πριν από 6 μήνες
0
Επομένως, η επόμενη ερώτηση μου είναι φυσικά, μπορείτε να καθαρίσετε πρώτα τον λογαριασμό, αν τολμήσετε να σας απομείνουν χρήματα. κλπ .. θα πρέπει να φοβάσαι ακόμα και με επιστροφές χρημάτων εκτός επαφής με τη revolut αλλά και πάλι πήγε σε revolut.: σκατά
So my follow-up question is of course, can you clear the account first, should you even dare to have money left. etc .. should you be afraid even with refunds outside of contact with revolut but it still went to revolut.: shit
Så min följdfråga blir givetvis, får du rensa kontot innan, ska man ens våga ha pengar kvar. osv .. ska man va rädd även vid refunds utanför kontakt med revolut men det ändå gått till revolut.: shit
ναι, στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υπενθύμισης ότι ο λογαριασμός θα κλείσει σύντομα και ότι πρέπει να πληρώσετε τα χρήματα που έχετε. Αλλά κλειδώνουν ορισμένες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του χρόνου που σας είπαν ότι ο λογαριασμός θα κλείσει σύντομα, επομένως δεν μπορείτε να λάβετε μεταφορές ή να κάνετε μεταφορές μόνοι σας, τότε πρέπει να τους ζητήσετε βοήθεια. Αλλά μπορείτε να λάβετε επιστροφές χρημάτων στην κάρτα σας, αλλά όχι τραπεζικά εμβάσματα
yes, they send out reminder emails that the account will be closed soon and that you must pay out the money you have. But they lock certain services during the time you have been told that the account will be closed soon, so you cannot receive transfers or transfer yourself, then you have to ask them for help. But you can receive refunds to your card, but not bank transfers
jodå, dom skickar ut påminnelsemail att kontot stängs snart och att man ska betala ut pengarna man har. Men dom låser vissa tjänster under tiden man fått besked att kontot ska stängas snart så man kan inte ta emot överföringar eller föra över själv, då måste man be dom om hjälp. Men man kan ta emot återbetalningar till sitt kort, men inte banköverföringar
info@altpay.ukθα πρέπει να είναι altpay /alpay
Επικοινωνήστε μαζί τους
frontnode θα πρέπει να είναι αυτό. Επικοινωνήστε με αυτό το email, ελπίζω να βοηθήσει
info@altpay.uk should be altpay /alpay
Contact them
frontnode should be that one. Contact that email, hope this helps
Η Expressiveera άρχισε να αποπληρώνει όλες τις καταθέσεις μου, χωρίς ταχυδρομείο, αλλά μπορώ να δω "αναμονή επιστροφής χρημάτων" στην εφαρμογή μου Revolut.
Εδώ μιλάμε για 1000 ευρώ, σαν 15 συναλλαγές.
Φαίνεται λοιπόν ότι τα πράγματα προχωρούν πολύ γρήγορα εδώ. Ευχαριστώ για όλη τη βοήθεια μέχρι τώρα!
Expressiveera has started to payback all my deposits, no mail but i can see "waiting refund" in my Revolut app.
We talking about 1000 euros here, like 15 transactions.
So it seems things are really moving fast here. Thanks for all the help so far!
Γεια, ποιο καζίνο;
προχωρήσατε σε αντιστροφές χρέωσης;
ευχαριστώ
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Στείλατε email expressiveera; έκανα στο ( support@expressiveera.com ) αλλά δεν λάβατε καμία απάντηση ή πώς τους προσεγγίσατε για να λάβετε την αντιστροφή χρέωσης;
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Σίγουρα προέρχεται από το unlimitedcasino.com (άδειες MGA) Μάλτα.
Δεν έλαβα κανένα μήνυμα από αυτούς, απλώς επέστρεψαν τα πάντα, οπότε περιμένω, μπορεί να χρειαστούν 1-2 ημέρες μέχρι να τα δω όλα στον λογαριασμό μου.
Τους έστειλα email νωρίς χθες και απλώς εξήγησα την κατάσταση και ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες τους κ.λπ
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
Ω, δεν ζήτησα από το καζίνο επιστροφή χρημάτων, επικοινώνησα με το expressiveera.com και είπα για την κατάσταση και ότι δεν πλήρωσα για την υπηρεσία του κ.λπ. 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Κάποιος από τη Σουηδία που πήρε επιστροφή χρημάτων κάνοντας αίτηση για επιστροφή χρημάτων από σουηδική τράπεζα;
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Γεια σας παιδιά, πολύ καλές πληροφορίες εδώ. Έχω στείλει email σε εταιρείες που έχω βρει σε αυτές τις αναρτήσεις, αλλά το μόνο μέρος που έχει λάβει αρκετά λίγες πληρωμές από εμένα είναι. ZPDG, DSLTD και Dstrltd. Έχει ασχοληθεί κανείς με αυτές τις συναλλαγές και έλαβε οποιαδήποτε πληροφορία.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Γεια σας συγνώμη για τι; Στέλνω email απευθείας στους εμπόρους προτού επιστρέψω μια χρέωση απευθείας στην τράπεζά μου.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Επικοινώνησε κανείς εδώ με την tsinda limited, ναϊρόμπι;
Απλώς ανεβάζω μερικούς διαφορετικούς ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών που λένε ότι είναι συνεργάτες με την Tsinda περιορισμένης πληρωμής 😕
Ένας από αυτούς απάντησε:
Αγαπητέ Lucid,
Λάβαμε το αίτημά σας. Ωστόσο, επικοινωνήσατε με το λάθος μέρος. Κατευθύνετε το ερώτημά σας στην τράπεζά σας, καθώς είναι το κατάλληλο κανάλι
χειρισμός τέτοιων θεμάτων.
Τις καλύτερες ευχές,
Υποστήριξη GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Δεν χρειάζεται να στείλετε τεκμηρίωση/επιβεβαίωση παραγγελίας ότι δεν το λάβατε; Λέει ότι δεν διεκπεραιώνουν την καταγγελία χωρίς αυτήν.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Έχει κανείς επαφή με το Altpay;
Ο ιστότοπός τους είναι στην πραγματικότητα ένας από τους πιο σοβαρούς. Έχω κατατεθεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ (50.000 ευρώ +) ποσά Ιουνίου-Οκτώβρη 2023. Ξέρω ότι είναι λίγο αργότερα, αλλά μπορείτε πάντα να ελπίζετε…
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.