Λοιπόν αυτό είναι υπέροχο, αλλά είστε βέβαιοι ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα χρήματα εάν έγραψαν έτσι; Επιλέξατε ότι θέλετε/χρειάζεστε άμεση αποζημίωση ή ότι θέλετε αποζημίωση μετά την ολοκλήρωση της έρευνας;
Ανησυχώ λίγο ότι η τράπεζα θα σας κλείσει εάν το κάνετε κατάχρηση - έκανα μια χρέωση πριν από ένα χρόνο, αλλά μετά ήταν εντάξει, καθώς δεν χρειάστηκε να εισαγάγω την ταυτότητα της τράπεζας. Τώρα έβαλα άλλο ένα πριν από δύο εβδομάδες απογοητευμένος σε επαφή με έναν για ένα καζίνο, αλλά τώρα το μετανιώνω καθώς είχα μια πραγματική υποτροπή και κατέθεσα περίπου 25 χιλιάδες σε ένα βράδυ, μέσω Kycoin.
Ερωτηθήκατε για συναλλαγές +KYC πριν από μερικούς μήνες και ακούσαμε για περιπτώσεις φρίκης όπου η τράπεζα έχει παγώσει όλους τους λογαριασμούς κάποιου και έχει απενεργοποιήσει οριστικά το bankid. Ας δούμε λοιπόν αν το τολμήσω, αν/πότε θα περάσει το πρώτο.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Κατάφερα να συνδέσω όλα τα ακόλουθα: mydelivery, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, με τις συναλλαγές μου που γίνονται μόνο με χρήση unlimitcasino.
I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.
Το ίδιο εδώ, αλλά έχω κάτι διαφορετικό, αλλά το Ewave, τα incskins, το pixtab, η expresiveera είναι τα ίδια. 100% από απεριόριστο καζίνο, μόνο σε ένα που έπαιξα.
Φαίνεται ότι είμαι ο μόνος που έφερε την Τσίντα εδώ χεχε.
Αναρωτιέστε τι πιστεύει η MGA για αυτό 😅 γιατί το απεριόριστο καζίνο είναι από τη Μάλτα με πιστοποιητικό/άδειες MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
Το ίδιο εδώ, αλλά έχω κάτι διαφορετικό, αλλά το Ewave, τα incskins, το pixtab, η expresiveera είναι τα ίδια. 100% από απεριόριστο καζίνο, μόνο σε ένα που έπαιξα.
Φαίνεται ότι είμαι ο μόνος που έφερε την Τσίντα εδώ χεχε.
Αναρωτιέστε τι πιστεύει η MGA για αυτό 😅 γιατί το απεριόριστο καζίνο είναι από τη Μάλτα με πιστοποιητικό/άδειες MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
Η MGA δεν ενδιαφέρεται γιατί η Μάλτα είναι μια διεφθαρμένη χώρα και η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας της. Αν όντως τους ένοιαζε, θα υπήρχαν τόσα πράγματα καλύτερα με το MGA. Το MGA δεν είναι ασφαλέστερο από το Κουρασάο, η άδεια είναι εξίσου άνευ σημασίας όπως και η άδεια του Κουρασάο. Μιλάει από μόνο του όταν το MGA επιτρέπει στα διαδικτυακά καζίνο να μειώσουν το RTP στο 88 ή παρόμοιο χαμηλό RTP. Παράφρων.
MGA don't care because Malta is a corrupt country and the gambling industry is a big part of their economy. If they did care, there would be so many things better with MGA. MGA is not safer than Curacao, the license is as meaningless as the Curacao one. Speaks for it self when MGA allows online casinos to put RTP down to 88 or similar low RTP. Insane.
Ότι μπορείτε ακόμη και να κάνετε καταθέσεις με κάρτες μέσω της Swedbank σε αυτά τα καζίνο.
Όταν το δοκίμασα το περασμένο φθινόπωρο, αρνήθηκαν όλες τις καταθέσεις και μπλόκαραν την κάρτα μου χωρίς προειδοποίηση.
That you can even make deposits with cards through Swedbank to these casinos.
When I tried it last fall, they refused all deposits and blocked my card without warning.
Att ni ens kunna gjort insättningar med kort genom Swedbank till dessa casinon.
När jag försökte med det typ i höstas så nekade dom alla insättningar och spärrade mitt kort utan förvarning.
Γι' αυτό στρογγυλεύουν το σύστημα χρησιμοποιώντας πολλά περίεργα ονόματα όπως MYDELIVERY, EWAY κ.λπ. σε άλλες περιπτώσεις λέει thebookattic και virtuallibrary αλλά δεν έχουν καταφέρει να τα εντοπίσουν ακόμα.
That's why they round the system by using lots of strange names like MYDELIVERY, EWAY, etc. in other cases it says thebookattic and virtuallibrary but haven't been able to locate them yet.
Det är ju därför som de rundar systemet genom att använda massa konstiga namn som MYDELIVERY, EWAY, etc i andra fall står det thebookattic och virtuallibrary men inte kunnat lokalisera dem än.
Ναι, αλλά φυσικά το έκαναν και όταν προσπάθησα να καταθέσω χρήματα.
Yes, but of course they also did it when I tried to deposit money.
Jo men dom gjorde det såklart även då jag försökte sätta in pengar.
Όταν κάνετε την καταγγελία στην τράπεζα, ποιες επιλογές επιλέξατε αφού εκτυπώσατε σε όλες τις συναλλαγές του καζίνο, ότι δεν λάβατε τα εμπορεύματα; Και αν ναι, τι συμπλήρωσες στο πεδίο που λέει πότε θα παραδοθούν τα εμπορεύματα κλπ. 😀. Είμαι μέσα και προσπαθώ να συμπληρώσω, αλλά είναι λίγο περίπλοκο ποια είναι η πιο έξυπνη επιλογή γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες για συνολικά περίπου 30 χιλιάδες.
When you make the complaint to the bank, which options did you choose after you printed in all the casino transactions, that you did not receive the goods? And if so, what did you fill in the field where it says when the goods were to be delivered, etc. 😀. I'm in and trying to fill in but it's a bit complicated what's the smartest choice because there are a lot of different companies for a total of like 30k.
När man gör reklamationen hos banken vilka alternativ valde du då efter du tryckt i alla casino-transaktioner, att du inte fått varorna? Och isåfall vad fyllde du i fältet där det står när varorna skulle levereras osv 😀. Är inne och försöker fylla i men är lite krångligt vad som är smartast att välja för är ju massa olika företag för totalt typ 30k .
Συμπληρώσατε Ναι ή Όχι σε αυτό το πρώτο βήμα;
Εντάξει, πληκτρολογήσατε τίποτα στο ελεύθερο κείμενο ή στα άλλα πεδία της προηγούμενης εικόνας;
επιλέξατε την επιλεγμένη επιλογή;
Did you fill in Yes or No on this first step?
Okay, did you type anything in the free text or the other fields in the previous image?
did you choose the checked option?
Fyllde du i Ja eller nej på det här första steget?
Okej, skrev du något i fritexten eller de andra fälten på den tidigare bilden?
valde du det alternativet som är kryssat?
Ξέρει κανείς ποιος είναι το gumballpay.com; Μου έγραψαν από το πουθενά ότι θα επιστρέψουν όλες τις συναλλαγές που έκανα μαζί τους. Πολύ ωραίο, αλλά θα ήθελα να μάθω από ποιο καζίνο είναι αυτό.
Does anyone know who gumballpay.com is? They wrote me out of nowhere that they will refund all transactions I made with them. Pretty nice, but I would like to know from which casino that is.
Σε ποια καζίνο παίξατε;
Μπορεί να είναι χρήσιμο για εμάς τους άλλους να γνωρίζουν.
Which casinos did you play at?
Might be helpful for us others to know.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Έστειλα ταχυδρομείο και στους δύο χθες, αλλά ακόμα δεν υπάρχει απάντηση, λένε ότι θα απαντήσουν σε 48 ώρες και ότι είναι μια υπόσχεση στους ιστότοπούς τους.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Ive mailed both those yesterday but still no response, they say that they will respond in 48 hours and that its a promise on their sites.
Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε κάτι με το PaymentIQ που ανήκει στη Worldline, σίγουρα βρίσκονται πίσω από πολλά από αυτά.
Wish we could do something with the PaymentIQ owned by Worldline, they are behind a lot of these for sure.
Σε ποιο email επικοινωνήσατε με την 123templates; Αυτό που βρήκα δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για 123 πρότυπα..
Which email did you contact 123templates on? The one I found claims no responsibility for 123templates..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.