Δήλωσα για πρώτη φορά το πρόβλημά μου πριν από 4 εβδομάδες και έκτοτε έχω κάνει σχόλια. Απαντήσατε στο πρώτο σχόλιο και άλλα, οπότε θα πρέπει να ξέρετε περί τίνος πρόκειται....
Αυτό μόλις είπες *Αυτό που είναι σημαντικό τώρα είναι τι σου συνέβη συγκεκριμένα εκεί, δεν το έμαθα.
Θα μπορούσατε να μου το διευκρινίσετε;*
ΟΥΑΟΥ, είναι κάπως αξιολύπητο το ότι δεν μπορείς να κρατήσεις τις συνομιλίες σου ευθεία, ή τουλάχιστον να επιστρέψεις και να ελέγξεις τις συνομιλίες για να ανανεώσεις τη μνήμη σου...
Να τι είπα πριν από 4 εβδομάδες και απάντησες αμέσως μετά. Έχω επίσης μια καταγγελία που έχει υποβληθεί εδώ με αυτό το καζίνο..
I first stated my problem 4 weeks ago and have made comments since. You responded to the first comment and others, so you should know what this is about....
This is what you just said *What is important now is what specifically happened to you there, I didn't find out.
Could you clarify that for me?*
WOW , it's kind of pathetic that you can't keep your conversations straight, or at least go back and check the conversations out to refresh your memory.....
Here is what I said 4 weeks ago , and you replied right after that. I also have a complaint filed on here with that casino..
Γεια,
Ζητώ συγγνώμη που δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας, αλλά αναγνωρίζω ότι θέλετε να γνωρίζουμε την ιστορία κάθε παίκτη. Λοιπόν, βρισκόμαστε σε αρκετά μειονεκτική θέση δεδομένου του συνόλου των συνεχιζόμενων συνομιλιών.
Με την ευκαιρία, ελπίζω να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα.
Γιατί δεν περιμένουμε να προχωρήσει η καταγγελία; Προσπαθούμε μόνο να βοηθήσουμε τους παίκτες εδώ στο φόρουμ. Εφόσον δεν επιλύουμε προβλήματα, ίσως μπορέσουμε να αποτρέψουμε μια άλλη απογοήτευση. Απλά μια ιδέα 🙂.
Θα το αφήσω σε σένα.
Hi,
I apologize that we are unable to meet your expectations, but I recognize that you want us to be aware of every player's backstory. Well, we are at a fair disadvantage given the total ongoing conversations.
By the way, I hope you had a cool Christmas.
Why do not we wait for the complaint to go forward? We only attempt to assist players here on the forum; since we do not fix problems, maybe we can prevent another letdown. Just an idea 🙂.
I'll leave that to you.
Εντάξει, κατάλαβα. Επομένως, είναι απολύτως εντάξει, κατά τη γνώμη σας, το καζίνο να μην απαντά στα email και να μην παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες.
Φαίνεται ότι πραγματικά ενθαρρύνετε τη δίκαιη και διαφανή συμπεριφορά από τα καζίνο.
Σίγουρα δεν φαίνεται προκατειλημμένος όταν παρέχω πολλές αποδείξεις και υλικό και το καζίνο απαντά απλώς "έχουμε επιστρέψει κάποια χρήματα για τον παίκτη".
Θα συνιστούσα να μετονομάσετε αυτόν τον ιστότοπο σε "γκουρού του καζίνο που πληρώνεται από τα καζίνο".
Okay, got it. So it's totally okay in your opinion for the casino to not respond to the emails and to not provide the necessary information.
Seems like you are really encouraging fair and transparent behaviour from the casinos, way to go.
Definitely does not seem biased when I provide lots of proof and material and casino simply replies "we have refunded some money for the player".
Would recommed renaming this website "casino guru paid by the casinos".
Δεν είπα ότι είναι εντάξει, αλλά το καζίνο δεν χρειάζεται πάντα να σου δίνει αυτό που θέλεις με οποιοδήποτε κόστος.
Από την άλλη, αν η ομάδα μας ενδιαφέρθηκε για αυτό, ξέρει καλύτερα τι να ζητήσει.
Θα επαναλαμβάνομαι άσκοπα γιατί αν το δεις έτσι, είναι δική σου άποψη.
I didn't say it's okay, but the casino doesn't always have to give you what you want at any cost.
On the other hand, if our team was interested in it, they know best what to ask for.
I would be repeating myself unnecessarily because if you see it this way, it's your view.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.