πριν από 2 εβδομάδες
Ποια διεύθυνση email χρησιμοποιήσατε για το Skinczar;
Which email address did you use for Skinczar?
0
Ποια διεύθυνση email χρησιμοποιήσατε για το Skinczar;
Which email address did you use for Skinczar?
Έπαιξα στο Jacktop... έχουν επιστρέψει όλες τις καταθέσεις που έκανα μέσω NIKOTPF αλλά κάποιες συναλλαγές ήταν CSCANNERR και DOTASCANNER... είχατε καταθέσεις μόνο με NIKOTPF;
I played at Jacktop... they have refunded all deposits I made via NIKOTPF but some transactions were CSCANNERR and DOTASCANNER... you only had deposits with NIKOTPF?
Στείλτε μου ένα e-mail ebaums2024@proton.me
send me an email ebaums2024@proton.me
γεια σε όλους
Κανείς που να έχει πληροφορίες για:
Πολλαπλή έννοια αντίκτυπου Νιγηρία
Ticketmaster Tech Nigeria
Pth*crt Αλμάτι
Ableney Shenyang
Web Kings GB
Whitepine tech Νιγηρία
Rizoqo Azerbadjan
Iomermaoo Azerbadjan
Gramdrop Azerbadjan
Sensodoy Azerbadjan
Ponadas Azerbadjan
Hi all
Nobody that have any info about:
Impact multiple concept Nigeria
Ticketmaster Tech Nigeria
Pth*crt Almaty
Ableney Shenyang
Web Kings GB
Whitepine tech Nigeria
Rizoqo Azerbadjan
Iomermaoo Azerbadjan
Gramdrop Azerbadjan
Sensodoy Azerbadjan
Ponadas Azerbadjan
Έκανα καταθέσεις με
NIKOTPF
ΑΙΝΙΓΜΑ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗΣ
DIGIKEY ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
DPA DSLTD
Όλα τους επιστράφηκαν.
Πρέπει να επιμείνετε ότι πρέπει να τα πάρετε όλα πίσω. Δεν δίστασαν μαζί μου και επέστρεψαν τα πάντα αμέσως.
Διαφορετικά, ζητήστε από την τράπεζά σας αντιστροφή χρέωσης.
I made deposits with
NIKOTPF
BUDAPEST ENIGMA
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
They were all refunded.
You must insist that you must get them all back. They didn't hesitate with me and refunded everything immediately.
Otherwise ask your bank for a chargeback.
Ho effettuato depositi con
NIKOTPF
ENIGMA BUDAPEST
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
Sono stati rimborsati tutti.
Devi insistere che li devi ottenere tutti indietro. Con me non hanno esitato e hanno rimborsato tutto subito.
Altrimenti chiedi chargeback alla tua banca.
Μέχρι στιγμής έχουν επιστρέψει όλα τα NIKOTPF, αλλά όχι τα CSCANNERR και DOTASCANNER...
Το καζίνο δεν απαντά πλέον στα e-mail μου όταν τους ρωτάω για τα υπόλοιπα CSCANNERR και DOTASCANNER, οπότε ελπίζω να έρθουν σύντομα, διαφορετικά θα πρέπει να προχωρήσω στην αντιστροφή χρέωσης.
Δοκίμασα επίσης να στείλω την DOTASCANNER (η οποία είναι προφανώς η ίδια ιστοσελίδα/εταιρεία με την CSCANNERR), αλλά μοιάζει με εταιρεία κέλυφος.
So far they have refunded all NIKOTPF, but not the CSCANNERR and DOTASCANNER...
The casino don't respond to my e-mails anymore when I ask them about the remaining CSCANNERR and DOTASCANNER, so I hope they will come soon, otherwise I need to proceed with chargeback indeed.
Also tried mailing DOTASCANNER (which is apparently same website/company as CSCANNERR) but it looks like a shell company.
Έχω κι εγώ αρκετά exframe. Δεν θα πάρετε τίποτα από αυτούς 😕 δεν απαντούν ποτέ σε κανέναν φαίνεται. Η καλύτερη ελπίδα θα ήταν η αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας
I have several exframe too. You won’t get anything from them 😕 they never reply anyone it seems. Best hope would be a chargeback through your bank
Μετά από 35 ημέρες email και συνομιλιών, το wintermads δεν έχει ακόμη επεξεργαστεί την επιστροφή χρημάτων.
Περίμενε τόσο καιρό κάποιος που του επιστράφηκαν;
After 35 days of emails and chats wintermads has still not processed the refund.
Did anyone who was refunded wait that long?
Dopo 35 giorni di mail e chat wintermads non ha ancora processato il rimborso.
Chi è stato rimborsato ha atteso così tanto tempo?
iwc Tallinn κανείς; 😕
Πήρα επιστροφή χρημάτων από την τράπεζά μου για τα natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com και μερικά από την Elegro.
συν έγραψα mail στο Elegro και μου απαντούν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα 🤗
Μόλις παίρνω χρήματα πίσω από το chillstock ou, δεν μου απάντησαν τίποτα στο mail, απλώς έστειλαν χρήματα πίσω
iwc Tallinn anyone? 😕
I got refund from my bank for natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com and some from Elegro.
plus I wrote mail to Elegro and they answer that they will refund 🤗
I just get money back from chillstock ou, they didn’t answer anything on mail, just sent back money
Πού στείλατε email στο chillstock; Και πώς διατύπωσες το email σου;
Where did you email chillstock? And how did you word your email?
Vart mejlade du till chillstock? Och hur formulerade du ditt mejl?
support@chillstock.com
αντέγραψε από το φόρουμ αυτό που έγραψε ο Kinto:
Γεια σου.
Με το παρόν ζητώ άμεση επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο του 2024. Οι εν λόγω συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε εσάς με αριθμό κάρτας που λήγει
Αυτές οι συναλλαγές είναι παράνομες καθώς περιέχει έναν κωδικό εμπόρου που επίσης παρακάμπτει τα μπλοκ που έχουν οριστεί σε κάρτες σε σχέση με συναλλαγές τζόγου και δεν έχω λάβει καμία υπηρεσία από εσάς.
Σύμφωνα με τους κανόνες του κυκλώματος Mastercard, η συναλλαγή υπόκειται σε αντιστροφή χρέωσης. Θα μπορούσατε να ελέγξετε τα στοιχεία της κάρτας μου μέσω του συστήματός σας και να επιστρέψετε τα χρήματα όλων των συναλλαγών.
Επιβεβαιώστε τη λήψη αυτού του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο το δυνατόν συντομότερα και ανυπομονώ για μια γρήγορη επίλυση.
με εκτιμιση
support@chillstock.com
copied from forum this what Kinto wrote:
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Εντάξει. Πόσος χρόνος χρειάστηκε από το πρώτο email μέχρι να λάβετε την επιστροφή χρημάτων;
Okay. How long did it take from the first email until you received the refund?
Okej. Hur lång tid tog det från första mejlet tills du hade fått återbetalningen?
Έγραψε email χθες στις 18. Είχα χρήματα στον λογαριασμό σήμερα στις 18:30 😀
Wrote email yesterday at 18. Had money in the account today at 18:30 😀
Skrivit mail igår kl 18. Hade pengar på kontot idag kl 18:30 😀
Χαχαχα! Τους έχω στείλει email πιθανώς 20-25 φορές χωρίς επιτυχία 😅
Πρέπει να δοκιμάσετε με το ίδιο email με εσάς, διαφορετικά θα επικοινωνήσω και ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε περαιτέρω; 🙂
Lol! Have emailed them probably 20-25 times without success 😅
Must try with the same email as you, otherwise I will get in touch and maybe you can help me further? 🙂
Haha! Har mejlat de säkert 20-25 gånger utan framgång 😅
Får försöka med samma mejl som du, annars hör jag av mig så kanske du kan hjälpa mig vidare? 🙂
Το ίδιο, κυνηγάω και κυνηγάω και δεν άκουσα τίποτα εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, αφού έστειλα τα στοιχεία που ζήτησαν.
Same, I've been chasing and chasing and not heard anything for about 2 weeks now, after sending in the evidence they requested.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.