Θα έλεγα ότι δεν θα το κάνουν, είμαι 99,9% σίγουρος.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Άλλοι έχουν λάβει τα χρήματά τους.
αντιμετωπίζετε προβλήματα με μια κατάθεση και η προηγούμενη καταγγελία ελήφθη επίσης από το καζίνο, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα.
Ο Boyke επικοινώνησε επίσης από το Casino λέγοντας ότι θέλουν να τον πληρώσουν.
Νομίζω ότι παίρνω τα χρήματά μου το 90% του χρόνου.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Εντάξει, οπότε αν το καζίνο θέλει να πληρώσει την ανάληψη, γιατί δεν το κάνει; Γιατί να συνεχίσετε να υπόσχεστε την απόσυρση και να μην την κάνετε ποτέ στην πραγματικότητα;
Okay, so if casino wants to pay the withdrawal, why don't they just do it? Why keep promising the withdrawal and never actually making it?
Δεν μπορώ να σου το πω αυτό. Τουλάχιστον όμως απαντά και αντιδρά...
I can't tell you that. But at least it answers and reacts...
Das kann ich dir nicht sagen. Aber immerhin antwortet und reagiert es..
Εξακολουθώ να ελπίζω ότι θα με πληρώσουν… Διαφορετικά για να επιστρέψω τις καταθέσεις μου… Είναι περίπου ίσο με το ποσό που ζήτησα για ανάληψη.
Έπαιξα σε περισσότερα από 200 διαδικτυακά καζίνο παγκοσμίως, και είχα πολλούς αγώνες και προβλήματα με την επαλήθευση και τις αναλήψεις. Η κατάθεση ήταν εύκολη και πολύ πολύ γρήγορη σε όλα τα καζίνο στα οποία έπαιζα. Δεν υπήρχε καζίνο που είχα παίξει ποτέ, που τελικά δεν πλήρωνε πραγματικά. Επίσης, τα καζίνο χωρίς άδεια ή άδεια της Κόστα Ρίκα με πλήρωσαν τις τελευταίες, μετά από εβδομάδες συζήτησης, και μερικές φορές με τη βοήθεια του γκουρού του καζίνο.
I still hope they’ll pay me… Otherwise to refund my deposits… That about equal as the amount I requested for withdrawal.
I played in more than 200 online casinos worldwide, en had a lot of struggles and problems with verification and withdrawals. Depositing was easy and very very fast at all casinos I played in. There was no casino I ever had played, that finally really didn’t pay out. Also casinos with no license or A Costa Rica license payed me in the last, after weeks of discussion, and with the help of casino guru sometimes.
Μάλλον Κόστα Ρίκα.
Αλλά η AskGamblers έχει ήδη τερματίσει τη συνεργασία λόγω της κακής άδειας χρήσης.
Μπορεί το CasinoGuru να μας βοηθήσει να πάρουμε τα χρήματά μας;
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Μπορούμε τουλάχιστον να προσπαθήσουμε, αλλά φυσικά δεν δίνω καμία υπόσχεση, γιατί το καζίνο είναι φρέσκο και δεν έχουμε μεγάλη εμπειρία. Μέχρι στιγμής έχει υποβληθεί μία καταγγελία και δεν ξέρω πώς θα επικοινωνήσουν και αν θα προσπαθήσουν να λύσουν τα πράγματα, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι θα το κάνουν.
Επομένως, εάν δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια, επικοινωνήστε ελεύθερα με την ομάδα μας.
We can at least try, but of course I make no promises, because the casino is fresh and we don't have much experience. There is one complaint filed so far and I don't know how they will communicate and if they will try to resolve things but I firmly believe that they will.
So if you don't know what to do next feel free to contact our team.
Μάλλον δεν θα το κάνουν. Απέρριψαν ακόμη και την κριτική μου για το καζίνο, καθώς ήθελα να προειδοποιήσω τον κόσμο να μην παίζει εδώ. Τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι ο γκουρού του Καζίνο έχει πίσω όλους τους απατεώνες. Στο παρελθόν εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Γεια, έλεγξα την κριτική σας και απορρίφθηκε δικαιολογημένα. Σου δόθηκε και ένας λόγος και αυτός ήταν περισσότερες λεπτομέρειες. Όταν το βλέπουν οι παίκτες, θα πρέπει να έχει σχετικές πληροφορίες και αν γράψετε μόνο ότι είναι ένα δόλιο καζίνο και ότι στην πραγματικότητα ο όμιλος Betsolino είναι όλος απατηλός, δεν είναι επίσης πολύ ενημερωτικό. Αν μπορείτε να περιγράψετε περισσότερα πράγματα όταν παίξατε εκεί και να γράψετε κάτι πιο συγκεκριμένο, δεν έχω πρόβλημα να εγκρίνω την κριτική χρήστη σας.
Hi, I checked out your review and it was rejected justifiably. You were also given a reason and that was more details. When players look at it, it should have relevant information and if you write only that it is a fraudulent casino and that actually the Betsolino group is all fraudulent, it is also not very informative. If you can describe more things when you played there and write something more specific I have no problem to approve your user review.
η κατάσταση των εκκρεμών αναλήψεών μου έχει αλλάξει σε "OK"… Τώρα ας περιμένουμε μέχρι να φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, δεν είναι ακόμα εκεί.
the status of my pending withdrawals are changed to ‘OK’… Now let’s wait till the money arrives on my bank account, it isn’t there yet.
Όχι, δεν είναι το τραπεζικό μου θέμα. Είναι θέμα καζίνο
No, it is not my bank issue. It's casino issue
Εντάξει, ίσως δουλέψουν εναντίον σου λόγω παράνομων δραστηριοτήτων; Η ολλανδική κυβέρνηση παρακολουθεί συνεχώς τους πολίτες της, και αυτό είναι απαίσιο. Έκανα ανάληψη στη Revolut αλλά δεν έλαβα ακόμα το ποσό
Okay, maybe they’ll working against you because of illegal activities? The Dutch government is constantly tracking their citizens, and that awful. I withdrawed to Revolut but didn’t receive the amount yet
Μίλησα με έναν πράκτορα υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας και δεν μπορεί να με βοηθήσει με ζητήματα ανάληψης στη ζωντανή συνομιλία. Μου έδωσε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πελατών για να κάνω ερωτήσεις σχετικά με την απόσυρσή μου. Όταν τη ρώτησα αν θα έβλεπα ποτέ τα χρήματά μου, μου είπε: Ναι, φυσικά, μην ανησυχείς
I’ve spoken to a live chat support agent and she can’t help me with withdrawal issues in live chat. She gave me an e-mailadres of costumer support to ask my withdrawal related questions. When I asked her if I would ever see my money, she said: Yes ofcourse, don’t worry
Η ανάληψη υποβλήθηκε σε επεξεργασία με το "Noda" αυτό είναι αυτό που μπορώ να δω στο ιστορικό συναλλαγών μου. Δεν άκουσα ποτέ για το Noda, αλλά ίσως άλλα μέλη ξέρουν τι σημαίνει αυτό;
The withdrawal was processed with ‘Noda’ that’s what I can see in my transaction history. I never heard of Noda, but maybe other members know what that means?
Ναι, το ίδιο και εδώ. Ζήτησα ταυτότητα αναφοράς μεταφοράς και δεν μπόρεσαν να μου το δώσουν. Δεν αποτελεί έκπληξη, πώς θα μπορούσαν να μου το δώσουν αν η μεταγραφή δεν έγινε ποτέ.
Yeah, same here. I asked for transfer reference ID and they could not give it to me. Not surprising, how could they give it to me if the transfer was never even made.
Είναι πάροχος μεταφορών και οι μεταφορές εκεί γίνονται άμεσα. Έτσι, όλοι θα έπρεπε να είχαμε λάβει τα χρήματά μας αμέσως, αφού επιβεβαιώθηκε η ανάληψη.
It's a transfer provider and transfers there are instant. So, we all should have received our funds instantly, after the withdrawal was confirmed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.