πριν από 4 μήνες
0
Εάν το καζίνο έδωσε άδεια για ανάληψη με διαφορετική μέθοδο, τότε όλα θα πρέπει να είναι εντάξει, θα πρέπει να πάρετε τα χρήματά σας τελικά
If the casino gave permission to withdraw with a different method then everything should be okay, you should get your money eventually
Τι σας λέει η υποστήριξη για το πώς θα γίνει η κλήρωση;
Από όσο ξέρω μεταφέρθηκε από το καζίνο, οπότε η κατάσταση ορίστηκε σε "ok";
What does support tell you about how the draw will be done?
As far as I know it was transferred by the casino so the status was set to 'ok'?
Was sagt dir der Support, wie es gelost wird?
soweit ich weiß wurde es ja vom Casino überwiesen also Status auf ‚ok‘ gesetzt ?
Άνοιγα ένα πορτοφόλι στο Binance ή στο Kucoin (είναι γρήγορο και ασφαλές) και στη συνέχεια θα κάνω ανάληψη μέσω USDT TRC20.
I would open a wallet at Binance or Kucoin (it's quick and secure) and then withdraw via USDT TRC20.
Ich würde bei Binance oder Kucoin ein wallet eröffnen (geht schnell und ist sicher) und dann über USDT TRC20 auszahlen lassen.
Ευχαριστώ πολύ για αυτήν την συμβουλή. Θα το φυλάξω για αργότερα.
Θα ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω που υποστηρίζετε άλλους, ειδικά αυτούς που δεν είναι τόσο έμπειροι στη χρήση κρυπτογράφησης. Εκτιμώ πολύ!
Thanks a lot for this tip; I'll save it for later.
I'd also like to thank you for supporting others, especially those who are not so skilled in using crypto. Much appreciated!
Επικοινωνήσατε με την τράπεζά σας σχετικά με αυτό;
Do you contacted your bank regarding this?
Οχι
Το Casino μου είπε: Λυπούμαστε που σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει καθυστέρηση στην επεξεργασία της πληρωμής σας και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι εργαζόμαστε επιμελώς για να διορθώσουμε την κατάσταση και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. Το παράπονό σας θα προωθηθεί αμέσως στο οικονομικό τμήμα για επείγουσα αντιμετώπιση.
No
Casino told me: We regret to inform you that there is a delay in processing your payment, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We want to assure you that we are working diligently to rectify the situation and thank you for your understanding. Your complaint will be immediately forwarded to the finance department for urgent attention.
Γεια, δυστυχώς το καζίνο έχει την άδειά του στην Κόστα Ρίκα, οπότε ουσιαστικά σημαίνει ότι δεν έχουν άδεια.
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το καζίνο 5bonuses που λειτουργεί επίσης από την Betsolino Limited. Δεν έχουν επιστρέψει την κατάθεσή μου εδώ και σχεδόν 2 εβδομάδες, η συνομιλία είναι άχρηστη και το email δεν απαντά καν.
Η Betsolino Limited βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως νομίζω ότι θα ήταν συνετό να επικοινωνήσετε με τις τοπικές αρχές εκεί, επειδή από όσα έχω συγκεντρώσει, αυτή η εταιρεία έχει εξαπατήσει πολλούς ανθρώπους τις τελευταίες εβδομάδες.
Hi, unfortunately casino has it's licence in Costa Rica, so it basically means that they have no licence.
I have the same issue with 5bonuses casino that is also operated by Betsolino Limited. They have not refunded my deposit for almost 2 weeks now, chat is useless and email does not even reply.
Betsolino Limited is located in the UK, so I think it might be wise to contact local authorities there, because from what I have gathered, this company has frauded a lot of people within the past few weeks.
Μάλλον Κόστα Ρίκα.
Αλλά η AskGamblers έχει ήδη τερματίσει τη συνεργασία λόγω της κακής άδειας χρήσης.
Μπορεί το CasinoGuru να μας βοηθήσει να πάρουμε τα χρήματά μας;
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Μάλλον δεν θα το κάνουν. Απέρριψαν ακόμη και την κριτική μου για το καζίνο, καθώς ήθελα να προειδοποιήσω τον κόσμο να μην παίζει εδώ. Τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι ο γκουρού του Καζίνο έχει πίσω όλους τους απατεώνες. Στο παρελθόν εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Επίσης, ίσως είναι καλή ιδέα να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας και να δείτε εάν είναι δυνατή η αντιστροφή χρέωσης για τις καταθέσεις. Ίσως μπορέσουν να σας βοηθήσουν αν πληρώσατε με κάρτα. Οι μεταγραφές μπορούν επίσης να αντιστραφούν σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο.
Also, it might be a good idea to contact your bank and see if chargeback is possible for the deposits. They might be able to help you if you paid by card. Transfers can also be reversed in some cases, but that is more tricky.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας… Περιμένετε να επιστραφούν οι καταθέσεις σας διάβασα. Γιατί το επιστρέφει σε εσάς; Είναι δυνατή η επιστροφή των καταθέσεων; Στην περίπτωσή μου το ποσό των καταθέσεων είναι ίσο με το ζητούμενο ποσό ανάληψης. Οπότε στην περίπτωσή μου δεν έχει σημασία ποιο θα έρθει στον τραπεζικό μου λογαριασμό χεχε
Thanks for your answers… You are waiting for your deposits to be refunded I read. Why does the come back to you? Is it possible to get deposits back? In my case the deposits amount are equal to the requested withdrawal amount. So in my case it doesn’t matter which one comes to my bank account hehe
Δυστυχώς πλήρωσα με crypto..
Unfortunately I paid with crypto..
Ich habe leider mit crypto gezahlt..
Ζήτησα επιστροφή χρημάτων, γιατί δεν μπορούσα να παίξω στο καζίνο. Επειδή δεν στοιχημάτισα καθόλου, ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Αφού δεν τους ενημέρωσα πλήρως, ζήτησα απόσυρση. Δεν μου ήρθε κανένα.
I requested a refund, because I could not play in the casino. As I did not bet at all, I requested a refund. After I did not hear from them completely, I have requested a withdrawal. None came to me.
Εντάξει, νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση η συναλλαγή δεν μπορεί να γίνει επαναφορά.
Okay, I think in this case the transaction cannot be reverted.
Θα έλεγα ότι δεν θα το κάνουν, είμαι 99,9% σίγουρος.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Άλλοι έχουν λάβει τα χρήματά τους.
αντιμετωπίζετε προβλήματα με μια κατάθεση και η προηγούμενη καταγγελία ελήφθη επίσης από το καζίνο, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα.
Ο Boyke επικοινώνησε επίσης από το Casino λέγοντας ότι θέλουν να τον πληρώσουν.
Νομίζω ότι παίρνω τα χρήματά μου το 90% του χρόνου.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.