πριν από 3 ημέρες
Τα έχουν ήδη μεγαλώσει, είμαι σίγουρος ότι είπες μπουμπούκι
They have already raised them im sure you said bud
0
Τα έχουν ήδη μεγαλώσει, είμαι σίγουρος ότι είπες μπουμπούκι
They have already raised them im sure you said bud
Ναι, μόλις σκέφτηκαν ότι θα μπορούσε να βοηθήσει την περίπτωσή μου αν ξέρουν ότι το μπλοκ τζόγου μου ήταν ενεργοποιημένο
Yeah they have just thought it might help my case if they know my gambling block was on
Αν τα έχουν μεγαλώσει, δεν χρειάζεται να δικαιολογήσουν τίποτα τώρα, θα είχαν ελέγξει ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο με το μέρος τους τώρα
If they have raised them that is it no need to justify anything now they would have checked that it bud they cannot do any more on their side now
Αλλά ίσως εάν αρνηθούν την επιστροφή χρημάτων θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για να προχωρήσω με το FOC νομίζετε. Πώς κάνεις Anways φίλε
But maybe if they decline the refund I could use that to go forward with the FOC you think. How you doing Anways buddy
Τι λέτε ότι ο σύνδεσμος είναι στο Sumup mate; Τι λέει μια περιγραφή στην τράπεζα;
What are you saying the link is to Sumup mate? What is a description on bank saying?
Αν αρνηθούν, δεν υπάρχει τίποτα που δεν μπορεί να κάνει η FOS καθώς τα δοκίμασαν, δεν είμαι κακός φίλε να συνεχίσω
If they decline thats it bud nothing FOS can do as they tried them I am not bad mate keeping going
Γεια μπότες, η τράπεζα είπε αυτό και είδα το sumup στην οθόνη όταν πλήρωσα λέει smpay αυτό είναι το μόνο που ξέρω
Hi Boots the bank said this and I seen sumup on screen when paying it says smpay thats all I know
Αλλά ο sumup δεν απάντησε για να πει ότι δεν είναι αυτοί που είναι παράξενο όπως θα νόμιζες ότι θα έκαναν αμέσως! ίσως η τράπεζα μπορεί να δει πού πάνε
But sumup have not replied to say it is not them which is odd as you would think they would right away ! maybe the bank can see where they go
Δεν είμαι πεπεισμένος φίλε, έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές το Sumup για γνήσιες συναλλαγές που δεν σχετίζονται με τον τζόγο και εμφανίζεται ως Sumup* (το όνομα του εμπόρου εδώ).
I’m not convinced mate, I’ve used Sumup loads of times for genuine, non gambling related transactions and it comes up as Sumup*(name of merchant here).
Εντάξει, ίσως αυτός ο τραπεζικός υπάλληλος να κάνει λάθος, τότε αυτό μου είπε και ο υπεύθυνος παραπόνων είπε ότι θα εξετάσει τις τηλεφωνικές κλήσεις ως μέρος της έρευνας απλώς σας δείχνει αν όχι πόσο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά! Είδα deffo να εμφανίζεται το sumup όταν κάνω μια πληρωμή, αν και αν είναι αυτοί θα πρέπει να είναι μια ορισμένη επιστροφή χρημάτων για όλες χωρίς ερωτήσεις!
Ok maybe that bank worker is wrong then that is what he told me though and the complaints hander said he will review phone calls as part of the investigation just shows you if not how much they are not doing the job correctly ! I deffo seen sumup appear when doing a payment though if it is them it should be a certain refund for all no questions asked !
Ελπίζω ότι θα ήταν περισσότερο λειτουργικό από αυτούς τους άβολους επεξεργαστές.
Ποια ήταν η περιγραφή της συναλλαγής; Maginc;
I’m hoping so as they’d be more of an operation than these dodgy processors.
What were the transaction description? Maginc?
(Δηλ. Sumup είναι πιο πιθανό να παίξει μπάλα και να επιστρέψει χρήματα)
(I.e Sumup more likely to play ball and refund)
Λοιπόν ναι αλλά καμία απάντηση μέχρι στιγμής! Πιστεύω ότι η τράπεζα μπορεί να ανακτήσει εύκολα αυτές τις συναλλαγές που βασίζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο
Well yes but no reply so far ! I deffo think the bank can recover these Uk based transactions easily
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι δεν είναι Sumup πώς μπορείτε να κάνετε επιτυχώς μια αντιστροφή χρέωσης σε αυτήν την περίπτωση αφού δεν έχετε τίποτα στον επεξεργαστή ή στον έμπορο;
So let’s assume it’s not Sumup how do you successfully do a chargeback in that situation since you have nothing on the processor or merchant?
Λοιπόν, εξακολουθεί να είναι λανθασμένος ο κωδικός MCC, έτσι ακριβώς το ίδιο πράγμα Boots
Well its still incorrect MCC code so just the same thing Boots
Αυτά είναι σπουδαία νέα.
Είμαι έτοιμος να κάνω το ίδιο με αυτούς, οπότε μου δίνει ελπίδα.
Μπορώ να ρωτήσω αν είσαι ειλικρινής σχετικά με το σκοπό των συναλλαγών
That’s great news.
i M about to do same with them so gives me hope.
can i ask were you truthful about what transactions were for
Δεν μπορώ να βρω επαφή για τη Santeda, όσο για τη goldenbet, είπαν λίγο πολύ ότι είμαι υπεύθυνος για τη μη ανάγνωση των Όρων τους καθώς τους απαγορεύεται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν θα με βοηθούσε καθόλου, περιμένοντας το Ο διαμεσολαβητής εξακολουθεί να λέει βασικά ότι ήταν τζόγος και δεν καλύπτουν τον τζόγο ανά Mastercard ToS, παρόλο που το MCC δεν έπαιζε τζόγο, ήταν τυχερά παιχνίδια και ψηφιακά αγαθά. Το FoS περιμένει περίπου επτά εβδομάδες μέχρι στιγμής, ίσως λίγο περισσότερο και δεν έχουν ξεκινήσει σωστά την έρευνα, απλώς είπαν ότι θα διορίσουν έναν πράκτορα στην υπόθεσή μου όταν έχουν έναν ελεύθερο καθώς έχουν αυξημένο φόρτο εργασίας.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.