ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28178 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...29
Προσθήκη ανάρτησης
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Πρέπει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία εάν η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Με μπλόκαραν σε ζωντανή συνομιλία όταν ρώτησα πολλές φορές πού είναι η απόσυρσή μου, με ρώτησε αν βαριέμαι και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω από εκεί😥

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?

We will wait for the updates here.


Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

After uploading my documents I’ve waited 2 days and then asked the live chat host if the account was verified. She told me it was verified successful.

Romi
πριν από 2 μήνες

Γνωρίζω ότι τα έγγραφα είναι σίγουρα υψηλής ποιότητας, έχω βάλει τα έγγραφα σε πολλά καζίνο και ξέρω ότι είναι έγκυρα

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Και δεν μπορώ να ρωτήσω για το live chat γιατί με μπλόκαραν, όταν ρώτησα πολλές φορές, οι υπάλληλοι συνομιλίας είπαν βαριέμαι όταν ρωτάω και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω τίποτα άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

So I hope that our complaint team will be able to get in touch with the casino and learn more. Only if the casino is willing to cooperate will we be able to solve your case.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ 🙂☀️

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Μπόρεσα να συνομιλήσω με έναν υπάλληλο συνομιλίας από διαφορετική διεύθυνση IP όταν δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τη δική μου, είπε ότι ο λογαριασμός είχε επιβεβαιωθεί και η απόσυρσή μου θα έπρεπε να πληρωθεί την επόμενη μέρα, είναι αναμενόμενο, αλλά Αμφιβάλλω, ελπίζω να πάρω την απόσυρσή μου τώρα, θα σας ενημερώσω σχετικά

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Ποιο είναι το αναγνωριστικό ανάληψης;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Δεν ξερω, απλα ειπε οτι θα πληρωθει τις επομενες μερες, δεν εχει παει ακομα, αλλα μπορει να απατησει

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να δείτε το αναγνωριστικό στο ιστορικό συναλλαγών

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Λέει μόνο σε εκκρεμότητα στο σημείο παραλαβής

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Ο αριθμός στα αριστερά του #

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Τι χρειάζεστε αυτόν τον αριθμό;

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Ήθελα απλώς να μάθω πότε είναι η σειρά σου. Έχω 2307 και η κατάστασή μου είναι επίσης 'εκκρεμεί'.

Εάν φτάσετε εκεί νωρίς, μπορείτε να με ενημερώσετε πότε υποβλήθηκε σε επεξεργασία και εάν φτάσω νωρίς, θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Η πρώτη μου ανάληψη 2766 και λέει σε εκκρεμότητα

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Νιώθω ότι κανείς από εμάς δεν παίρνει τα χρήματά του, έχει ποτέ κανείς;

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Οι περισσότεροι από αυτούς που λαμβάνουν τα χρήματά τους δεν έρχονται εδώ για να παραπονεθούν.

Νομίζω ότι το μόνο που θα βρείτε εδώ είναι άνθρωποι που περιμένουν τα χρήματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μπόρεσα να συνομιλήσω με έναν υπάλληλο συνομιλίας από διαφορετική διεύθυνση IP όταν δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τη δική μου, είπε ότι ο λογαριασμός είχε επιβεβαιωθεί και η απόσυρσή μου θα έπρεπε να πληρωθεί την επόμενη μέρα, είναι αναμενόμενο, αλλά Αμφιβάλλω, ελπίζω να πάρω την απόσυρσή μου τώρα, θα σας ενημερώσω σχετικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

It's good to hear that. Surely keep us informed, please.🙏

How come they were willing to answer your questions after all?

1...7 8 9...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη