Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Είμαι σοκαρισμένος όταν το άκουσα αυτό καθώς νόμιζα ότι η Revolut ενεργούσε προς το συμφέρον των πελατών της.
Είμαι περίεργος να δω πώς θα προχωρήσουν στην περίπτωσή μου. Ξεκίνησα επίσης μια αντιστροφή χρέωσης πριν από λίγες μέρες και φοβάμαι ότι θα έχω παρόμοια μοίρα με εσάς.
Είναι πραγματικά σοκαριστικό που τα καζίνο ξεφεύγουν από αυτό και εσείς ως άτομο είστε λίγο πολύ ανίσχυροι να κάνετε οτιδήποτε γι' αυτό.
Thank you for your reply. I am shocked to hear this as I thought that Revolut was acting in the best interests of its customers.
I'm curious to see how they proceed in my case. I also initiated a chargeback a few days ago and I'm afraid I'll suffer a similar fate to you.
It's really shocking that the casinos get away with it and you as a person are pretty much powerless to do anything about it.
Danke für deine Antwort. Das schockiert mich sowas zuhören, da ich dachte dass Revolut doch im Interesse ihrer Kunden handelt.
Ich bin mal gespannt wie sie in meinem Fall vorgehen, habe vor einigen Tagen auch eine Rückbuchung eingeleitet, ich befürchtet mir wird dann ein ähnliches Schicksal passieren wie Dir.
Es ist echt Erschreckens wert dass die Casinos damit durchkommen und man als Person so gut wie machtlos ist dagegen etwas zu unternehmen.
Αυτόματη μετάφραση: