πριν από 1 εβδομάδα
Υπέροχα, σ'ευχαριστώ,
Το δοκιμάσατε και σε άλλους παρόχους, όπου λάβατε επιστροφή χρημάτων.
Great, thank you,
Did u also try this on other Providers, where u got a refund.
0
Υπέροχα, σ'ευχαριστώ,
Το δοκιμάσατε και σε άλλους παρόχους, όπου λάβατε επιστροφή χρημάτων.
Great, thank you,
Did u also try this on other Providers, where u got a refund.
Έχετε λάβει τίποτα ακόμα; Τι απαντήσεις λαμβάνετε από τους wintermads;.
Have you received anything yet? What replies are you getting from wintermads?.
Πριν από δύο εβδομάδες μου έγραψαν ότι οι 6 μήνες εντός των οποίων θα μπορούσε να διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων θα είχαν περάσει, αλλά στο ίδιο email μου ζήτησαν φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας και του τραπεζικού λογαριασμού.
Από εκείνη την ημέρα, τίποτα περισσότερο.
Μόνο τυπικές απαντήσεις συνομιλίας "παρακαλώ περιμένετε για σχόλια".
Σκέφτομαι τώρα ότι δεν θα επιστρέψουν πια..
Είχες ενημερώσεις; Τι σε ρώτησαν την τελευταία φορά που σου έγραψαν;
Two weeks ago they wrote to me that the 6 months within which the refund could be processed would have passed, but in the same email they asked me for a photo of the credit card and bank statement.
From that day on, nothing more.
Only standard "please wait for feedback" chat responses
I'm thinking now that they won't refund anymore..
Have you had any updates? What did they ask you the last time they wrote to you?
Due settimane fa mi hanno scritto che sarebbero passati i 6 mesi entro cui si poteva elaborare il rimborso però nella stessa mail mi hanno chiesto foto della carta di credito ed estratto conto bancario.
Da quel giorno più nulla.
Solo le risposte standard via chat "attenda un riscontro in merito"
Sto pensando ormai che non rimborseranno più..
Te hai più avuto aggiornamenti? Cosa ti hanno chiesto l'ultima volta che ti hanno scritto?
Τα ορυχεία το ίδιο, πριν από περίπου 2 εβδομάδες μου ζήτησαν αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων και φωτογραφία της κάρτας και είπαν ότι το τμήμα λειτουργιών τους ερευνά και έχω στείλει email αρκετές φορές από τότε και δεν είχα καμία απάντηση.
Mines the same, about 2 weeks ago they asked me for bank statements and photo of card and said their operations department are investigating and I've emailed quite a few times since then and had no response at all.
Έχετε επίσης καταθέσεις μέσω Zinzipay;
Do you also have deposits throught Zinzipay?
Τι έχει περάσει η συναλλαγή σας μέσω του Zinzipay;
To what have your transaction gone throught Zinzipay?
https://urlscan.io/search/#filename:"checkout_pgm.js"
υπάρχουν αρκετοί παρόμοιοι ιστότοποι που έχουν όλοι το όνομα αρχείου checkout_pgm.js. Επομένως, πιθανότατα σχετίζονται με το gamerdir Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος για τον πάροχο. Υπάρχει μια αναφορά σε κάτι που ονομάζεται "ασφαλείς πληρωμές", αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν σχετίζεται με έναν πάροχο ή είναι απλώς κάποιο γενικό κείμενο.
https://urlscan.io/search/#filename:"checkout_pgm.js"
there are several similar websites who all have the filename checkout_pgm.js. So they are likely related with gamerdir Not sure about the provider though. There is a reference to something called "safe payments" but am unsure if its related to a provider or is just some generic text.
ναι, έχω παρατηρήσει δύο σε αυτήν τη λίστα, το gamerdir και το textnatura
yeah, I have noticed two on that list, gamerdir and textnatura
πολλοί από αυτούς φαίνεται να αναφέρονται σε αυτήν την πύλη πληρωμής - plugins/woocommerce-payment-gateway- mrawikn
Το Woocommerce είναι άχρηστο όμως, δεν έχω ιδέα τι δείχνει το mrawikn
a lot of them seem to all reference this payment gateway - plugins/woocommerce-payment-gateway-mrawikn
Woocommerce useless though, no idea what mrawikn points to
χτυπήστε αυτή τη διαφωνία, για κοινή προσπάθεια lol - https://discord.gg/8zfpgQmH
hit up this discord, for joint effort lol - https://discord.gg/8zfpgQmH
Ξέρει κανείς πώς να επικοινωνήσει με κάποιο από τα παρακάτω;:
vivxcn
Εκφραστική
Eway
Wacmah
Iwc
Smpaypf*theplati
Blaiskin ou
Incrdblskns
Anyone know how to contact any of the following?:
vivxcn
Expresiveera
Eway
Wacmah
Iwc
Smpaypf*theplati
Blaiskin ou
Incrdblskns
Έχω τους ίδιους παρόχους στη λίστα μου και δεν βρήκα καμία επαφή μαζί τους 😕 Έκανα αντιστροφή χρέωσης και περιμένω απάντηση από την τράπεζα.
Ίσως αυτό το iwc; Έγραψα ήδη στα ρολόγια iwc και στο International Woman's Club (IWC) μου απάντησαν σαν να είμαι ηλίθιος στο κεφάλι 😂😂😂😂😂 αλλά αξίζει να το δοκιμάσεις!
I have the same providers on my list and didn’t find any contact to them 😕 I made a chargeback and waiting for answer from the bank.
Maybe this one the iwc? I already wrote to iwc watches and International Woman’s Club(IWC) they answered like I’m stupid in the head 😂😂😂😂😂 but worth to try!
Μου φαίνεται περίεργο που μας ζήτησαν έγγραφα και μετά δεν προχώρησαν στην επιστροφή χρημάτων.
I find it strange that they asked us for documents and then did not proceed with the refund.
Trovo strano che ci abbiano chiesto dei documenti per poi non procedere col rimborso.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.