύω να προχωρήσετε με εξαιρετική προσοχή. Δεν θέλουμε να θέσουμε κανέναν σε κίνδυνο, οπότε αν το κάνετε αυτό, ενδέχεται να αποκλείσουμε τον λογαριασμό σας.
Παρακαλώ βοηθήστε με να σας κρατήσω εδώ. Θα μισούσα να σε δω να απαγορεύεσαι.
Greetings, member. This was yet another rule violation.
However, I have observed you, and I hope it was just another misunderstanding. For the last time, though, hear this: hunting clients are not welcome on this forum. I advise you to proceed with extreme caution. We do not want to put anyone in danger, so if you do that, we might ban your account.
Please assist me in keeping you here; I would hate to see you banned.
Γεια σου Radka,
Αν δεν κάνω λάθος, θα μπορούσατε να τερματίσετε τη συνεργασία σας με τους παρόχους που παραποιούν τις συναλλαγές. Αυτό σημαίνει ότι τα καζίνο δεν έχουν πλέον πλατφόρμα και δεν μπορούν πλέον να διαφημίζουν τις παράνομες προσφορές τους ή κάνω λάθος; Όλα τα καζίνο που αναφέρονται εδώ από το Κουρασάο, το Antillephone και από κοινού τροποποιούν τις πληρωμές τους με κάρτα. Από την άποψή μου, υποστηρίζετε αυτούς τους απατεώνες 😉
Θεωρητικά, θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ή να παραπέμψετε παίκτες που έχουν χάσει πάνω από 10 χιλιάδες στους παρόχους!
Hello Radka,
If I'm not mistaken, you could end your cooperation with the providers who falsify the transactions. This means that the casinos no longer have a platform and can no longer advertise their illegal offers, or am I wrong? All the casinos listed here from Curacao, Antillephone and co modify their card payments. From my point of view, you are supporting these fraudsters 😉
Theoretically, you could support or refer players who have lost more than 10k to the providers!
Hallo Radka,
wenn mich nicht alles täuscht, dann könntet Ihr ja die Kooperation mit den Anbietern beenden, die die Transaktionen fälschen. Somit haben die Kasinos keine Plattform mehr und könnten ihre illegalen Angebote nicht mehr bewerben, oder sehe ich es falsch? Alle hier gelisteten Kasinos aus Curacao, Antillephone und co modifizieren ihre Kartenzahlungen. Aus meiner Sich fördert Ihr diese Betrüger 😉
Ihr könntet ja theoretisch die Spieler unterstützen, die mehr als 10k an die Anbieter verloren haben, bzw. vermitteln!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.