Γεια σου.
Επιτρέψτε μου να το θέσω ως εξής: πολύ πολλοί χρήστες προσεγγίζουν ιστότοπους από κινητές συσκευές, οι οποίες περιορίζουν εξαιρετικά τον ορατό χώρο για κάθε σελίδα και κάθε σελίδα κριτικής καζίνο. Εφόσον ο Δείκτης Ασφάλειας αντιπροσωπεύει την πιθανότητα να πληρωθείτε, θα έλεγα ότι το προειδοποιητικό κόκκινο χρώμα σε συνδυασμό με έναν επιπλέον βαθμό και μια τιμή 3,3 απλώς λέει ότι αυτό το καζίνο δεν ενδιαφέρεται πολύ να πληρώσει. Ωστόσο, κάποιος μπορεί να είναι τυχερός που παίρνει, για παράδειγμα, χαμηλότερα ποσά.
Με κάθε τρόπο, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το Casino Guru δεν έχει καμία σχέση με τέτοια καζίνο. Στην πραγματικότητα λειτουργεί εντελώς αντίθετα. Μόλις διαπιστώσουμε ότι η βαθμολογία του καζίνο θα μειωθεί σημαντικά λόγω μιας καταγγελίας που θα κλείσει σύντομα, ο ειδικός συνεργατών μας επικοινωνεί με τον εκπρόσωπο του καζίνο για να τον ενημερώσει σχετικά με την πιθανή αλλαγή βαθμολογίας και τις επικείμενες συνέπειες. Δεδομένου ότι δεν προωθούμε τα καζίνο, έχουμε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε καζίνο με καλό δείκτη ασφάλειας και όχι σε αυτούς τους απάτητους ιστότοπους, επομένως δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε κακά καζίνο. Αντίθετα, προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε την κατάσταση ως μοχλό για την επίλυση των παραπόνων των παικτών ή ως τρόπο για να αυξήσουμε συνολικά την ασφάλεια του καζίνο, συμβουλεύοντας πώς να εφαρμόσουμε τις αρχές του Fair Gambling Codex , κάτι που πιστεύω ότι, ως εκ τούτου, χρησιμεύει ως όφελος για τους παίκτες.
Όσον αφορά την καταγγελία, απλώς έκλεισε. Σας είπαν τι το προκάλεσε. Σε μια περίπτωση, ήταν επίσης δική σας απόφαση επειδή πραγματικά πήρατε ένα μπόνους:
"Γεια, μπορείτε να κλείσετε την καταγγελία. Έχω λάβει ένα μπόνους bounty για αυτό το σφάλμα από το καζίνο. Αν και το ποσό δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τις απώλειές μου, αλλά θα το δεχτώ ακόμα."
Δεύτερο:
"Ολοκλήρωσα την αξιολόγηση όλων των αποδεικτικών στοιχείων και των πληροφοριών που παρείχατε από εσάς και την ομάδα του καζίνο. Όπως έχει τονίσει ο Tomas σε πολλές περιπτώσεις, είναι σημαντικό να σταματήσετε αμέσως να παίζετε όταν παρατηρήσετε σφάλματα ή σφάλματα. Ενώ το πρόβλημα μπορεί να προκύψει στο δικό σας Η πλατφόρμα μπορεί να φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά Συνεχίζοντας να παίζετε παρά τις σαφείς δυσλειτουργίες, αναλαμβάνετε μερική ευθύνη για την κατάσταση αποζημιώσεις, παρόλο που δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν, δυστυχώς, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, δεν πιστεύω ότι δικαιούστε περαιτέρω επιστροφές χρημάτων αντιμετωπίζετε προβλήματα».
Πιστεύω ότι η εξήγηση είναι απολύτως κατάλληλη, αν και φαντάζομαι ότι θα ήλπιζες για κάτι άλλο.
Πραγματικά δεν είμαστε εδώ για να σας εναντιωθούμε, ωστόσο όσον αφορά τα παράπονα, δεν μπορέσαμε να υποστηρίξουμε τη θέση σας, όπως εξηγήθηκε. Λυπάμαι, ελπίζω να καταλάβετε με κάποιο τρόπο τα γεγονότα.
Hi there.
Let me put it this way: far many users approach sites from mobile devices, which extremely limit a visible space for every one and each casino review page. As long as the Safety Index represents the probability that you will be paid, I'd say that the warning red colour combined with an extra mark and a value of 3,3 simply says this casino is not very interested in paying. Yet someone may be lucky to get, for example, lower amounts.
By any means, I can assure you Casino Guru has no deal with such casinos. It actually works quite opposite; once we spot the casino rating is going to drop significantly due to a soon-to-be-closed complaint, our affiliate specialist reaches out to the casino representative to inform them about the possible rating change and the forthcoming consequences. Since we do not promote casinos, we experience higher traffic to casinos with a good safety index rather than to these scammy sites, so we actually do not need to stay in deal with bad casinos. We instead try to use the situation as leverage for resolving the player's complaints or as a way to overall increase the casino's safety by advising how to implement the Fair Gambling Codex principles, which I believe, as a result, serves as a benefit for players.
When it comes to the complaint, it was simply closed. You were told what caused that. In one case it was also your decision because you actually got a bonus:
"Hi, you can close the complaint. I have received a bounty bonus for this error from the casino. Although the amount is nothing compared to my losses, but I will accept it still."
Secondly:
"I have completed the evaluation of all the evidence and information provided by you and the casino team. As Tomas has emphasized on several occasions, it is crucial to immediately stop playing when you notice any errors or bugs. While the issue may occur on your side, the platform may appear to function normally. By continuing to play despite clear malfunctions, you assume partial responsibility for the situation. The casino has already refunded you for provable error bets and offered multiple compensations, even though they were not obligated to do so. Unfortunately, based on the available information, I do not believe you are entitled to any further refunds. In the future, I strongly recommend that you always stop playing and contact customer support immediately if you encounter any issues."
I believe the explanation is perfectly suitable, though I imagine you would have hoped for something else.
We are really not here to oppose you, yet when it comes to complaints, we could not back up your position, as explained. I'm sorry, I still hope you will somehow understand the events.
Αυτόματη μετάφραση: