Ναι, μια αντιστροφή χρέωσης θα πάρει λίγο χρόνο, γενικά, πηγαίνει στον έμπορο, ο έμπορος το κοιτάζει, αποφασίζει να απαντήσει ή όχι. Εάν απαντήσουν και το υπερασπιστούν, ο εκδότης της κάρτας σας θα το εξετάσει, ίσως ζητήσει περισσότερες πληροφορίες, θα πάει λίγο πίσω και προς τα εμπρός κ.λπ., στη συνέχεια, ανάλογα με την απόδειξη που θα λάβει ο εκδότης της κάρτας σας, θα πάρουν μια απόφαση.
Κάποια στιγμή ο έμπορος γνωρίζει ότι θα χάσει την αντιστροφή χρέωσης, επομένως δεν κάνει τίποτα και, στη συνέχεια, θα λήξει και τα χρήματα θα χρεωθούν αυτόματα. Δεν είστε σίγουροι για πόσο χρόνο πρέπει να απαντήσει ένας έμπορος σε μια αντιστροφή χρέωσης, αλλά υποθέτω περίπου 2 εβδομάδες;
Οι αντιστροφές χρεώσεων θα επιβαρύνουν επίσης τον έμπορο, κάτι που είναι καλό να γνωρίζουμε 🙂
Yea, a chargeback will take some time, in general, it goes to the merchant, the merchant looks at it, decides to reply on it or not. If they reply and defend it, your card issuer will look at it, maybe ask for more information, it will go back and forward a bit etc. then depending on what proof your card issuer gets, they'll make a decision.
Sometime the merchant knows they will lose the chargeback, so they do nothing, and then it will jus ttime out and the funds will be charged back automatically. Not sure how long a merchant have to respond to a chargeback but I guess about 2 weeks?
Chargebacks will also incur fee's to the merchant, which is nice to know 🙂
Αυτόματη μετάφραση: