ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 4 μήνες από davex3
|
44405 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...30
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Is there someone who had ever had money withdrawn successful at this casino?

πριν από 4 μήνες

Περιμένω μια βδομάδα να το κάνουν, έχω στείλει όλα τα έγγραφα, δεν απαντούν τίποτα, το chat λέει περίμενε, θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Is there someone who had ever had money withdrawn successful at this casino?

πριν από 4 μήνες

How is it going with your withdrawal, please? Any news?

πριν από 4 μήνες

Περιμένω μια βδομάδα να το κάνουν, έχω στείλει όλα τα έγγραφα, δεν απαντούν τίποτα, το chat λέει περίμενε, θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I saw that you have successfully submitted the complaint here, where our team needs to wait a few more days before they can intervene, so hopefully you will be able to get verified before the 14-day time period passes.

Is there any update by now, perhaps?

Romi
πριν από 4 μήνες

There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.

Boyke123
πριν από 4 μήνες

Yeah, unfortunately we were all just scammed by this casino. They make it seem like withdrawals are done, but they actually never make them.

Inrel19
πριν από 4 μήνες

Ήδη υπήρξαν κάποιοι που έχουν λάβει τα χρήματά τους.

Μην σκέφτεστε πάντα τόσο αρνητικά, απλά κάντε υπομονή. Κι εγώ περιμένω 12 μέρες, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πάρω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 4 μήνες

I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.

Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.

πριν από 4 μήνες

Please keep us informed about any updates.

"Noda" could be a third-party payment provider, I would say.

Hopefully, you will receive the money soon.🤞

πριν από 4 μήνες

I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.

Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?

πριν από 4 μήνες

Have you thought about filing a complaint? Our team could help out by taking a look into this issue.

What do you say?

Romi
πριν από 4 μήνες

Γεια, δεν μου έχει συμβεί τίποτα όταν ρώτησα δέκα φορές σήμερα στο chat είπε βαρέθηκα και με μπλόκαρα τώρα δεν μπορώ καν να συνομιλήσω 😥

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν νομίζω ότι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου, δεν μου έχουν στείλει καν kyc παρόλο που περίμενα μια εβδομάδα, έβαλα τα έγγραφα τρεις φορές και τώρα με μπλόκαραν στο chat😢

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!

Boyke123
πριν από 4 μήνες

?τωρα δεν καταλαβα τι εννοεις??


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν νομίζω ότι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου, δεν μου έχουν στείλει καν kyc παρόλο που περίμενα μια εβδομάδα, έβαλα τα έγγραφα τρεις φορές και τώρα με μπλόκαραν στο chat😢

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

So your account is not verified at this casino yet, right? Did you send all the documents needed? Sometimes it may take a bit longer, especially if it comes to the first withdrawal. That is why we give casinos 14 full days, as it was already explained to you.

Just try to be patient and keep us informed about any updates, please.

πριν από 4 μήνες

Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!

πριν από 4 μήνες

Thank you for the information. I hope that your complaint will be resolved soon and that everything will be fine, so the casino will get a chance to prove that they are able to pay. Fingers crossed.🤞

Romi
πριν από 4 μήνες

Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 4 μήνες

Πρέπει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία εάν η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 4 μήνες

Με μπλόκαραν σε ζωντανή συνομιλία όταν ρώτησα πολλές φορές πού είναι η απόσυρσή μου, με ρώτησε αν βαριέμαι και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω από εκεί😥

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?

We will wait for the updates here.


1...6 7 8...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα