Ποτέ δεν είχα το πρόβλημα, καθώς διάβασα τους Όρους και τις Συνθήκες πριν με αυτό το καζίνο.
Αλλά είναι πιο γενικό για τις άδειες, ότι δεν είναι εκεί για να μας προστατεύουν, είναι απλώς χνούδι.
I never had the problem, as I read the T&C's before with this casino.
But it's more a general thing about licenses, that they are not there to protect us, it's just fluff.
Ναι το έκανα, 1-2 μέρες αφού τους έστειλα ταχυδρομείο. Καμία απολύτως ανταπόκριση
Yes I did, 1-2 days after i mailed them. No response at all
Απλώς θα έστελνα τις πληροφορίες, ειδικά αν είναι πολλά χρήματα.
Και επίσης υπενθυμίστε τους ότι οι συναλλαγές διεκπεραιώθηκαν λανθασμένα και εάν είχαν γίνει σωστά, δεν θα είχαν διεκπεραιωθεί καθόλου. Επομένως, επιτρέποντας αυτές τις συναλλαγές, κάνουν λάθος και παραβίασαν τους κανόνες της Visa/MasterCard και θα πρέπει να τους επιστρέψουν τα χρήματα.
Ή κατι τετοιο. Δεν είμαι σίγουρος πώς ακριβώς θα το έλεγα.
Δεν είμαι σίγουρος πώς ήταν η επικοινωνία πριν, αλλά υποθέτω ότι οι ισχυρισμοί για μη παραλαβή αγορών ή κάτι μπορεί να λειτουργήσει;
Υποθέτω ότι το canapay έχει κουραστεί από όλα τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων.
I would just send the information, especially if it's a lot of money.
And also remind them that the transactions were processed incorrectly and would have they been processed correctly, they would not have processed at all. So by allowing these transactions, they are in the wrong and broke Visa/MasterCard rules, and should refund them.
Or something like that. Not sure exactly how I would word it.
Not sure how the communication looked before, but I guess claims of non receipt of purchases or something might work?
I guess canapay is getting tired of all the refund requests.
Όχι, δεν τους έστειλα τίποτα, μου απάντησαν λέγοντας ότι είχαν εντοπίσει συναλλαγές από εμένα και έκαναν επιστροφή χρημάτων, μετά έλαβα την επιστροφή χρημάτων εντός 2 ημερών.
Είναι λίγο περίεργο το γεγονός ότι όλοι έχουμε διαφορετικές εμπειρίες και απαντήσεις και αυτοί οι έμποροι μας αντιμετωπίζουν διαφορετικά. Προσπαθώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από τον skinczar και τους στέλνω email εδώ και 3 εβδομάδες χωρίς καμία απάντηση ακόμα κάποιος άλλος έχει στείλει email και έλαβε αμέσως επιστροφή χρημάτων.
No I didn't send them anything, they replied to me saying they had located transactions from me and were refunding, I then got the refund within 2 days.
It's a bit baffling that we all have different experiences and replies and these merchants treat us differently. I'm trying to get a refund from skinczar and have been emailing them for 3 weeks now with no reply yet somebody else has emailed and had a refund immediately.
Μόλις είχα κάποια επιτυχία με το gametid.com
Έστειλα email πριν από μερικές εβδομάδες και δεν έλαβα απάντηση, έστειλα ξανά email κυνηγώντας πριν από 3 ημέρες απειλώντας να τους αναφέρω σε διάφορα μέρη και ακόμα δεν έχω απαντήσει, αλλά σήμερα το πρωί ξύπνησα τις επιστροφές χρημάτων στον λογαριασμό μου.
I've just had some success with gametid.com
I emailed a few weeks ago and didn't get a reply, I emailed again chasing 3 days ago threatening to report them to various places and still no reply but this morning have woken up to the refunds in my account.
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά ακούγεται περισσότερο σαν να προσπαθούν να σε κάνουν να τα παρατήσεις.
Έχετε εγγραφεί ποτέ στο canopay; να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία τους;
Θέλω να πω, θα πρέπει να τους ρωτήσω γιατί, αν δεν έχετε εγγραφεί ποτέ στην υπηρεσία τους, επεξεργάζονται τις συναλλαγές με την κάρτα σας για αρχή.
I can't be sure, but sounds more like they trying to get you to give up.
Have you ever registered with canopay? to use their service?
I mean, should ask them back why if you have never registered with their service, are they processing transactions with your card to begin with.
Όλο αυτό το πράγμα είναι τόσο καταθλιπτικό δεν είναι. Οι τράπεζες σας αντιμετωπίζουν σαν απατεώνες και πολλά καζίνο γελούν κυριολεκτικά κατάματα, ωστόσο τα καζίνο και οι επεξεργαστές πληρωμών τους διευκολύνουν σκόπιμα το ξέπλυμα χρήματος σε βιομηχανική κλίμακα. Η εσφαλμένη κωδικοποίηση των συναλλαγών παρακάμπτει τα μπλοκ τζόγου τραπεζών, επιτρέποντάς τους να επωφελούνται ατελείωτα από τους ευάλωτους παίκτες. Επωφελούνται επίσης από χαμηλότερες χρεώσεις επεξεργασίας, τοποθετώντας τις συναλλαγές μέσω εταιρειών κελύφους λιανικής αντί για κωδικούς MCC τζόγου υψηλότερου κινδύνου. Είναι παράνομο και αυτό αποδείχθηκε από τη δίωξη της Wirecard, ωστόσο ατελείωτα μεγάλες εταιρείες όπως η Worldline μόλις ξεφεύγουν από αυτή τη δραστηριότητα σε κοινή θέα και συνεχίζουν πρόθυμα να αναλαμβάνουν πελάτες καζίνο που είναι βασικά εγκληματικές οργανώσεις.
This whole thing is so depressing isn’t it. Banks treat you like fraudsters and many casinos literally laugh in your face yet the casinos and their payment processors are deliberately facilitating money laundering on an industrial scale. The miscoding of the transactions overrides bank gambling blocks allowing them to endlessly profit from vulnerable gamblers. They are also benefiting from lower processing fees by putting the transactions through retail shell companies rather than higher risk gambling MCC codes. It is illegal and this was proven by the prosecution of Wirecard yet endlessly large corporations like Worldline are just getting away with this activity in plain sight and continuing to willingly take on casino clients who are basically criminal organisations.
Επίσης συνήθως τα διαβάζω και τους όρους πληρωμής -αλλά το LCS έχει μια πρόσθετη ενότητα όπως στην ενότητα 38 για να προσπαθήσω να το κρύψω… Και με τα καζίνο MGA δεν θα μπορούσα ποτέ να μην εγκρίνω τέτοιους όρους, αλλά τώρα σίγουρα ξέρω καλύτερα!
I also usually read them, and the payment terms -but LCS has an additional section in like section 38 to try to hide it… And with MGA casinos I could never emaljen such terms could be approved, but now I definately knows better!
Πού τους απειλούσες ότι θα τους καταγγείλεις; 🙂
Where did you threatening to report them? 🙂
Είναι και οι 7 συναλλαγές στον ίδιο παραλήπτη (όνομα εμφάνισης);
Έχετε δύο επιλογές - είτε προσπαθήστε να είστε ειλικρινείς και υποδείξτε ότι πρόκειται για συναλλαγές καζίνο στο καζίνο που για x λόγους δεν πληρούν τους όρους παροχής υπηρεσιών τους. Ή η δεύτερη επιλογή ανακαλύψτε ότι παραγγείλατε/αγόρασες κάτι και δεν λάβατε ποτέ καν επιβεβαίωση παραγγελίας και ο ιστότοπός τους καταργήθηκε. Τότε μπορεί να είναι καλό αν όλες οι πληρωμές είναι στον ίδιο ηθοποιό, διαφορετικά είναι αρκετά απίθανο.
Απλώς να γνωρίζετε ότι εάν εκτελείτε την επιλογή δύο, θα μπορούσε να θεωρηθεί νομικά ως απάτη.
Are all 7 transactions to the same recipient (display name)?
You have two options - either try to be honest and indicate that they are casino transactions to the casino that for x reasons do not meet their terms of service. Or option two find out that you ordered/bought something and never even received an order confirmation and their website is taken down. Then it can be good if all the payments are to the same actor, otherwise it is quite unlikely.
Just be aware that if you run on option two, it could legally count as fraud.
Är alla 7 transaktioner till samma mottagare (namnet som syns)?
Du har två alternativ -antingen försöka med ärlighet och ange att det är casinotransaktioner till casino som av x anledningar inte uppfyller sina servicevillkor. Eller alternativ två hitta på att du beställt/köpt något och aldrig ens fick en orderbekräftelse och deras hemsida är borttagen. Då kan det ju vara bra om alla betalningarna är till samma aktör, annars är det ganska osannolikt.
Var bara medveten om att om du kör på alternativ två, så kan det legalt räknas som bedrägeri.
Δεν απάντησα ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν να τους στείλω το διαβατήριό μου και την απόδειξη της διεύθυνσής μου. Βλέπω ότι κάποιος εδώ έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτόν χωρίς να στείλει αυτά τα στοιχεία, οπότε δεν είμαι σίγουρος γιατί το ζητάει
Ive not replied yet im not sure if to send them my passport and proof of address. i see someone on here got refunded by them without sending these details so im unsure as to why they are asking for it
Για όποιον αντιμετωπίζει προβλήματα με τον εντοπισμό των παρόχων πληρωμών, μεταβείτε στο ιστορικό/ιστορικό ιστού google και αναζητήστε την ημερομηνία και την ώρα της συναλλαγής και θα πρέπει να μπορείτε να το δείτε
For anyone having trouble locating payment providers go to your google history/web history and search up the date and time of the transaction and you should be able to see it
Έχω το "Transfergate" το οποίο νομίζω ότι σχετίζεται με την TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
Με τη σειρά τους σχετίζονται με το payop.com / Paydo.com. Η φόρμα επικοινωνίας Transferop:s δεν λειτουργεί. Πήρα μια απάντηση από την Payop με την οποία επικοινώνησα αντί της Transferop, αλλά ισχυρίστηκαν ότι δεν μπορούσαν να βρουν καμία συναλλαγή που να συνδέεται με την κάρτα μου στα συστήματά τους. Δεν έχετε ιδέα διαφορετικά τι θα μπορούσε να είναι το "Transfergate".
I have "Transfergate" which I think is related to TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
They are in turn related to payop.com / Paydo.com. Transferop:s contact form doesnt work. I got a reply from Payop who I contacted instead of Transferop but they claimed they couldnt find any transactions linked to my card in their systems. Have no idea otherwise what "Transfergate" could be
Νομίζω ότι η MGA κλείνει τα μάτια σε αυτού του είδους την πρακτική. Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω καταγγελία απευθείας στο MGA, αλλά υποθέτω ότι δεν θα το έβλεπαν ως έγκυρο παράπονο. όλη η χώρα είναι απλώς ένα μέτωπο ξεπλύματος χρημάτων για όνομα του θεού
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Αναρωτιέμαι ακριβώς το ίδιο, φαίνεται αρκετά τυχαίο σχετικά με το ποιοι επεξεργαστές ή/και έμποροι δίνουν επιστροφές χρημάτων. Η εικασία μου είναι ότι μπορεί να εξαρτάται από τη δικαιοδοσία του ίδιου του επεξεργαστή. Π.χ. φαίνεται ότι τα άτομα που εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο πρόθυμα να επιστρέψουν χρήματα, ίσως λόγω πιο αυστηρών οικονομικών κανονισμών στο ΗΒ ή λόγω κινδύνων προστίμων/κυρώσεων; Αυτή είναι απλώς η προσωπική μου εμπειρία. Ίσως η ιθαγένεια του ατόμου που διεκδικεί την επιστροφή χρημάτων μπορεί επίσης να έχει σημασία.
Θα ήταν ενδιαφέρον εάν κάποιος με νομικές γνώσεις στον κλάδο των πληρωμών μπορούσε να μοιραστεί τυχόν πληροφορίες. Το όλο σκάνδαλο Wirecard προφανώς δεν άλλαξε τίποτα.
Έχω περιγραφείς που κατάφερα να εντοπίσω στην εθνική τράπεζα της Ρουάντα + UBA Group (μια τράπεζα στη Νιγηρία), επομένως είμαι πολύ βέβαιος ότι υπάρχουν πολλές διεφθαρμένες τράπεζες/κράτη που εμπλέκονται σε αυτά τα προγράμματα
I have been wondering the exact same thing, seems quite random regarding which processors and/or merchants are giving refunds. My guess is that it might depend on the jurisdiction of the processor itself. E.g. seems like the UK based ones are more willing to refund, maybe due to more strict financial regulations in the UK or risks of fines/penalties? That's just my personal experience. Perhaps the citizenship of the person claiming the refund can matter too.
Would be interesting if someone with legal knowledge of the payment industry could share any insights. The whole Wirecard scandal obviously didn't change a thing.
I have descriptors I've managed to trace to the national bank of rwanda + UBA Group (a bank in Nigeria), so I'm quite positive that there's a lot of corrupted banks/states involved in these schemes
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.