πριν από 7 μήνες
Ευχαριστώ, ακόμα πολύ ενδιαφέρον! Πόσο χρονών ήταν οι συναλλαγές σας;
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
0
Ευχαριστώ, ακόμα πολύ ενδιαφέρον! Πόσο χρονών ήταν οι συναλλαγές σας;
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
Γεια,
Θέλω απλώς να προειδοποιήσω όλους όσους προσπαθούν να λάβουν αντιστροφές χρέωσης μέσω της τράπεζάς τους.
Με όλες τις πληροφορίες και τις συμβουλές εδώ για το πόσο εύκολο είναι, θέλω απλώς να γνωρίζουν όλοι ότι στην πραγματικότητα είναι απάτη.
Αυτό που το καθιστά απάτη, είναι ότι/αν ισχυριστείτε ψευδώς ότι δεν έχετε λάβει τα αγαθά και τις υπηρεσίες.
Θα περάσει 100% την πρώτη φορά, 2-3 φορές, το ζητάτε, αφού είναι σχεδόν αδύνατο να αποδειχθεί το αντίθετο και ο έμπορος ή ο πάροχος πληρωμών δεν θα το παλέψει.
Ωστόσο, εάν συνεχίσετε να κάνετε αντιστροφή χρέωσης για μεγάλα ποσά και για πολλές συναλλαγές, η τράπεζά σας πιθανότατα θα αρχίσει να υποπτεύεται απάτη επιστροφής χρέωσης από την πλευρά σας.
Δεν λέω ότι δεν πρέπει να το κάνετε αυτό - απλά λέω να το σχεδιάσετε προσεκτικά και να ζητήσετε όσες/υψηλές συναλλαγές αντιστροφής χρέωσης την πρώτη φορά που το κάνετε. Και μην συνεχίσετε να το κάνετε για κάθε μικρή συναλλαγή καζίνο που έχετε κάνει.
Απλά μια σημείωση? αυτό μπορεί να διαφέρει λίγο ανά χώρα. Στους Σκανδιναβούς δεν έχουμε την ίδια κουλτούρα επιστροφής φόρτισης όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, οπότε το βράδυ είναι πιο εύκολο εκεί, δεν ξέρω.
Θέλω απλώς να γνωρίζουν όλοι ότι αυτό είναι παράνομο και ότι η τράπεζα μπορεί να σας πει όχι και ακόμη και να σας χρεώσει για απάτη, εάν δεν το κάνετε με έξυπνο τρόπο. Και αυτό ακριβώς επειδή πήγε πολύ ομαλά και εύκολα την πρώτη φορά, ότι μπορείτε/Πρέπει να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις αντιστροφές χρέωσης ως τρόπο για να λαμβάνετε όλες τις συναλλαγές σας στο καζίνο σε συνεχή βάση.
Hi,
I just want to warn everyone trying to get chargebacks via their bank.
With all the information and tips here on how easy it is, I just want everyone to be aware of that it actually IS a fraud.
What makes it a fraud, is that/if you falsely claims that you havent received the goods and services.
It will 100% go through the first time, 2-3 times, you request it, since it is almost impossible to prove otherwise, and the merchant or payment provider will not fight it.
But if you continue to chargeback for large amounts, and for a lot of transactions, your bank will probably start to suspect charge back fraud from your side.
I am not saying that you shouldnt do this -I am just saying plan it carefully and request as many/high chargeback transactions the first time you do it. And dont continue to do it for every small casino transaction you have made.
Just a note; this may differ a bit per country. In the Nordics we do not have the same charge back culture as in UK and US, so it night be easier there, I dont know.
I just want everyone to be aware of doing this is illegal and that the bank can say no and even charge you with fraud If you dont do it in a smart way. And that just because it went really smooth and easy the first time, that you can/Should continue to use chargebacks as a way to get all your casino transactions back om an ongoing basis.
Ήμουν ανοιχτός και ειλικρινής με την τράπεζα.. επέλεξα να μην παραλάβω τα αγαθά μου και εξήγησα πώς είναι..
για μέρη των καταθέσεών μου δεν ίσχυαν καν στο καζίνο.. μια μέρα είχα πέντε αναλήψεις από την τράπεζά μου, αλλά πιστώθηκε μόνο 1 στο καζίνο, (ναι, έκανα αρκετές προσπάθειες επειδή έλεγε
απέτυχε στο καζίνο) τότε τα χρήματα επενδύθηκαν σε άλλη εταιρεία..
Δεν θα έπρεπε να μπορούν να το πάρουν πίσω; τότε είμαι εντελώς ανοιχτός και ειλικρινής. οπότε δεν μπορεί να είναι απάτη σωστά;
I was open and honest with the bank.. chose that I didn't receive my goods then I explained how it is..
for parts of my deposits didn't even balance at the casino.. one day had five withdrawals from my bank but only credited 1 at the casino, (yes I made several attempts because it said
failed at the casino) then the money was invested in another company..
Shouldn't they be able to get it back? then I am completely open and honest. so it can't be a scam right?
Όχι φυσικά, εάν είστε ειλικρινείς, δεν μπορεί ποτέ να θεωρηθεί απάτη - η μόνη συνέπεια είναι ότι η τράπεζά σας μπορεί να μην θέλει να χειριστεί την αντιστροφή χρέωσης. 🙂
No of course, If you are honest it can never be considered fraud -the only consequence is that your bank may not want to handle the chargeback. 🙂
Είναι δύσκολο σίγουρα. Ωστόσο, για να είμαστε δίκαιοι, η Visa, η MasterCard και η τράπεζα απέτυχαν ωστόσο να προστατεύσουν τον καταναλωτή. Που είναι αηδιαστικό. Υποθέτω ότι θα μπορούσε να συζητηθεί αν οι συναλλαγές ήταν πραγματικά νόμιμες από την αρχή. Ανάλογα σε ποια χώρα ζείτε και τα σχετικά ποσά, ίσως αξίζει τον κόπο να μιλήσετε με δικηγόρο ή δικηγόρο.
It is tricky for sure. However, to be fair, Visa, MasterCard and the bank have failed to protect the consumer though. Which is disgusting. I guess it could be discussed if the transactions actually were legal to begin with. Depending in which country you live in, and the amounts involved, maybe talking with a lawyers or solicitor could be worth it.
Ενημέρωση, ορισμένες συναλλαγές από τους Lovin Prod και Ewave μόλις αντιστράφηκαν σήμερα το πρωί. Αυτό είναι περίεργο γιατί δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω και να επικοινωνήσω με αυτά. Λοιπόν, υποθέτω ότι είναι ίδια με μερικά από τα άλλα που έστειλα επιτυχώς. Αλλά το δεύτερο περίεργο πράγμα, είναι μόνο μερικά και όχι όλα. Και αυτά έγιναν τον Μάιο.
Αλλά οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων είναι ωραία.
Update, some transactions from Lovin Prod and Ewave was just reversed this morning. This is strange because these I could never figure out and contact. So guess they are same as some of the other ones I successfully emailed. But second strange thing, it's just some and not all. And these were made in May.
But any refund is nice.
εχεις καμια ιδεα που εστειλες για την επιστροφη απο το ewave? Έχω μερικά από αυτά αλλά δεν μπορώ να βρω στοιχεία επικοινωνίας.
Μόλις βρήκα έναν ιστότοπο ewave.com αλλά δεν ξέρω αν είναι ο σωστός
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ακριβώς! Ηθικά δεν νομίζω ότι είναι καθόλου λάθος και ενθαρρύνω όλους να κάνουν αντιστροφές χρεώσεων. Θέλω απλώς να ενθαρρύνω όλους να είναι όσο το δυνατόν πιο έξυπνοι με αυτό, καθώς και να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο από αυτό.
Για παράδειγμα; Ίσως μην ζητήσετε να χρεώσετε αντίστροφες συναλλαγές κάτω των 50 ευρώ, εάν έχετε επίσης αρκετές άνω των 500 ευρώ (αν είναι σε διαφορετικούς παρόχους).
Ecaxtly! Morally I dont think it is wrong at all, and I encourage everyone to do chargebacks. I just want to encourage everyone to be as smart as possible with it, also the increase their chances to get the most out of it as possible.
For example; Maybe dont request to charge back transactions below 50 euro, If you have also several over 500 euro (If they are to different providers).
Πραγματικά πιστεύετε ότι πρέπει να προσπαθήσετε, θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε πώς θα το χειριζόταν η τράπεζα.
Really think you should try, would be super interesting to see how the bank would handle it.
Tycker verkligen du borde testa, skulle vara superintressant att se hur banken skulle hantera det.
Ο εκδότης της τράπεζάς μου People's Trust (στον Καναδά) αρνείται να επιστρέψει τυχόν πληρωμές. Προσπαθώ να κάνω μια αντιστροφή χρέωσης με "μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή" αλλά η τράπεζα γράφει:
«Η λήψη εμπιστευτικών στοιχείων οθόνης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την παραβίαση των πληροφοριών.
Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας καλός λόγος για να κάνετε στιγμιότυπο οθόνης με τα στοιχεία της κάρτας σας, γι' αυτό και η οικονομική μας ομάδα λέει ότι δεν μπορεί να προσφέρει επιστροφή χρημάτων λόγω παραβίασης της συμφωνίας της κάρτας μας." (Απλώς κάνω στιγμιότυπα οθόνης στην κάρτα μου στην εφαρμογή μου στο iPhone)
My bank issuer People’s Trust (in Canada) decline to refund any payments. I try to make a chargeback with "unauthorized transaction" but bank write:
"Screenshotting confidential details can result in the information being compromised.
There is really no good reason you should be screenshotting your card details, which is why our finance team says they cannot offer a refund due to a breach in our card agreement." (I just make screenshots my card in my app on IPhone)
Όχι
Αλλά τίποτα ακόμα. Αυτά τα καζίνο του Κουρασάο δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν πραγματικά καθώς δεν έχουν άδεια, ανεξάρτητα από το τι λένε. Η άδεια Κουρασάο δεν είναι πραγματική άδεια ή πραγματική ρυθμιζόμενη αγορά.
No, tried, sent some very strong worded emails to InstantCasino and Tsars
But nothing yet. These Curacao casinos have nothing to be afraid of really as they are not licensed, no matter what they say. Curacao license is not a real license or a real regulated market.
εχεις καμια ιδεα που εστειλες για την επιστροφη απο το ewave? Έχω μερικά από αυτά αλλά δεν μπορώ να βρω στοιχεία επικοινωνίας.
Μόλις βρήκα έναν ιστότοπο ewave.com αλλά δεν ξέρω αν είναι ο σωστός
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ο Ewave δεν ήταν από αυτούς με τους οποίους κατάφερα να επικοινωνήσω.
Οπότε μάλλον είναι ένα από τα 20-30 άλλα στα οποία έστειλα email.
Ή, πολύ απίθανο, είναι τα καζίνο. Αλλά αμφιβάλλω γι' αυτό.
Ewave was not one of the ones I managed to contact.
So it is probably one of the 20-30 others ones I sent email to.
Or, very unlikely, it's the casinos. But I doubt that.
Θα ήταν ωραίο να ακούσουμε κάποια απάντηση από αδειοδοτημένα καζίνο όπως το unlimitedcasino (Infiniza limited) τι έχουν να πουν για αυτό 🙂
Would be nice to hear som response from licensed casinos like unlimitedcasino (Infiniza limited) what they have to say about this 🙂
Ποιο είναι πραγματικά το κίνητρο για τους παρόχους πληρωμών να βοηθήσουν με τις επιστροφές χρημάτων; Σκεπτόμενοι αφού οι περισσότεροι δεν είναι, και δεν τους δίνει καμία συνέπεια - οι λίγοι που επιστρέφουν χρήματα, γιατί το κάνουν; Αφού δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται καμία αρχή, γιατί;
What is really the motivator for the payment providers to help with the refunds? Thinking since most arent, and it doesnt give them any consequences -the few that are refunding, why do they? Since it doesnt seem as any authority cares, why do they?
Λοιπόν, ούτε η MGA είναι άδεια, ό,τι και να λένε. Οι άδειες δεν σημαίνουν τίποτα.
Η Μάλτα είναι ένα μικρό διεφθαρμένο νησί με το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους από τις επιχειρήσεις του καζίνο.
Θα είναι πάντα στο πλευρό των καζίνο και δεν θα κάνουν τίποτα. Για παράδειγμα, το MGA επιτρέπει τόσο χαμηλό RTP όσο 88% στην ηλεκτρονική τους άδεια. Αυτό είναι απλώς τρελό.
Το να κάνεις παράνομα πράγματα είναι στο αίμα των Μαλτέζων.
Λάβετε υπόψη ότι η LCS Limited, ένας χειριστής καζίνο με άδεια MGA, όριζε στους όρους και τις προϋποθέσεις ότι εάν κερδίσατε περισσότερα από 5.000 € σε 24 ώρες, όλα τα άνω των 5.000 € ακυρώνονταν και θα ανήκαν στο καζίνο. Έτσι, θα μπορούσατε να κερδίσετε μόνο 5000€ και οποιοδήποτε άλλο ποσό θα χάνατε. Και όχι, δεν είναι όριο ανάληψης, είναι όρια κερδών. Αυτό το έκαναν για χρόνια με την έγκριση της MGA. Νομίζω ότι τώρα πολύ πρόσφατα αυτό μπορεί να έχει αλλάξει στο LCS.
Μην περιμένετε λοιπόν μια άδεια να σας προστατεύσει, γιατί δεν θα το κάνει.
Well, MGA is not a license either, no matter what they say. The licenses doesn't mean anything.
Malta is a small corrupt island with majority of their income from the casino business.
They will always be on the casinos side and do nothing. For example, MGA allows as low RTP as 88% on their online license. That is just insane.
Doing illegal things is in the blood of the Maltese.
Please note that LCS Limited, a MGA licensed casino operator, used to have in their terms and conditions that if you won more than €5000 in 24h, any above above €5000 was voided and would belong to the casino. So you could only ever just win €5000 and any other amount you would lose out. And no, it's not withdrawal limit, it is winning limits. This they did for years with MGA approval. I think now pretty recently this might have been changed on LCS.
So don't expect a license to protect you, because it won't.
Λάβατε επιστροφή χρημάτων απευθείας από το skinczar; Τους έστειλα email αλλά δεν απάντησαν.
Έλαβα επίσης επιστροφή χρημάτων από το canapay.
Did you get a refund from skinczar directly? I've been emailing them but no reply.
I also received refund from canapay.
Πότε στείλατε για πρώτη φορά email στο wintermads; Τους κυνηγάω εδώ και εβδομάδες, οπότε ενδιαφέρεστε να μάθετε πόσο καιρό χρειάστηκαν για να σας επιστρέψουν τα χρήματα.
When did you first email wintermads,? I've been chasing them for weeks now so be interested to know how long they took to refund you.
Εάν κάποιος χρειάζεται βοήθεια για την επιστροφή χρημάτων από την LCS Limited λόγω αυτών των 5000 ευρώ ανά ημέρα Max win T&C, υποβάλετε καταγγελία στη MADRE. Το μέγιστο που θα πάρετε πίσω είναι 5000 ευρώ, θα χρειαστεί πολύς χρόνος (πάνω από ένα χρόνο για μένα), αλλά εάν είστε επίμονοι και επικεντρωθείτε στα σωστά επιχειρήματα, θα πάρετε 5000 ευρώ πίσω (αν έχουν κατασχέσει 5000 ευρώ ή περισσότερα ).
If anyone needs help with getting money back from L.C.S. Limited due to this 5000 euro per day Max win T&C, file so complaint with MADRE. The Max you will get back is 5000 euro, it will take a lot of time (over a year for me) but If you are persistent and point at the right arguments you will get 5000 euro back (If they have confiscated 5000 euro or more).
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.