ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 32)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
542230 προβολές 5570 απαντήσεις |
|
1...31 32 33...283
huddy
πριν από 6 μήνες


Nikotpf are under Support@elegro.eu


I emailed yesterday, but have not received any response.

BettyBetty
πριν από 6 μήνες

Από τον Απρίλιο του 2023

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Been following this thread for quite some time, and would like to address a question that I have. You guys that are requesting refunds, are those "pure" losses with respect to no withdrawal connected? I am contemplating on trying my luck as well but seems unethical to request refund for any amount surpassing the actual losses.

remlin
πριν από 6 μήνες

Not that I have received any refunds yet, but no I will not care If I have won or lost -these casinos ruins the lifes of millions of people it and I dont think it is unethical to use their illegal methods against them.

MCCsquare-21
πριν από 6 μήνες

Yes, but I think wintermads get good % from processing illegal payments , because if I buy any nft it’s ask to verify identity…

Anonymized641
πριν από 6 μήνες

Θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει ότι, ωστόσο, πρόκειται για παράνομες πληρωμές και δεν ισχύει ότι ο προμηθευτής πληρώνει φόρο για την πληρωμή ο ίδιος - είναι μόνο ένα μικρό μέρος της χρέωσης συναλλαγής. Τώρα, δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα λογικά επιχειρήματα αφού αποφασίσουν, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε. Ότι μπορούν να κρατήσουν αυτό που πληρώνουν για τον φόρο ίσως;

Αυτόματη μετάφραση:
remlin
πριν από 6 μήνες

almost every casino has a bunch of complaints about non-withdrawal of money. they have one goal - to take over the player's money

they have huge profits in excess, violate the requirements of regulators and payment systems

remlin
πριν από 6 μήνες

In my case its all losses.

πριν από 6 μήνες

Θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει ότι, ωστόσο, πρόκειται για παράνομες πληρωμές και δεν ισχύει ότι ο προμηθευτής πληρώνει φόρο για την πληρωμή ο ίδιος - είναι μόνο ένα μικρό μέρος της χρέωσης συναλλαγής. Τώρα, δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα λογικά επιχειρήματα αφού αποφασίσουν, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε. Ότι μπορούν να κρατήσουν αυτό που πληρώνουν για τον φόρο ίσως;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Με έχουν μπλοκάρει αμέσως μετά, οπότε δεν μπορώ να φτάσω εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 6 μήνες

Νομίζω ότι το βαρέθηκαν και σταμάτησαν να απαντούν ή απέκλεισαν την αλληλογραφία του παραλήπτη

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 6 μήνες

Yes, at 16.45 I received a message that my KYC was received (passport and proof of residence).

πριν από 6 μήνες

Γειά σου.


Παίχτηκε στον ιστότοπο Winzie.com


Κατέθεσε 50.000 SEK (!) σε δύο μέρες. Οι πληρωμές έχουν γίνει με Mastercard.

Έγινε κράτηση με τη Swedbank με τα ακόλουθα:


CodingLites

Αίνιγμα

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Καμιά συμβουλή; Τι μπορώ να κάνω? Πως?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

one company thats never answer but i find a way, they want me to verification with link.. is this importent to do?

remlin
πριν από 6 μήνες

You ask for a refund, and if the place you ask for a refund from deem it to be an incorrect transaction and decidee to refubd you, it's not your problem.

And it won't make a difference for the casino.



Colin09
πριν από 6 μήνες

Smartpayments.. θέλουν να επαληθεύσω μέσω συνδέσμου.. σύμφωνα με τους ίδιους για να δουν ότι δεν κάνω απάτη.. αστείο όταν το κάνουν αυτοί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Somone with a mail to eduntage?

πριν από 6 μήνες

I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.


πριν από 6 μήνες

Γράψτε το email για τους υπόλοιπους από εμάς, παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γειά σου.


Παίχτηκε στον ιστότοπο Winzie.com


Κατέθεσε 50.000 SEK (!) σε δύο μέρες. Οι πληρωμές έχουν γίνει με Mastercard.

Έγινε κράτηση με τη Swedbank με τα ακόλουθα:


CodingLites

Αίνιγμα

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Καμιά συμβουλή; Τι μπορώ να κάνω? Πως?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Οποιος? Επικοινωνία με κάποια από τις εταιρείες; Μερικές συμβουλές?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 6 μήνες

Έχετε κάνει επιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας στο παρελθόν; Αν όχι, θα τολμούσα να σας συμβουλεύσω να το δοκιμάσετε.

Εάν θέλετε να είστε ειλικρινείς σχετικά με το γεγονός ότι πρόκειται για μια συναλλαγή καζίνο ή ψέματα ότι είναι πληρωμή για κάτι που δεν λάβατε, εξαρτάται από εσάς - εάν πείτε ψέματα, ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι διάπραξη απάτης.

Τούτου λεχθέντος, έχετε πολλές πιθανότητες να περάσει αν δεν έχετε κάνει ποτέ αντιστροφή χρέωσης στο παρελθόν. Εάν επιλέξετε να λέτε ψέματα, μπορώ να προσφέρω μερικές ακόμη συμβουλές για το πώς να το κάνετε πιο πιθανό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Δεν έγινε ποτέ αντιστροφή χρέωσης

Τι να πω ότι είναι; Έχουν εγκριθεί με τραπεζική ταυτότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...31 32 33...283
Μετάβαση στη σελίδααπό 283 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα