πριν από 6 μήνες
Νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν θα απαντήσουν. Εάν είστε τυχεροί, θα κάνουν τις επιστροφές χρημάτων.
Το πιο πιθανό όμως όχι.
I think most won't reply. If you're lucky, they will do the refunds.
But more likely not.
0
Νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν θα απαντήσουν. Εάν είστε τυχεροί, θα κάνουν τις επιστροφές χρημάτων.
Το πιο πιθανό όμως όχι.
I think most won't reply. If you're lucky, they will do the refunds.
But more likely not.
Ναι το ίδιο νομίζω. Έχω πάρει από canapay και skinzcar.
Έκανα μια αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζά μου από την iwc και τα incredibleskins νωρίτερα σήμερα, θα δούμε πώς θα πάει
Yeah I think the same. Have got from canapay and skinzcar.
did a chargeback at my bank from iwc and incredibleskins earlier today, will see how that goes
Ναι μπορείς. Η Swedbank δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
Yes, you can. Swedbank has no problems at all.
Ja det kan man .Har swedbank inga problem alls.
Είχα λεφτά για skrill, όχι για τζόγο. Κατάφερα ακόμα να καταθέσω σε ένα καζίνο. Σύμφωνα με το skrill πάει ως (κατάστημα ηλεκτρονικών) όχι τζόγο. Λέει lcyogcy.xyz και είναι σε νόμισμα CNY. Ξέρει κανείς κάτι για αυτό;
I had money for skrill, not for gambling. I still managed to deposit on a casino. According to skrill it goes as (electronics store) not gambling. It says lcyogcy.xyz and is in currency CNY. Anyone know anything about it?
Κάποιοι πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο έλαβαν επιτυχώς επιστροφή χρέωσης από την τράπεζα; Ο δικός μου μόλις επανήλθε σε ένα λέγοντας ότι η αξίωσή μου ήταν δυνητικά δόλια και αποφάσισα να μην συνεχίσω την έρευνα.
Και υπενθυμίζοντάς μου ότι οι ψευδείς ισχυρισμοί είναι απατηλοί..
Λίγο απειλητικό μήνυμα από αυτούς tbh.. δεν είμαι σίγουρος τι να κάνω.
Any UK customers successfully got charge back from bank? My one just got back on one saying that my claim was potentially fraudulent and have decided not to continue investigating it.
And reminding me that false claims are fraudulent..
A bit of a threatening mail from them tbh..not sure what to do.
επικοινώνησα μαζί τους μέσω αυτού του email:
support@123templates.net
μου έστειλαν μήνυμα 3 μέρες μετά
i contacted them trough that email:
support@123templates.net
they messaged me back 3 days after that
Είναι ένας επεξεργαστής πληρωμών που εμπλέκεται σε συναλλαγές με εταιρείες χωρίς άδεια. Καμία ιδέα όμως για άλλους συσχετισμούς
They are a payment processor involved in transactions with unlicensed companies. No idea avout otherrm associations though
αρκετά απίστευτο και μάλιστα λυπηρό που μια τόσο μεγάλη εταιρεία όπως η worldline ασχολείται με την πληρωμή iq κλπ χωρίς καμία συνέπεια. Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε μαζί τους; Σίγουρα τουλάχιστον συνδέεται με την Infiniza….
quite incredible and even sad that such a large company as worldline is involved with payment iq etc without any consequences. Have you tried to contact them? Definitely at least connected to Infiniza….
Τι έλεγε η δήλωσή σας; Έχω 123templates.com και όχι .net
Και τι σου είπε το 123templates.net;
What did your statement say? I have 123templates.com and not .net
And what did 123templates.net tell you?
Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω των καναλιών της Worldline και θα συνεχίσω να προσπαθώ.
Πήρα συνεντεύξεις μαζί τους πριν από ένα ή δύο χρόνια ως διευθυντής προϊόντων, αλλά όταν μου ανέφεραν ότι θα εστιάζονταν στον τζόγο, αποσύρθηκα. Για το οποίο είμαι χαρούμενος προς το παρόν.
I have tried contacting them through Worldline channels, and will continue trying.
I actually interviewed with them a year or two ago as a product manager, but when they mentioned focus would be gambling, I withdrew. Which I'm happy for now.
Σε αυτήν την περίπτωση, η Skrill θα πρέπει να σας βοηθήσει να λάβετε απόδειξη αγοράς εάν τους πείτε ότι δεν παραλάβατε τίποτα;
In that case, Skrill should help you get proof of purchase if you tell them you didn't get delivered anything?
Ζητώ συγγνώμη αν το έχασα, αλλά γνωρίζει κανείς τον πραγματικό επεξεργαστή πληρωμών πίσω από το CSCANNER, καθώς αυτό θα ήταν απίστευτα χρήσιμο αν μπορούσα να φτάσω κάπου με αυτές τις συναλλαγές. Το καζίνο ήταν η Joya (μέρος του Provably Fair Gaming) που αφορούσε την επιστροφή χρημάτων, με οδήγησε και μετά αρνήθηκε.
Apologies if I missed it but does anyone know the actual payment processor behind CSCANNER as this would be incredibly helpful if I could get somewhere with these transactions. The casino was Joya (part of Provably Fair Gaming) who were corresponding about refunding, led me on and then refused.
Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να βρεις τον επεξεργαστή πληρωμών πίσω από αυτό.
Unfortunately very hard to find out the payment processor behind it.
Επιστράφηκαν από αυτούς, αλλά το ποσό ήταν πολύ μικρότερο από το δικό σας μερικά 100 ευρώ
Got refunded by them, but the sum was way smaller than yours a couple of 100 euros
Πήρα ένα όχι από την EWAY - αναφέρονται απλώς στον έμπορο ή την τράπεζα. Αν κάποιος άλλος θέλει να το δοκιμάσει, εδώ είναι το e-mail: support@eway.com.au
I got a no from EWAY -they are just referring to the merchant or bank. If anyone else wants to give it a try with then here is the e-mail: support@eway.com.au
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.