ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
27381 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...29
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Ίσως θα πληρώσουν ακόμα. Έχω ακόμα ελπίδες.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I would say that they won't, I'm 99,9% sure.

Inrel19
πριν από 2 μήνες

Άλλοι έχουν λάβει τα χρήματά τους.

αντιμετωπίζετε προβλήματα με μια κατάθεση και η προηγούμενη καταγγελία ελήφθη επίσης από το καζίνο, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα.


Ο Boyke επικοινώνησε επίσης από το Casino λέγοντας ότι θέλουν να τον πληρώσουν.

Νομίζω ότι παίρνω τα χρήματά μου το 90% του χρόνου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Okay, so if casino wants to pay the withdrawal, why don't they just do it? Why keep promising the withdrawal and never actually making it?

Inrel19
πριν από 2 μήνες

Δεν μπορώ να σου το πω αυτό. Τουλάχιστον όμως απαντά και αντιδρά...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I still hope they’ll pay me… Otherwise to refund my deposits… That about equal as the amount I requested for withdrawal.


I played in more than 200 online casinos worldwide, en had a lot of struggles and problems with verification and withdrawals. Depositing was easy and very very fast at all casinos I played in. There was no casino I ever had played, that finally really didn’t pay out. Also casinos with no license or A Costa Rica license payed me in the last, after weeks of discussion, and with the help of casino guru sometimes.

πριν από 2 μήνες

Μάλλον Κόστα Ρίκα.

Αλλά η AskGamblers έχει ήδη τερματίσει τη συνεργασία λόγω της κακής άδειας χρήσης.

Μπορεί το CasinoGuru να μας βοηθήσει να πάρουμε τα χρήματά μας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We can at least try, but of course I make no promises, because the casino is fresh and we don't have much experience. There is one complaint filed so far and I don't know how they will communicate and if they will try to resolve things but I firmly believe that they will. 

So if you don't know what to do next feel free to contact our team. 

πριν από 2 μήνες

They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.

πριν από 2 μήνες

Hi, I checked out your review and it was rejected justifiably. You were also given a reason and that was more details. When players look at it, it should have relevant information and if you write only that it is a fraudulent casino and that actually the Betsolino group is all fraudulent, it is also not very informative. If you can describe more things when you played there and write something more specific I have no problem to approve your user review. 

πριν από 2 μήνες

the status of my pending withdrawals are changed to ‘OK’… Now let’s wait till the money arrives on my bank account, it isn’t there yet.

πριν από 2 μήνες

the casino answered me they have a processing backlog for withdrawals and they process all as soon as possible.

xSerious169
πριν από 2 μήνες

No, it is not my bank issue. It's casino issue

davex3
πριν από 2 μήνες

which bank do you use?

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Ing

πριν από 2 μήνες

Ing

πριν από 2 μήνες

Okay, maybe they’ll working against you because of illegal activities? The Dutch government is constantly tracking their citizens, and that awful. I withdrawed to Revolut but didn’t receive the amount yet

πριν από 2 μήνες

Has anyone received their withdrawal?

Inrel19
πριν από 2 μήνες

No I didn’t!

πριν από 2 μήνες

I’ve spoken to a live chat support agent and she can’t help me with withdrawal issues in live chat. She gave me an e-mailadres of costumer support to ask my withdrawal related questions. When I asked her if I would ever see my money, she said: Yes ofcourse, don’t worry

πριν από 2 μήνες

The withdrawal was processed with ‘Noda’ that’s what I can see in my transaction history. I never heard of Noda, but maybe other members know what that means?

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Yeah, same here. I asked for transfer reference ID and they could not give it to me. Not surprising, how could they give it to me if the transfer was never even made.

Boyke123
πριν από 2 μήνες

It's a transfer provider and transfers there are instant. So, we all should have received our funds instantly, after the withdrawal was confirmed.

1...5 6 7...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη