Γεια σας παιδιά.
Είμαι πολύ χαρούμενος που διαβάζω για όλες τις επιτυχείς επιστροφές χρημάτων εδώ και εμείς που απογοητεύουμε τη ζωντανή κόλαση από αυτούς τους βρωμούς που προσεύχονται σε προβληματικούς παίκτες. Ενώ έκανα κατάθεση, όπως και οι υπόλοιποι υποθέτω, είχα ένα μπλοκ τζόγου και καθώς οι συναλλαγές αναφέρονται ως άλλα πράγματα, το παρέκαμψα.
Είχα μερικούς ανθρώπους να με ρωτήσουν για το WINTERMADS, μου επέστρεψαν σχεδόν αμέσως τα χρήματα σε δύο περιπτώσεις, θα πρότεινα να συνεχίσω να στέλνω email και να δημιουργώ εισιτήρια υποστήριξης. Χρειάστηκαν ίσως 1-4 ημέρες για την όλη διαδικασία.
Το DSLT και το Dstl σχετίζονται με το destream.net που μου επέστρεψε επίσης χρήματα, αυτοί οι τύποι όμως χρειάστηκαν λίγο περισσότερο, 1-2 εβδομάδες.
Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για τα Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - αυτοί είναι οι υπόλοιποι 3 έμποροι που έχω και θα λάβω επιστροφή χρημάτων από όλους τους εμπόρους απάτης.
Hi Guys.
I am so pleased to read of all the successful refunds here and us frustrating the living hell out of these scumbags who pray on problem gamblers. Whilst I was depositing, like the rest of you I assume, I had a gambling block and as the transactions are listed as other things it bypassed that.
I have had a few people ask me about WINTERMADS, they refunded me almost instantly on two occasions, I would suggest keep emailing and creating support tickets. Took maybe 1-4 days for the entire process.
DSLT and Dstl are related to destream.net who also refunded me, these guys however took a little longer, 1-2 weeks.
I'm wondering if anyone could provide me with any info on Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - these are the remaining 3 merchants I have and would receive a refund from all scam merchants.
Νομίζω ότι η MGA κλείνει τα μάτια σε αυτού του είδους την πρακτική. Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω καταγγελία απευθείας στο MGA, αλλά υποθέτω ότι δεν θα το έβλεπαν ως έγκυρο παράπονο. όλη η χώρα είναι απλώς ένα μέτωπο ξεπλύματος χρημάτων για όνομα του θεού
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Ήσασταν σε επαφή με τον Deastream μόνο μέσω της συνομιλίας στην ιστοσελίδα τους ή έχετε ένα e-mail; Δεν μου απαντούν καθόλου στο chat.
Were you only in contact with Deastream via the chat on their webpage or do you have an e-mail? They are not respondent at all to me in the chat.
Προσπαθώ να βρω πληροφορίες και για το ZPDG.
I’m trying to find the info for ZPDG too.
Πώς καταφέρατε να λάβετε την επιστροφή χρημάτων από το dstld destream; Επικοινώνησα μαζί τους σαν 10 φορές να ρίξω το Chat… ακόμα καμία απάντηση ή επιστροφή χρημάτων
How did u manage to get the Refund from dstld destream? I contacted them like 10 times throw the Chat… still no answer or Refund
Η Visiola αναφέρεται με supportmail σε ορισμένους ιστότοπους πίσω, οι άνθρωποι έλαβαν επιστροφές χρημάτων.
Είμαι 99,9% ότι η πλατίνα είναι https://theplatinum.co/
Επειδή πήραν τον ίδιο σκιερό γενικό συνεργάτη πληρωμών στην Αφρική:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 POX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Εξακολουθώ να προσπαθώ να έρθω σε επαφή με την Τσίντα χωρίς αποτέλεσμα, ταχυδρομήθηκε πλατινένιο νωρίτερα σήμερα.
Visiola is mentioned with supportmail some sites back, people got refunds.
Im 99,9% that platinum is https://theplatinum.co/
Because they got the same shady General payment partner in Africa:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 P.O. BOX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Im still trying to get in contact with Tsinda without results, mailed platinum earlier today.
Νομίζω ότι έχουν επιστρέψει χρήματα σε πολλούς ανθρώπους τους τελευταίους 2 μήνες που σταμάτησαν να απαντούν τώρα.. πολλοί εδώ έχουν λάβει επιστροφές χρημάτων από αυτούς, αλλά τις τελευταίες 2 εβδομάδες αυτές οι πληροφορίες έχουν εξαπλωθεί στο Flashback και σε άλλα φόρουμ
I think they have refunded to Many people the last 2 months that they Stop answering now.. many here have recieved refunds from them but in the last 2 weeks that info have spread to Flashback and other forums
Έχω στείλει στην πλατίνα πολλά email και καμία απάντηση.. οι πληρωμές διεκπεραιώνονται από το magua pay που επίσης δεν απαντά.. Η visiola έχει λάβει 10 email από εμένα τον περασμένο μήνα και καμία απάντηση ή επιστροφή χρημάτων
I have sent the platinum several emails and no Answer.. the payments are processed by magua pay who also not answer.. visiola have recieved 10 emails from me in the past month and no response or refund
Το έψαξα και το έψαξα αλλά δεν βρήκα τίποτα απολύτως.
I've searched and looked into this one but cannot find anything at all.
Επικοινώνησα μαζί τους μέσω της επιλογής ζωντανής συνομιλίας μερικές φορές, τους κυνήγησα καθημερινά κ.λπ.
Απλώς τους είπα ότι οι κατηγορίες ήταν παράνομες κ.λπ
I contacted them through the live chat option a few times, chased them up daily etc.
Just told them the charges were illegal etc
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τους wintermads, καθώς φαίνονται μια γνήσια εταιρεία, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν επεξεργαστεί συναλλαγές για αυτά τα διαδικτυακά καζίνο, ακόμα και όταν ψάχνουν στο Διαδίκτυο που εμφανίζονται σε εκδόσεις fintech και υπάρχει μια συνέντευξη με τον διευθύνοντα σύμβουλό τους, οποιεσδήποτε ιδέες τι συμβαίνει με αυτούς και αυτές τις πληρωμές;
I'm a bit confused by wintermads as they do seem a genuine company so I don't understand why they have processed transactions for these online casinos, even looking online they feature in fintech publications and there is an interview with their CEO, any ideas what is going on with them and these payments?
Δεν έχω ιδέα ούτε για να είμαι ειλικρινής, από όλους φαίνονται πιο νόμιμοι από τους άλλους, οπότε δεν έχει και πολύ νόημα για μένα. Ωστόσο, πιστεύω ότι πολλοί πάροχοι κρυπτογράφησης που σας επιτρέπουν να κάνετε κατάθεση σε αυτούς τους ιστότοπους είτε αγνοούν ότι ως καταναλωτές μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη χρέωση λόγω αυτών των ελαττωματικών κωδικών εμπόρων και βρήκαμε ένα κενό είτε προσεύχονται για εμάς και επίσης ελπίζουν ότι αγνοούμε εντελώς.
Υποψιάζομαι ότι πολλές εταιρείες κατακλύζονται τώρα από τέτοιου είδους email και κάνουν περαιτέρω έρευνα για το τι συμβαίνει τώρα που έπρεπε να επιστρέψουν χρήματα σε πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες.
I have no idea either to be honest, out of everyone they seem legit more than others too so it doesn't make much sense to me. However, I feel many crypto providers who allow you to deposit to these sites are either unaware we as consumers can chargeback due to these faulty merchant codes and we have found a loophole OR they are praying on us and also hoping we are completely unaware.
I suspect a lot of companies are now being flooded with these sorts of emails and doing further investigation into what is happening now they've had to refund lots of unhappy customers.
Για ποιο καζίνο ήταν οι συναλλαγές σας στο wintermads;
Which casino were your wintermads transactions for?
Το Canapay.io έκλεισε την αλληλογραφία τους. Είπαν επίσης ότι οι πληρωμές μου ήταν πολύ παλιές γιατί είχαν ήδη πληρώσει τον φόρο που ήταν καταθέσεις άνω των 10 χιλιάδων ευρώ
Canapay.io has closed their mail. They also said that my payments were too old because they had already paid the tax fat were deposits of over 10k euros
Canapay.io har stängt deras mail. Dom sa också att mina betalningar va för gamla eftersom dom redan betalt skatten feta var insättningar på över 10k euro
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.