ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28239 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...29
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 2 μήνες

Έπρεπε να συνομιλήσω μαζί του όταν δεν μπήκα στο λογαριασμό μου, μίλησα ως επισκέπτης στην αρχή και μετά ζήτησα μια διεύθυνση email και έλεγξα αν είχε γίνει η σύνδεση, αλλά είναι καλό να ζήσω με την ελπίδα ότι κάποια μέρα Θα βγάλω τα χρήματα, θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I’ve sent an email again to costumer support. Last few times I’ve mailed them I received a confirmation of my email but this time I didn’t. In the email I’ve sent I’ve asked what’s the reason for the big delays in their pay outs. No reply yet from Betsolino. Had someone received his or her money yet?

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.

The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.

Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.

I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.

πριν από 2 μήνες

Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.

The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.

Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.

I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.

πριν από 2 μήνες

Το ίδιο και εδώ, τίποτα δεν έχει απαντηθεί ποτέ στο email, είμαι σίγουρος ότι όλοι μας έχουν εξαπατηθεί, δεν θα πάρουμε χρήματα, ελπίζουμε ότι οι υπάλληλοι θα κλείσουν αυτό το καζίνο για να μην τολμήσουν να εξαπατήσουν κόσμο πλέον, εγώ ο ίδιος έχω 340€ διαθέσιμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μου ανατέθηκε ένας μάνατζερ VIP που μου πίστωσε 50€ με ένα στοίχημα x3.

Ο VIP Manager έχει επίσης τη δική του διεύθυνση email.

Αλλά ούτε και στα email μου λαμβάνω απαντήσεις. Η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι η απόσυρσή μου θα διεκπεραιωθεί αυτήν την εβδομάδα, η οποία θα πρέπει να γίνει σήμερα ή αύριο.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Yeah, surprisingly I got the same message last week.

The funny thing was that I made a single deposit and did not play at all with it and somehow they had given me the VIP status.

Inrel19
πριν από 2 μήνες

Ποιος είναι ο VIP manager σας; Και η Έμιλυ;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Yes, the same one.

Inrel19
πριν από 2 μήνες

λαμβάνετε απαντήσεις στα email σας

απο αυτη;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Έχετε λάβει την απόσυρσή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Inrel19
πριν από 2 μήνες

Έχετε λάβει την απόσυρσή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Οχι

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Ο υπάλληλος συνομιλίας μου είπε ότι θα ακούσω νέα σας τις επόμενες μέρες, έλεγε το ίδιο πράγμα όλη την εποχή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

No money received here neither… Tha chat host says: don’t botter you’ll receive the amount very soon…

πριν από 2 μήνες

Έπρεπε να συνομιλήσω μαζί του όταν δεν μπήκα στο λογαριασμό μου, μίλησα ως επισκέπτης στην αρχή και μετά ζήτησα μια διεύθυνση email και έλεγξα αν είχε γίνει η σύνδεση, αλλά είναι καλό να ζήσω με την ελπίδα ότι κάποια μέρα Θα βγάλω τα χρήματα, θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We appreciate it and will wait for the good news.🙏

xSerious169
πριν από 2 μήνες

No, no answers.

Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

No, I have no hope any of us will. I find it very sad that Casinoguru still promotes this casino on their website when there is a situation like this happening.

Inrel19
πριν από 2 μήνες

Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι ο γκουρού του καζίνο θα μας πάρει τα χρήματα για την προώθηση αυτού του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μόλις έλαβα τα χρήματά μου, το casinoguru μπορεί να αφαιρέσει την καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
Pekkaaho80
πριν από 2 μήνες

Ah that’s great! Congratulations, how long have you wait for it?

1...8 9 10...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη