Περιμένω μια βδομάδα να το κάνουν, έχω στείλει όλα τα έγγραφα, δεν απαντούν τίποτα, το chat λέει περίμενε, θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου πίσω
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Περιμένω μια βδομάδα να το κάνουν, έχω στείλει όλα τα έγγραφα, δεν απαντούν τίποτα, το chat λέει περίμενε, θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου πίσω
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Είδα ότι υποβάλατε με επιτυχία την καταγγελία εδώ, όπου η ομάδα μας πρέπει να περιμένει μερικές ακόμη ημέρες για να μπορέσει να παρέμβει, οπότε ελπίζουμε ότι θα μπορέσετε να λάβετε επαλήθευση πριν περάσει η χρονική περίοδος των 14 ημερών.
Υπάρχει κάποια ενημέρωση μέχρι τώρα, ίσως;
I saw that you have successfully submitted the complaint here, where our team needs to wait a few more days before they can intervene, so hopefully you will be able to get verified before the 14-day time period passes.
Is there any update by now, perhaps?
Δεν έχει αλλάξει τίποτα στην κατάστασή μου. Η κατάσταση ανάληψης στον ιστότοπο του καζίνο είναι «εντάξει». Αλλά ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή στον λογαριασμό Skrill. Η ανάληψη πρέπει να μεταφερθεί με 'noda' δεν ξέρω τι είναι αυτό. Επίσης, δεν έχω αριθμό αναγνωριστικού συναλλαγής ή αναφορά. Το καζίνο δεν αντιδρά πλέον στα email μου.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Ναι, δυστυχώς όλοι μας εξαπατήθηκε από αυτό το καζίνο. Το κάνουν να φαίνεται ότι έχουν γίνει οι αναλήψεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν τις κάνουν ποτέ.
Yeah, unfortunately we were all just scammed by this casino. They make it seem like withdrawals are done, but they actually never make them.
Ήδη υπήρξαν κάποιοι που έχουν λάβει τα χρήματά τους.
Μην σκέφτεστε πάντα τόσο αρνητικά, απλά κάντε υπομονή. Κι εγώ περιμένω 12 μέρες, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πάρω τα λεφτά μου.
There have already been some who have received their money.
Don't always think so negatively, just be patient. I've also been waiting for 12 days, but I'm sure I'll get my money.
Es gab schon einige, die ihr Geld erhalten haben.
Nicht immer so negativ denken, einfach Geduld haben. Ich warte auch seit 12 Tagen, bin mir aber sicher, mein Geld zu bekommen.
Απλώς προσπαθώ να καταλάβω πώς μπορώ να σκεφτώ θετικά σε αυτή την κατάσταση. Τα χρήματά μου έχουν παρακρατηθεί από το καζίνο εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες. Σύμφωνα με τον ιστότοπό τους, η ανάληψη έγινε την Πέμπτη την περασμένη εβδομάδα, οπότε θα έπρεπε να ήταν ήδη στον λογαριασμό μου.
Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα, το email δεν απαντά επίσης. Υπάρχει κάτι θετικό σε αυτή την κατάσταση; Μου διαφεύγει κάτι;
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Δεν έχει αλλάξει τίποτα στην κατάστασή μου. Η κατάσταση ανάληψης στον ιστότοπο του καζίνο είναι «εντάξει». Αλλά ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή στον λογαριασμό Skrill. Η ανάληψη πρέπει να μεταφερθεί με 'noda' δεν ξέρω τι είναι αυτό. Επίσης, δεν έχω αριθμό αναγνωριστικού συναλλαγής ή αναφορά. Το καζίνο δεν αντιδρά πλέον στα email μου.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για τυχόν ενημερώσεις.
Η "Noda" θα μπορούσε να είναι τρίτος πάροχος πληρωμών, θα έλεγα.
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματα σύντομα.🤞
Please keep us informed about any updates.
"Noda" could be a third-party payment provider, I would say.
Hopefully, you will receive the money soon.🤞
Απλώς προσπαθώ να καταλάβω πώς μπορώ να σκεφτώ θετικά σε αυτή την κατάσταση. Τα χρήματά μου έχουν παρακρατηθεί από το καζίνο εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες. Σύμφωνα με τον ιστότοπό τους, η ανάληψη έγινε την Πέμπτη την περασμένη εβδομάδα, οπότε θα έπρεπε να ήταν ήδη στον λογαριασμό μου.
Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα, το email δεν απαντά επίσης. Υπάρχει κάτι θετικό σε αυτή την κατάσταση; Μου διαφεύγει κάτι;
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Γεια, δεν μου έχει συμβεί τίποτα όταν ρώτησα δέκα φορές σήμερα στο chat είπε βαρέθηκα και με μπλόκαρα τώρα δεν μπορώ καν να συνομιλήσω 😥
Hi, nothing has happened to me when I asked ten times today in the chat he said am I bored and blocked me now I can't even chat 😥
Hei ei ole tapahtunut mitään minulla kun kysyin tänään chatissa kymmenen kerran hän sanoi onko minulla tylsää ja esti minut nyt en pääse edes chattiin😥
Δεν νομίζω ότι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου, δεν μου έχουν στείλει καν kyc παρόλο που περίμενα μια εβδομάδα, έβαλα τα έγγραφα τρεις φορές και τώρα με μπλόκαραν στο chat😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Γκουρού παιδιά όχι ότι η Betsolino έχει το λογότυπό σας στον ιστότοπό της με σύνδεσμο; Σας παρουσιάζουν ως σύμπραξη. Αλλά δεν νομίζω ότι θα χαρείτε να συνδεθείτε σε ένα καζίνο που είναι μεγάλη απάτη!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
?τωρα δεν καταλαβα τι εννοεις??
?now I didn't understand what you meant??
?nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit??
Δεν νομίζω ότι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου, δεν μου έχουν στείλει καν kyc παρόλο που περίμενα μια εβδομάδα, έβαλα τα έγγραφα τρεις φορές και τώρα με μπλόκαραν στο chat😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Επομένως, ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί ακόμα σε αυτό το καζίνο, σωστά; Στείλατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα; Μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, ειδικά αν πρόκειται για την πρώτη απόσυρση. Γι' αυτό δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες, όπως σας εξηγήθηκε ήδη.
Απλώς προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και να μας κρατάτε ενήμερους για τυχόν ενημερώσεις, παρακαλώ.
So your account is not verified at this casino yet, right? Did you send all the documents needed? Sometimes it may take a bit longer, especially if it comes to the first withdrawal. That is why we give casinos 14 full days, as it was already explained to you.
Just try to be patient and keep us informed about any updates, please.
Γκουρού παιδιά όχι ότι η Betsolino έχει το λογότυπό σας στον ιστότοπό της με σύνδεσμο; Σας παρουσιάζουν ως σύμπραξη. Αλλά δεν νομίζω ότι θα χαρείτε να συνδεθείτε σε ένα καζίνο που είναι μεγάλη απάτη!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ελπίζω ότι το παράπονό σας θα επιλυθεί σύντομα και ότι όλα θα πάνε καλά, οπότε το καζίνο θα έχει την ευκαιρία να αποδείξει ότι είναι σε θέση να πληρώσει. Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞
Thank you for the information. I hope that your complaint will be resolved soon and that everything will be fine, so the casino will get a chance to prove that they are able to pay. Fingers crossed.🤞
Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Πρέπει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία εάν η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Με μπλόκαραν σε ζωντανή συνομιλία όταν ρώτησα πολλές φορές πού είναι η απόσυρσή μου, με ρώτησε αν βαριέμαι και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω από εκεί😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Απλώς αναρωτιέμαι αν τα έγγραφα ήταν στη σωστή μορφή και καλής ποιότητας. Είναι πολύ σημαντικό όταν πρόκειται για την έγκριση εγγράφων προκειμένου να περάσει η επαλήθευση. Μήπως το γνωρίζετε αυτό;
Θα περιμένουμε τις ενημερώσεις εδώ.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.