Όχι, απόλυτη σιωπή. Το email στην πραγματικότητα δεν μου απάντησε ποτέ, λέει το chat για να επικοινωνήσετε με το email.
Η μόνη ελπίδα που έχω είναι ότι η τράπεζά μου θα μπορέσει να κάνει την αντιστροφή χρέωσης της συναλλαγής. Επικοινώνησα επίσης με τον πάροχο πληρωμών στον οποίο έχουν τον λογαριασμό τους, οπότε υποσχέθηκαν να κάνουν την εσωτερική έρευνα για πιθανή απάτη.
Επικοινώνησε με τη Noda για να δει αν πραγματοποίησαν την απόσυρση, αλλά δεν έλαβαν ποτέ απάντηση.
Σκέφτομαι επίσης να επικοινωνήσω με ορισμένες αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή η Betsolino Limited είναι μια εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαχειρίζονται το καζίνο.
Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.
The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.
Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.
I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.
Αυτόματη μετάφραση: