ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 25)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
546632 προβολές 5595 απαντήσεις |
|
1...24 25 26...284
πριν από 6 μήνες

Im successfully chargeback at canapay back to dates in oct 2023...


Also without replying Cerano "Hitz Gaming" connected started chargebacks at revolut but not yet come through without replying to email.


I am looking for skinsmagnate.com and ellipseroleplays

πριν από 6 μήνες

file

Got this answer from taslink.ua

πριν από 6 μήνες

Γεια, έχει κανείς εμπειρία με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων μέσω Revolut;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I sent an email yesterday or today to:

support@incredibleskins.com

office@taslink.eu

support@pixtab.com

support@pixtabo.com

support@expressiveera.com

support@vivexcoin.io

soporte@sumerlabs.com

vibetoursltd@gmail.com

support@elegro.eu

support@nun-tech.com

info@mydelivery.ee

Also contacted finshark and the two gambling sites that are responsible for most of the weird transactions. 


Still need help to find: 

EWAY

TIHEA

BUDPAY

THEBOOKATTIC

VIRTUALBOOKSHELF

CSCANNER

DOTASCANNER

phyyyy
πριν από 6 μήνες

yeah but they aren’t involved in any card transactions right?

Lucid_1337
πριν από 6 μήνες

Enygma SAS share the same address as Movidone and Enycash so must be related to them

Keiji
πριν από 6 μήνες

Yes finshark was an payment option similar to trustly for a little while before It got removed as an available option. I used it during 2023-10-03 to 2023-10-30

phyyyy
πριν από 6 μήνες

I think instant banking deposits are another thing as they technically haven’t broken any rules or laws or used incorrect codes. Morally its wrong of course cause they offer those services to unlicensed gambling websites, but I think it can be hard to get any refunds.

markster332
πριν από 6 μήνες

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου επειδή πιστεύουν ότι τον έχω κάνει κατάχρηση όταν έκανα αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω της Revolut για τις πληρωμές με κάρτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Colin09
πριν από 6 μήνες

Yes

Colin09
πριν από 6 μήνες

Herake

πριν από 6 μήνες

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου επειδή πιστεύουν ότι τον έχω κάνει κατάχρηση όταν έκανα αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω της Revolut για τις πληρωμές με κάρτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Is it Revolut that have closed your Revolut account? Is that what you mean?

Unfortunately, Revolut is not really consumer friendly either.


πριν από 6 μήνες

I think instant banking deposits are another thing as they technically haven’t broken any rules or laws or used incorrect codes. Morally its wrong of course cause they offer those services to unlicensed gambling websites, but I think it can be hard to get any refunds.

πριν από 6 μήνες

Well, technically they could have been processed as whatever, but we would have no idea as these kind of transactions just gives an ID on the statement but nothing more. So they could been procssed as whatever, but still gone to gambling, just harder for us to find out.

πριν από 6 μήνες

https://games-artifact.com/

Games Artifact on my statement.

I contact these and they actually processed refunds for me, just 2x75 and 1x129 euro, but still.

So if anyone else has their name on their statement, you can try.



veritas1979
πριν από 6 μήνες

Ακριβώς, επειδή θεώρησαν ότι παραβίασα τους κανόνες τους λόγω κακής χρήσης των αιτήσεων για επιστροφές χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
fiore84
πριν από 6 μήνες

Να τους πληρώσετε τα χρήματα που είχατε στον λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
salmonhell88
πριν από 6 μήνες

Ο λογαριασμός δεν κλείνει αμέσως, αλλά διαρκεί μερικές εβδομάδες, αναφέρεται στην εφαρμογή όταν είναι κλειστό.

Αυτόματη μετάφραση:
fiore84
πριν από 6 μήνες

Για να διευκρινίσω, τώρα είδα ότι δεν ήταν ο λογαριασμός σας, αλλά θα πρέπει να προσέξετε να μην επικοινωνήσετε απευθείας με τη revolut τότε σε εικασίες, ακόμα κι αν ισχύει μόνο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή.. αυτό το ερμηνεύω ως

Αυτόματη μετάφραση:
fiore84
πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Είμαι σοκαρισμένος όταν το άκουσα αυτό καθώς νόμιζα ότι η Revolut ενεργούσε προς το συμφέρον των πελατών της.

Είμαι περίεργος να δω πώς θα προχωρήσουν στην περίπτωσή μου. Ξεκίνησα επίσης μια αντιστροφή χρέωσης πριν από λίγες μέρες και φοβάμαι ότι θα έχω παρόμοια μοίρα με εσάς.

Είναι πραγματικά σοκαριστικό που τα καζίνο ξεφεύγουν από αυτό και εσείς ως άτομο είστε λίγο πολύ ανίσχυροι να κάνετε οτιδήποτε γι' αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Ακριβώς, επειδή θεώρησαν ότι παραβίασα τους κανόνες τους λόγω κακής χρήσης των αιτήσεων για επιστροφές χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I see, yea, they don't really care about the consumer, just money. Take no responsibilities for merchants breaking terms and report this to Visa and MasterCard, which they probably are required to do. But it seems in general, as a consumer, we have 0 protection when it comes to literally anything, especially as soon as it leaves our countries border.

1...24 25 26...284
Μετάβαση στη σελίδααπό 284 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα