πριν από 2 εβδομάδες
Αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να βοηθήσω, μπορώ να μου αρέσει η έρευνα για εσάς
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
0
Αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να βοηθήσω, μπορώ να μου αρέσει η έρευνα για εσάς
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
Αναδημοσίευση σε περίπτωση που το χάσατε 🙂. Απλώς ήθελα να ρωτήσω πώς και τι είπατε στο canapay για να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας, ευχαριστώ
Reposting incase you missed it 🙂. Just wanted to ask how and what you said to canapay to get your refund please thanks
Εντάξει όχι προβλήματα ευχαριστώ νομίζω ότι μπορεί να είμαι εντάξει είναι απλώς το γεγονός ότι η τράπεζα με πήρε τόσα πολλά τότε έχασα ένα κομμάτι ξανά κάνοντας το ίδιο πράγμα μπορεί να είναι εντάξει απλά περιμένω την απάντηση στην καταγγελία αντιστροφής χρέωσης ήταν μια εβδομάδα περισσότερο από την προηγούμενη ώρα για μια απάντηση που δεν σημαίνει ότι είναι κακό, μπορεί να τα θέτουν, αλλά αν απορριφθεί, πρέπει να το κάνω ένσταση, τότε είναι το FOS, αλλά είχα ένα μπλοκ τζόγου και τους ζήτησα να κλείσουν τον ιστότοπο λόγω τζόγου και το αγνόησαν. εντελώς απατεώνας ιστότοπος συν δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα email, έτσι πολλά πυρομαχικά αυτό που με βαραίνει κάνει το ίδιο πράγμα ξανά, αλλά η πιστωτική κάρτα Zopa τα έκανε δύο φορές, οπότε είναι εύκολο να γίνει τόσο για μεγάλα ποσά όσο και για πολλές συναλλαγές
Ok no probs thanks I think I may be ok its just the fact the bank got me so much back then I lost a chunk again doing the same thing it may be ok just waiting on my chargeback complaint reply its been a week now longer than last time for a reply that does not mean its bad they may be raising them but if rejected i need to appeal it then its the FOS but I did have a gambling block on and asked them to close the site due to gambling and they ignored it so totally rogue site plus they have never replied to any emails so plenty of ammo what goes against me is doing the same thing again but Zopa credit card did them twice so its easy done both for big amounts and several transactions
Ξέρω ότι ο σύντροφός μου ήταν ο ίδιος σε αυτόν τον δρόμο, αλλά με αυτό που μου συμβαίνει, έχω τελειώσει με τον τζόγο και τα λεφτά μου
I know the feeling mate been down that road myself but with this happening to me I am done with gambling and wasting my money
Α συγνωμη φιλε. Ο κόσμος μου γράφει και μου λέει συνέχεια και απλά δεν τα βλέπω όλα.
Μ
Ήμουν σε επαφή με το αστυνομικό γραφείο στο Ζαντάρ καθώς και με το porezna uprava (IRS) στην Κροατία, επειδή ακόμη και το μικρό ποσό για το οποίο μιλάμε είναι αιτία απάτης.
Ως κάποιος που παλεύει με τον εθισμό στον τζόγο, είχα τοποθετήσει ένα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου πριν από αρκετά χρόνια για να αποτρέψω τυχόν συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο. Δυστυχώς, πρόσφατα υποτροπίασα και χρησιμοποίησα τα χρήματά μου για να παίξω σε ένα διαδικτυακό καζίνο.
Παρά το μπλοκ τζόγου που υπήρχε, το καζίνο χρησιμοποίησε έναν δόλιο έμπορο για να συγκαλύψει την πραγματική φύση της συναλλαγής, παρακάμπτοντας έτσι το μπλοκ χρησιμοποιώντας έναν λανθασμένο Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων (MCC).
Αυτή η πρακτική, γνωστή ως "ξέπλυμα συναλλαγών", παραβιάζει ευθέως τους κανονισμούς της Mastercard και πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης.
Η σκόπιμη χρήση ενός δόλιου εμπόρου από το καζίνο για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων της Mastercard. Εάν το MCC είχε ρυθμιστεί σωστά, η συναλλαγή δεν θα είχε εξουσιοδοτηθεί. Έκανα το προληπτικό βήμα για τη θέσπιση περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή τυχερών παιχνιδιών, αλλά η σκόπιμη και παράνομη πρακτική του ξεπλύματος συναλλαγών εκμεταλλεύτηκε μια ευπάθεια στο σύστημα, διευκολύνοντας αυτήν τη συναλλαγή παρά τον αποκλεισμό.
Παρόλο που εξουσιοδότησα τη συναλλαγή, δεν έλαβα προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτόν τον έμπορο. Τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο διαδικτυακό καζίνο, το οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον έμπορο για να παρακάμψει τους περιορισμούς τζόγου στον λογαριασμό μου. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες, εάν ισχύει, θα είναι η ίδια με την ημερομηνία της συναλλαγής. Ωστόσο, επειδή δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες από τον έμπορο, ζητώ αντιστροφή χρέωσης. Υπό το φως αυτών των περιστάσεων, σας παρακαλώ να επεξεργαστείτε μια αντιστροφή χρέωσης για το πλήρες ποσό της συναλλαγής. Εκτιμώ την κατανόησή σας και την άμεση προσοχή σας σε αυτό το θέμα.
Δεν είναι τόσα χρήματα για τα οποία μιλάμε εδώ, γι' αυτό κάντε την επιστροφή χρημάτων και μπορούμε να γυρίσουμε σελίδα και απλά να ξεχάσουμε αυτό το θέμα.
Ah sorry mate. People are writing and quoteing me all the time and I just not see everything.
Max@canapay
I have been in contact with the police office in Zadar as well as the porezna uprava (IRS) in Croatia because even its a small amount we are talking about this is a cause of fraud.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions. Unfortunately, I recently relapsed and used my funds to play at an online casino.
Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback.
The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized. I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback. In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
It is not so much money we are talking about here so please make the refund and we can turn the page and just forget this matter.
Ω καταπληκτικό ευχαριστώ! Ήρθατε πραγματικά σε επαφή με την αστυνομία; Αναρωτιέμαι αν αντιγράψω αυτή τη λέξη προς λέξη θα έπαιρνα επίσης επιστροφή χρημάτων χαχα. Ευχαριστώ και πάλι, εκτιμώ την απάντηση.
Μ ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Μόνο ένα πράγμα.
Εάν κάνετε αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας. ΜΗΝ λέτε ψέματα και μην ψεύδεστε, ένας φίλος του μυαλού έκανε ψεύτικη φωτογραφία photoshop ότι έκανε ένα ταξίδι από έναν από αυτούς τους ψεύτικους μηχανικούς. Η τράπεζα επικοινώνησε με τη σουηδική αστυνομία - η οποία επικοινώνησε με την αστυνομία της Εσθονίας όπου βρισκόταν ο έμπορος. Και οι αρχές της Εσθονίας ερεύνησαν την υπόθεση και ανακάλυψαν ότι ο φίλος μου ψεύτισε τα πάντα. Τώρα αντιμετωπίζει κατηγορίες για απάτη, σοβαρή απάτη...3-4 χρόνια φυλάκιση μπορεί να είναι.
Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους - περάστε από τον έμπορο... αυτή είναι η μόνη λύση. Ή προσπαθήστε να είστε ειλικρινείς με την τράπεζά σας, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να λάβετε επιστροφή χρημάτων από την τράπεζά σας εάν είστε ειλικρινείς. Το 0,1% όλων των ανθρώπων εδώ ήταν τυχεροί με αυτόν τον τρόπο...
Just one thing.
If you do chargeback through your bank. DONT lie and dont fake, a friend of mind did fake photoshop picture that he baut a travel from one of this fake mechants. The bank contacted the swedish police - which contacted the police in Estonia where the merchant was. And the estonian authorties investigated the case and found out that my homie faked everything. He is now facing charge regarding fraud, serious fraud...3-4 years in jail could it be.
I highly recommend you all - go through the merchant... that is the only solution. Or try to be honest with your bank but there is almost impossible to get refund from your bank if you are honest. 0.1% of all people here have been lucky that way...
Ω καταπληκτικό ευχαριστώ! Ήρθατε πραγματικά σε επαφή με την αστυνομία; Αναρωτιέμαι αν αντιγράψω αυτή τη λέξη προς λέξη θα έπαιρνα επίσης επιστροφή χρημάτων χαχα. Ευχαριστώ και πάλι, εκτιμώ την απάντηση.
Μ ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Προσπάθησε να το επεξεργαστείς λίγο - είσαι chatgpt αδερφέ!
Αν γράψεις ακριβώς το ίδιο, ο κίνδυνος είναι υψηλός θα το αναγνωρίσει και μετά θα σου πει να γαμήσεις τον εαυτό σου χα χα χα
Try to edit it a little bit - yous chatgpt bro!
If you write exactly the same the risk is high he will recognize it and then just tell you to go fuck your self ha ha ha
Το σκέφτηκα χαχα! Επικοινωνήσατε πραγματικά με την αστυνομία και είναι αυτό ? Θα λάβω ένα email αύριο! Σας ευχαριστώ!
I did think that haha! Did you actually contact the police and is it max@canapay.com? Will get writing an email tomorrow! Thank you!
Ξέρω ότι πιστεύεις ότι αυτό φίλε, αλλά ξαναδαγκώνει, κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ τώρα μία προς μία συναντήσεις με παραπομπή συμβούλου gamcare που διαρκούσαν μια ώρα ποτέ δεν το έκαναν πριν, οπότε πάρτε το στα σοβαρά και προσπαθώντας όταν έχετε αυτά τα χρήματα είναι δύσκολο να το αποκρούσετε
I know you think that mate but it bites back again im doing my best now one to one meetings with gamcare advisor referral that last an hour never did this before so taking it seriously and trying when you have that money its hard to repel it
Μπράβο φίλε για τη βοήθεια. Θα φτάσετε εκεί απλά χρειάζεται να συνεχίσετε να προχωράτε αν θέλετε να υποτροπιάζετε, επικοινωνήστε με αυτό το φόρουμ και είμαι σίγουρος ότι θα έχετε πολλή υποστήριξη από όλους εδώ
Well done mate for getting the help. You will get there just need to keep moving forward if you feel like relapsing get In touch with this forum and I am sure you will have loads Of support from everyone here
Ευχαριστώ καλά που ξέρω ναι, το deffo χρειάζεται βοήθεια 6 συνεδρίες 1 ώρας χρειάζομαι βοήθεια ανεξάρτητα από το αν θα πάρω πίσω τα χρήματα ή δεν θα έχω μέλλον, οπότε ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά
Thanks good to know yes deffo need help its 6 sessions of 1 hour i need help regardless of getting the money back or not to have a future so im hopeful it all comes good
Το κατάλαβες φίλε μου η θετική σκέψη φέρνει θετικά αποτελέσματα να το θυμάσαι αυτό
You got this my friend positive thinking brings positives outcomes remember that
Ξέρω ότι ευχαριστώ πολύ φίλε για την υποστήριξη που εκτιμώ!
I know thanks a lot mate for the support appreciated !
Εάν (μετά από αναζήτηση) δεν μπορείτε να βρείτε ιστότοπο/διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνδέει την περιγραφή της συναλλαγής σας με έναν έμπορο ή έναν υπεύθυνο επεξεργασίας πληρωμών, πώς μπορείτε να υποβάλετε αντιστροφή χρέωσης; Οι τράπεζες/ οι πάροχοι πιστωτικών καρτών προφανώς θέλουν να παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία που προσπαθήσατε να επιλύσετε πριν από την αντιστροφή χρέωσης; Ή μήπως αυτό υποστηρίζει ειρωνικά την περίπτωσή σας, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεν υπάρχει καν;
Οποιαδήποτε βοήθεια εκτιμάται.
If (after searching) you cannot find website/email address linking your transaction description to a merchant or payment processor how can you lodge a chargeback? Banks/credit card providers obviously want you to provide evidence you’ve tried to resolve prior to chargeback? Or does this ironically support your case highlighting the company doesn’t even exist?
Any help appreciated.
Ο ενεργός ιστός Nikotpf χρησιμοποιήθηκε για τη goldenbet όταν έκανα απόθεση μαζί τους, δεν είμαι σίγουρος αν το slotmonster βρίσκεται κάτω από τη διεθνή ομπρέλα της santeda... με κάνει να πιστεύω ότι αυτά τα "καζίνο" είναι πιο συνδεδεμένα από ό,τι αφήνουν
Nikotpf active web was used for goldenbet when i depo'd with them, not sure if slotmonster is under the santeda international umbrella.... makes me think these 'casinos' are more linked than they're letting on
Καταφέρατε να επικοινωνήσετε μαζί τους; Αν ναι ποιο ήταν το αποτέλεσμα παρακαλώ; Και ναι μάλλον όλα συνδέονται κατά κάποιο τρόπο!
Did you manage to contact them? If so what was the outcome please? And yeah probably all linked in some way!
Αν κάποιος ψάχνει για mastertools, είναι το mastertoolsmania.au. Είναι συνδεδεμένο με την παράδοσή μου με κάποιο τρόπο επίσης αν κοιτάξετε τον ιστότοπο.
Ο Marat Mirzabalajev βρίσκεται πίσω από αυτό.
If anyone is looking for mastertools, it’s mastertoolsmania.au. It’s connected to my delivery somehow as well if you look at the website.
Marat Mirzabalajev is behind that one.
Ελπίζω να λάβετε όλοι τα χρήματά σας πίσω και να αρχίσουν οι τράπεζες να αναλαμβάνουν την ευθύνη όταν γίνονται καταγγελίες. Θα τελειώσω τη Revolut τώρα, καθώς δεν παίρνουν ποτέ τα παράπονα στα σοβαρά. Έχετε έναν στόχο με τη Swedbank σχετικά με τα Partbusters, αλλά είναι δύσκολο να τον κερδίσετε όταν δεν έχετε αποδείξεις ή απόδειξη. Οι τράπεζες αρνούνται όλη την ώρα όταν τους είναι πιο εύκολο. Επαναλαμβάνω συνεχώς ότι πρόκειται για επεξεργαστή πληρωμών. Χθες επικοινώνησα με το Orangeshop.com.cy όταν ήταν στην ανάληψη, μου απάντησαν και έγραψαν ότι δεν έχουμε καμία σχέση με τη συναλλαγή. Αφού λέει στο REVOLUT ότι εδώ έχουν πάει τα λεφτά και δεν ασχολούνται, είναι δύσκολο να βρεις τη μαφία. Επικοινωνήστε επίσης με το spaceedge.io, αλλά ο ιδιοκτήτης του χώρου είπε ότι πρέπει να επικοινωνήσω με τη Swedbank και να το λύσω με αυτόν τον τρόπο. Ξέρουν ότι οι τράπεζες δεν ξοδεύουν χρόνο σε μικροποσά για εμάς τους απλούς ανθρώπους με μέσους μισθούς. Επίσης αναφέρθηκε Quick bit στη Σουηδική Αρχή Χρηματοοικονομικής Εποπτείας για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος με όλα τα ραπτικά τους σημεία στα οποία λένε ότι δεν συμμετέχουν. Αλλά ελπίζω να παλέψετε!!!
I hope you all get your money back and that the banks start taking responsibility when complaints are made. I will end Revolut now, as they never take complaints seriously. Have a goal with Swedbank about Partbusters, but it feels difficult to win it when you don't have proof or a receipt. Banks refuse all the time when it's easiest for them. I keep getting back that it's a payment processor. Yesterday I contacted Orangeshop.com.cy when it was on the withdrawal, they replied and wrote that we have nothing to do with the transaction. Since it says on REVOLUT that this is where the money has gone and they are not involved, it is difficult to find the mafia. Also contact spaceedge.io but the person who owns the place said I should contact Swedbank and solve it that way. They know that the banks do not spend time on small amounts for us ordinary people with average salaries. Also reported Quick bit to the Swedish Financial Supervisory Authority for money laundering with all their sewing sites which they say they are not involved in. But I hope you fight on!!!
Jag hoppas ni alla får tillbaka pengar och att bankerna börjar ta ett ansvar när man gör reklamationer. Revolut kommer jag att avsluta nu, då dem aldrig tar reklamationer på allvar. Har ett mål med Swedbank om Partbusters, men känns svårt att vinna det när man inte har bevis eller kvitto. Bankerna avslår hela tiden då det är lättast för dem. Jag får tillbaka hela tiden att det är en betalningsförmedlare. Igår kontakta jag Orangeshop.com.cy då det stod på uttaget, dem svarade och skrev att vi har inte något med transaktionen att göra. Då det står på REVOLUT att det är dit pengarna har gått och dem inte är inblandade då är det svårt att hitta maffian. Kontakta även spaceedge.io men personen som äger stället sa att jag skulle kontakta Swedbank och lösa det den vägen. Dem vet att bankerna inte lägger tiden på små belopp för oss vanliga folk med medel löner. Anmälde även Quick bit till Finansinspektionen för att tvätta pengar med alla deras sytersidor som dem säger att dem inte är inblandade i. Men jag hoppas ni kämpar på!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.